De 'kusjesbrigade'.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
even voor de niet zo oplettende oldbies:
Dit is de SC
OK, confessie: ik soms ook wel, een heel kleintje.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik pink stiekem een traantje weg als er een bewoner weggaat live
Ja, maar da's toch de vervanger van de oude commentaren op de streamverslagen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
even voor de niet zo oplettende oldbies:
Dit is de SC
owjaquote:
He Gert..wil je ff dimmen nu.Ik ben ook niet echt onaardig tegen jou geweest ook al ben je dan misschien een oldbie.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh trek het je niet aan.
Die essie nogwat is een nog véél stommere kutnewbie dan jij.
Iemand met op zijn tijd een overdosis aan inlevingsvermogenquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:00 schreef melke het volgende:
[..]
Echt? Ben jij een man of een vrouw?
quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heeee, is dat niet het teiltje van Bocaj?!
Ja ik snap het wel hoor. Ik krijg er zelf ook een brok van in m'n keel. Maar ben je nou mannelijk of vrouwelijk?quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Iemand met op zijn tijd een overdosis aan inlevingsvermogen![]()
De opdracht is voorbij hequote:Op vrijdag 25 november 2005 01:04 schreef Wup het volgende:
nou last van haar enkel heeft ze iig. niet meer
Sentimentele ouwe gek.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:02 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, confessie: ik soms ook wel, een heel kleintje.![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:02 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
![]()
MAAR VANAVOND NIET!!!
![]()
![]()
![]()
ja.. opvallend.. vanmiddag moest ze nog zonodig koelen...quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:04 schreef Wup het volgende:
nou last van haar enkel heeft ze iig. niet meer
Nee sorry lieverd, zit niet in mijn systeem, altijd groot licht aan en vol gas!quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:02 schreef essie05 het volgende:
[..]
He Gert..wil je ff dimmen nu.Ik ben ook niet echt onaardig tegen jou geweest ook al ben je dan misschien een oldbie.
Als dat zou kunnenquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:00 schreef bloodymary het volgende:
Dido gooit kokende thee over Natte Lie haar hoofd, zodat ze straks een elephant head heeft.
Zitten er mensen klaar om caps te maken, let op de mondhoeken!
Hoezo serieus? Als ik me ongeloflijk aan iemand erger, heeft dat niets met serieus te maken. Dat heb je of je hebt het niet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb jij soms niet het idee dat je de zaak té serieus neemt?![]()
Klik maar op mijn fotoboek icoonquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:04 schreef melke het volgende:
[..]
Ja ik snap het wel hoor. Ik krijg er zelf ook een brok van in m'n keel. Maar ben je nou mannelijk of vrouwelijk?
Nee, het is niet om te kleuren, maar om haar pushoofd te verkoelen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:05 schreef cuall het volgende:
wat een domme dozen, denken ze nou echt dat thee sterk genoeg om je haar te kleuren
![]()
Ralph en Nathalie samuh. Ja dat was hilarisch!quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sentimentele ouwe gek.
Ik heb één keer bijna gehuild van het lachen: het exitdinertje toen Ralph er nog in zat. Ik viel bijna van de bank.
En het is je weer gelukt he!quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:05 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat ik zo'n stomme kutnewbe onder m'n wielen krijg.![]()
Ik steeds vaker de laatste tijd. Zal wel met de leeftijd te maken hebben. Bij films gebeurt het me ook steeds vakerquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:02 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
![]()
MAAR VANAVOND NIET!!!
![]()
![]()
![]()
Gisteren ging je om 5:00 uur pas naar bedquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:06 schreef melke het volgende:
[..]
Ja maar dat komt door nu. Nu post ik me dood.
He, da's mijn levensmotto!quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:07 schreef Wup het volgende:
Dido: het bad schoonmaken heeft niet zoveel zin, wordt toch wel weer vies
kom we gaan lekker roken
Zolang je de Viva van je vrouw niet meeneemt naar het toilet dan is er heulemaal niks aan de hand.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik steeds vaker de laatste tijd. Zal wel met de leeftijd te maken hebben. Bij films gebeurt het me ook steeds vaker
Dat was in de live uitzending. Het hele publiek ging crescendo:bij iedere traan die er viel, werd er harder gelachen. Voor mij het hoogtepunt tot dusver.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Ralph en Nathalie samuh. Ja dat was hilarisch!![]()
Ja, maar ik heb vrij en ben totaaaaaal uit mijn ritme. Vandaarquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gisteren ging je om 5:00 uur pas naar bed
Toen ik wakker werd om 7:00 was je de laatste die in de SC topic had gepost. Je past toch wel een beetje goed op jezelf he, het mag niet *te* verslavend worden hoor.
Melke pas op hoor BB Fok is watching Youquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gisteren ging je om 5:00 uur pas naar bed
Ja de ellende dit jaar bij BB voor mij is dat ik me niet kan druk maken om de bewoners.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo serieus? Als ik me ongeloflijk aan iemand erger, heeft dat niets met serieus te maken. Dat heb je of je hebt het niet.
ik heb ongetwijfeld iets gemist.. Wat is er met haar hoofd en waarom mept niemand die kop gewoon eens stevig tegen de muur als er eindelijk een goede smoes isquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:06 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Nee, het is niet om te kleuren, maar om haar pushoofd te verkoelen.
Bij films is het niet meer dan normaal, ongeacht de leeftijd.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik steeds vaker de laatste tijd. Zal wel met de leeftijd te maken hebben. Bij films gebeurt het me ook steeds vaker
Ik merk het. Lijkt m'n vader/moeder welquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:09 schreef essie05 het volgende:
[..]
Melke pas op hoor BB Fok is watching You
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |