abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32664749
hm ik heb vriendjelief dus ook maar even zo'n pet op gezet gister in de supermarkt..
fotoos komen nog wel op de weblog *grin*
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_32671579
Dames
  dinsdag 29 november 2005 @ 14:51:09 #103
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_32671694
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 09:43 schreef Spindizzy het volgende:
Pas je op dat je geen RSI krijgt van het beschuit met muisjes smeren
telaat, zojuist bij het 300ste beschuitje schoot het erin

Visjes doen het nogsteeds, zijn niet meer geheeldoorzichtig, ut lijken bijna écht al visjes we hebben er een extra plantje bij gezet zodat ze zich wat meer kunnen verstoppen voor de andere vissen, maar tot nu toe tellen we ze nog allemaal
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_32673842
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 14:51 schreef Nonneke het volgende:

[..]

telaat, zojuist bij het 300ste beschuitje schoot het erin

Visjes doen het nogsteeds, zijn niet meer geheeldoorzichtig, ut lijken bijna écht al visjes we hebben er een extra plantje bij gezet zodat ze zich wat meer kunnen verstoppen voor de andere vissen, maar tot nu toe tellen we ze nog allemaal
http://www.liedjesland.co(...)10_kleine_visjes.htm

pi_32674137
hmm wij hadden altijd knikkers onder in de bak liggen
van die doorzichtige met zo'n slinger

sinds we dat hadden.. overleefden er duidelijk meer miniguppen
jobensaskia.nl
pi_32675193
Ja daar kruipen ze tussen om zich te verschuilen!

Harleys haar groeit!

(nu zie je ook obelix' zielige pootje)
  dinsdag 29 november 2005 @ 17:14:24 #107
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_32675277
Is dat zijn voor of acherkant?
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_32675396
Achterkant

Voorkant:
  dinsdag 29 november 2005 @ 17:59:10 #109
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_32676308

Lieverds hoor
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_32676905
Beatle alert
pi_32688978
Wat een lieve foto's weer... En wat veel om bij te lezen

Van het weekend is alles goed gegaan met Smokey. Hij probeert als een gek te staan en als het hem niet lukt wordt ie boos en gaat ie heel hard mauwen totdat je hem even oppakt en knuffelt
De dierenarts vind hem ook vooruit gegaan en sterker geworden. Het is nu nog een kwestie van hoe gaat dit uitpakken. Zal hij wel volledig herstellen (qua staan) en als hij dat doet, moet hij wel zelfstandig kunnen eten en drinken en naar de bak kunnen. Nou is de katten bak geen probleem, dat kun je hem weer snel genoeg aanleren. Maar dat zelfstandige moet hij wel kunnen natuurlijik.
Ik heb er nog steeds alle vertrouwen in, maar je moet natuurlijk altijd ook de andere kant in je hoofd houden!

Wens iedereen een fijne dag, ik moet werken en moet nu weg anders kom ik te laat!
=^.^=
pi_32693390
Fijn om te horen dat Smokey zo goed gaat. In het begin leek het allemaal zo slecht en nu kan het zelfs hem blijkbaar niet snel genoeg gaan.

Leuk die babyvisjes, Nonneke. Ik heb dat altijd al gewild maar het is me nog nooit gelukt met de sluierstaarten (vooral omdat Black Francis alleen moet ) Hier minder goed nieuws van het guppyfront: Flame is dood ! Hij had ineens nog maar een halve staart, ik had vismedicijn in het water gedaan, maar de volgende dag lag hij zieltogend op de bodem van zijn kom. Toen heb ik hem maar uit zijn lijden verlost (in een zakje water in de vriezer, zijn temperatuur daalt, hij gaat slapen en uiteindelijk is het over). Het zag er niet naar uit dat de katten hem zo hadden toegetakeld, het leek wel een soort schimmel ofzo. Ik heb één keer het ontsmetten van een nieuw waterplantje overgeslagen, et voila !
  † In Memoriam † woensdag 30 november 2005 @ 20:48:01 #113
37843 lady-wrb
kortaf
pi_32707835
wat naar pumpkin ruby. heb je nu nog vissen over?
pi_32712944
Ja, een sluierstaart die we nu drieeneenhalf jaar hebben, Black Francis. Waar ik dus geen vis bij kan zetten omdat meneer nogal territoriaal is, hij heeft er al eens eentje om zeep geholpen. Is wel jammer, hij was wel veel actiever in het jaar dat die andere vis erbijzat. Hij is voor de rest wel leuk hoor, hij komt ook altijd omhoog als de katten uit z'n aquarium komen drinken, en ze doen hem niks.

Black Francis & Mimosa (we waren hier net 1 uur verhuisd, vandaar de lege bak):

Flame hadden we nog maar een paar maanden dus aan hem was ik nog wat minder gehecht, maar ik vind het toch heel naar.
pi_32728962
pumpkin_ruby, wat balen zeg
Die foto is

Wat fijn dat het zo lekker gaat met Smokey!

En ook nog eens de caafjes Ik post te weinig hier de laatste tijd.

Doen alsof je poept en lekker naar de paarden kijken. Ja, ik trap er nog steeds in

Hij doet de smilie na
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_32729314
Leuke foto's allemaal
Die middelste Rena, is erg mooi met dat licht zo
  † In Memoriam † donderdag 1 december 2005 @ 17:06:40 #117
43556 miss_dynastie
pi_32730261
He, wat naar, pumpkin... wij hebben ook ooit een schimmel of zoiets gehad, in een nacht alle vissen dood ... nu hebben we allerlei apparatuur aangeschaft (vraag me er alsjeblieft niet meer over, weet alleen dat het er een complete scheikundedoos bij zit ) en zou het niet meer mogen gebeuren...

Bommeltje?? Wanneer ben jij zo gegroeid???
pi_32730331
quote:
Op woensdag 30 november 2005 23:07 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ja, een sluierstaart die we nu drieeneenhalf jaar hebben, Black Francis. Waar ik dus geen vis bij kan zetten omdat meneer nogal territoriaal is, hij heeft er al eens eentje om zeep geholpen. Is wel jammer, hij was wel veel actiever in het jaar dat die andere vis erbijzat. Hij is voor de rest wel leuk hoor, hij komt ook altijd omhoog als de katten uit z'n aquarium komen drinken, en ze doen hem niks.

Black Francis & Mimosa (we waren hier net 1 uur verhuisd, vandaar de lege bak):
[afbeelding]

Flame hadden we nog maar een paar maanden dus aan hem was ik nog wat minder gehecht, maar ik vind het toch heel naar.
Ik vind de namen die jij aan vissen geeft trouwens erg leuk
Is het erg voor een vis om alleen te zitten denk je?
pi_32731176
Caafjes . Arme Gup .
En Bommel zo'n stoere kerel!! Wat een fratsen, met dat fantoompoepen! .

Ik wilde Spike daarnet nog even op de foto zetten, maar meneer wilde alleen maar op schoot en knuffelen. (Zondagmiddag hebben we úúúúren heerlijk zitten suffen en knuffelen ).

Hier zit Spike in huisstand, binnen heeft hij meestal zijn oren achterover .
I bet you are flying inside.
pi_32731298
In huisstand
pi_32731462
quote:
Op donderdag 1 december 2005 17:08 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik vind de namen die jij aan vissen geeft trouwens erg leuk
Is het erg voor een vis om alleen te zitten denk je?
Ik heb toch het idee dat ze het met meer vissen gezelliger hebben, Black Francis was toen hij nog een aquariumgenootje had veel actiever, daarvoor en daarna zat/zit hij meer een beetje rond te lummelen in z'n bak. Hij komt ook altijd gelijk kijken als wij of de katten bij z'n aquarium in de buurt komen. Ik wil vissentv, met watervlooien ofzo ! (ik heb voor de katten een DVD besteld met vogeltjes )

Morgen moet dEUS naar de DA om "geholpen" te worden, ben toch wel een beetje zenuwachtig. Hij ligt nu zo schattig op m'n monitor te slapen, hij moest eens weten...
pi_32731535
Wat betekent oren achterover bij Spike ? Bij de katten betekent oren achterover bang en oren recht opzij gedrukt (naar alle kanten luisteren) behoedzaam.
pi_32731654
quote:
Op donderdag 1 december 2005 17:52 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Wat betekent oren achterover bij Spike ? Bij de katten betekent oren achterover bang en oren recht opzij gedrukt (naar alle kanten luisteren) behoedzaam.
Geen idee wat het bij hem precies betekent. Zelf heb ik het idee dat hij binnen minder op zijn hoede moet zijn als buiten, als de bel gaat of hij hoort de deur dan springen de oortjes weer omhoog.
Hij is iets rustiger binnen, maar niet minder vrolijk en blij, het lijkt me dus niet dat hij bang is oid.
pi_32731812
Dus hij moet juist z'n oren omhoog steken om goed te luisteren en binnen kunnen ze naar beneden.
pi_32731838
Succes met dEUS morgen! Ik zie trouwens in je profiel dat je ook in ZLD woont, Spike heb ik uit jouw woonplaats gehaald .
pi_32731954
quote:
Op donderdag 1 december 2005 18:04 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Dus hij moet juist z'n oren omhoog steken om goed te luisteren en binnen kunnen ze naar beneden.
. Ik denk het, hoor, misschien hebben mensen andere suggesties?

In mijn boekie staat dat het te maken kan hebben met onderwerping, deemoed, angst of onzekerheid. Maar in zijn gedrag merk ik weinig, behalve dan dat hij binnenshuis heel goed naar commando's luistert en de regels kent. Dus het kan ook wel onderwerping zijn.
pi_32732277
quote:
Op donderdag 1 december 2005 17:38 schreef Auticia het volgende:
Caafjes . Arme Gup .
En Bommel zo'n stoere kerel!! Wat een fratsen, met dat fantoompoepen! .

Ik wilde Spike daarnet nog even op de foto zetten, maar meneer wilde alleen maar op schoot en knuffelen. (Zondagmiddag hebben we úúúúren heerlijk zitten suffen en knuffelen ).

[afbeelding]

Hier zit Spike in huisstand, binnen heeft hij meestal zijn oren achterover .

Ach Spike Daar wil ik ook wel uren mee knuffelen

Bommel gaat vanavond naar A-cursus of zoiets, vind het leuk voor hem, want hij is er wel weer aan toe om opgevoed te worden en met de hondjes te dollen en sowieso is het handig als ik hem wat beter aan kan buiten
And you know I might
pi_32732300
quote:
Op donderdag 1 december 2005 18:23 schreef rena het volgende:

[..]

Ach Spike Daar wil ik ook wel uren mee knuffelen

Bommel gaat vanavond naar A-cursus of zoiets, vind het leuk voor hem, want hij is er wel weer aan toe om opgevoed te worden en met de hondjes te dollen en sowieso is het handig als ik hem wat beter aan kan buiten
Leuk! Spike kan in feb eindelijk op cursus!
Laat je weten hoe het Bommel vergaat daar?
pi_32745295
Stripverhaaltje :

Xena-keukenprinses

Hey, er staat een kastdeurtje open!

Mmmm zit best goed.
FF wassen

Saai hier, nog iets daarbuiten te beleven?

Jajaja ik ga al

pi_32746992
Wat een leuke foto's allemaal weer zeg Zo op de vroege ochtend...
Gezellig..

Hoe is het met Bommel gegaan op de cursus Rena? Ging dat goed?

Vanavond weer Smokey halen en nu echt op zoek naar een bench. Want hij klimt nu overal uit.. Wel goed natuurlijk, maar straks ligt hij ergens omheen ofzo.. Dat is ook niet echt de bedoeling..

Xena in het keukenkastje.. hihi lief..
Spetter ligt altijd op het allerbovenste kastje om zo de hele kamer in te kijken...
=^.^=
pi_32747880
Black Francis & Mimosa, Bommeltje (nou ja tje ), Spike en Xena in de kastjes met heel tevreden kopje
pi_32748496
Ik was zelf niet mee geweest naar de cursus, had hoofdpijn. Maar mijn moeder vond dat het nog niet zo goed ging, Bommel word namelijk helemaal debiel als hij een andere hond ziet en dan heb je bijna geen vat meer op hem Dat moeten we hem dus echt proberen af te leren, zal hij ook wel leren daar En we mogen hem kennelijk niet meer met de lange lijn uitlaten omdat hij ook moet leren naast je te lopen, wat hij opzich best kan, want later moet hij los kunnen lopen, vind ik best wel onzin, ik ga hem aan de weg waaraan wij wonen echt niet los laten lopen, zelfs als hij getraind is vind ik het nog doodeng. Zo'n kort lijntje vind ik ook zo rot voor hem, dan heeft hij bijna geen bewegingsvrijheid

Ik weet nog niet wat ik er van vind, ik ga volgende keer zelf wel weer mee. Je leert er opzich best veel
And you know I might
  vrijdag 2 december 2005 @ 10:10:19 #133
48233 Auticia
warriorette
pi_32748774
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 09:54 schreef rena het volgende:
Ik was zelf niet mee geweest naar de cursus, had hoofdpijn. Maar mijn moeder vond dat het nog niet zo goed ging, Bommel word namelijk helemaal debiel als hij een andere hond ziet en dan heb je bijna geen vat meer op hem
. Ik zie mezelf al helemaal staan met Spike op zo'n cursus, met andere honden in de buurt peinst hij er niet over om naar je toe te komen .
quote:
Dat moeten we hem dus echt proberen af te leren, zal hij ook wel leren daar En we mogen hem kennelijk niet meer met de lange lijn uitlaten omdat hij ook moet leren naast je te lopen, wat hij opzich best kan, want later moet hij los kunnen lopen, vind ik best wel onzin, ik ga hem aan de weg waaraan wij wonen echt niet los laten lopen, zelfs als hij getraind is vind ik het nog doodeng. Zo'n kort lijntje vind ik ook zo rot voor hem, dan heeft hij bijna geen bewegingsvrijheid

Ik weet nog niet wat ik er van vind, ik ga volgende keer zelf wel weer mee. Je leert er opzich best veel
Ik heb Spike de laatste tijd wel vaak aan de korte lijn, hij heeft dan wat meer aandacht voor mij dan voor alles om hem heen, in het park doe ik hem aan de uitlooplijn, zodat hij daar wat meer bewegingsvrijheid heeft. Maar de laatste dagen is dat ook niet zo'n enorm succes . Gisterochtend kwamen we een loeigrote hond tegen, die snuffelde aan Spike en tilde vervolgens zijn poot op! Spike was er gelukkig vanonder geslopen, maar anders had die hond hem echt ondergezeken .

En vanmorgen liep de dwergpincher die in de buurt woont los, die is nogal dominant en ging Spike te lijf .

Ik hoop toch dat we binnenkort weer wat 'leuke' honden tegenkomen, waar Spike lekker mee kan spelen.
pi_32748926
Spike is dan zeker best onderdanig Bommel is een beetje van beide, soms springt hij boven op een andere hond en soms word hij aangevallen (door Jack Russels meestal )

Dat heb ik de laatste tijd ook met Bommeltje, dat we bijna geen vriendelijke honden tegenkomen, gisteren werd er ook weer keihard naar hem uitgevallen toen ik hem uitliet, maar die honden waren met zijn tweeen, dat is denk ik ook wel het probleem
And you know I might
  vrijdag 2 december 2005 @ 17:41:51 #135
48233 Auticia
warriorette
pi_32760215
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 10:19 schreef rena het volgende:
Spike is dan zeker best onderdanig Bommel is een beetje van beide, soms springt hij boven op een andere hond en soms word hij aangevallen (door Jack Russels meestal )
Spike hupst ook een beetje van dominant naar onderdanig hoor, ik denk dat dat de puberteit is, maar globaal gezien is Spike erg onderdanig (gaat meestal plat als er een andere hond komt). Hij wil wel altijd spelen. .
quote:
Dat heb ik de laatste tijd ook met Bommeltje, dat we bijna geen vriendelijke honden tegenkomen, gisteren werd er ook weer keihard naar hem uitgevallen toen ik hem uitliet, maar die honden waren met zijn tweeen, dat is denk ik ook wel het probleem
Prompt kwam ik vanmiddag een leuke hond (en dito oude man) tegen. Ik had Spike even losgelaten in het park, want er was niemand voor zover ik kon inschatten, dus samen een beetje gerend enzo. Toen kwam dus die meneer met zijn hondje. Die man heeft wel 20 keer gezegd dat Spike zo'n mooie hond is . "Is 't een Border?" "Zit er Kees in?" "Waar heb je die prachtige hond vandaan!" "Die tekening!" "Wat een leukerd!" "Is 't een mannetje?" "Wat een mooie staart" etc etc . Ik werd er bijna verlegen van. (Ik kwam er ook niet tussen ).

Hij had een teefje bij zich van 4,5, ook uit het asiel, die 2 hebben lekker uit kunnen razen samen terwijl die man maar blééf zeggen dat ik zo'n fantastische hond had .
pi_32779300
Ik vind het altijd leuk als ik complimentjes krijg over mijn mooie beestje

Ik heb het wel vaker gezien bij Golden Retrievers, maar Bommels neus lijkt ook wel bruin te worden Grappig gezicht
And you know I might
pi_32808896
Leuke fotos en leuke verhalen weer... Echt altijd leuk om te lezen hoe het gaat met alle diertjes hier in SC..

Hier thuis met Smokey gaat het goed. Hij loopt de hele kamer rond. Wankelend, maar hij blijft overeind staan. Loopt wel overal tegenaan. En als hij moe is, dan loopt hij rondjes naar rechts en dan op een gegeven moment gaat hij liggen en lopen mauwen. En dan moet je hem oppakken met hem kroelen en naast je neerleggen of in zijn mandje. Dan gaat hij lekker slapen.
En hij plast weliswaar nog niet op de kattenbak, maar in de doos met een kleedje en hij doet dat zittend.. Net zoals alle poezelbeesten dat moeten doen Joepie!! Volgende stap is de kattenbak. Maar ja dat gaat hier best lastig. Gisteren geprobeerd, maar toen had gelijk spetter van de gelegenheid gebruik gemaakt om daar maar in te plassen en te poepen. Dus gelijk weer bak verschoont...
Maar geen enkel probleem..
Het is ook zo dat als je hem hoort mauwen, je even moet kijken waar hij is. Want meestal betekend dat dat hij weer ergens vast zit of achter zit. En achteruit lopen zit nog niet echt in zijn systeem...
Maar het gaat de goede kant op en bij de DA hebben ze al veel goede hoop.. Ook altijd goed om te horen natuurlijk!!
=^.^=
pi_32809353
Wauw Sm key
Hij heeft natuurlijk wel iets van een hersenbeschadiging zo te lezen, maar wat doet ie het supergoed zeg!!! Dat verwácht je toch gewoon niet meer als je hem in het begin zag
pi_32809846
Hij heeft inderdaad een hersenbeschadiging opgelopen waarschijnlijk. De artsen kunnen helaas niets zeker zeggen, maar ik denk dus van wel. Ook natuurlijk omdat hij een hersenbloeding heeft gehad...
Hij doet het inderdaad enorm supergoed. Je kan echt merken dat hij er gewoon zelf ook voor wilt gaan.! Dat is natuurlijk het leukste om te zien. Hoe goed hij zijn best doet voor dit alles..
Hij kan ook zo lekker tevreden kijken als je hem alleen al oppakt om te kroelen, echt een schatje.

Ik had nooit kunnen dromen dat hij zover zou zijn na 5 of 6 weken, vooral niet op het moment toen we hem binnen brachten bij de DA en ze hem zelf niet meer dan 48 uur gaven.. En moet je nu zien... Zijn koppie is ook zo mooi geworden. Hij wordt steeds donkerder van kleur en zijn lijntjes ga je ook steeds beter zien. Ga aan mijn vriend vragen of hij er een mooie foto van wilt maken en deze ga ik dan hier even neerzetten...

Thanks voor alle medeleven
=^.^=
pi_32811530
Wat ontzettend fijn dat Smokey zo de goeie kant op gaat!! Nog maar eens een voor dat ventje!!!!

En Bommel met ze neusje
pi_32812301
Smokey, wat fijn dat hij zo vooruit gaat

Ik hoorde gisteren wel dat een bruine neus bij Goldens geld dat hij niet raszuiver is, hoorde later dat het niet mooi geworden vond, maar dat hij wel raszuiver is Niet dat mij dat wat boeit, maar het klinkt zo raar, afgekeurd worden op de kleur van zijn neus

[ Bericht 9% gewijzigd door rena op 04-12-2005 18:38:46 ]
And you know I might
  † In Memoriam † zondag 4 december 2005 @ 17:55:43 #142
37843 lady-wrb
kortaf
pi_32812807
goed zo smokey

mijn vroegere kat heeft ook een hersenbloeding gehad. die is ook zo ver hersteld dat het leven voor hem nog plezierig was. hij was alleen doof geworden en zijn korte-termijngeheugen was weg. o ja zijn achterkant is altijd slapjes gebleven.
pi_32812965
Smokey wat fijn dat je zo goed vooruit gaat
pi_32813562
Ah goed om te horen Lady-wrb dat het herstel zo kan zijn dat ze nog verder kunnen leven. Dat is een streven wat ik hoop te halen voor Smokey. Waarschijnlijk zal hij niet veel kunnen zien met zijn ogen, alleen licht en donker. En misschien dat hij altijd een soort van wankel in zijn lopen zou kunnen hebben. Je weet wel dat hij af en toe zijn evenwicht verliest...
Op dit moment is idd het belangrijkste dat hij zelfstandig kan gaan eten en drinken. Zodra hij dat kan, dan is hij in principe zover dat hij gewoon weer verder zou kunnen leven. ALleen dan moet hij weer wennen aan het feit dat hij hele dagen alleen is met Spetter.
Maar dat moet wel goed komen...

De foto moet helaas op zich wachten.. de batterij van mijn camera is leeg

Raar om te horen is dat het Rena.. dat een hond afgekeurd kan worden door een bruine neus...
=^.^=
pi_32856016
quote:
Ja! Leuk idee
Kan alleen niet kiezen welke poes ik wil nomineren.... en nog moeilijker... met welke foto...
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  dinsdag 6 december 2005 @ 09:53:29 #147
48233 Auticia
warriorette
pi_32856049
quote:
Ik vind het stemmen nu al moeilijk, ook al is dat nog lang niet begonnen .
pi_32863089
Onbegonnen werk, het is allemaal Inkie's schuld hoor

pi_32867135
ach heb ik straks wat te doen! Ga dan een mooie pagina maken met alle beestjes onderelkaar per categorie ofzo!! het brain stormt nog even lekker door
  † In Memoriam † dinsdag 6 december 2005 @ 18:59:33 #150
37843 lady-wrb
kortaf
pi_32869323
kan de categorie overigen niet wat gespecificeerder? vogels bijvoorbeeld
pi_32896016
Gedaan, ik ben toen ik jonger was 1 keer in het circus geweest en ik vond het toen al verschrikkelijk Paarden die met hun kin op de borst gebonden alleen maar rondjes moesten lopen terwijl duidelijk te zien is dat ze zich ellendig voelden en een wilde slang die door iedereen maar aangeraakt mocht worden etc. Verschrikkelijk Ik ga echt nooit van mijn leven meer naar een circus, dat wist ik toen al en toen was ik 9 of zo.
And you know I might
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2005 @ 10:51:19 #153
37843 lady-wrb
kortaf
pi_32913279
getekend bluezz
zou het helpen?

ik heb net een ananas geschilderd
  donderdag 8 december 2005 @ 11:58:41 #154
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_32914728
jullie nemen dat 'slow' in slowchatten hier wel erg serieus 14.gif
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_32914998
hmm zijn daar in .nl niet gewoon regels voor enzo?
jobensaskia.nl
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2005 @ 12:40:52 #156
37843 lady-wrb
kortaf
pi_32915624
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:58 schreef Shark.Bait het volgende:
jullie nemen dat 'slow' in slowchatten hier wel erg serieus 14.gif
ja maar wij zijn ook erg serieus
pi_32915715
quote:
Op donderdag 8 december 2005 12:12 schreef Uhmmie het volgende:
hmm zijn daar in .nl niet gewoon regels voor enzo?
Als het een NL circus is, dan wel denk ik, maar ik kan me voorstellen dat zo'n rondtrekkend circus zich alleen hoeft te houden aan regels van het land van herkomst (niet overal even goed dus).

Een gemeente moet een vergunning tot staanplaats (aangewezen) en optreedvergunning afgeven, dus zijn de gemeentes de enige die er wat aan kunnen doen, denk ik.

Dit heb ik allemaal niet nagezocht, leek me alleen het meeste logische, ook aangezien die Stichting AAP het heeft over "geef je gemeente een teken" denk ik dat iedere gemeente daar dus an sich verantwoordelijk voor is.
And the druids turn to stone...
pi_32917093
Getekend iig!!
pi_32919397
Sharkie, er komt hier vanalles voorbij, slow chatten, veel plezier en ook de minder leuke tot erge dingen komen hier voorbij
Alleen is het gelukkig geen goedemorgen goedemiddag goedenavond topic en wat hebben we gegeten

Ik hoop dat gemeentes ook daadwerkelijk een kijkje bij dat circus gaan nemen wat langs komt., en ik weet echt niet of het helpt.
Maar wat wel goed is om er bovenop te blijven zitten.
Eventueel zelfs kamervragen hierover te (laten) stellen
(Dit laatste lijkt zwaar, maar ik vind het nogal wat eigenlijk)
pi_32924466
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_32924638
Hai Sven
pi_32924756
Oeeee kijk mijn Kirby nou
pi_32925254
Kirby in de sneeuw .

Ik hoop dat het hier ook gaat sneeuwen, ben zo benieuwd hoe Spike erop reageert .
pi_32925518
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:58 schreef inkie1010 het volgende:
Oeeee kijk mijn Kirby nou
Reageren in gesloten topics. . .
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:54 schreef Bluezz het volgende:
Hai Sven
Dit is voor het eerst dat ik in dit forum reageer geloof ik .
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_32925947
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:29 schreef Svensational het volgende:

Dit is voor het eerst dat ik in dit forum reageer geloof ik .

Mooiiiiiiiii Inkie
Krijgt het er een beetje koud van
En hier wordt ik gek van
Erin eruit erin eruit, ben je binnen moet je er weer uit, ben je net op het balkon wil je weer naar binnen

pi_32928952
Oooo wat een geweldige foto Bluezz!! Enne dat erin eruit... dat heeft Fritz ook zeker in de winter. Wil ie zo graag naar buiten maar dan is het toch te koud en dan maar weer proberen en weer proberen....
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2005 @ 21:35:06 #167
37843 lady-wrb
kortaf
pi_32930181
quote:
Op donderdag 8 december 2005 21:35 schreef lady-wrb het volgende:
heb je geen kattenluikje?
Neuh, we willen er zelf oog op houden waar ze is eigenlijk, en bovendien is het een huurhuis

Oh en Ink, Xena doet het ook 's zomers, alleen valt het dan minder op, want dan staat die deur als we thuis zijn op een haakje
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2005 @ 22:45:18 #169
37843 lady-wrb
kortaf
pi_32930973
ik heb wel een kattenluikje, maar doerak snapt het niet
maar die is meer om de kippen uit mijn keuken te houden
pi_32943170
zoo hier ben ik weer eventjes..
Weer eventjes bij gelezen. Ik las dat er ook een F&F Huisdier van het jaar is.. Ik denk dat ik volgend jaar ofzo mee doe..

Het gaat in ieder geval iets beter met Smokey. Helaas komt hij dit weekend niet langs. Want wij gaan (op kosten van mijn vriend zijn werk) vandaag en morgen naar Maastricht.
Heerlijk... Waren we wel aan toe.
Gelukkig gaat Smokey naar 1 van de assistentes toe dus dat komt ook gelukkig goed..

Spetter is ook een klein beetje gewend aan het feit dat Smokey er soms is.
Smokey blaast niet naar Spetter, dus dat zou enigzins kunnen beteken dat hij haar nog herkent. Want tegen elk ander dier die hij ziet bij de DA (en dat zijn er nog al wat ) Blaast hij wel.
Dat komt omdat hij het niet zo goed ziet en zijn gevoel blijkbaar wel zegt dat er 'gevaar' dreigt..

Verder ga ik zo weer weg.. En hoop binnenkort weer eventejs wat meer te posten dan wat ik nu doe.
Hoop ook dat Smokey lekker vooruit gaat en dat hij er weer nog mooier uit ziet als ik weer langskom maandag

Nou ik wens iedereen een fijn weekend!!
=^.^=
pi_32943631
maastricht is wel heel leuk hoor
ik ben afgelopen weekend geweest
het is echt ontzetetnd leuk
jobensaskia.nl
pi_32945323
Ja het is een heel mooie stad, leuk winkelen, en je kan er heeeeeerlijk eten

Wat goed dat het alweer beter met smokey gaat, het instinct werkt nog goed, met dat blazen Geniet ervan B.!
pi_32945712
ik heb er inderdaad prima gegeten
zaten in appartement aan de markt

EN er is winterwonderland op het moment
dat was best leuk
niet supergroot.. maar met reuzenrad, draaimolen en genoeg eten en gluhwein

zouden eigenlijk naar keulen gaan.. maar uiteindelijk zijn we heel zover niet gekomen
jobensaskia.nl
pi_32945893
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:03 schreef Uhmmie het volgende:
ik heb er inderdaad prima gegeten
zaten in appartement aan de markt

EN er is winterwonderland op het moment
dat was best leuk
niet supergroot.. maar met reuzenrad, draaimolen en genoeg eten en gluhwein

zouden eigenlijk naar keulen gaan.. maar uiteindelijk zijn we heel zover niet gekomen
Jaaaa wij zijn een paar jaar geleden daar geweest met winterwonderland. Erg lekker sfeertje, terwijl ik niet zo van de feestdagen ben
pi_32946043
plaaaaaatje
en idd.. ik vond het er vooral heel erg gezellig
en ook braaf elke avond even paar glaasjes wezen halen
ik zou alleen geen spareribs eten daar ofzo..... *brrrr*

jobensaskia.nl
pi_32946841
Leuk
Nee, geen spareribs, maar gluwein ende bradwursten prik ik mijn graag in
  vrijdag 9 december 2005 @ 16:26:26 #177
48233 Auticia
warriorette
pi_32947889
Fijn Miss_B, dat Smokey nog steeds vooruit gaat! Geniet lekker van je weekend!
pi_32950382
de gluhwein en de bradwursten waren inderdaad prima te doen
en euh.. de appelflappen ook
stond een kraam die de echte orginele ronde appelflappen met gaatje in het midden verkocht \o/
*yummy*

oh en ze hebben een kerstmarkt met ultiem coole afstandsbestuurbare autootjes
wilde er 1 (of 2) meenemen voor thuis
leuk voor de poezen.. en leuk voor ons
jobensaskia.nl
pi_32952358
mmmmm gluhwein, bratwursten spareribs.. allemaal lekker

Ik luste nooit oliebollen echt vanaf dat ik me kan herinneren niet, en van de week vond ik ze er stiekem toch lekker uit zien (met pudding erin) en heb ik er gewoon een gekocht en warempel: ik vond het nog lekker ook!! Terwijl ik normaal echt al bijna moest kotsen bij een foto van een oliebol... maf he!

Miss_B goed te horen dat Smookje nog steeds vooruitgang boekt!! Veel plezier dit weekend!!!
pi_32953909
Ziet er gezellig uit Uhmmie, ik hou ook wel van dat soort gezelligheid

Mag ik nou eens met die muis aan de gang of hoe zit dat
And you know I might
pi_32954042
Aaah die bommel !! Nu kan je wel een FOK!-accountje voor hem maken!
pi_32967533
bommel vermaakt zich ook wel geloof ik?

nadeel van zulke gezelligheid is dat het waar ika ltijd woonde.. vaak toch uitdraaide op vechtpartijen enzo
en heir hing gewoon echt een leuke gemoedelijke sfeer

maastrichtenaren zijn niet mn favo-mensen ben ik al achter...
maar dat kunnen ze wel
jobensaskia.nl
pi_32972946
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 20:39 schreef rena het volgende:
Ziet er gezellig uit Uhmmie, ik hou ook wel van dat soort gezelligheid

[afbeelding]
Mag ik nou eens met die muis aan de gang of hoe zit dat
!
pi_32983061
Wat ik nou toch tegen kwam!! Jinglecats met Meowy Christmas! Op deze site kun je een een liedje beluisteren echt hilarisch
  zondag 11 december 2005 @ 00:01:16 #185
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_32983580
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 23:34 schreef inkie1010 het volgende:
Wat ik nou toch tegen kwam!! Jinglecats met Meowy Christmas! Op deze site kun je een een liedje beluisteren echt hilarisch
Ik heb een paar van die mp3tjes, zooooooooooo zowel met honden als katten

Verder denk ik nogsteeds na over wie ik ga nomineren voor de Huisdierenwedstrijd :p
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_32983714
Je hebt nog een week
pi_32985163
Oei...nu vind ik het ook niet zo prettig voor de circusdieren hoor, maar ik vind het ook weer zo zielig voor de circusartiesten als die zonder werk komen te zitten.
En eerlijk is eerlijk, de dieren worden wel steeds beter behandeld.
Kan nog stukken beter natuurlijk, maar er is in ieder geval al verandering door dit soort acties en ook door wetten.

Ik heb vroeger eens een rondje op een nijlpaard gereden, in de show, echt geweldig was het.
Maar na afloop brak mijn hart toen ik zag in wat voor kooi hij zat.

Nouja, ik ga toch maar tekenen, maar ik hoop wel dat het circus kan blijven bestaan.
pi_32985715
Ok Troeta, natuurlijk blijven circussen bestaan, we zijn dan ook niet zo naief hiero.
Alleen de dieren moeten eruit.
Dan gaan ze maar wat anders verzinnen om te laten zien.

Bommel, je kan er ook gewoon echt bij he, grote jongen
  † In Memoriam † maandag 12 december 2005 @ 14:06:15 #189
37843 lady-wrb
kortaf
pi_33013803
circus is stom. (tenminste die met dieren)
pi_33014625
ik heb de hele meowy xmas cd liggen
alleen in een of ander raar formaat.. dus moet even uitzoeken hoe ik hem kan afspelen

maar had hem eerst ook al.. alleen is mn pc tussendoor stuk geweest
jobensaskia.nl
pi_33035413
Ik heb ook getekend tegen de dieren in het circus... Ze moeten maar iets anders leuks verzinnen in een circus...
Maar verder in een circus zonder dieren kan het toch ook leuk zijn?

Die meowy Christmas is echt cool.. Spetter zat een beetje raar te kijken hihi..
=^.^=
pi_33037508
Hihi Fritz ging aan de boxen snuffen toen ik Meowy Christmas opzette
Hoe is het met Smokey Miss_B?
pi_33052450
Het gaat iets beter met hem Inkie..
Ze hebben er nu goede hoop op dat het goed gaat komen. Hij loopt steeds beter. Gisteren zelfs geprobeerd op brokjes te likken uit het bakje. Dat gaat niet echt goed natuurlijk. Maar hij krijgt eindelijk het feit van het bakje een beetje door..
En hij begint weer wat kattentrekjes te krijgen. Probeert zichzelf aan zijn pootjes te wassen en dergelijke.
Vorig weekend is hij bij een assistente geweest en daar ging het ook goed. Hij plast goed en hij poept goed.. Nu nog aanleren om dat op de kattenbak te doen. Maar dat komt vanzelf wel.
Weet niet of hij aan het eind van dit jaar thuis zal zijn, maar dat hij thuis zal komen is in mijn ogen al weer stukken zekerder geworden! Hij zal waarschijnlijk niet geheel uitgroeien, maar flink zal ie sowieso wel worden
=^.^=
pi_33058063
Goed nieuws Miss_B dat smokey nog altijd vooruitgang boekt!!!
voor jou en smook!!
pi_33064316
Smokey! .

Wat een fijn nieuws, Miss_B!!
  † In Memoriam † woensdag 14 december 2005 @ 11:11:49 #196
37843 lady-wrb
kortaf
pi_33067183
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 20:22 schreef Miss_B het volgende:
Het gaat iets beter met hem Inkie..
Ze hebben er nu goede hoop op dat het goed gaat komen. Hij loopt steeds beter. Gisteren zelfs geprobeerd op brokjes te likken uit het bakje. Dat gaat niet echt goed natuurlijk. Maar hij krijgt eindelijk het feit van het bakje een beetje door..
En hij begint weer wat kattentrekjes te krijgen. Probeert zichzelf aan zijn pootjes te wassen en dergelijke.
Vorig weekend is hij bij een assistente geweest en daar ging het ook goed. Hij plast goed en hij poept goed.. Nu nog aanleren om dat op de kattenbak te doen. Maar dat komt vanzelf wel.
Weet niet of hij aan het eind van dit jaar thuis zal zijn, maar dat hij thuis zal komen is in mijn ogen al weer stukken zekerder geworden! Hij zal waarschijnlijk niet geheel uitgroeien, maar flink zal ie sowieso wel worden
jeetje, poept hij niet (meer) op de kattenbak?
toen mijn kat die herseninfarkt had, probeerde hij al na 3 dagen om in de bak te poepen.
hij lag in de box van luca (die toen net een half jaar was) en ik had een afwasteiltje erin gezet bij wijze van bak. hij probeerde met zijn verlamde achterkant in de bak te schuiven.
daar verbaasden we ons toen nog zo over.... zo ernstig verlamd en dan tóch op de bak proberen te komen.
pi_33068032
Superzindelijk ben je dan zeg

Supersmook
  † In Memoriam † woensdag 14 december 2005 @ 12:16:10 #198
37843 lady-wrb
kortaf
pi_33068743
wimpie heeft nog 4 jaar daarna geleefd en maakt nu al een jaar de regenboogbrug onveilig
pi_33068951
Regenboogbrug Ken ik niet
Is dat in de hemel?
  woensdag 14 december 2005 @ 14:41:11 #200
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_33072334
quote:
Op woensdag 14 december 2005 12:26 schreef Bluezz het volgende:
Regenboogbrug Ken ik niet
Is dat in de hemel?
je kent de regenboogbrug toch wel ??
Dat is de plek waar straks onze vriendjes heengaan, en op ons wachten mooi idee he

een van de 309423089634 Regenboogbrug 'versjes'
quote:
Er is een plaats in de hemel die regenboogbrug heet.

Als een dier overlijdt, dat een hele sterke verbinding heeft met iemand hier,
gaat dit huisdier naar de regenboogbrug.

Daar zijn graslanden en heuvels voor al onze speciale vrienden,
zodat ze kunnen rennen en samen kunnen spelen.

Er is genoeg eten, water en zonneschijn en onze vrienden zijn er warm en comfortabel.

Alle zieke en oude dieren worden hersteld in gezondheid en kracht;
die gewond of of verminkt waren, worden weer ongeschonden en sterk,
precies zoals wij ze herinneren in onze dromen.

De dieren zijn gelukkig en tevreden,
maar er is één klein ding:
ze missen allemaal een speciaal iemand,
iemand die achtergelaten is.

Ze rennen en spelen samen,
maar er komt een dag waarin er één plotseling stopt en de verte in kijkt.

Zijn heldere ogen staan strak;
zijn verlangende lichaam begint te trillen.

Opeens breekt hij van de groep,
vliegt over het gras,
sneller en sneller.

Je bent gezien,
en wanneer jij en je speciale vriend elkaar eindelijk treffen,
houden jullie elkaar stevig vast in dit vreugdevolle weerzien,
om nooit meer apart te zijn.

De vrolijke kussen regenen op je gezicht;
je handen aaien de liefdevolle kop,
en je kijkt nog een keer in die vertrouwde ogen,
zo lang weg uit je leven,
maar altijd aanwezig in je hart.