abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32614496
quote:
Op zondag 27 november 2005 12:09 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja. want rita gaat niet eens over justitie. de krakers hadden eerder nog donner moeten bekritiseren, maar ik denk dat ze zich een beetje blindstaren op verdonk.
Ik weet het wel zeker.
  zondag 27 november 2005 @ 13:56:13 #102
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_32616644
quote:
ja. want rita gaat niet eens over justitie. de krakers hadden eerder nog donner moeten bekritiseren, maar ik denk dat ze zich een beetje blindstaren op verdonk.
Onzin. Verdonk is minister van Vreemdelingenzaken en Integratie en deze taakgebieden vallen onder justitie.
  zondag 27 november 2005 @ 13:56:38 #103
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32616658
quote:
Op zondag 27 november 2005 13:56 schreef NewOrder het volgende:

[..]

Onzin. Verdonk is minister van Vreemdelingenzaken en Integratie en deze taakgebieden vallen onder justitie.
huh?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_32616735
quote:
Op zondag 27 november 2005 13:56 schreef NewOrder het volgende:

[..]

Ze is volwaardig minister, de taakgebieden vallen dus niet onder een andere minister.
  zondag 27 november 2005 @ 15:55:10 #105
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_32619916
quote:
Op zondag 27 november 2005 13:59 schreef HiZ het volgende:
Ze is volwaardig minister, de taakgebieden vallen dus niet onder een andere minister.
Een minister zonder portefeuille kun je moeilijk als volwaardig bestempelen. Hoe dan ook, de taakgebieden waar Verdonk verantwoordelijk voor is, vallen onder justitie. Dat wil overigens niet zeggen dat zij verantwoording is verschuldigd aan Donner; die heeft gewoon zijn eigen taakgebieden binnen justitie.
pi_32620220
quote:
Op zondag 27 november 2005 15:55 schreef NewOrder het volgende:

[..]

Een minister zonder portefeuille kun je moeilijk als volwaardig bestempelen. Hoe dan ook, de taakgebieden waar Verdonk verantwoordelijk voor is, vallen onder justitie. Dat wil overigens niet zeggen dat zij verantwoording is verschuldigd aan Donner; die heeft gewoon zijn eigen taakgebieden binnen justitie.
Minister Verdonk is verantwoordelijk binnen het ministerie van Justie voor Vreemdelingenzaken en Integratie - een volledige portefeuille aldus.

en ten overvloede, daarmee dus verantwoordelijk voor het beleid op dat gebied en als zodanig het gezicht vanuit het ministerie naar buiten toe op dat vlak tijdens persconferenties, mediaoptredens en meer. En dús uiteraard ook het gezicht voor kritiek op dat beleid.

dat vind je wellicht naar als je voor het beleid bent, maar in een democratie zijn er ook weldenkende mensen die daar goede en inhoudelijke argumenten tégen hebben en die richten zich tot de bewindsvrouwe van vreemdelingenzaken en integratie.
niet tot de minister voor verkeer en waterstaat.
pi_32620431
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:32 schreef zoalshetis het volgende:

ach. het bewijs is wederom geleverd. mensen demoniseren graag. zeker als het om verdonk gaat. zielig en laf, maar geeft wel aan hoe links nederland denkt, nu ze niet prominent in het kabinet zitten.
Altijd interessant hoe de term DEMONISEREN opkwam rond Pim Fortuyn, die zelf dol was op het demoniseren van anderen.
Ook zijn achterban is daar dol op.
Tegelijkertijd huilen ze hard en roepen Hé, Wij worden Gedemoniseerd, terwijl ze (zie boven) in dezelfde zin precies hetzelfde doen (tegen 'links', 'moslims', 'krakers' enz enz).

Alleen zijn linkse mensen niet van die huilebalken die meteen gaan grienen als iemand het niet met ze eens is.
quote:
Op zondag 27 november 2005 11:53 schreef Kloot-Jan het volgende:

"Wim Kok moordenaar" en "Melkert moordenaar". Zulke spandoeken waren er na de moord op de Goddelijke Kale. Niks werd er tegen gedaan.
pi_32621030
quote:
Op zondag 27 november 2005 11:53 schreef Kloot-Jan het volgende:

[..]

"Wim Kok moordenaar" en "Melkert moordenaar". Zulke spandoeken waren er na de moord op de Goddelijke Kale. Niks werd er tegen gedaan.
Jahaa maar dan is het 'slachtoffer' van het spandoek een linkse politicus, dan heet het vrijheid van meningsuiting! Maar owee als het 'slachtoffer' van het spandoek een rechtse politicus is, dan is het plots smaad. Dat je daar de logica niet van inziet zeg.
  zondag 27 november 2005 @ 16:41:53 #109
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32621235
quote:
Op zondag 27 november 2005 16:34 schreef knowall het volgende:

[..]

Jahaa maar dan is het 'slachtoffer' van het spandoek een linkse politicus, dan heet het vrijheid van meningsuiting! Maar owee als het 'slachtoffer' van het spandoek een rechtse politicus is, dan is het plots smaad. Dat je daar de logica niet van inziet zeg.
het is soms jammer dat rechts zich zo fatsoenlijk gedraagt en niet de democratie en vrijheid van meningsuiting doodschiet, anders zou ik die linkse mensen wel eens willen zien met hun spandoekjes.

onbergijpelijke vergelijking in dit topic waar het gaat om een stel lafbekkerige parasieten van deze maatschappij die notabene hun walgelijke pus tegen de verkeerde minister spuien. maar goed, zo gaat dat nou eenmaal in een staat waar mensen mogen doen wat ze willen.
pi_32621426
quote:
Op zondag 27 november 2005 16:41 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

het is soms jammer dat rechts zich zo fatsoenlijk gedraagt en niet de democratie en vrijheid van meningsuiting doodschiet, anders zou ik die linkse mensen wel eens willen zien met hun spandoekjes.

onbergijpelijke vergelijking in dit topic waar het gaat om een stel lafbekkerige parasieten van deze maatschappij die notabene hun walgelijke pus tegen de verkeerde minister spuien. maar goed, zo gaat dat nou eenmaal in een staat waar mensen mogen doen wat ze willen.
Naar mijn weten leven we nog steeds in een rechtstaat waar iedereen in gelijke gevallen gelijk behandeld wordt. Dus dan is een spandoek met "Persoon X Moordenaar!" of altijd strafbaar of nooit, dat staat compleet los van degene die het het spandoek opgehangen heeft, of het nou een 'parasiet van de maatschappij' of een 'Lonsdale-kaalkopje' is, de handeling is hetzelfde.

Maargoed jij hebt in dit topic al voldoende bewezen van hypocricie over te lopen, en ik acht mijn kwaliteiten niet voldoende om jou daarvan te overtuigen, dus die taak laat ik graag aan een ander over.
pi_32621658
Jullie allemaal,een enkele uitgezonderd lullen allemaal uit je nek.
Ja,ik wil ook even reageren,maar wat ik lees slaat nergens op.
Gelul gewoon.
Ik woon al twaalf jaar in een Zuid-Amerikaans land,Hollanders hebben(tot nu toe?) een goede naam.
Amerikanen pruimen ze hier niet.
Maar wat ik allemaal bureaukraties hier moet doen,om te mogen blijven,daar lusten de honden geen brood van.
Moet ik naar het bureau Vreemdelingen zaken,kom er maar uit,staat helemaal niets aangegeven in het Nederlands.
Maar evenwel,voel me geen asielzoeker,kan mijn eigen broek ophouden,met alles wat daar bij hoort.doch aleer men kritiek heeft op het beleid van reisbureau Rita,open je ogen en kijk eens naar andere landen.
Die zijn niet zo soepel,niet zo medelander,je blijft een buitenlander en daar heb ik geen probleem mee.
Kom er nou maar eerlijk vooruit,links en progressief Nederland,denk eens even normaal na,ga alles even op een rijtje zetten,blijf niet in dat ideologiese dogma denken.
Goede zaak,Reisbureau Rita,hoop dat ze het vreselijk druk krijgt.
pi_32621717
quote:
Op zondag 27 november 2005 16:57 schreef saladito het volgende:
-knip-
Toffe argumenten!
  zondag 27 november 2005 @ 17:03:58 #113
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32621816
quote:
Op zondag 27 november 2005 16:59 schreef knowall het volgende:

[..]

Toffe argumenten!
zoals als je er niet uitkomt je onvermogen door te geven aan een andere kraker?
pi_32621869
quote:
Op zondag 27 november 2005 17:03 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

zoals als je er niet uitkomt je onvermogen door te geven aan een andere kraker?
Snap jij je zinnen uberhaupt zelf wel? Misschien een snelcursus 'begrijpend Nederlands' een idee? Of maar meteen een reis boeken bij Rita?
  zondag 27 november 2005 @ 17:08:19 #115
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32621919
quote:
Op zondag 27 november 2005 17:06 schreef knowall het volgende:

[..]

Snap jij je zinnen uberhaupt zelf wel? Misschien een snelcursus 'begrijpend Nederlands' een idee? Of maar meteen een reis boeken bij Rita?
ik denk dat jij het niet meer snapt en met non-argumenten en doorschuifpraktijken toch liever rita met haar eigen reisbureau ziet vertrekken.
  zondag 27 november 2005 @ 17:13:32 #116
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_32622045
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_32622065
quote:
Op zondag 27 november 2005 17:08 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik denk
Ik denk dat het daar al mis gaat.
  zondag 27 november 2005 @ 17:15:10 #118
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32622085
quote:
Op zondag 27 november 2005 17:14 schreef knowall het volgende:

[..]

Ik denk
dito, als we dan toch kinderachtig gaan doen.
pi_32622174
quote:
Smaad.
pi_32628286
Volgende keer maar Donner Domoor - dan hoor je er niemand over.
Toch opvallend dat er nauwelijks posters over Donner zijn, hoe zou dat toch komen
pi_32628654
quote:
Ja er staat ook "De enige goede Verdonk is een dode Verdonk" op die Reisbureau-poster.
pi_32628711
quote:

[..]

Dus in wezen vindt jij "Donner Moordenaar" wel goed?
  zondag 27 november 2005 @ 23:30:39 #123
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32632391
quote:
Op zondag 27 november 2005 21:41 schreef Kloot-Jan het volgende:

[..]

Dus in wezen vindt jij "Donner Moordenaar" wel goed?
nee dat zeg ik niet. maar de mensen die dit soort leuzen bedenken en ophangen hadden beter donner kunnen kiezen. of dat oirbaar is is een tweede. verdonk heeft er op zich weinig mee te maken met het feit dat een asielzoeker brand heeft gesticht.
pi_32632476
quote:
Op zondag 27 november 2005 23:30 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nee dat zeg ik niet. maar de mensen die dit soort leuzen bedenken en ophangen hadden beter donner kunnen kiezen. of dat oirbaar is is een tweede. verdonk heeft er op zich weinig mee te maken met het feit dat een asielzoeker brand heeft gesticht.
Het gaat niet om die brandstichting maar om het feit dat die mensen daar gevangen zaten zonder dat ze iets gedaan hebben en ook nog in die gevaarlijke omstandigheden. Donner wordt nminder beschimpt omdat hij niet ging roepen dat er adequaat was gehandeld.
  zondag 27 november 2005 @ 23:34:02 #125
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32632509
quote:
Op zondag 27 november 2005 23:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Het gaat niet om die brandstichting maar om het feit dat die mensen daar gevangen zaten zonder dat ze iets gedaan hebben en ook nog in die gevaarlijke omstandigheden. Donner wordt nminder beschimpt omdat hij niet ging roepen dat er adequaat was gehandeld.
ik denk dat rita de kooltjes uit het vuur heeft gehaald voor donner. en dat was achteraf, gezien de krakersstreken, misschien niet verstandig. het gaat haar trouwens ook geen stemmen kosten. eerder stemmen opleveren.

kanttekening: hebben de verschillende commissies al bepaald of het idd niet adequaat was?

wb trouwens.
  zondag 27 november 2005 @ 23:35:27 #126
94405 Tarak
pi_32632553
quote:
Op zondag 27 november 2005 23:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Sommigen hadden natuurlijk wel degelijk wat gedaan. Niet iedereen was alleen maar illegaal, een aantal was gewoon crimineel.

En Donner wordt ook minder beschimpt omdat Rita Verdonk bij een flink aantal mensen veel meer aversie oproept.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_32632576
quote:
Op zondag 27 november 2005 23:34 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik denk dat rita de kooltjes uit het vuur heeft gehaald voor donner. en dat was achteraf, gezien de krakersstreken, misschien niet verstandig. het gaat haar trouwens ook geen stemmen kosten. eerder stemmen opleveren.

wb trouwens.
Gaat het alleen maar om stemmen dan? Het gaat om mensen volgens mij. En die opmerking over adequaat was gewoon verrekte onhandig.
pi_32632612
quote:
Op zondag 27 november 2005 23:35 schreef Tarak het volgende:

[..]

Sommigen hadden natuurlijk wel degelijk wat gedaan. Niet iedereen was alleen maar illegaal, een aantal was gewoon crimineel.
Dus er zaten mensen die er niet hoorden te zitten en die zijn nu dood. Goed dat je dat even bevestigt.
quote:
En Donner wordt ook minder beschimpt omdat Rita Verdonk bij een flink aantal mensen veel meer aversie oproept.
Dat is ook niet voor niks dan natuurlijk.
  zondag 27 november 2005 @ 23:38:03 #129
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32632640
quote:
Op zondag 27 november 2005 23:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Gaat het alleen maar om stemmen dan? Het gaat om mensen volgens mij. En die opmerking over adequaat was gewoon verrekte onhandig.
ja onhandig, maar was het niet adequaat gezien de omstandigheden waarbij er een soort celrel uitbrak en bewakers met geweld werden tegengewerkt?
pi_32632840
quote:
Op zondag 27 november 2005 23:38 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja onhandig, maar was het niet adequaat gezien de omstandigheden waarbij er een soort celrel uitbrak en bewakers met geweld werden tegengewerkt?
Oeps, wat een speculatie
  zondag 27 november 2005 @ 23:48:44 #131
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32633009
quote:
Op zondag 27 november 2005 23:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Oeps, wat een speculatie
we wachten het af ok...
pi_32638650
quote:
Op zondag 27 november 2005 23:48 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

we wachten het af ok...
Ik wel.
pi_32639972
quote:
Op zondag 27 november 2005 23:37 schreef SCH het volgende:
Dus er zaten mensen die er niet hoorden te zitten en die zijn nu dood. Goed dat je dat even bevestigt.
Wie bevestigd er hier wat? Een fok user bevestigd iets? Sinds wanneer kan dat?

Vertel eens concreet, sch, welke niet-illegaal of niet-crimineel die daar zat is nu dood? Heb je cijfers of baseer jij je conclusies op aannames?
geen
pi_32641575
sch, wil je mijn vragen beantwoorden? Ik ben benieuwd..
geen
pi_32641734
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:55 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Wie bevestigd er hier wat? Een fok user bevestigd iets? Sinds wanneer kan dat?

Vertel eens concreet, sch, welke niet-illegaal of niet-crimineel die daar zat is nu dood? Heb je cijfers of baseer jij je conclusies op aannames?
Een illegaal is geen crimineel en hoort niet opgesloten te zitten.

En er is in ieder geval het verhaal bekend van een Bulgaarse man die er opgesloten zat, die 'smiddags in Amersfoort was opgepakt omdat hij zijn paspoort niet bij zich had. Maar hij had wel geldige papieren om in Nederland te zijn.

Los daarvan blijf ik van mening dat de overheid verantwoordelijjk is voor de veiligheid van de mensen die ze opsluit, ook als 1 van die mensen brand sticht. Dat lijkt me evident en zit ook in de wet opgesloten.
pi_32642355
Dus voor zover bij jou bekend zaten er niet 'mensen' maar ben je slechts van 1 geval op de hoogte.

In welke wet is dit opgesloten? En in welke mate moet de overheid haar verantwoordelijkheid op zich nemen? Ik bedoel, in elke gevangenis is er een kans dat er brand uitbreekt. Betekent elke brand automatisch het aftreden van een minister? Zijn er andere voorvallen van branden in gevangenissen?
geen
pi_32642440
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:45 schreef natte-flamoes het volgende:
Dus voor zover bij jou bekend zaten er niet 'mensen' maar ben je slechts van 1 geval op de hoogte.
Nee, ik noem 1 voorbeeld.
quote:
In welke wet is dit opgesloten?
De zorgplicht door de overheid is wettelijk geregeld
quote:
En in welke mate moet de overheid haar verantwoordelijkheid op zich nemen?
In alle mate.
quote:
Ik bedoel, in elke gevangenis is er een kans dat er brand uitbreekt. Betekent elke brand automatisch het aftreden van een minister? Zijn er andere voorvallen van branden in gevangenissen?
Nee, het betekent niet automatisch het aftreden van een minister. Het gaat erom dat gevangenissen veilig dienen te zijn en als er 11 mensen omkomen bij een brand in 1 cel - dan was die gevangenis niet veilig en is er neit aan de zorgplicht voldaan. Wat de gevolgen moeten zijn, beslist de kamer maar.
pi_32642564
Het pand in schiphol voldeed aan de eisen. Dat is al eerder in een discussie waarin jij meedeed gepost.
Maar ik vroeg je toch niet naar 1 voorbeeld? Jij hebt het steeds over mensen die daar zaten en die daar (volgens jou) niet hoorden te zitten. Welke mensen waren dat? Of weet je dat niet?
geen
pi_32642682
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:55 schreef natte-flamoes het volgende:
Het pand in schiphol voldeed aan de eisen. Dat is al eerder in een discussie waarin jij meedeed gepost.
Maar ik vroeg je toch niet naar 1 voorbeeld? Jij hebt het steeds over mensen die daar zaten en die daar (volgens jou) niet hoorden te zitten. Welke mensen waren dat? Of weet je dat niet?
Ik zei toch dat er "illegalen" zaten en die horen niet opgesloten te zitten.
Is het verhaal van die Bulgaar al niet schrijnend genoeg? Er zijn ministers om minder afgetreden.
pi_32642988
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik zei toch dat er "illegalen" zaten en die horen niet opgesloten te zitten.
Is het verhaal van die Bulgaar al niet schrijnend genoeg? Er zijn ministers om minder afgetreden.
Nee, je zei mensen.
quote:
Op zondag 27 november 2005 23:37 schreef SCH het volgende:
Dus er zaten mensen die er niet hoorden te zitten en die zijn nu dood.
En dat ene voorval? Tuurlijk is dat schrijnend. Maar moet je om 1 voorval een beleid aanpakken? En waar ik ook benieuwd naar ben, je zegt dat de man geldige papieren had om in nederland te zijn. Wanneer bleek dat? Na de brand of voor de brand?

En ga eens in op het feit dat het pand aan de eisen voldeed?
geen
pi_32643187
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:10 schreef natte-flamoes het volgende:

En ga eens in op het feit dat het pand aan de eisen voldeed?
Jij kent de onderzoeksresultaten al?
pi_32643268
quote:
'Aanbevelingen Nibra over detentiecentrum opgevolgd'

Uitgegeven op donderdag 27 oktober 2005 om 19:00:09

(Novum) - De aanbevelingen die het instituut voor brandveiligheid Nibra in 2002 deed voor het detentiecentrum op Schiphol, waar woensdagnacht elf asielzoekers omkwamen bij een brand, zijn opgevolgd. Dat liet de brandweer donderdag weten op een persconferentie in Hoofddorp.

De uitspraken van het Nibra zijn volgens loco-burgemeester Michel Bezuijen van de gemeente Haarlemmermeer voorbarig. Het instituut meldde donderdag dat het gebouw in 2002 - voor de ingebruikname - niet brandveilig was. Het Nibra kwam daarop met vier aanbevelingen. Deze zijn allemaal opgevolgd voordat het pand in gebruik werd genomen, stelden Bezuijen en plaatsvervangend brandweercommandant Ruwald Wevers voor Radio 1.

Dit jaar is een controle geweest in het pand. In september vorig jaar is alles nog in orde bevonden, zei Wevers. Bij latere controles zijn enkele kleine mankementen geconstateerd, zoals brandwerende deuren die open bleven staan.

Bezuijen vertelde dat de gemeente vrijdag met een dossieronderzoek komt over de brandveiligheid van het centrum, maar zegt nog niet te weten of dat 'licht brengt'. De loco-burgemeester weet niet welke asielzoekers nog weg zijn. Hij denkt niet dat zij nog in het getroffen complex liggen.

Postbus 51 heeft een telefoonnummer opengesteld voor familie van mensen die in het cellencomplex op Schiphol verbleven. Zij kunnen bellen met 0800-1351.
Da's toch apart dat je zulke uitspraken doet terwijl je niet van dergelijke feiten op de hoogte bent, sch.
geen
pi_32643375
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:22 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Da's toch apart dat je zulke uitspraken doet terwijl je niet van dergelijke feiten op de hoogte bent, sch.
Het onderzoeksrapport moet nog komen, deze mening van het NIBRA zal er wel in meegenomen worden maar je loopt op de zaken vooruit.
pi_32643435
Mening? Grapjas.
geen
pi_32643457
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Het onderzoeksrapport moet nog komen, deze mening van het NIBRA zal er wel in meegenomen worden maar je loopt op de zaken vooruit.
Heb je het artikel wel gelezen?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32643516
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Heb je het artikel wel gelezen?
Hoezo?

Het NIBRA zegt A, gemeente Haarlemmermeer zegt B., zo zegt iedereen wat. Daar is de onderzoekscommissie voor, om dat naast elkaar te leggen.
pi_32643560
Er zijn aanbevelingen gedaan inzake de veiligheid en die aanbevelingen zijn opgevolgd....
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32643590
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Er zijn aanbevelingen gedaan inzake de veiligheid en die aanbevelingen zijn opgevolgd....
Aldus die en die.

De commissie onderzoekt nu hoe het precies zit. Zullen we daar maar even op wachten.
pi_32643608
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Aldus die en die.

De commissie onderzoekt nu hoe het precies zit. Zullen we daar maar even op wachten.
Aldus degene die het heeft gecontroleerd allemaal of in elk geval daar de verantwoordelijke voor was op dat moment. Niet zomaar de snackbarhouder om de hoek dus.
pi_32643644
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Aldus degene die het heeft gecontroleerd allemaal of in elk geval daar de verantwoordelijke voor was op dat moment. Niet zomaar de snackbarhouder om de hoek dus.
Ook degene die er veel belang bij had om dat te zeggen.

De onderzoekscommissie neemt het ongetwijfeld mee.
pi_32643666
Daar twijfel ik ook niet aan.
pi_32649563
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Aldus die en die.

Ach ja, het blijft altijd makkelijk om feiten die jouw ongelijk aantonen te negeren.
geen
  maandag 28 november 2005 @ 17:51:58 #154
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_32650239
quote:
Op maandag 28 november 2005 17:25 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Ach ja, het blijft altijd makkelijk om feiten die jouw ongelijk aantonen te negeren.
Maar hij heeft wel gelijk, dat wel.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_32650252
Waar heeft hij gelijk in?
geen
  maandag 28 november 2005 @ 17:53:47 #156
13462 BansheeBoy
pi_32650274
quote:
Op maandag 28 november 2005 17:52 schreef natte-flamoes het volgende:
Waar heeft hij gelijk in?
Datgene wat hij in 1ste instantie aanhaalde is m.i. een juiste weergave, het is misschien wat gechargeerd, maar derhalve nog steeds de realiteit.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_32650335
je bedoelt dat hij niet wist dat het complex voldeed aan de veiliheidseisen endat hij denkt dat de slachtoffers er onterecht zaten?
geen
  maandag 28 november 2005 @ 17:58:11 #158
13462 BansheeBoy
pi_32650380
quote:
Op maandag 28 november 2005 17:56 schreef natte-flamoes het volgende:
je bedoelt dat hij niet wist dat het complex voldeed aan de veiliheidseisen endat hij denkt dat de slachtoffers er onterecht zaten?
Zo zou je het ook kunnen zien. Ik zie het niet helemaal zo.

²
pi_32650392
Nee, en daarom hebben jij en sch dan ook geen gelijk.
geen
pi_32650444
quote:
Op maandag 28 november 2005 17:25 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Welke feiten heb je het dan over?

Alles wat er daar aan de hand was, wordt nu onderzocht en zullen we lezen in het rapport.

Het enige dat ik als feit opvoer is de zorgplicht. Als de overheid jou opsluit in een gevangenis en iemand stookt 5 cellen verderop een vuurtje, hoor jij niet dood te gaan. Dat is de verantwoordelijkheid van degene die jou opsluit.
pi_32650467
Zijn er eerder branden geweest in gevangenissen waarbij er slachtoffers zijn gevallen?
geen
pi_32650477
quote:
Op maandag 28 november 2005 18:03 schreef natte-flamoes het volgende:
Zijn er eerder branden geweest in gevangenissen waarbij er slachtoffers zijn gevallen?
Niet dat ik weet, in Nederland is dat niet gebruikelijk gelukkig.
  maandag 28 november 2005 @ 18:09:27 #163
135721 Conservative
Believe and live forever!
pi_32650587
Je moet je afvragen hoe triest mensen zijn wanneer ze met deze afstotende spandoeken iemand durven te beledigen, dan ben je toch daadwerkelijk het uitschot van de maatschappij!
Zonder de staat Israel geen wereld.
  dinsdag 29 november 2005 @ 23:51:28 #164
94405 Tarak
pi_32685481
Je kunt hier je steun betuigen aan het beleid van Verdonk:

http://www.ritarugrecht.nl/petitie/
quote:
Geachte mevrouw de Minister,

Zoals u wellicht bekend is wordt er momenteel door verschillende politici en bekendheden actie ondernomen om uw beleid te ondermijnen, met als voorlopige dieptepunten de uitzending van de zwaar gedramatiseerde en eenzijdige serie van de Vara "26.000 gezichten" en de actie "een royaal gebaar" die via de Koningin wil proberen de uitzetting van uitgeprocedeerde asielzoekers te dwarsbomen. Men schaamt zich er niet voor alles uit de kast te halen om de schijn te wekken dat er in de maatschappij geen draagvlak bestaat voor uw beleid.
Met de ondertekening van deze petitie wil ik aangeven achter uw beleid te staan en vraag ik u niet toe te geven aan de ondermijnende krachten. Houd uw rug recht!
Met dank aan de Fok! weblog.
pi_32690049
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 23:51 schreef Tarak het volgende:
Je kunt hier je steun betuigen aan het beleid van Verdonk:

http://www.ritarugrecht.nl/petitie/
[..]

Met dank aan de Fok! weblog.
  woensdag 30 november 2005 @ 09:56:35 #166
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32690382
quote:
Op woensdag 30 november 2005 09:33 schreef SCH het volgende:

[..]

Zielig he, al die petities?
Say your prayers
pi_32691063
quote:
Op woensdag 30 november 2005 09:56 schreef Sickie het volgende:

[..]

Zielig he, al die petities?
Deze wel ja - jammer dat die mensen niet iets uit zichzelf doen maar louter als reactie op.
  woensdag 30 november 2005 @ 15:45:30 #168
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32698496
quote:
Op woensdag 30 november 2005 10:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Deze wel ja - jammer dat die mensen niet iets uit zichzelf doen maar louter als reactie op.
Petities zijn per definitie een "reactie op". Maar goed, als het niet in jouw straatje past dan is het sowieso niks hmmm?
Say your prayers
pi_32698529
quote:
Op woensdag 30 november 2005 15:45 schreef Sickie het volgende:

[..]

Petities zijn per definitie een "reactie op".
Niet op andere petities zoals in dit geval.
  woensdag 30 november 2005 @ 16:40:46 #170
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32700173
quote:
Op woensdag 30 november 2005 15:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Niet op andere petities zoals in dit geval.
Het ene zinloze initiatief volgt op het andere.
Say your prayers
  woensdag 30 november 2005 @ 17:32:04 #171
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_32701775
714 petiters als. Rita zal onder de indruk zijn

Komop Sickie en Tara, jullie kunnen dat ding best vaker dan 714 keer invullen lijkt me..
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_32701888
Wel 3 erbij vandaag
pi_32701904
17. 516 inmiddels bij www.eenroyaalgebaar.nl
  woensdag 30 november 2005 @ 17:37:18 #174
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_32701916
quote:
Op woensdag 30 november 2005 17:36 schreef SCH het volgende:
Wel 3 erbij vandaag
Elke keer een andere naam verzinnen is zo makkelijk nog niet
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  woensdag 30 november 2005 @ 17:47:14 #175
262 Re
Kiss & Swallow
pi_32702172
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 02:12 schreef zoalshetis het volgende:
fijn dat het weer mag. krijgen we een leuk leefklimaat door...
ja als je een leefklimaat prefereert waarbij je je bek moet houden...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 30 november 2005 @ 18:31:03 #176
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32703373
quote:
Op woensdag 30 november 2005 17:32 schreef robh het volgende:
714 petiters als. Rita zal onder de indruk zijn

Komop Sickie en Tara, jullie kunnen dat ding best vaker dan 714 keer invullen lijkt me..
Wie zegt dat ik dat ding uberhaupt heb ondertekend?
Say your prayers
  woensdag 30 november 2005 @ 18:32:18 #177
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32703418
quote:
Op woensdag 30 november 2005 17:36 schreef SCH het volgende:
17. 516 inmiddels bij www.eenroyaalgebaar.nl
Nou, Nederland is massaal aan het ondertekenen geslagen zo te zien. Het leeft echt bij de bevolking.
Say your prayers
pi_32704878
quote:
Op woensdag 30 november 2005 18:32 schreef Sickie het volgende:

[..]

Nou, Nederland is massaal aan het ondertekenen geslagen zo te zien. Het leeft echt bij de bevolking.
Ja - dat is vrij veel voor een aanklacht waar je al je gegevens moet invullen.Je hebt gelijk
  woensdag 30 november 2005 @ 19:25:32 #179
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32705064
quote:
Op woensdag 30 november 2005 19:19 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja - dat is vrij veel voor een aanklacht waar je al je gegevens moet invullen.Je hebt gelijk
bron? ik vind het vrij weinig en eerder getuigen van een actie die wederom mislukt is.
pi_32705408
quote:
Op woensdag 30 november 2005 19:25 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

bron? ik vind het vrij weinig en eerder getuigen van een actie die wederom mislukt is.
De vorige actie was publicitair en qua impact echt een zeldzaam groot succes, dat zul je moeten erkennen.

Bijna 8000 mensen hebben inmiddels met naam en adres de aangifte ondersteund die binnenkort gedeponeerd wordt bij de officier van justitie. Dat is natuurlijk ook enorm veel voor een internetactie waarbij mensen geen direct eigenbelang ervaren.

Maar doe maar lekker cynisch hoor.
  woensdag 30 november 2005 @ 19:50:59 #181
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32705906
quote:
Op woensdag 30 november 2005 19:36 schreef SCH het volgende:

[..]

De vorige actie was publicitair en qua impact echt een zeldzaam groot succes, dat zul je moeten erkennen.

Bijna 8000 mensen hebben inmiddels met naam en adres de aangifte ondersteund die binnenkort gedeponeerd wordt bij de officier van justitie. Dat is natuurlijk ook enorm veel voor een internetactie waarbij mensen geen direct eigenbelang ervaren.

Maar doe maar lekker cynisch hoor.
8000 duizend krakers en uitschot? wow. ik wist niet dat we zoveel ransapen habben in dit land. nee 8000 is verrekte weinig en dat is niet cynisch bedoeld.
pi_32705982
quote:
Op woensdag 30 november 2005 19:50 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

8000 duizend krakers en uitschot? wow. ik wist niet dat we zoveel ransapen habben in dit land. nee 8000 is verrekte weinig en dat is niet cynisch bedoeld.
Wat een ontzettend domme inhoudsloze en stompzinnige post is dit. Heb je dan echt niks in houdelijks te melden? Kom met een onderbouwing.

Tweehonderdduizend handtekeningen - en nu meer dan 8000 die met naam en toenaam een aangifte steunen - onderbouw maar eens waarom dat weinig is in plaats van dat stupide gekrakeel over uitschot. Je bent geen knip voor je neus waard als dat je reactie is
  woensdag 30 november 2005 @ 20:17:03 #183
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32706782
quote:
Op woensdag 30 november 2005 19:53 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat een ontzettend domme inhoudsloze en stompzinnige post is dit. Heb je dan echt niks in houdelijks te melden? Kom met een onderbouwing.

Tweehonderdduizend handtekeningen - en nu meer dan 8000 die met naam en toenaam een aangifte steunen - onderbouw maar eens waarom dat weinig is in plaats van dat stupide gekrakeel over uitschot. Je bent geen knip voor je neus waard als dat je reactie is
tuurlijk jongen, zet jij je kruistocht tegen verdonk lekker voort! staat je goed
pi_32706916
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:17 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

tuurlijk jongen, zet jij je kruistocht tegen verdonk lekker voort! staat je goed
Zwaktebod - was te verwachten want er zijn geen argumenten om het succes van de actie van Marion Bloem e.a. onderuit te halen.
pi_32707041
Er zijn altijd wel gekken te vinden die ergens voor willen tekenen. Ik kan 8000 handtekeningen met naam en toenaam nou ook niet dondersveel vinden.
geen
pi_32707075
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:24 schreef natte-flamoes het volgende:
Er zijn altijd wel gekken te vinden die ergens voor willen tekenen. Ik kan 8000 handtekeningen met naam en toenaam nou ook niet dondersveel vinden.
Probeer het eens.
pi_32707102
Wow ja nee, met zo'n opmerking sta je sterk!!
geen
pi_32707141
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:26 schreef natte-flamoes het volgende:
Wow ja nee, met zo'n opmerking sta je sterk!!
Nee, jij trekt volle zalen met je opmerkingen over "gekken die altijd wel ergens voor tekenen".

Het zijn maar wat kreten in de lucht en dat zegt voldoende.
pi_32709569
Misschien was mijn '8000 gekken' opmerking overtrokken, maar een 'zeldzaam groot succes' van 8000 naam en toenaam handtekeningen, het zegt wat mij betreft niet zo heel veel. Hoeveel mensen staan tegenover die 8000 of 200000? Je kan dat aantal nergens aan af spiegelen. Je hebt ook totaal geen inzicht in wat voor type mensen die 8000 of 200000 zijn. Dat gegeven aangrijpen en daarmee je betoog ondersteunen, ik zou het nooit op zo'n manier doen.
geen
  woensdag 30 november 2005 @ 23:21:36 #190
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32713417
quote:
Op woensdag 30 november 2005 19:19 schreef SCH het volgende:

[..]

Uh-huh. Dat wil dus zeggen dat de rest van internettend Nederland het belang van die gebeurtenis zo laag inschat dat ze geeneens de moeite willen nemen om hun gegevens in te vullen. Nou, wat een succes.
Say your prayers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')