quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:43 schreef Spindizzy het volgende:
Pas je op dat je geen RSI krijgt van het beschuit met muisjes smeren
http://www.liedjesland.co(...)10_kleine_visjes.htmquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:51 schreef Nonneke het volgende:
[..]
telaat, zojuist bij het 300ste beschuitje schoot het erin
![]()
![]()
Visjes doen het nogsteeds, zijn niet meer geheeldoorzichtig, ut lijken bijna écht al visjeswe hebben er een extra plantje bij gezet zodat ze zich wat meer kunnen verstoppen voor de andere vissen, maar tot nu toe tellen we ze nog allemaal
![]()
Ik vind de namen die jij aan vissen geeft trouwens erg leukquote:Op woensdag 30 november 2005 23:07 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ja, een sluierstaart die we nu drieeneenhalf jaar hebben, Black Francis. Waar ik dus geen vis bij kan zetten omdat meneer nogal territoriaal is, hij heeft er al eens eentje om zeep geholpen. Is wel jammer, hij was wel veel actiever in het jaar dat die andere vis erbijzat. Hij is voor de rest wel leuk hoor, hij komt ook altijd omhoog als de katten uit z'n aquarium komen drinken, en ze doen hem niks.
Black Francis & Mimosa (we waren hier net 1 uur verhuisd, vandaar de lege bak):
[afbeelding]
Flame hadden we nog maar een paar maanden dus aan hem was ik nog wat minder gehecht, maar ik vind het toch heel naar.
Ik heb toch het idee dat ze het met meer vissen gezelliger hebben, Black Francis was toen hij nog een aquariumgenootje had veel actiever, daarvoor en daarna zat/zit hij meer een beetje rond te lummelen in z'n bak. Hij komt ook altijd gelijk kijken als wij of de katten bij z'n aquarium in de buurt komen. Ik wil vissentv, met watervlooien ofzo ! (ik heb voor de katten een DVD besteld met vogeltjesquote:Op donderdag 1 december 2005 17:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind de namen die jij aan vissen geeft trouwens erg leuk
Is het erg voor een vis om alleen te zitten denk je?
Geen idee wat het bij hem precies betekent. Zelf heb ik het idee dat hij binnen minder op zijn hoede moet zijn als buiten, als de bel gaat of hij hoort de deur dan springen de oortjes weer omhoog.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:52 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Wat betekent oren achterover bij Spike ? Bij de katten betekent oren achterover bang en oren recht opzij gedrukt (naar alle kanten luisteren) behoedzaam.
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:04 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Dus hij moet juist z'n oren omhoog steken om goed te luisteren en binnen kunnen ze naar beneden.
quote:Op donderdag 1 december 2005 17:38 schreef Auticia het volgende:
Caafjes. Arme Gup
.
En Bommel zo'n stoere kerel!! Wat een fratsen, met dat fantoompoepen!.
Ik wilde Spike daarnet nog even op de foto zetten, maar meneer wilde alleen maar op schoot en knuffelen. (Zondagmiddag hebben we úúúúren heerlijk zitten suffen en knuffelen).
[afbeelding]
Hier zit Spike in huisstand, binnen heeft hij meestal zijn oren achterover![]()
.
Leuk! Spike kan in feb eindelijk op cursus!quote:Op donderdag 1 december 2005 18:23 schreef rena het volgende:
[..]
Ach SpikeDaar wil ik ook wel uren mee knuffelen
![]()
Bommel gaat vanavond naar A-cursus of zoiets, vind het leuk voor hem, want hij is er wel weer aan toe om opgevoed te worden en met de hondjes te dollen en sowieso is het handig als ik hem wat beter aan kan buiten![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:54 schreef rena het volgende:
Ik was zelf niet mee geweest naar de cursus, had hoofdpijn. Maar mijn moeder vond dat het nog niet zo goed ging, Bommel word namelijk helemaal debiel als hij een andere hond ziet en dan heb je bijna geen vat meer op hem![]()
Ik heb Spike de laatste tijd wel vaak aan de korte lijn, hij heeft dan wat meer aandacht voor mij dan voor alles om hem heen, in het park doe ik hem aan de uitlooplijn, zodat hij daar wat meer bewegingsvrijheid heeft. Maar de laatste dagen is dat ook niet zo'n enorm succesquote:Dat moeten we hem dus echt proberen af te leren, zal hij ook wel leren daarEn we mogen hem kennelijk niet meer met de lange lijn uitlaten omdat hij ook moet leren naast je te lopen, wat hij opzich best kan, want later moet
hij los kunnen lopen, vind ik best wel onzin, ik ga hem aan de weg waaraan wij wonen echt niet los laten lopen, zelfs als hij getraind is vind ik het nog doodeng. Zo'n kort lijntje vind ik ook zo rot voor hem, dan heeft hij bijna geen bewegingsvrijheid
Ik weet nog niet wat ik er van vind, ik ga volgende keer zelf wel weer mee. Je leert er opzich best veel
Spike hupst ook een beetje van dominant naar onderdanig hoor, ik denk dat dat de puberteit is, maar globaal gezien is Spike erg onderdanig (gaat meestal plat als er een andere hond komt). Hij wil wel altijd spelen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:19 schreef rena het volgende:
Spike is dan zeker best onderdanigBommel is een beetje van beide, soms springt hij boven op een andere hond en soms word hij aangevallen (door Jack Russels meestal
![]()
)
Prompt kwam ik vanmiddag een leuke hond (en dito oude man) tegen. Ik had Spike even losgelaten in het park, want er was niemand voor zover ik kon inschatten, dus samen een beetje gerend enzo. Toen kwam dus die meneer met zijn hondje. Die man heeft wel 20 keer gezegd dat Spike zo'n mooie hond isquote:Dat heb ik de laatste tijd ook met Bommeltje, dat we bijna geen vriendelijke honden tegenkomen, gisteren werd er ook weer keihard naar hem uitgevallen toen ik hem uitliet, maar die honden waren met zijn tweeen, dat is denk ik ook wel het probleem![]()
Ja! Leuk ideequote:Op zondag 4 december 2005 22:55 schreef Bluezz het volgende:
*** F&F Huisdier van het jaar Verkiezing! ***
Ik vind het stemmen nu al moeilijk, ook al is dat nog lang niet begonnenquote:Op zondag 4 december 2005 22:55 schreef Bluezz het volgende:
*** F&F Huisdier van het jaar Verkiezing! ***
ja maar wij zijn ook erg serieusquote:Op donderdag 8 december 2005 11:58 schreef Shark.Bait het volgende:
jullie nemen dat 'slow' in slowchatten hier wel erg serieus 14.gif
Als het een NL circus is, dan wel denk ik, maar ik kan me voorstellen dat zo'n rondtrekkend circus zich alleen hoeft te houden aan regels van het land van herkomst (niet overal even goed dus).quote:Op donderdag 8 december 2005 12:12 schreef Uhmmie het volgende:
hmm zijn daar in .nl niet gewoon regels voor enzo?
Reageren in gesloten topics.quote:
Dit is voor het eerst dat ik in dit forum reageer geloof ikquote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 19:29 schreef Svensational het volgende:
Dit is voor het eerst dat ik in dit forum reageer geloof ik.
Neuh, we willen er zelf oog op houden waar ze is eigenlijk, en bovendien is het een huurhuisquote:Op donderdag 8 december 2005 21:35 schreef lady-wrb het volgende:
heb je geen kattenluikje?
Jaaaa wij zijn een paar jaar geleden daar geweest met winterwonderland. Erg lekker sfeertje, terwijl ik niet zo van de feestdagen benquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:03 schreef Uhmmie het volgende:
ik heb er inderdaad prima gegeten
zaten in appartement aan de markt
EN er is winterwonderland op het moment
dat was best leuk
niet supergroot.. maar met reuzenrad, draaimolen en genoeg eten en gluhwein
zouden eigenlijk naar keulen gaan.. maar uiteindelijk zijn we heel zover niet gekomen
quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:39 schreef rena het volgende:
Ziet er gezellig uit Uhmmie, ik hou ook wel van dat soort gezelligheid![]()
[afbeelding]
Mag ik nou eens met die muis aan de gang of hoe zit dat![]()
Ik heb een paar van die mp3tjes, zoooooooooooquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:34 schreef inkie1010 het volgende:
Wat ik nou toch tegen kwam!! Jinglecats met Meowy Christmas! Op deze site kun je een een liedje beluisteren echt hilarisch![]()
jeetje, poept hij niet (meer) op de kattenbak?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:22 schreef Miss_B het volgende:
Het gaat iets beter met hem Inkie..
Ze hebben er nu goede hoop op dat het goed gaat komen. Hij loopt steeds beter. Gisteren zelfs geprobeerd op brokjes te likken uit het bakje. Dat gaat niet echt goed natuurlijk. Maar hij krijgt eindelijk het feit van het bakje een beetje door..
En hij begint weer wat kattentrekjes te krijgen. Probeert zichzelf aan zijn pootjes te wassen en dergelijke.
Vorig weekend is hij bij een assistente geweest en daar ging het ook goed. Hij plast goed en hij poept goed.. Nu nog aanleren om dat op de kattenbak te doen. Maar dat komt vanzelf wel.
Weet niet of hij aan het eind van dit jaar thuis zal zijn, maar dat hij thuis zal komen is in mijn ogen al weer stukken zekerder geworden! Hij zal waarschijnlijk niet geheel uitgroeien, maar flink zal ie sowieso wel worden![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 12:26 schreef Bluezz het volgende:
RegenboogbrugKen ik niet
Is dat in de hemel?
quote:Er is een plaats in de hemel die regenboogbrug heet.
Als een dier overlijdt, dat een hele sterke verbinding heeft met iemand hier,
gaat dit huisdier naar de regenboogbrug.
Daar zijn graslanden en heuvels voor al onze speciale vrienden,
zodat ze kunnen rennen en samen kunnen spelen.
Er is genoeg eten, water en zonneschijn en onze vrienden zijn er warm en comfortabel.
Alle zieke en oude dieren worden hersteld in gezondheid en kracht;
die gewond of of verminkt waren, worden weer ongeschonden en sterk,
precies zoals wij ze herinneren in onze dromen.
De dieren zijn gelukkig en tevreden,
maar er is één klein ding:
ze missen allemaal een speciaal iemand,
iemand die achtergelaten is.
Ze rennen en spelen samen,
maar er komt een dag waarin er één plotseling stopt en de verte in kijkt.
Zijn heldere ogen staan strak;
zijn verlangende lichaam begint te trillen.
Opeens breekt hij van de groep,
vliegt over het gras,
sneller en sneller.
Je bent gezien,
en wanneer jij en je speciale vriend elkaar eindelijk treffen,
houden jullie elkaar stevig vast in dit vreugdevolle weerzien,
om nooit meer apart te zijn.
De vrolijke kussen regenen op je gezicht;
je handen aaien de liefdevolle kop,
en je kijkt nog een keer in die vertrouwde ogen,
zo lang weg uit je leven,
maar altijd aanwezig in je hart.