quote:Bommel!Dat beest spoort niet hoor!
Jij wilt vast niet met zo'n niet spoorder over straat toch? Ik denk dat het het beste is als je hem maar gewoon aan mij geeft
Gefeliciteerd!!! Wat leuk!quote:Op donderdag 24 november 2005 15:10 schreef Spindizzy het volgende:
Een kwartiertje geleden is mijn neefje geborenHij heet Lodewijk en alles zit erop en eraan
ah leuk, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 24 november 2005 15:10 schreef Spindizzy het volgende:
Een kwartiertje geleden is mijn neefje geborenHij heet Lodewijk en alles zit erop en eraan
quote:Op donderdag 24 november 2005 15:10 schreef Spindizzy het volgende:
Ik een sadist? Lolquote:Op donderdag 24 november 2005 15:44 schreef rena het volgende:
Herkauwer, je bent een sadist![]()
Zullen we jou ballen eens weghalen
![]()
Die moest ik even een paar keer hardop zeggen voordat ik 'm had !quote:Op donderdag 24 november 2005 17:06 schreef lady-wrb het volgende:
sjerretie
quote:Op donderdag 24 november 2005 18:07 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Die moest ik even een paar keer hardop zeggen voordat ik 'm had !
Wij hebben geen sneeuw hier, helaas, het is hier vooral storm en regen. Ik geloof niet dat Spike erg impressed is, ben wel heel benieuwd hoe hij op sneeuw zal reageren!quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:44 schreef rena het volgende:
Wat vinden jullie beestjes van het weer? Die van mij vreet sneeuw alsof zijn leven er van af hangtIk vind het super dit weer
maar ik hoef nergens heen, daar zal het wel aan liggen
Graag gedaan hoorquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:41 schreef lady-wrb het volgende:
Nonneke, ik heb je nog niet eens bedankt voor het pietenpetje
echt super lief van je
luca en ik zijn donderdag op vrijdagnacht tegelijk ziek geworden. een vaag maar heftig griepje denk ik.
gisteren hebben we samen in het grote bed doorgebracht. en vandaag zijn we voorzichtig weer op de been, al eet luca nog steeds niet en verdenk ik hem stiekem nog wat koorts te hebben.
ik vind een ziek kind altijd zoooo zielig. (eigenlijk kwam het me wel uit dat luca ook ziek was tegelijk met mij. hij had gisteren vrij van school en als ik dan ziek in mijn bed lig moet er toch niet aan denken dat hij om me heen loopt te springenslecht ben ik he? )
Ik ook!quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:06 schreef Miss_B het volgende:
Hier ligt helemaal niets... Gisteren ben ik wel tot 2x toe bijna bij de bushalte weggeblazen![]()
---knipknip---
Ik wil ook sneeuw
![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 11:09 schreef lady-wrb het volgende:
doerak is door luca onderhanden genomen
in een onbewaakt ogenblik heeft hij zijn snorharen gehalveerd.
quote:
dat is lekker aan de maatquote:Op zondag 27 november 2005 20:57 schreef Spindizzy het volgende:
Lodewijk is 6 pond en een beetje.
Sharky wat een lelijke chrysantenquote:Op zondag 27 november 2005 22:23 schreef lady-wrb het volgende:
dat is lekker aan de maat
bluezz doe weer eens een yazz - foto
ik moest er ook even over nadenkenquote:
quote:Op maandag 28 november 2005 01:50 schreef Bluezz het volgende:
Sharky wat een lelijke chrysantenhihi
De foto is erg mooi.quote:
ooow...ik vond het wel een geslaagd geheel eigenlijkquote:Op maandag 28 november 2005 17:14 schreef Bluezz het volgende:
De foto is erg mooi.
Maar de bloemen wat minder.
quote:Moet ik je nou alles uitliggen
2 zwanen tijdens CUL meet vorig jaar te Haarzuilen gemaaktquote:Heb je nog meer moois voor ons? Qua F&F?
txquote:
quote:Op maandag 28 november 2005 20:36 schreef Shark.Bait het volgende:
tx![]()
stalkert, overal waar ik ben geweest volg jij
quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:13 schreef lady-wrb het volgende:
dat worden dan wel hele kleine pietenpetjes nonneke
quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:43 schreef Spindizzy het volgende:
Pas je op dat je geen RSI krijgt van het beschuit met muisjes smeren
http://www.liedjesland.co(...)10_kleine_visjes.htmquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:51 schreef Nonneke het volgende:
[..]
telaat, zojuist bij het 300ste beschuitje schoot het erin
![]()
![]()
Visjes doen het nogsteeds, zijn niet meer geheeldoorzichtig, ut lijken bijna écht al visjeswe hebben er een extra plantje bij gezet zodat ze zich wat meer kunnen verstoppen voor de andere vissen, maar tot nu toe tellen we ze nog allemaal
![]()
Ik vind de namen die jij aan vissen geeft trouwens erg leukquote:Op woensdag 30 november 2005 23:07 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ja, een sluierstaart die we nu drieeneenhalf jaar hebben, Black Francis. Waar ik dus geen vis bij kan zetten omdat meneer nogal territoriaal is, hij heeft er al eens eentje om zeep geholpen. Is wel jammer, hij was wel veel actiever in het jaar dat die andere vis erbijzat. Hij is voor de rest wel leuk hoor, hij komt ook altijd omhoog als de katten uit z'n aquarium komen drinken, en ze doen hem niks.
Black Francis & Mimosa (we waren hier net 1 uur verhuisd, vandaar de lege bak):
[afbeelding]
Flame hadden we nog maar een paar maanden dus aan hem was ik nog wat minder gehecht, maar ik vind het toch heel naar.
Ik heb toch het idee dat ze het met meer vissen gezelliger hebben, Black Francis was toen hij nog een aquariumgenootje had veel actiever, daarvoor en daarna zat/zit hij meer een beetje rond te lummelen in z'n bak. Hij komt ook altijd gelijk kijken als wij of de katten bij z'n aquarium in de buurt komen. Ik wil vissentv, met watervlooien ofzo ! (ik heb voor de katten een DVD besteld met vogeltjesquote:Op donderdag 1 december 2005 17:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind de namen die jij aan vissen geeft trouwens erg leuk
Is het erg voor een vis om alleen te zitten denk je?
Geen idee wat het bij hem precies betekent. Zelf heb ik het idee dat hij binnen minder op zijn hoede moet zijn als buiten, als de bel gaat of hij hoort de deur dan springen de oortjes weer omhoog.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:52 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Wat betekent oren achterover bij Spike ? Bij de katten betekent oren achterover bang en oren recht opzij gedrukt (naar alle kanten luisteren) behoedzaam.
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:04 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Dus hij moet juist z'n oren omhoog steken om goed te luisteren en binnen kunnen ze naar beneden.
quote:Op donderdag 1 december 2005 17:38 schreef Auticia het volgende:
Caafjes. Arme Gup
.
En Bommel zo'n stoere kerel!! Wat een fratsen, met dat fantoompoepen!.
Ik wilde Spike daarnet nog even op de foto zetten, maar meneer wilde alleen maar op schoot en knuffelen. (Zondagmiddag hebben we úúúúren heerlijk zitten suffen en knuffelen).
[afbeelding]
Hier zit Spike in huisstand, binnen heeft hij meestal zijn oren achterover![]()
.
Leuk! Spike kan in feb eindelijk op cursus!quote:Op donderdag 1 december 2005 18:23 schreef rena het volgende:
[..]
Ach SpikeDaar wil ik ook wel uren mee knuffelen
![]()
Bommel gaat vanavond naar A-cursus of zoiets, vind het leuk voor hem, want hij is er wel weer aan toe om opgevoed te worden en met de hondjes te dollen en sowieso is het handig als ik hem wat beter aan kan buiten![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:54 schreef rena het volgende:
Ik was zelf niet mee geweest naar de cursus, had hoofdpijn. Maar mijn moeder vond dat het nog niet zo goed ging, Bommel word namelijk helemaal debiel als hij een andere hond ziet en dan heb je bijna geen vat meer op hem![]()
Ik heb Spike de laatste tijd wel vaak aan de korte lijn, hij heeft dan wat meer aandacht voor mij dan voor alles om hem heen, in het park doe ik hem aan de uitlooplijn, zodat hij daar wat meer bewegingsvrijheid heeft. Maar de laatste dagen is dat ook niet zo'n enorm succesquote:Dat moeten we hem dus echt proberen af te leren, zal hij ook wel leren daarEn we mogen hem kennelijk niet meer met de lange lijn uitlaten omdat hij ook moet leren naast je te lopen, wat hij opzich best kan, want later moet
hij los kunnen lopen, vind ik best wel onzin, ik ga hem aan de weg waaraan wij wonen echt niet los laten lopen, zelfs als hij getraind is vind ik het nog doodeng. Zo'n kort lijntje vind ik ook zo rot voor hem, dan heeft hij bijna geen bewegingsvrijheid
Ik weet nog niet wat ik er van vind, ik ga volgende keer zelf wel weer mee. Je leert er opzich best veel
Spike hupst ook een beetje van dominant naar onderdanig hoor, ik denk dat dat de puberteit is, maar globaal gezien is Spike erg onderdanig (gaat meestal plat als er een andere hond komt). Hij wil wel altijd spelen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:19 schreef rena het volgende:
Spike is dan zeker best onderdanigBommel is een beetje van beide, soms springt hij boven op een andere hond en soms word hij aangevallen (door Jack Russels meestal
![]()
)
Prompt kwam ik vanmiddag een leuke hond (en dito oude man) tegen. Ik had Spike even losgelaten in het park, want er was niemand voor zover ik kon inschatten, dus samen een beetje gerend enzo. Toen kwam dus die meneer met zijn hondje. Die man heeft wel 20 keer gezegd dat Spike zo'n mooie hond isquote:Dat heb ik de laatste tijd ook met Bommeltje, dat we bijna geen vriendelijke honden tegenkomen, gisteren werd er ook weer keihard naar hem uitgevallen toen ik hem uitliet, maar die honden waren met zijn tweeen, dat is denk ik ook wel het probleem![]()
Ja! Leuk ideequote:Op zondag 4 december 2005 22:55 schreef Bluezz het volgende:
*** F&F Huisdier van het jaar Verkiezing! ***
Ik vind het stemmen nu al moeilijk, ook al is dat nog lang niet begonnenquote:Op zondag 4 december 2005 22:55 schreef Bluezz het volgende:
*** F&F Huisdier van het jaar Verkiezing! ***
ja maar wij zijn ook erg serieusquote:Op donderdag 8 december 2005 11:58 schreef Shark.Bait het volgende:
jullie nemen dat 'slow' in slowchatten hier wel erg serieus 14.gif
Als het een NL circus is, dan wel denk ik, maar ik kan me voorstellen dat zo'n rondtrekkend circus zich alleen hoeft te houden aan regels van het land van herkomst (niet overal even goed dus).quote:Op donderdag 8 december 2005 12:12 schreef Uhmmie het volgende:
hmm zijn daar in .nl niet gewoon regels voor enzo?
Reageren in gesloten topics.quote:
Dit is voor het eerst dat ik in dit forum reageer geloof ikquote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 19:29 schreef Svensational het volgende:
Dit is voor het eerst dat ik in dit forum reageer geloof ik.
Neuh, we willen er zelf oog op houden waar ze is eigenlijk, en bovendien is het een huurhuisquote:Op donderdag 8 december 2005 21:35 schreef lady-wrb het volgende:
heb je geen kattenluikje?
Jaaaa wij zijn een paar jaar geleden daar geweest met winterwonderland. Erg lekker sfeertje, terwijl ik niet zo van de feestdagen benquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:03 schreef Uhmmie het volgende:
ik heb er inderdaad prima gegeten
zaten in appartement aan de markt
EN er is winterwonderland op het moment
dat was best leuk
niet supergroot.. maar met reuzenrad, draaimolen en genoeg eten en gluhwein
zouden eigenlijk naar keulen gaan.. maar uiteindelijk zijn we heel zover niet gekomen
quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:39 schreef rena het volgende:
Ziet er gezellig uit Uhmmie, ik hou ook wel van dat soort gezelligheid![]()
[afbeelding]
Mag ik nou eens met die muis aan de gang of hoe zit dat![]()
Ik heb een paar van die mp3tjes, zoooooooooooquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:34 schreef inkie1010 het volgende:
Wat ik nou toch tegen kwam!! Jinglecats met Meowy Christmas! Op deze site kun je een een liedje beluisteren echt hilarisch![]()
jeetje, poept hij niet (meer) op de kattenbak?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:22 schreef Miss_B het volgende:
Het gaat iets beter met hem Inkie..
Ze hebben er nu goede hoop op dat het goed gaat komen. Hij loopt steeds beter. Gisteren zelfs geprobeerd op brokjes te likken uit het bakje. Dat gaat niet echt goed natuurlijk. Maar hij krijgt eindelijk het feit van het bakje een beetje door..
En hij begint weer wat kattentrekjes te krijgen. Probeert zichzelf aan zijn pootjes te wassen en dergelijke.
Vorig weekend is hij bij een assistente geweest en daar ging het ook goed. Hij plast goed en hij poept goed.. Nu nog aanleren om dat op de kattenbak te doen. Maar dat komt vanzelf wel.
Weet niet of hij aan het eind van dit jaar thuis zal zijn, maar dat hij thuis zal komen is in mijn ogen al weer stukken zekerder geworden! Hij zal waarschijnlijk niet geheel uitgroeien, maar flink zal ie sowieso wel worden![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 12:26 schreef Bluezz het volgende:
RegenboogbrugKen ik niet
Is dat in de hemel?
quote:Er is een plaats in de hemel die regenboogbrug heet.
Als een dier overlijdt, dat een hele sterke verbinding heeft met iemand hier,
gaat dit huisdier naar de regenboogbrug.
Daar zijn graslanden en heuvels voor al onze speciale vrienden,
zodat ze kunnen rennen en samen kunnen spelen.
Er is genoeg eten, water en zonneschijn en onze vrienden zijn er warm en comfortabel.
Alle zieke en oude dieren worden hersteld in gezondheid en kracht;
die gewond of of verminkt waren, worden weer ongeschonden en sterk,
precies zoals wij ze herinneren in onze dromen.
De dieren zijn gelukkig en tevreden,
maar er is één klein ding:
ze missen allemaal een speciaal iemand,
iemand die achtergelaten is.
Ze rennen en spelen samen,
maar er komt een dag waarin er één plotseling stopt en de verte in kijkt.
Zijn heldere ogen staan strak;
zijn verlangende lichaam begint te trillen.
Opeens breekt hij van de groep,
vliegt over het gras,
sneller en sneller.
Je bent gezien,
en wanneer jij en je speciale vriend elkaar eindelijk treffen,
houden jullie elkaar stevig vast in dit vreugdevolle weerzien,
om nooit meer apart te zijn.
De vrolijke kussen regenen op je gezicht;
je handen aaien de liefdevolle kop,
en je kijkt nog een keer in die vertrouwde ogen,
zo lang weg uit je leven,
maar altijd aanwezig in je hart.
Dan kruis je de regenboogbrug,
samen...
Graag gedaanquote:
Spike !!quote:Op woensdag 14 december 2005 15:23 schreef Auticia het volgende:![]()
![]()
.
Als Spike vanavond modder poept dan weten we waar het door komt.
[afbeelding]
Meneer heeft een nieuwe hobby en wij vinden het zo hilarisch dat we met veel liefde de route veranderd hebben.
[afbeelding]. Spike de graafmachine.
. Hij is helemaal door het dolle tijdens het graven, hoge blafjes, non-stop kwispelen
.
Er is hier verderop een nieuwe weg aangelegd en die is al in gebruik (vandaar dat hij aan de lijn zit, maar daar waar vermoedelijk nog een stoep komt liggen bergen met zand. Inmiddels zijn het kuilen.
[afbeelding]. Lekker ding is het toch hè! Ik heb ook filmpjes gemaakt, maar heb nog geen programmaatje waarmee ik het af kan spelen, als er wat leuks tussen zit dan zal ik het nog wel posten.
Geen idee wat 'ie zou kunnen ruiken. Veel katten zijn er daar niet dus kattenpoep zal het niet zijnquote:Op woensdag 14 december 2005 15:47 schreef Bluezz het volgende:
Spikie, wat ruik je dan in het zand dat je het op wil graven![]()
Ideaal in zulke gevallen ja! Wij hebben al een vijver, we hadden er van de zomer een stuk of 3 kleine vijvertjes bij.quote:Op woensdag 14 december 2005 15:55 schreef Nonneke het volgende:
Spike !!![]()
Zo hebben wij toen het 'vijvergat' (waar de vijver zelf inkomt dus) uit laten graven door de rottweiler van de buren (R.I.P Barry
), die was ook helemaal gestoord op graven ! kon um niet diep en groot genoeg dat gat, nou ga je gang maar hoor, ploeg jij de tuin maar om, scheelt ons een groot deel graven ! hij heeft natuurlijk niet het hele gat in zn eentje gegraven, maar hij heeft goed geholpen !
quote:Op woensdag 14 december 2005 17:30 schreef inkie1010 het volgende:
Spike de graver!!!
Helaas werkt het filmpje bij mij niet hij kan niet connecten..
Post jij anders even een foto van je huisdieren!quote:Op woensdag 14 december 2005 18:16 schreef Svensational het volgende:
Dit is wel een erg slowe slowchat he!
o wat ga je lekker te keer spikequote:Op woensdag 14 december 2005 15:23 schreef Auticia het volgende:![]()
![]()
.
Als Spike vanavond modder poept dan weten we waar het door komt.
[afbeelding]
Meneer heeft een nieuwe hobby en wij vinden het zo hilarisch dat we met veel liefde de route veranderd hebben.
[afbeelding]. Spike de graafmachine.
. Hij is helemaal door het dolle tijdens het graven, hoge blafjes, non-stop kwispelen
.
Er is hier verderop een nieuwe weg aangelegd en die is al in gebruik (vandaar dat hij aan de lijn zit, maar daar waar vermoedelijk nog een stoep komt liggen bergen met zand. Inmiddels zijn het kuilen.
[afbeelding]. Lekker ding is het toch hè! Ik heb ook filmpjes gemaakt, maar heb nog geen programmaatje waarmee ik het af kan spelen, als er wat leuks tussen zit dan zal ik het nog wel posten.
Graven om het graven denk ikquote:Op woensdag 14 december 2005 15:47 schreef Bluezz het volgende:
Spikie, wat ruik je dan in het zand dat je het op wil graven![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 18:59 schreef Svensational het volgende:
Ik heb geen huisdieren, Auticia!
Flesjequote:Op donderdag 15 december 2005 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Graven om het graven denk ikGraven is okee
Oh, daar kan ik wel een foto van makenquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:43 schreef Bluezz het volgende:
Lieverds, ik ben er even een weekend tussenuit, verwenweekend voor golfer in Texel (met bluezzekind)
Tot maandagavond of zo
quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:50 schreef Bluezz het volgende:
Xien heeft haar eigen oppas service
Onze vrienden komen 2X daags knuffelen, kroelen, water verversen, kattenbakkesen en knabbels geven.
weet je zeker dat het geen duitse hond is?quote:Op donderdag 15 december 2005 20:27 schreef Auticia het volgende:
Had vandaag 1,5 uur met Spike gewandeld, kwamen we langs de kuil van gisteren, ging meneer er in liggen.
Ik weet niets zeker, maar de kans zit erin, hoewel hij accentloos blaftquote:Op vrijdag 16 december 2005 06:59 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
weet je zeker dat het geen duitse hond is?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:21 schreef rena het volgende:
Bluezz, veel plezier!
SpikeWil je niet met Bommeltje trouwen
?
Ohh wat een knapperd!!quote:Mijn moeder heeft Bommel geleerd om de deur dicht te doen van buitenafIk zal er wel eens een filmpje van maken als ik de camera weer heb, het is heel grappig en
om te zien. Hij is toch slimmer dan we dachten
![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 09:54 schreef lady-wrb het volgende:
heeft fa shi die hele stapel soesjes weggewerkt?
enne..... feesthoedjes hebben ze bij de zeeman. maar deze oplossing is veeeeel mooier
Hetzelfde rasquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:37 schreef Auticia het volgende:
Fa Shi! Grote snoeperd!! Wat een feest zeg! Leuk joh!.
Welk ras zijn jouw andere hondjes trouwens? Ze zijn allemaal zo mooi.
quote:Op zondag 18 december 2005 11:02 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Hetzelfde rasFa Shi is de moeder van Pim en Sylver [ze is toen keer ontsnapt toen ze loops was, mjah hardstikke zwanger natuurlijk, nestje van 2, allebei gehouden
] Fa Shi is btw half chow chow/ half asbak
quote:Op zondag 18 december 2005 12:09 schreef Beaker het volgende:
MousyDas lang geleden zeg!!
doe jij ff de groeten van mij in FF?![]()
Goed hoor, Rock is de wandelende barometer, bij vocht en kou roggelt hij als een oude kerel. Jip de hamster is niet meer, nou ja misschien nog als composthoop via een drol van Gijs en de rest keutelt vrolijk verderquote:Op zondag 18 december 2005 12:46 schreef Auticia het volgende:
*via moussy naar beaker zwaait*
Hoe is het met Rock en de poezen, mous?
tuukquote:Op zondag 18 december 2005 11:07 schreef Auticia het volgende:
[..]. Ze zijn echt heel mooi! Heb je misschien nog een fotootje van het nest?
.
Wat schattigquote:Op zondag 18 december 2005 20:54 schreef Nonneke het volgende:
[..]
tuukmappen vol zelfs
maar zal er ff wat neergooien
Half uurtje oud
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
Sylvertje uitgeteld
[afbeelding]
Pim net oogjes open
[afbeelding]
Monstertjes in de tuin
[afbeelding]
Sylvertje
[afbeelding]
Pimmetje
[afbeelding]
Draken
[afbeelding]
Vooral als je de foto's naast/onder mekaar zet, zie je hoe erg Sylver veranderd is, ze is geboren als Rottweiler met wit vlekje op de borst, en nu heeft ze alleen nog maar wat zwart op dr rug, zo apart !
mocht ut niet genoeg zijn, heb er nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer
quote:Op zondag 18 december 2005 21:56 schreef Auticia het volgende:
Enneh, ik weet niet hoe het met de anderen hier zit, maar van mij mag je rustig even doorspammen.
quote:Op zondag 18 december 2005 21:58 schreef Miss_B het volgende:
Wat een lieve foto's Nonneke.. En tuuuurlijk mag je lekker doorspammen..
Met obelix gaat het wel redelijk, gelukkig heb ik geen colleges de komende tijd, pas in februari weer dus ben veel bij hem. Nieuw vriendje, tja de komende weken ff niet iig.. maar ik kan obelix ook niet eeuwig alleen laten.....quote:Op maandag 19 december 2005 14:57 schreef lady-wrb het volgende:
hoe is het met obelix?
en komt er weer een nieuw vriendje voor hem?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Net als de nieuwe hond van Erodome.quote:Op maandag 19 december 2005 14:58 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand hoe het met misu van miss-sly is?
Zij ging toch een nieuw huisje zoeken voor Misu omdat zij en dr man/vriend uit elkaar gingen ?quote:Op maandag 19 december 2005 14:58 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand hoe het met misu van miss-sly is?
Hee moussyquote:Op maandag 19 december 2005 18:16 schreef moussy het volgende:
dus je zegt nu bè bluezz?
Inkie, ik denk dat jij dit wel weet en heb geen zin om een rattentopic op te zoekenwat is hout (van bomen) wat giftig is voor ratten? Ik heb bijv. een stam van een conifeer, maar die neem ik niet omdat ik bang ben dat er nog hars uit zal komen.
Maar goed, ik ben een terrarium van 170 hoog aan het inrichten voor de ratjesincl verlichting en ventilatortjes
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |