Er wordt gekeken of je wel van het juiste collageen gesneden bentquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:45 schreef melke het volgende:
[..]
Wat heeft hier toch iedereen tegen nieuwelingen?
Ja.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:44 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Buswatcher heeft toch zijn hele Fok!leven geen smiley gebruikt?
Je zou het je niet meer aantrekken Melke..quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:45 schreef melke het volgende:
[..]
Slaapze kikkerquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:46 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Slaap ze.
Ik ga er ook in, er gebeurt toch geen flikker.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog snel even een zoentje voor Wicked dan, pak je die mooi nog even mee:![]()
Ik ben ook nieuw en ik ben er trots op!!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Er wordt gekeken of je wel van het juiste collageen gesneden bent![]()
Als Joost gaat winnen, wat ik heb voorspeld...quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat er zelfs een topic was met de naam: "Trek hier een smiley uit Buswatcher".![]()
Wij ook op jouquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:47 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ben ook nieuw en ik ben er trots op!!
Niets, tenzij ze erover griepen, zoals Essie. Maar dat doe jij toch niet?quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:45 schreef melke het volgende:
[..]
Zijn alle newbee's kutnewbee's? Ik ben ook een newbee maar ik heb nog geen kut kunnen ontdekken bij mezelf.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik sta nr. 20 in Pinball's / Arcee's top 100 lijsten, kutnewbee
Je hebt in twee weken al bijna net zo veel gepost als ik in vijf jaar!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:47 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ben ook nieuw en ik ben er trots op!!
Hoe bedoel je griepen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niets, tenzij ze erover griepen, zoals Essie. Maar dat doe jij toch niet?
quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:46 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Slaap ze.
Ik ga er ook in, er gebeurt toch geen flikker.
Ja, komt omdat ik kansloos ben en tijd te veel hebquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:49 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Je hebt in twee weken al bijna net zo veel gepost als ik in vijf jaar!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |