Alsjeblieft zeg.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:08 schreef PalinG het volgende:
Ik denk dat Gert niet meer helemaal zichzelf is.
Heeft hij zich hierdoor laten bijten?
Valt wel mee hoor, vergeleken met de Bijlmer of bijv. Kanaleneiland is Randwyck een paradijs. Mja, je moet niet alles relativeren, natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
oh absoluutMaar Randwijk is werkelijk de meest trieste betonvallei die je je kunt voorstellen.. Het ene kantoorgebouw nog lelijker dan het andere....
Ik had altijd een hekel aan Maastrichtenaren..... tot ik 1 persoon leerde kennenquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:11 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, vergeleken met de Bijlmer of bijv. Kanaleneiland is Randwyck een paradijs. Mja, je moet niet alles relativeren, natuurlijk.
Op Maastricht valt, naast de chauvinistische bewoners, niet zo gek veel af te dingen hoor, het leven is hier best goed.... ;]
het ligt eraan hoe lang ze haar daar laten zittenquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:13 schreef PalinG het volgende:
Ik ben benieuwd hoe verknipt Ingrid raakt in 'het huisje'.
Ze kan niet roddelen, ze krijgt geen aandacht en ziet de rest zich waarschijnlijk prima zonder Sjan en haar vermaken. Wat zal ze zich gemist voelen. Alleen Lieske laat er een traan(tje) om.
Dat wordt zaterdag (?) nog lachen als Ingrid ineens weer in het huis staat...
*hoopt*
Lieske is de enige met blond haar, dus dit moet Lieske zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:14 schreef PalinG het volgende:
Dido, kan niet missen...
edit: nee die ligt met Roel onder het 2-persoons dekbed, Lieske dan?
ow.. het was een vrouwquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:14 schreef PalinG het volgende:
Dido, kan niet missen...
edit: nee die ligt met Roel onder het 2-persoons dekbed, Lieske dan?
ik denk het niet dat Ingrid heeft mee kunnen kijken. Ik hoop wel dat BB haar op de hoogte stelt van de nominaties.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:17 schreef Wup het volgende:
[..]
het ligt eraan hoe lang ze haar daar laten zitten
2 dagen lijkt me geen straf voor haar
hopelijk hebben ze haar mee laten kijken naar de nominaties
Truste.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:36 schreef teamlead het volgende:
ik vind het wel weer genoeg voor vandaagslaap lekker allen (voor zover er nog iemand wakker is
)
Welterusten.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:36 schreef teamlead het volgende:
ik vind het wel weer genoeg voor vandaagslaap lekker allen (voor zover er nog iemand wakker is
)
Komt door de storm.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:57 schreef Stereotomy het volgende:
*insomnia heeft
En morgenochtend het hoofd van een volle gieter
tenten? grotten toch?quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:07 schreef APK het volgende:
Komt door de storm.
Die barst nu opeens in volle hevigheid los.
Mannen kunnen dan niet slapen omdat ze heeeeeeel lang geleden in tenten sliepen. Als er storm kwam lagen de vrouwen nietsvermoedend over nominaties te keuvelen, terwijl de kerels de tentharingen extra hard in de grond moesten rammen.
Klinkt aannemelijkquote:Op vrijdag 25 november 2005 03:07 schreef APK het volgende:
[..]
Komt door de storm.
Die barst nu opeens in volle hevigheid los.
Mannen kunnen dan niet slapen omdat ze heeeeeeel lang geleden in tenten sliepen. Als er storm kwam lagen de vrouwen nietsvermoedend over nominaties te keuvelen, terwijl de kerels de tentharingen extra hard in de grond moesten rammen.
Ga jij elk jaar met een grot achter jouw Peugeot 206 naar Frankrijk?quote:
He, mijn geliefde kale neetquote:Op vrijdag 25 november 2005 03:19 schreef APK het volgende:
[..]
Ga jij elk jaar met een grot achter jouw Peugeot 206 naar Frankrijk?![]()
Wat dan?quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:21 schreef doka het volgende:
He, mijn geliefde kale neetHelaas heb ik geen 206
![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:23 schreef Stereotomy het volgende:
Toch maar een poging doen.APK,
Doka
Oh, die wereld in Mostly Harmless, waar de dagen 25 uur duren en de weken 8 dagen - en dus weekenden 3 dagen.... da's een perfecte wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |