Een nieuw deel openen
Vorige delen
Dat kunnen we in dit topic uitzoekenquote:Op donderdag 24 november 2005 21:10 schreef het_fokschaap het volgende:
wat moet ik me bij de filosofische kant van sex voorstellen ? praten over sex ?
het levert heel wat volle topics op, gesprekken op werk. dus naast het doen van sex wat in veel relaties voor een extra intieme impuls zorgt werkt het ook om relaties op te bouwen door er over te praten.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Praten over de betekenis van seks voor het menselijk denken en de menselijke cultuur.
Weet je, ik kan daar echt van genieten, dat je ongegeneerd over iets als poep kunt praten in iemands gezelschap. Niet omdat ik graag over poep praat, maar omdat het betekent dat er een bepaalde mate van vertrouwen is.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:14 schreef het_fokschaap het volgende:
het levert heel wat volle topics op, gesprekken op werk. dus naast het doen van sex wat in veel relaties voor een extra intieme impuls zorgt werkt het ook om relaties op te bouwen door er over te praten.
mensen voelen zich bij elkaar op hun gemak zodra ze het over poep, pies, plas en sex gaan hebben. het gaat hier dan om relaties in IRL. anonieme "relaties" op internet hebben een enigszins andere vorm, daar wordt sex eerder besproken
Valt mee hoor, maar zoek het even uit. Hebben we geloof ik al eens eerder gedaan.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:18 schreef ATuin-hek het volgende:
* ATuin-hek vraagt zich af hoevaak het woord sex al voor is gekomen in een LFC titel
Dan mag het feedbacktopic wel even preventief op slot.quote:
Hehe. Ssst, gewoon niet verder vertellen.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:40 schreef Maethor het volgende:
Dan mag het feedbacktopic wel even preventief op slot.
Is best te doen idd.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:05 schreef Alicey het volgende:
In je eentje in een restaurant eten is ook best oke (Eerste keer dat ik het doe).
Heb je seks gehad?quote:Endorfinen zijn ook best oke.
quote:Hagel is niet oke.
Gejat?quote:Je fiets niet kunnen vinden na terugkeer op het vertrekpunt is niet oke.
Teveel gedronken?quote:Plotseling totaal gedisorienteerd op een groot verkeersknooppunt in je woonplaats staan is niet oke.
Geen flauw idee.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:06 schreef Alicey het volgende:
Is het trouwens waar dat je lichaam links gevoeliger is door iets met hersenhelften, of is dat gelul?
quote:Op donderdag 24 november 2005 22:11 schreef het_fokschaap het volgende:
http://www.megagadgets.nl(...)81649f9e8e5014288508
[afbeelding]
quote:
Nee, wel veel pijn.quote:Heb je seks gehad?
Nee, aan de andere kant van het station gezet.quote:Gejat?
Nee.. Gewoon heel vaag, ik zag gewoon niet meer welke weg nou welke was, en heb er dus een paar minuten over gedaan om te zien welke weg oaw naar de euromast gaat.quote:Teveel gedronken?
Hoihoi Aliceyquote:Op donderdag 24 november 2005 22:05 schreef Alicey het volgende:
Was ik weer
In je eentje in een restaurant eten is ook best oke (Eerste keer dat ik het doe).
Endorfinen zijn ook best oke.
Hagel is niet oke.
Je fiets niet kunnen vinden na terugkeer op het vertrekpunt is niet oke.
Plotseling totaal gedisorienteerd op een groot verkeersknooppunt in je woonplaats staan is niet oke.
SM-sessie?quote:
Jij? Of iemand anders?quote:Nee, aan de andere kant van het station gezet.
Smoesjes.quote:Nee.. Gewoon heel vaag, ik zag gewoon niet meer welke weg nou welke was, en heb er dus een paar minuten over gedaan om te zien welke weg oaw naar de euromast gaat.
Terwijl ik dus dagelijks langs die kruising kom.
Maar misschien scheelt het dat ik nu op een punt stond waar ik normaal nooit kom, want het is wel een heel idioot kruispunt.
Stofjes die je hersentjes aanmaken bij pijn.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Hoihoi Alicey
Wat zijn endorfinen eik?
Niet alleen bij pijn toch?quote:Op donderdag 24 november 2005 22:15 schreef Alicey het volgende:
Stofjes die je hersentjes aanmaken bij pijn.
Nee, helaas. Dat is nl. lekkere pijn.quote:
Ik. Station loopt rondom met aan alle kanten ingangen, en ben er dus via een andere kant uitgegaan dan ik dacht er te zijn in gekomen.quote:Jij? Of iemand anders?
Zoek jij maar op het Marconiplein 's avonds je weg.quote:Smoesjes.
Ik weet niet of er nog andere momenten zijn dat je lichaam het aanmaakt. In ieder geval bij pijn (Het is een soort pijnstiller/verdovend middel).quote:Op donderdag 24 november 2005 22:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Niet alleen bij pijn toch?
Kortom, totaal nutteloos.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:17 schreef het_fokschaap het volgende:
lijkt mij wel geinig. een soort roomba, alleen maakt ie niet schoon
quote:Op donderdag 24 november 2005 22:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Kortom, totaal nutteloos.
En zonder enige persoonlijkheid of emoties. Een soort variant op de RealDoll.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:26 schreef het_fokschaap het volgende:
een huisdier zonder behoefte aan eten en geen bakken verschonen
emotiesquote:Op donderdag 24 november 2005 22:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En zonder enige persoonlijkheid of emoties. Een soort variant op de RealDoll.
Het gevoel dat mensen iets tegen me hebben, me als een last beschouwen e.d. zonder dat daar directe aanleiding voor bestaat...quote:
Wij schrijven 'seks'. 'Sex' is zo boers en platquote:Op donderdag 24 november 2005 21:18 schreef ATuin-hek het volgende:
* ATuin-hek vraagt zich af hoevaak het woord sex al voor is gekomen in een LFC titel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |