Lekker, ik kijk al uit naar het weekend. Uitslapen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:08 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb vrij en ben totaaaaaal uit mijn ritme. Vandaar
Is ze niet gewoon dronken, zoals altijd?quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:09 schreef Vigile het volgende:
Ze zijn d'r haar niet aan 't verver hoor, 'het schijnt te helpen' zeggen ze...wtf is er met d'r haar aan de hand dan?
ow.. dat zielige verhaal dat ze al eens eerder opgehangen heeft dusquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:10 schreef bloodymary het volgende:
Ze heeft vanmiddag haar haar geverfd met andere verf dan normaal en nu heeft ze allemaal bobbeltjes en dat heeft ze wel eens eerder gehad toen kon ze een week niet de deur uit, want toen had ze helemaal een pushoofd.
Geen verschil met normaal dus.
Zo lelijk vind ik haar niet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:10 schreef essie05 het volgende:
Naat was verminkt..hahahaha is ook nooit meer goed gekomen.
wat een vies verhaalquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:10 schreef bloodymary het volgende:
Ze heeft vanmiddag haar haar geverfd met andere verf dan normaal en nu heeft ze allemaal bobbeltjes en dat heeft ze wel eens eerder gehad toen kon ze een week niet de deur uit, want toen had ze helemaal een pushoofd.
Ik ben je moeder.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:09 schreef melke het volgende:
[..]
Ik merk het. Lijkt m'n vader/moeder wel
En trouwens, heb ook een laptopje. Scheelt ook heeeel veel. Zou van m'n leven nu niet achter een pc gaan kruipenquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lekker, ik kijk al uit naar het weekend. Uitslapen.![]()
Ach... ik zie niet zo het verschil met heel hard ergens om moeten lachen... het zijn beide plotselinge emoties, maar ze stellen niets voor, het glijdt zo weer van je af en daarna voel je je lekker.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik steeds vaker de laatste tijd. Zal wel met de leeftijd te maken hebben. Bij films gebeurt het me ook steeds vaker
quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:13 schreef melke het volgende:
[..]
En trouwens, heb ook een laptopje. Scheelt ook heeeel veel. Zou van m'n leven nu niet achter een pc gaan kruipen
Wat me nu weer verbaast:quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:10 schreef bloodymary het volgende:
Zoiets jaquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Computer is computer toch? Of heb je je laptop als een kruik op je schoot in bed nu?![]()
Ik vind een warme hittepit altijd wel lekker tegen menstruatiepijntjes.quote:
Tot hoelaat slaap je eigenlijk uit?quote:
Je wilt met mij niet naar de bioscoop, ik heb er altijd zakdoeken bij nodigquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:14 schreef Gert het volgende:
[..]
* de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik traantjes wel probeer te camoufleren altijd. Zeker bij zoiets als Big Brother, toch een tikkie genant vind ik dat..
Wat moet ik dan recht in je gezicht zeggen? Dat je een kutnewbe bent?quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:06 schreef essie05 het volgende:
[..]
En het is je weer gelukt he!
Maar ik heb liever dat je het recht in mijn gezicht zegt dan achter mijn rug.Je bent zeker geen Chantal type he?
Jij bent geen man en mannen worden niet leuk/aardig/mannelijk/aantrekkelijk gevonden als ze tranen laten tijdens een filmquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je wilt met mij niet naar de bioscoop, ik heb er altijd zakdoeken bij nodig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |