Een nieuw deel openen
Vorige delen
Dat kunnen we in dit topic uitzoekenquote:Op donderdag 24 november 2005 21:10 schreef het_fokschaap het volgende:
wat moet ik me bij de filosofische kant van sex voorstellen ? praten over sex ?
het levert heel wat volle topics op, gesprekken op werk. dus naast het doen van sex wat in veel relaties voor een extra intieme impuls zorgt werkt het ook om relaties op te bouwen door er over te praten.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Praten over de betekenis van seks voor het menselijk denken en de menselijke cultuur.
Weet je, ik kan daar echt van genieten, dat je ongegeneerd over iets als poep kunt praten in iemands gezelschap. Niet omdat ik graag over poep praat, maar omdat het betekent dat er een bepaalde mate van vertrouwen is.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:14 schreef het_fokschaap het volgende:
het levert heel wat volle topics op, gesprekken op werk. dus naast het doen van sex wat in veel relaties voor een extra intieme impuls zorgt werkt het ook om relaties op te bouwen door er over te praten.
mensen voelen zich bij elkaar op hun gemak zodra ze het over poep, pies, plas en sex gaan hebben. het gaat hier dan om relaties in IRL. anonieme "relaties" op internet hebben een enigszins andere vorm, daar wordt sex eerder besproken
Valt mee hoor, maar zoek het even uit. Hebben we geloof ik al eens eerder gedaan.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:18 schreef ATuin-hek het volgende:
* ATuin-hek vraagt zich af hoevaak het woord sex al voor is gekomen in een LFC titel
Dan mag het feedbacktopic wel even preventief op slot.quote:
Hehe. Ssst, gewoon niet verder vertellen.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:40 schreef Maethor het volgende:
Dan mag het feedbacktopic wel even preventief op slot.
Is best te doen idd.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:05 schreef Alicey het volgende:
In je eentje in een restaurant eten is ook best oke (Eerste keer dat ik het doe).
Heb je seks gehad?quote:Endorfinen zijn ook best oke.
quote:Hagel is niet oke.
Gejat?quote:Je fiets niet kunnen vinden na terugkeer op het vertrekpunt is niet oke.
Teveel gedronken?quote:Plotseling totaal gedisorienteerd op een groot verkeersknooppunt in je woonplaats staan is niet oke.
Geen flauw idee.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:06 schreef Alicey het volgende:
Is het trouwens waar dat je lichaam links gevoeliger is door iets met hersenhelften, of is dat gelul?
quote:Op donderdag 24 november 2005 22:11 schreef het_fokschaap het volgende:
http://www.megagadgets.nl(...)81649f9e8e5014288508
[afbeelding]
quote:
Nee, wel veel pijn.quote:Heb je seks gehad?
Nee, aan de andere kant van het station gezet.quote:Gejat?
Nee.. Gewoon heel vaag, ik zag gewoon niet meer welke weg nou welke was, en heb er dus een paar minuten over gedaan om te zien welke weg oaw naar de euromast gaat.quote:Teveel gedronken?
Hoihoi Aliceyquote:Op donderdag 24 november 2005 22:05 schreef Alicey het volgende:
Was ik weer
In je eentje in een restaurant eten is ook best oke (Eerste keer dat ik het doe).
Endorfinen zijn ook best oke.
Hagel is niet oke.
Je fiets niet kunnen vinden na terugkeer op het vertrekpunt is niet oke.
Plotseling totaal gedisorienteerd op een groot verkeersknooppunt in je woonplaats staan is niet oke.
SM-sessie?quote:
Jij? Of iemand anders?quote:Nee, aan de andere kant van het station gezet.
Smoesjes.quote:Nee.. Gewoon heel vaag, ik zag gewoon niet meer welke weg nou welke was, en heb er dus een paar minuten over gedaan om te zien welke weg oaw naar de euromast gaat.
Terwijl ik dus dagelijks langs die kruising kom.
Maar misschien scheelt het dat ik nu op een punt stond waar ik normaal nooit kom, want het is wel een heel idioot kruispunt.
Stofjes die je hersentjes aanmaken bij pijn.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Hoihoi Alicey
Wat zijn endorfinen eik?
Niet alleen bij pijn toch?quote:Op donderdag 24 november 2005 22:15 schreef Alicey het volgende:
Stofjes die je hersentjes aanmaken bij pijn.
Nee, helaas. Dat is nl. lekkere pijn.quote:
Ik. Station loopt rondom met aan alle kanten ingangen, en ben er dus via een andere kant uitgegaan dan ik dacht er te zijn in gekomen.quote:Jij? Of iemand anders?
Zoek jij maar op het Marconiplein 's avonds je weg.quote:Smoesjes.
Ik weet niet of er nog andere momenten zijn dat je lichaam het aanmaakt. In ieder geval bij pijn (Het is een soort pijnstiller/verdovend middel).quote:Op donderdag 24 november 2005 22:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Niet alleen bij pijn toch?
Kortom, totaal nutteloos.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:17 schreef het_fokschaap het volgende:
lijkt mij wel geinig. een soort roomba, alleen maakt ie niet schoon
quote:Op donderdag 24 november 2005 22:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Kortom, totaal nutteloos.
En zonder enige persoonlijkheid of emoties. Een soort variant op de RealDoll.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:26 schreef het_fokschaap het volgende:
een huisdier zonder behoefte aan eten en geen bakken verschonen
emotiesquote:Op donderdag 24 november 2005 22:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En zonder enige persoonlijkheid of emoties. Een soort variant op de RealDoll.
Het gevoel dat mensen iets tegen me hebben, me als een last beschouwen e.d. zonder dat daar directe aanleiding voor bestaat...quote:
Wij schrijven 'seks'. 'Sex' is zo boers en platquote:Op donderdag 24 november 2005 21:18 schreef ATuin-hek het volgende:
* ATuin-hek vraagt zich af hoevaak het woord sex al voor is gekomen in een LFC titel
Het woord "seks"is boers en plat..quote:Op vrijdag 25 november 2005 06:33 schreef miss_sly het volgende:
Wat is er boers en plat aan seks?
of goedemorgen..quote:
Ehhhhh, ja balen als je naar buiten moetquote:Op vrijdag 25 november 2005 07:25 schreef -Trinity- het volgende:
Ok, grafsituatie. Ik moet vandaag naar school en terug, en brieven rondbrengen (anders moet ik morgen heel vroeg op of vanavond er heel laat in) met dit weeralarm. Wind is plemp, maar regen is al helemaalllll....
Sir, het is zwaar kut hier, sir *over*quote:Op vrijdag 25 november 2005 07:48 schreef Yosomite het volgende:
Ik hoor dat in het westen de weergoden andere plannen hebben.
Windstil in het oosten? you must be joking!!quote:Op vrijdag 25 november 2005 07:48 schreef Yosomite het volgende:
Hallo allemaal op deze mooie rustige grijze droge (windstille) dag in het oosten van het land.
![]()
Temp net boven nul.
Ik denk dat ik wel hou van het boerenlevenquote:Op vrijdag 25 november 2005 06:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het woord "seks"is boers en plat..
Liever heb ik "sex" geschreven zien staan...
dat doet de lust bij mij toenemenop onverklaarbare wijze...
Tsja als je het uitspreekt merk ik het niet hahaha
Ook leuk, engelse sex.quote:Op vrijdag 25 november 2005 08:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Goedemorgen!
'Seks' is de schrijfwijze, 'sex' is Engels.
Klopt. Regen, hagel en windkracht 7+. En dan nog een heel stuk langs de maas ook.quote:Op vrijdag 25 november 2005 07:48 schreef Yosomite het volgende:
Hallo allemaal op deze mooie rustige grijze droge (windstille) dag in het oosten van het land.
![]()
Temp net boven nul.
Omdat ik buiten Rotterdam werk, en OV daar:quote:Op vrijdag 25 november 2005 08:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waarom niet met de metro of tram?
Dat zegt-ie toch.quote:Op vrijdag 25 november 2005 08:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ikke? Leeuwarden ziet er anders prima uit.
Ik blijf achter. Vaarwelquote:Op vrijdag 25 november 2005 08:04 schreef Yosomite het volgende:
Ik heb de boten klaar staan voor het geval van overstroming.
Warme dekens en droge kleren liggen gereed.
Koffie is klaar en die zal ik eerst even uittesten want goede koffie is belangrijk voor onze arme westerlingen in nood
Pas je wel een beetje opquote:
Weg ze en succes met wakker wordenquote:Op vrijdag 25 november 2005 08:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Sorry, nog niet wakker.
Weg.
Hier in Amsterdam is het niet grappig qua weersomstandighedenquote:
Rijden kan niemand al meer bij een drupje regen, dus kan me er iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 08:47 schreef miss_sly het volgende:
Van Wijchen naar Dordrecht was ook geen pretje. En dan heb je met dat pokkeweer ook nog eens heel vervelende (understatement) chauffeurs
* Maethor ook!quote:Op vrijdag 25 november 2005 08:33 schreef Yosomite het volgende:
Ik zie het, Lupa, Yoso en Reya (net) zitten nog in de rustige contreien
[afbeelding]
Mmm maar even langs dan en kijken of ze iets kunnen regelenquote:Op vrijdag 25 november 2005 08:54 schreef miss_sly het volgende:
Vandaag wordt het weer spannend mbt mijn appartementje.
De makelaar had iets opgenomen over een bankgarantie die gesteld moet worden voor 1 december. Ik heb dat in mijn naiviteit getekend.
Volgens mijn hypotheekmannetje is het praktisch onmogelijk om dat binnen 1 week te regelen. Indien de makelaar op zijn strepen staat en die bankgarantie toch eist voor 1 december, gaat alles alsnog niet door.
Ze kunnen altijd nog naar die andere partij die interesse had.quote:Op vrijdag 25 november 2005 08:56 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mmm maar even langs dan en kijken of ze iets kunnen regelenAnders overleg plegen want het lijkt me een win-win situatie als jij het koopt. Wacht ie maar wat langer
Wat ben je toch een lieverdquote:Op vrijdag 25 november 2005 08:54 schreef livEliveD het volgende:
Oh wat ben ik toch aardig: ik word zo gebeld he..
Ik kan je 300 euro lenen. Is dat genoegquote:Op vrijdag 25 november 2005 08:57 schreef miss_sly het volgende:
Ze kunnen altijd nog naar die andere partij die interesse had.
mijn hypotheekmannetje gaat bellen en zeggen dat het a) onmogelijk is en b) onnodig, aangezien de transportdatum al over enkele weken is.
Ik ga dus maar gewoon hopen dat het goed komt, of op zoek naar een geldboompje.
Ik heb altijd het beste voor met mijn medefokker. Voor jou heb ik bijvoorbeeld als tip dat je veel geld kunt verdienen door onder een rode TL-balk te gaan staanquote:
Bijna! Kom ik nog maar 16.700 euro te kortquote:Op vrijdag 25 november 2005 08:59 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik kan je 300 euro lenen. Is dat genoeg
16.700 euro voor 1 december? Is dat niet wat veel?quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:00 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik heb altijd het beste voor met mijn medefokker. Voor jou heb ik bijvoorbeeld als tip dat je veel geld kunt verdienen door onder een rode TL-balk te gaan staan![]()
Mjah, het is hier iig nog droogquote:Op vrijdag 25 november 2005 08:33 schreef Yosomite het volgende:
Ik zie het, Lupa, Yoso en Reya (net) zitten nog in de rustige contreien
[afbeelding]
Yw. Mopskiquote:
En zit je dan ook met gigantische kosten?quote:Op vrijdag 25 november 2005 08:54 schreef miss_sly het volgende:
Vandaag wordt het weer spannend mbt mijn appartementje.
De makelaar had iets opgenomen over een bankgarantie die gesteld moet worden voor 1 december. Ik heb dat in mijn naiviteit getekend.
Volgens mijn hypotheekmannetje is het praktisch onmogelijk om dat binnen 1 week te regelen. Indien de makelaar op zijn strepen staat en die bankgarantie toch eist voor 1 december, gaat alles alsnog niet door.
Je hoeft het geld niet te hebben, je hoeft alleen een bank te laten geloven dat je zo kredietwaardig bent dat je 16k7 kunt aflossen. Dat moet jou toch lukken lijkt me.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
16.700 euro voor 1 december? Is dat niet wat veel?
Maar bedankt voor de tip!
In grote organisaties duren de meeste dingen simpelweg langquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:20 schreef Alicey het volgende:
Maar waarom duurt een bankgarantie zo lang? In jouw geval zou dat toch wel redelijk snel te regelen moeten zijn lijkt me?
Hier alleen hagel, regen en wind met een kracht van 7+.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:23 schreef Reya het volgende:
Alicey![]()
Er ligt hier een aardige laag sneeuw, zie ik nu
En wat als je een krediet zou opnemen, en het bedrag op de derdenrekening van de notaris zou storten?quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:25 schreef miss_sly het volgende:
Het papierwerk voor zo'n bankgarantie duurt zo lang, inderdaad. De standaardtermijn daarvoor is 3 weken. En omdat de ontbindende voorwaarden maar een week waren (op hun verzoek) ipv 3 weken wat gebruikelijk is, hebben ze de termijn voor de bankgarantie ook maar teruggeschroefd van 3 naar 1.
Er zijn ook andere mogelijkheden dan bankgaranties.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:23 schreef livEliveD het volgende:
[..]
In grote organisaties duren de meeste dingen simpelweg lang![]()
Ivm de aanvraag voor de hypotheek word mijn BKR gecheckt en mag ik geen kredieten hebben.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
En wat als je een krediet zou opnemen, en het bedrag op de derdenrekening van de notaris zou storten?
Hier is het prachtig weer.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:23 schreef Reya het volgende:
Er ligt hier een aardige laag sneeuw, zie ik nu
Je kunt ook niet met de bank waar je de hypotheek ook onderbrengt dat regelen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ivm de aanvraag voor de hypotheek word mijn BKR gecheckt en mag ik geen kredieten hebben.
Nou, dat laat ik aan mijn hypotheekmannetje over.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kunt ook niet met de bank waar je de hypotheek ook onderbrengt dat regelen?
Whehehe. Zaterdag suggestieve foto's makenquote:
Kan ik ergens overnachten, is het weer bij een stelletje met kalverlierfde, blijkbaarquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:59 schreef livEliveD het volgende:
Alicey en _themoderator_ / AMD64
sitting in the tree.K-I-S-S-I-N-G
![]()
First comes love,
then comes marraige.
Then comes Mary,
with a baby carraige!![]()
![]()
![]()
Goedemorgen en beterschap, schaapquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:12 schreef het_fokschaap het volgende:
nog steeds keelpijjn
en slecht geslapen
schaapjequote:Op vrijdag 25 november 2005 10:12 schreef het_fokschaap het volgende:
nog steeds keelpijjn
en slecht geslapen
Beterschapquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:12 schreef het_fokschaap het volgende:
nog steeds keelpijjn
en slecht geslapen
quote:
Hmm, sexy stemquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:26 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
gesprek met mn manager maar even gecancelled. m'n stem klinkt erg rauw. misschien wel sexy, maar daar hoef ik m'n manager niet mee te vervelen
liv zegt het.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Kan ik ergens overnachten, is het weer bij een stelletje met kalverlierfde, blijkbaar![]()
Ben ik ook. Het vocht gutst eruit, trust mequote:Op vrijdag 25 november 2005 10:34 schreef Reya het volgende:
Ik dacht nog wel dat liv te vertrouwen zou zijn![]()
Ik heb dat probleem gelukkig zeldenquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:40 schreef miss_sly het volgende:
Het ompotten van Sylvia.
daar is het topic weer...het blijft vreemd om je naam in de AT tegen te komen
Niks daarvan. 5 december is het retedruk en iemand moet toch echt die daken op.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga definitief stoppen per 1 december.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:43 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Niks daarvan. 5 december is het retedruk en iemand moet toch echt die daken op.![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:40 schreef miss_sly het volgende:
Het ompotten van Sylvia.
daar is het topic weer...het blijft vreemd om je naam in de AT tegen te komen
Beterom Luupje !quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
![]()
Hej leuk zegquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
![]()
WFL-ers hebben het meettopic gekaapt. Dan krijg je datquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:47 schreef Alicey het volgende:
Hmm het meeting topic gaat ook al over sex. Nu houd ik ze niet meer uit elkaar.
Nee, het Danny & Knor 5 jaar topic in GCquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Meettopic over seks? Gaat over whisky toch?
Dat ljkt me ook nog wel eens watquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb even geen kinky verhalen.
Oh, ik heb afgelopen weekend wel iets nieuws gedaan, maar het heeft niks met seks te maken. Ik heb waterpijp gerookt. Was erg lekker.
Ik ga geen details over mijn seksleven meedelenquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je mag ook gewone dingen over je seksleven meedelen.
Vertel ons, hoe goed is schapie?
Hm, ik werd er lichtelijk high van, terwijl er toch gewoon tabak in zat. Maar misschien dat je van nicotine ook high wordt als je nooit rookt? Ik voelde me in elk geval erg lekker.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:11 schreef miss_sly het volgende:
Dat ljkt me ook nog wel eens wat
Heb het op vakantie in Egypte een keer voorzichtig geprobeerd, maar omdat ik toen niet meer rookte, durfde ik niet echt, omdat ik bang was dat ik weer zou gaan roken
quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:12 schreef miss_sly het volgende:
Ik ga geen details over mijn seksleven meedelen![]()
Waarmee is het vergelijkbaar?quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb even geen kinky verhalen.
Oh, ik heb afgelopen weekend wel iets nieuws gedaan, maar het heeft niks met seks te maken. Ik heb waterpijp gerookt. Was erg lekker.
Weet ik veel. Met roken waarschijnlijk, alleen dan zonder het effect dat je blauw ligt van het hoesten. Er zat appeltabak in, was erg smakelijk.quote:
Weg ze Lupaquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga nu weer even naar college.
Van nicotine kun je ook high worden als je nooit rookt, inderdaad. Of tenminste, je wordt niet high, maar je voelt je wel zo.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hm, ik werd er lichtelijk high van, terwijl er toch gewoon tabak in zat. Maar misschien dat je van nicotine ook high wordt als je nooit rookt? Ik voelde me in elk geval erg lekker.
Het belangrijkste deel van mijn post quote je niet eensquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:12 schreef miss_sly het volgende:
Maar ik kan zonder meer melden dat ik helemaal niets te klagen heb![]()
Ligt in je hoofd worden is niet high. Het heeft er soms wel wat van weg.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hm, ik werd er lichtelijk high van, terwijl er toch gewoon tabak in zat. Maar misschien dat je van nicotine ook high wordt als je nooit rookt? Ik voelde me in elk geval erg lekker.
Maar zo voelt het wel als je lang/nooit gerookt hebt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:22 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ligt licht in je hoofd worden is niet high. Het heeft er soms wel wat van weg.
Gelukkig maarquote:
Zo dat was taalfout die met stip de top 10 binnen komt zettenquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:24 schreef miss_sly het volgende:
Maar zo voelt het wel als je lang/nooit gerookt hebt.
Ik had dat van die paar hijsjes van de waterpijp niet, maar ik durfde ook neit echt.
Wil het wel nog eens proberen
sneeuw isquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:29 schreef Reya het volgende:
Ik moet nog naar de supermnarkt, maar het sneeuwt hier zo hard dat je amper voor je uit kan kijken![]()
Ik hoef nu niet meer op te passen, want ik rook, dus het kan me niet meer over de streep trekkenquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:28 schreef Alicey het volgende:
Dan moet jij denk ik goed oppassen Syl.
Ik vond het bijz. smerig iig..
Valt best mee hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:30 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Zo dat was taalfout die met stip de top 10 binnen komt zetten![]()
Mjah, maar harde sneeuw is niet prettig om doorheen te fietsenquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
sneeuw is
Ook lekker om doorheen te lopen.
Ohja, da's waar. Je bent niet gestopt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik hoef nu niet meer op te passen, want ik rook, dus het kan me niet meer over de streep trekken
En ik kan nu ook weer genieten van een joint
Nee, da's waar..quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Mjah, maar harde sneeuw is niet prettig om doorheen te fietsen![]()
Nee ik ben domquote:
Gebruik je wel een bot mes?quote:
Maar natuurlijk. Ik krijg alleen helaas mijn webcam niet aanquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:38 schreef miss_sly het volgende:
Gebruik je wel een bot mes?
Heb je geen digitale camera om een mooie foto te maken om het te bewijzen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:40 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Ik krijg alleen helaas mijn webcam niet aan![]()
Bonnie, bonnie
Bonnie kom je buiten spelen![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:38 schreef miss_sly het volgende:
Gebruik je wel een bot mes?
quote:
Ik wens jullie allemaal Lepra toequote:
Das minder directquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:41 schreef miss_sly het volgende:
Heb je geen digitale camera om een mooie foto te maken om het te bewijzen?
quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:41 schreef livEliveD het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik wens jullie allemaal Lepra toe![]()
Ik hoop ook dat je chlamydia krijgt, livquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:41 schreef livEliveD het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik wens jullie allemaal Lepra toe![]()
Ow, da's wel een goedequote:
Ik hoop dat de bank vertraging heeftquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:43 schreef miss_sly het volgende:
In plaats van je er vanaf praten, moedigen wij je aan, is het weer niet goed
Altijd hetzelfde met dat soort figuren. Zeg je eens een keer wat ze willen horen, is het nog niet goed.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
![]()
In plaats van je er vanaf praten, moedigen wij je aan, is het weer niet goed
Ik hoop dat zaterdag je trein ontspoortquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:43 schreef Reya het volgende:
Ik hoop ook dat je chlamydia krijgt, liv
Krijg keelpijnquote:
Maar ik zit ook in die trein!quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:46 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik hoop dat zaterdag je trein ontspoort(tenzij je ervoor staat)
Ik hoop dat je vast blijft zitten in Trinity, livquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:46 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik hoop dat zaterdag je trein ontspoort(tenzij je ervoor staat)
quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:46 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik hoop dat de bank vertraging heeft![]()
Ik hoop dat er zaterdag iets uitscheurt door je actieve bezigheden met _moderator_quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:46 schreef Alicey het volgende:
Altijd hetzelfde met dat soort figuren. Zeg je eens een keer wat ze willen horen, is het nog niet goed.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:44 schreef het_fokschaap het volgende:
wat is zo'n bruistablet smerig
laatste beetje moest ik nog bijna kotsen ook
Hang je hoofd uit het raam en kop een seinpaalquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:47 schreef Alicey het volgende:
(Dan hoop je vast dubbel zo hard dat-ie ontspoort)
Iddquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:47 schreef miss_sly het volgende:
Met sommige dingen mag je niet spotten![]()
Ik hoop dat je zaterdag op topzwaar wordt en op je hoofd stuitert.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:47 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik hoop dat er zaterdag iets uitscheurt door je actieve bezigheden met _moderator_![]()
De intercities naar Amsterdam zijn bijna allemaal dubbeldekkers waar de ramen niet open kunnen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:48 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hang je hoofd uit het raam en kop een seinpaal![]()
Tsss, en de vorige keer bij Lupa ben ik ook al niet aan mijn zelfmoord toegekomenquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
De intercities naar Amsterdam zijn bijna allemaal dubbeldekkers waar de ramen niet open kunnen.
Nee, ga je op de rails liggen. Gaan de treinen om blaadjes op de rails stapvoets rijden en zien ze je.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Tsss, en de vorige keer bij Lupa ben ik ook al niet aan mijn zelfmoord toegekomen![]()
Hoe komt dat eik zo ineens?quote:
Kut NS, nergens goed voorquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:50 schreef Alicey het volgende:
De intercities naar Amsterdam zijn bijna allemaal dubbeldekkers waar de ramen niet open kunnen.
Ze doen het er gewoon omquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, ga je op de rails liggen. Gaan de treinen om blaadjes op de rails stapvoets rijden en zien ze je.
overgang naar de herfstquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:57 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hoe komt dat eik zo ineens? [afbeelding]
En terecht! Wordt tijd dat je eens iets aan doet aan je lijnquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:14 schreef livEliveD het volgende:
Ik eet niks want ik ben aan de lijn![]()
Een lijn coke of een lijn speed?quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:14 schreef livEliveD het volgende:
Ik eet niks want ik ben aan de lijn![]()
Idd, de vorige keer dat liv bovenop lag kon ik amper lucht binnenkrijgenquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En terecht! Wordt tijd dat je eens iets aan doet aan je lijn![]()
Idd. Ik kreeg al opmerkingen van niet nader te noemen personen. "Je wilt er warm bijzitten deze winter of niet?"quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:15 schreef miss_sly het volgende:
En terecht! Wordt tijd dat je eens iets aan doet aan je lijn![]()
Ik doe niet aan drugs (tussen de middag)quote:
Zaad happen is een keuzequote:Op vrijdag 25 november 2005 12:18 schreef Reya het volgende:
Idd, de vorige keer dat liv bovenop lag kon ik amper lucht binnenkrijgen![]()
Een kopje koffie met speed is naar verluidt toch erg lekker.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:26 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik doe niet aan drugs (tussen de middag)
Een crackerquote:
Ow, dat doe ik zo vaak, zelfs als avondetenquote:
Nou, eigenlijk was het al opquote:
quote:
Nouja, vooral de mod niet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:54 schreef livEliveD het volgende:
Dat meetingtopic houdt niet zo van WFL slowchat geloof ik![]()
Die bovenste is middels een geknapt bolletje binnen gekomen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:53 schreef Yosomite het volgende:
[..]
[afbeelding]
Om de vrijdagmiddag door te komen krijgen wij tussen de middag altijd de keuze tussen drie verschillende snuifjes.![]()
een lijntje wauw,
een lijntje hé man, of
een lijntje omg
Kutmod is het ookquote:
brown sugarquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die bovenste is middels een geknapt bolletje binnen gekomen?
quote:There are too many questions
There is not one solution
There is no resurrection
There is so much confusion
And the love profusion
You make me feel
You make me know
And the love vibration
You make me feel
You make it shine
There are too many options
There is no consolation
I have lost my illusions
What I want is an explanation
And the love profusion
You make me feel
You make me know
And the love direction
You make me feel
You make me shine
You make me feel
You make me shine
You make me feel
I got you under my skin
I got you under my skin
I got you under my skin
I got you under my skin
There is no comprehension
There is real isolation
There is so much destruction
What I want is a celebration
And I know I can feel bad
When I get in a bad mood
And the world can look so sad
Only you make me feel good
I got you under my skin
I got you under my skin
I got you under my skin
I got you under my skin
I got you under my skin
I got you under my skin
I got you under my skin
I got you under my skin
And the love profusion
You make me feel
You make me know
And the love intention
You make me feel
You make me shine
You make me feel
You make me shine
You make me feel
I got you under my skin
I got you under my skin
I got you under my skin
I got you under my skin
I got you under my skin
I got you under my skin
I got you under my skin
I got you under my skin
And I know I can feel bad
When I get in a bad mood
And the world can look so sad
Only you make me feel good
Ohhh alicey wat zeg je nuquote:
Mjah, maar fietsen in een harde sneeuwbui nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:16 schreef miss_sly het volgende:
Sneeuw is toch juist leuk? Lekker wandelen in de sneeuw
Dan ga je lopenquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Mjah, maar fietsen in een harde sneeuwbui niet![]()
Aan Roosevelt, toch?quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:27 schreef livEliveD het volgende:
Ok testje tussendoor:
Aan wie ontleent de teddybeer zijn naam?
We have a winnerquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:35 schreef miss_sly het volgende:
Aan Roosevelt, toch?
Hoop onnozele feitjes in mijn hoofdquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:38 schreef livEliveD het volgende:
[..]
We have a winner. Klasse! Who wants to touch her? Nee niet daar
![]()
Ik ken het gevoel.quote:
James Deanquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:46 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel.
Ok try this one.
Welke legendarische filmheld verongelukte in een Porsche Spider? (hint: hij is ergen heeft zich ooit door een andere man laten ...)
idd?quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:11 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ohhh alicey wat zeg je nu [afbeelding]
Wij gaan samen triviantenquote:
Ha! Te laat!quote:
Ja en dan met die lekkere spijkerbroek. Oeh zal ff een leuke foto maken. Brbquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:50 schreef miss_sly het volgende:
simpel, dat is uiteraard de heel erg lekkere James Dean!
Geweldig in Rebel without a Cause
Hij werd toch meteen gelyncht?quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:53 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ha! Te laat!
Ok, nu gaan jullie massaal op je bek:
Door welke straat vluchte Balthasar Gerardsz nadat hij Willem van Oranje had GePimFortuineerd?
Een echte.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:16 schreef miss_sly het volgende:
Van nicotine kun je ook high worden als je nooit rookt, inderdaad. Of tenminste, je wordt niet high, maar je voelt je wel zo.
Was het ook een echte waterpijp, of een geimproviseerde?
Ik voelde wel wat meer dan alleen maar 'licht in m'n hoofd'.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:22 schreef livEliveD het volgende:
Ligt in je hoofd worden is niet high. Het heeft er soms wel wat van weg.
Da's wel gaafquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Een echte.Van een vriend van heiden6. Hij neemt 'm altijd mee.
een straat in Delftquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:53 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ha! Te laat!
Ok, nu gaan jullie massaal op je bek:
Door welke straat vluchte Balthasar Gerardsz nadat hij Willem van Oranje had GePimFortuineerd?
Balthasar vluchtte het Prinsenhof uit op de hielen gezeten door soldaten en bedienden. Hij klom over de stadsmuur maar voordat hij in het water kon springen werd hij in de kraag gevat. Waar hij precies heen had willen vluchten is niet bekend. In zijn verhoren is het hem blijkbaar ook niet gevraagd.quote:
Zeker nietquote:
van appeltabak ? dat had ik in Marokko ook. Was best lekker, maar high werd ik er niet vanquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik voelde wel wat meer dan alleen maar 'licht in m'n hoofd'.
Specifiekerquote:
Nopequote:
Kun je er ook iets anders in doen, waar je wel high van wordt?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:04 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
van appeltabak ? dat had ik in Marokko ook. Was best lekker, maar high werd ik er niet van
mja, da's geen enkel probleemquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kun je er ook iets anders in doen, waar je wel high van wordt?
Maar behalve de effecten die het kan hebben, vind ik het ook gezellig, zo'n waterpijp
Je kunt er ook gewoon wiet in doen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:07 schreef miss_sly het volgende:
Kun je er ook iets anders in doen, waar je wel high van wordt?
Maar behalve de effecten die het kan hebben, vind ik het ook gezellig, zo'n waterpijp
Maar het is handig als je niet kunt roken. Bij een joint blaf ik mijn longen eruit. Bij een waterpijp heb je daar geen last van.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:09 schreef het_fokschaap het volgende:
mja, da's geen enkel probleemook wel eens geprobeerd. het heeft wel wat qua procedure, maar persoonlijk vind ik een joint lekkerder.
Nou, ik vind een joint ook wel lekker en ik kan het ook zonder problemen rokenquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar het is handig als je niet kunt roken. Bij een joint blaf ik mijn longen eruit. Bij een waterpijp heb je daar geen last van.
Wordt de smaak anders of minder als je dat via een waterpijp doet ipv een gewone joint?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, da's geen enkel probleemook wel eens geprobeerd. het heeft wel wat qua procedure, maar persoonlijk vind ik een joint lekkerder.
Hodfrquote:
ik ben niet uiterst objectief. ik heb te weinig pijp-ervaring om daar een oordeel over te gevenquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wordt de smaak anders of minder als je dat via een waterpijp doet ipv een gewone joint?
Smaak wordt anders en in mijn beleving komt de joint harder aanquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:12 schreef miss_sly het volgende:
Wordt de smaak anders of minder als je dat via een waterpijp doet ipv een gewone joint?
Anders lekkerder of minder lekker?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:22 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Smaak wordt anders en in mijn beleving komt de joint harder aan
Het is ook niet 'veiliger'? (Bij een joint heb ik een aardig risico ziek te worden of paniekaanvallen te krijgen)quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:22 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Smaak wordt anders en in mijn beleving komt de joint harder aan
Pijp-ervaring heb ik dan weer voldoendequote:Op vrijdag 25 november 2005 14:19 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik ben niet uiterst objectief. ik heb te weinig pijp-ervaring om daar een oordeel over te geven
Weet ik eigenlijk niet. Het is anders. Ligchgchchcggt aan veel factoren of het beter of slechter is.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:23 schreef miss_sly het volgende:
Anders lekkerder of minder lekker?
En je hebt dus minder nodig voor hetzelfde effect?
Heb je dat risico niet voornamelijk omdat je het zelf al verwacht?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is ook niet 'veiliger'? (Bij een joint heb ik een aardig risico ziek te worden of paniekaanvallen te krijgen)
Wat zou er veiliger aan moeten zijn?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:24 schreef Alicey het volgende:
Het is ook niet 'veiliger'? (Bij een joint heb ik een aardig risico ziek te worden of paniekaanvallen te krijgen)
Nou, dan moet ik het maar gewoon een keer zelf proberenquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:25 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Het is anders. Ligchgchchcggt aan veel factoren of het beter of slechter is.
Missquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:24 schreef miss_sly het volgende:
Pijp-ervaring heb ik dan weer voldoendeMaar ik denk niet dat dat ter zake doet voor de vraag die gesteld was
![]()
Paniekaanvallen misschien wel. Beroerd voelen heb ik nooit verwacht, maar wel een aantal keer gebeurd.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heb je dat risico niet voornamelijk omdat je het zelf al verwacht?
Misschien dat er minder "foute" rotzooi door komt ofzo..quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:26 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wat zou er veiliger aan moeten zijn?Eerder onveilig omdat er meer bacteriën aan dat mondstuk hangen.
Ik heb een waterpijp thuis maar ik moet hem nog in mekaar zettenquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:26 schreef miss_sly het volgende:
Nou, dan moet ik het maar gewoon een keer zelf proberen
Maar eerst zelf leren een fatsoenlijke joint te draaien
Ligt toch misschien aan wat je verder hebt gegeten en gedronken?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Paniekaanvallen misschien wel. Beroerd voelen heb ik nooit verwacht, maar wel een aantal keer gebeurd.
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:27 schreef Alicey het volgende:
Misschien dat er minder "foute" rotzooi door komt ofzo..
Was wel icm alcohol idd.. Misschien dat het daar aan ligt..quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ligt toch misschien aan wat je verder hebt gegeten en gedronken?
ik ben ook wel eens beroerd geworden, maar dan had ik ook wijn gedronken. Die combi heb ik afgeschaft
Dat is typisch zo'n opmerking waar je helemaal niets aan hebtquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:27 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik heb een waterpijp thuis maar ik moet hem nog in mekaar zetten
wat?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:27 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Miss![]()
<insert opmerking over een opmerking inslikken>
quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is typisch zo'n opmerking waar je helemaal niets aan hebt![]()
Trein wel ja. Zolang je niet verder dan Apeldoorn wilquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:15 schreef Reya het volgende:
[..]
De trein rijdt toch wel weer, Hekje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |