quote:Bommel!Dat beest spoort niet hoor!
Jij wilt vast niet met zo'n niet spoorder over straat toch? Ik denk dat het het beste is als je hem maar gewoon aan mij geeft
Gefeliciteerd!!! Wat leuk!quote:Op donderdag 24 november 2005 15:10 schreef Spindizzy het volgende:
Een kwartiertje geleden is mijn neefje geborenHij heet Lodewijk en alles zit erop en eraan
ah leuk, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 24 november 2005 15:10 schreef Spindizzy het volgende:
Een kwartiertje geleden is mijn neefje geborenHij heet Lodewijk en alles zit erop en eraan
quote:Op donderdag 24 november 2005 15:10 schreef Spindizzy het volgende:
Ik een sadist? Lolquote:Op donderdag 24 november 2005 15:44 schreef rena het volgende:
Herkauwer, je bent een sadist![]()
Zullen we jou ballen eens weghalen
![]()
Die moest ik even een paar keer hardop zeggen voordat ik 'm had !quote:Op donderdag 24 november 2005 17:06 schreef lady-wrb het volgende:
sjerretie
quote:Op donderdag 24 november 2005 18:07 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Die moest ik even een paar keer hardop zeggen voordat ik 'm had !
Wij hebben geen sneeuw hier, helaas, het is hier vooral storm en regen. Ik geloof niet dat Spike erg impressed is, ben wel heel benieuwd hoe hij op sneeuw zal reageren!quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:44 schreef rena het volgende:
Wat vinden jullie beestjes van het weer? Die van mij vreet sneeuw alsof zijn leven er van af hangtIk vind het super dit weer
maar ik hoef nergens heen, daar zal het wel aan liggen
Graag gedaan hoorquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:41 schreef lady-wrb het volgende:
Nonneke, ik heb je nog niet eens bedankt voor het pietenpetje
echt super lief van je
luca en ik zijn donderdag op vrijdagnacht tegelijk ziek geworden. een vaag maar heftig griepje denk ik.
gisteren hebben we samen in het grote bed doorgebracht. en vandaag zijn we voorzichtig weer op de been, al eet luca nog steeds niet en verdenk ik hem stiekem nog wat koorts te hebben.
ik vind een ziek kind altijd zoooo zielig. (eigenlijk kwam het me wel uit dat luca ook ziek was tegelijk met mij. hij had gisteren vrij van school en als ik dan ziek in mijn bed lig moet er toch niet aan denken dat hij om me heen loopt te springenslecht ben ik he? )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |