hmz... ik heb een beetje een rare opvatting over heel lang geleden:)quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:19 schreef APK het volgende:
Ga jij elk jaar met een grot achter jouw Peugeot 206 naar Frankrijk?![]()
Gewoon, ergens tussen de tijd dat jouw ouders met een Travelsleeper naar Frankrijk reden en het stenen tijdperk.quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:27 schreef Wup het volgende:
hmz... ik heb een beetje een rare opvatting over heel lang geleden:)
Iddquote:Op vrijdag 25 november 2005 03:30 schreef MissHobje het volgende:
Ik hoop dat er snel weer een 24-uurs opdracht komt!
Tis zo stil snachts in dat huis
Doe eens een kunstje om het leuk te maken!quote:
Doe eens een suggestie!quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:35 schreef APK het volgende:
[..]
Doe eens een kunstje om het leuk te maken!![]()
Vertel eens iets over jezelf.quote:
Rob stond bij beide exits duidlijk te rekenen wat het resultaat voor hem zou betekenen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:39 schreef Lamon het volgende:
Alleen psycho-Rob kan de boel nog redden.
Ik ben gekke henkiequote:
Kale menerenquote:Wat motiveert jou?
Liijkt maar zoquote:Werd je vroeger gepest, of lijkt dat maar zo?
Helaas, ik ben single.quote:Wie is jouw beste vriend/vriendin en waarom praat die persoon nog tegen jou?
Okequote:Gooi je haar los, let it all out!![]()
Als je hem maar genoeg drank voert.quote:
hij gaat vast nog wel als een bezetene achter Ingrid aan, Chantal kan haar niet meer beschermen nuquote:Op vrijdag 25 november 2005 03:49 schreef Lamon het volgende:
Als je hem maar genoeg drank voert.
Dan vergeet hij al zijn taktieken, denkt ie dat ie niet dronken is, en doet ie de debielste dingen.
Van iemand anders kan het niet meer komen. Roel en Dido zijn te tevreden, Lieske en Nathalie zijn te niets, Joost en Ingrid zijn straks te druk bezig met een positie in de groep vinden om stennis te schoppen.
Rob is de laatste wildcard.
Ik bedoel maar, een live verkrachting is nog niet helemaal van de baan.quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:51 schreef Wup het volgende:
[..]
hij gaat vast nog wel als een bezetene achter Ingrid aan, Chantal kan haar niet meer beschermen nu
Dat is inderdaad vaag.quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:49 schreef Lamon het volgende:
Als je hem maar genoeg drank voert.
Dan vergeet hij al zijn taktieken, denkt ie dat ie niet dronken is, en doet ie de debielste dingen.
Niks mis mee.quote:
neuh, iedereen is gevlucht voor APK:)quote:Op vrijdag 25 november 2005 04:09 schreef FuTilE het volgende:
Ha, nog discusssies gaan hier?
Echt niequote:Op vrijdag 25 november 2005 04:13 schreef Wup het volgende:
[..]
neuh, iedereen is gevlucht voor APK:)
Pretty wishfull thinking, if you ask me....quote:Op vrijdag 25 november 2005 04:21 schreef Lamon het volgende:
Oh, en volgende week Roel en Dido scheiden kan ook nog wel wat helpen, voor even.
En Nathalie een hele heftige geheime opdracht geven,wordt zij misschien ook iets interessanter, aangezien ze toch niet weg schijnt te gaan.
Dus:
-Rob alcohol voeren.
-Ingrid zsm terug.
-Roel of Dido eruit . (bij voorkeur Roel)
-Nathalie een lullige opdracht.
Dan heb ik nog hoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |