abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33072497
Tnxx voor je voorlichting Non
  woensdag 14 december 2005 @ 14:52:04 #202
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_33072638
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:46 schreef Bluezz het volgende:

Tnxx voor je voorlichting Non
Graag gedaan Als je in google zoekt kom je er nog een stuk of 4 miljoen tegen, heeeeel erg zielig zijn ze, moet er zelf van huilen Maar tis natuurlijk wel een mooie gedachten, dat je vriendje/vriendinnetje gewoon op je wacht tot jij daar ook bent
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_33073432
.

Als Spike vanavond modder poept dan weten we waar het door komt .

Meneer heeft een nieuwe hobby en wij vinden het zo hilarisch dat we met veel liefde de route veranderd hebben.

. Spike de graafmachine. . Hij is helemaal door het dolle tijdens het graven, hoge blafjes, non-stop kwispelen .

Er is hier verderop een nieuwe weg aangelegd en die is al in gebruik (vandaar dat hij aan de lijn zit, maar daar waar vermoedelijk nog een stoep komt liggen bergen met zand. Inmiddels zijn het kuilen.

. Lekker ding is het toch hè! Ik heb ook filmpjes gemaakt, maar heb nog geen programmaatje waarmee ik het af kan spelen, als er wat leuks tussen zit dan zal ik het nog wel posten.
I bet you are flying inside.
pi_33074000
Spikie, wat ruik je dan in het zand dat je het op wil graven
  woensdag 14 december 2005 @ 15:55:22 #205
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_33074202
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:23 schreef Auticia het volgende:
.

[afbeelding]

Meneer heeft een nieuwe hobby en wij vinden het zo hilarisch dat we met veel liefde de route veranderd hebben.

[afbeelding]
. Spike de graafmachine. . Hij is helemaal door het dolle tijdens het graven, hoge blafjes, non-stop kwispelen .

Er is hier verderop een nieuwe weg aangelegd en die is al in gebruik (vandaar dat hij aan de lijn zit, maar daar waar vermoedelijk nog een stoep komt liggen bergen met zand. Inmiddels zijn het kuilen.

[afbeelding]

. Lekker ding is het toch hè! Ik heb ook filmpjes gemaakt, maar heb nog geen programmaatje waarmee ik het af kan spelen, als er wat leuks tussen zit dan zal ik het nog wel posten.
Spike !!
Zo hebben wij toen het 'vijvergat' (waar de vijver zelf inkomt dus ) uit laten graven door de rottweiler van de buren (R.I.P Barry ), die was ook helemaal gestoord op graven ! kon um niet diep en groot genoeg dat gat, nou ga je gang maar hoor, ploeg jij de tuin maar om, scheelt ons een groot deel graven ! hij heeft natuurlijk niet het hele gat in zn eentje gegraven, maar hij heeft goed geholpen !
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_33074648
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:47 schreef Bluezz het volgende:
Geen idee wat 'ie zou kunnen ruiken. Veel katten zijn er daar niet dus kattenpoep zal het niet zijn .
Die stok die hij daar heeft die lag gewoon op het zand en niet eronder. .
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:55 schreef Nonneke het volgende:

Spike !!
Zo hebben wij toen het 'vijvergat' (waar de vijver zelf inkomt dus ) uit laten graven door de rottweiler van de buren (R.I.P Barry ), die was ook helemaal gestoord op graven ! kon um niet diep en groot genoeg dat gat, nou ga je gang maar hoor, ploeg jij de tuin maar om, scheelt ons een groot deel graven ! hij heeft natuurlijk niet het hele gat in zn eentje gegraven, maar hij heeft goed geholpen !
Ideaal in zulke gevallen ja! Wij hebben al een vijver, we hadden er van de zomer een stuk of 3 kleine vijvertjes bij. .
pi_33075275
Ik hoop dat het werkt. Filmpje.

7,95 MB
pi_33076391
Spike de graver!!!

Helaas werkt het filmpje bij mij niet hij kan niet connecten..
pi_33076735
quote:
Op woensdag 14 december 2005 17:30 schreef inkie1010 het volgende:
Spike de graver!!!

Helaas werkt het filmpje bij mij niet hij kan niet connecten..
. Bij mij kon hij ook niet connecten. Anyways, filmpje is hier te downloaden als het goed is...
pi_33077465
Jaaa gezien
Het heeft wel met die stok te maken.. haha gekke Spike, en hij keek ook ff om, mmmm ik hoorde wat, wie stoort me bij het graven
pi_33077476
Dit is wel een erg slowe slowchat he !
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_33083416
wat is spike mooi! *jalours*
And the druids turn to stone...
pi_33084773
quote:
Op woensdag 14 december 2005 18:16 schreef Svensational het volgende:
Dit is wel een erg slowe slowchat he !
Post jij anders even een foto van je huisdieren! .

@ Panthera: Thanks .
Spike zit prachtig in zijn vacht de laatste tijd, het mooist vind ik toch wel zijn pluimstaart, das eigenlijk het leukst om te zien wanneer hij voor je loopt, hij heeft van die lange haren op zijn boven-achterpoten, en dat wappert altijd zo vrolijk met zijn staart mee. (Klinkt wel stom zo ).

Edit: Ik spam nog even een impressie van wat ik probeerde te beschrijven, ik heb vaak geprobeerd om het op plaat te krijgen maar dat is niet gelukt.
Pluimbeentjes en pluimstaart dan maar .

[ Bericht 19% gewijzigd door Auticia op 14-12-2005 22:03:23 ]
  † In Memoriam † donderdag 15 december 2005 @ 06:52:08 #214
37843 lady-wrb
kortaf
pi_33094122
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:23 schreef Auticia het volgende:
.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

o wat ga je lekker te keer spike : zandhapper !!!
op die eerste foto lijkt het wel of hij twee ogen heeft
  † In Memoriam † donderdag 15 december 2005 @ 06:55:35 #215
37843 lady-wrb
kortaf
pi_33094129
wat een geweldig filmpje trouwens
als je die zijn gang laat gaan zittie binnen een uur in china
  donderdag 15 december 2005 @ 14:43:14 #216
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_33102312
vergeet ik helemaal dat Fa Shi zaterdag jarig is !
Wordt mn kleine meisje 5
Uiteraard komt er een taart, en feestmutsjes, ook worden er natuurlijk gezorgd voor traktatie's voor de buurhondjes En uiteraard foto's
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_33109147
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:47 schreef Bluezz het volgende:
Graven om het graven denk ik Graven is okee
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_33109438
Ik heb geen huisdieren, Auticia !
pi_33112154
quote:
Op donderdag 15 december 2005 18:59 schreef Svensational het volgende:
Ik heb geen huisdieren, Auticia !
! Zelfs geen platjes?
quote:
Op donderdag 15 december 2005 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Graven om het graven denk ik Graven is okee
Flesje .

Had vandaag 1,5 uur met Spike gewandeld, kwamen we langs de kuil van gisteren, ging meneer er in liggen .
pi_33112268
quote:
Op donderdag 15 december 2005 20:27 schreef Auticia het volgende:

! Zelfs geen platjes?
Oh, daar kan ik wel een foto van maken !
pi_33121692
Lieverds, ik ben er even een weekend tussenuit, verwenweekend voor golfer in Texel (met bluezzekind)
Tot maandagavond of zo
  vrijdag 16 december 2005 @ 01:44:58 #222
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_33122754
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 00:43 schreef Bluezz het volgende:
Lieverds, ik ben er even een weekend tussenuit, verwenweekend voor golfer in Texel (met bluezzekind)
Tot maandagavond of zo
Bluezzzzzzzzz [en golfer en bluezzzzzzekind] Veel plezier !!
Moet Xena nou helemaal alleen thuis blijven ?
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_33122819
Xien heeft haar eigen oppas service
Onze vrienden komen 2X daags knuffelen, kroelen, water verversen, kattenbakkesen en knabbels geven.
  vrijdag 16 december 2005 @ 01:51:44 #224
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_33122842
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 01:50 schreef Bluezz het volgende:
Xien heeft haar eigen oppas service
Onze vrienden komen 2X daags knuffelen, kroelen, water verversen, kattenbakkesen en knabbels geven.
dat heb ik nog niet eens als ik een weekend alleen thuis blijf
Verwende beesten van tegenwoordig
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_33123043
Ik vroeg ze om 1 keertje te komen kijken of zo, maar ze waren zeer verontwaardigd.
1 keer maar, zeiden ze tegen Xena zelf, we mogen maar 1x naar je komen kijken, wat vind je er zelf van?
Toevallig was ze net verstrikt in een enorme kopjes-sessie met de zool van de laars van onze vriend...
Zegt ie :
Wie kopt, stemt toe
2 maal daags that is
  vrijdag 16 december 2005 @ 02:09:02 #226
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_33123102
De koningin heeft gesproken

Maar heel veel plezier vant weekend !

Ik ga Fa Shi van de bank trommelen en vragen of mevrouw ook zover is om dr bedje boven te bestijgen
Truste !
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  † In Memoriam † vrijdag 16 december 2005 @ 06:59:29 #227
37843 lady-wrb
kortaf
pi_33124291
quote:
Op donderdag 15 december 2005 20:27 schreef Auticia het volgende:

Had vandaag 1,5 uur met Spike gewandeld, kwamen we langs de kuil van gisteren, ging meneer er in liggen .
weet je zeker dat het geen duitse hond is?
  vrijdag 16 december 2005 @ 07:06:19 #228
48233 Auticia
warriorette
pi_33124309
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 06:59 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

weet je zeker dat het geen duitse hond is?
Ik weet niets zeker, maar de kans zit erin, hoewel hij accentloos blaft .

Bluezz en fam, heel fijn weekend! .
pi_33126559
Bluezz, veel plezier!

Spike Wil je niet met Bommeltje trouwen ?

Mijn moeder heeft Bommel geleerd om de deur dicht te doen van buitenaf Ik zal er wel eens een filmpje van maken als ik de camera weer heb, het is heel grappig en om te zien. Hij is toch slimmer dan we dachten
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_33130609
Ow Spikes filmpje

Het lijkt me trouwens een goed idee als Spike en Bommel gaan trouwen, mijn favoriete fokhonden een echtpaar
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  vrijdag 16 december 2005 @ 13:03:14 #231
48233 Auticia
warriorette
pi_33131405
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 10:21 schreef rena het volgende:
Bluezz, veel plezier!

Spike Wil je niet met Bommeltje trouwen ?
. Het lijkt me een heel maf stel samen, ieder zo met zijn eigen streken, maarreh, ik denk zomaar dat wij elkaar dan de haren gaan uittrekken als bepaald moet worden waar dat setje dan moet wonen .
quote:
Mijn moeder heeft Bommel geleerd om de deur dicht te doen van buitenaf Ik zal er wel eens een filmpje van maken als ik de camera weer heb, het is heel grappig en om te zien. Hij is toch slimmer dan we dachten
Ohh wat een knapperd!! . Ben heel benieuwd hoe dat eruit ziet.

Spike was vandaag weer zelfmedelijdend, maar ik heb het weten te doorbreken met een kong met wat leverworst . We kwamen een joekel van een hond tegen, kruising herder/duitse dog, hebben vaker samen gespeeld, ging altijd goed. Tot daarnet.
Spike zat nog aan de uitlooplijn, of eigenlijk, hij lag plat op z'n buik omdat de grote hond met zijn baasje ons tegemoet kwamen, dus ik liep net richting Spike om de riem los te maken, maar toen ik op 2 meter stond viel de joekel opeens aan . Grommen, bijten, hij zat bovenop Spike (die je amper meer zag). Die arme man (baasje van de grote hond) helemaal overstuur, hij had zijn hond al vrij rap van Spike afgesleept, maar was helemaal onthutst. Zijn hond zat al een tijdje niet zo lekker in zijn vel , maar omdat Spike zo onderdanig is kon hij de actie van zijn hond echt niet begrijpen.

De man verontschuldigde zich tot 'ie ongeveer een ons woog "Je hond is nu helemaal vies!" en riep opeens verschrikt: "Z'n oog!!". Nog net voor hij in een psychose zou raken ( ) kon ik 'm vertellen dat dat al zo was.

We liepen beiden een andere kant verder, maar kwamen elkaar nog wel tegen, Spike plat op de grond, 1 pootje onder zn snuit en 1 erop . Arme hond. Maar eigenlijk vooral arme man.

Spike is er alweer bovenop en heeft er behalve een vieze vacht niets aan overgehouden, straks even borstelen, ik hoop alleen maar dat die man er niets aan overhoudt. .
  † In Memoriam † vrijdag 16 december 2005 @ 14:54:15 #232
37843 lady-wrb
kortaf
pi_33134807
aggosh, wat zielig !
zowel voor de hond als die man eigenlijk.
spikey, t zit je niet mee vandaag
pi_33149365
Och Spikey toch....

Nou hier is het ook een grote ellende....... Volgens mij mag ik gewoon geen diertjes hebben ofzo....:

We gingen weonsdag na het eten even een blokje om, dat doen we altijd (we= vriendje + ik). En de beestjes zaten lekker te eten van een paar roosjes broccoli. Toen we terug kwamen liep mijn vriend direct naar de kooi en riep meteen dat ik moest komen. Harley was helemaal aan het stikken en kon geen lucht krijgen. Meteen hem gepakt en geprobeerd in zijn bekje te kijken of er wat zat. In eerste instantie zag ik niet echt iets zitten. Toen een spuitje gepakt om het bekje open te houden. Er kwam oko vanalles uit zijn neusgaatjes en later ook bloed. Maar na een paar minuten ademde ie helemaal niet meer.... Het ergste vind ik het gevoel dat je machteloos bent en niets voor het beestje kunt doen....
Hij lag toen we kwamen ook al helemaal op zijn zij...

Toen heb ik na een uurtje 3 plukjes van zijn haar geknipt van alle kleurtjes 1 en in een fotolijstje gestopt. Omdat ik hier geen tuin heb moesten we ook nog iets verzinnen waar Harley zijn laatste plekje kon krijgen.. Na uren lopen door de stad vonden we een mooi parkje met een vijver. Ik had niet eens een schep of iets, dus met een paar lepels hebben we een gat gegraven terwijl we ook nog moesten opletten dat niemand ons bezig zag, want eigenlijk mag dat natuurlijk niet.. Het is toevallig een parkje in de buurt waar we elke avond even voorbij lopen. Dus ik vind het fijn dat we daar voor Harley een plekje konden vinden.

Harley heeft waarschijnlijk zo zitten schrokken (dat kunnen ze) en is er een stuk eten in z'n luchtpijp gekomen, meestal kuchen ze het er wel weer uit, maar dat lukte het arme ventje niet... Dan heb ik een gezond beestje wat keurig groeit en alles goed aan is en dan heb je dit

Ik vind het echt zo erg... ik kan er de hele dag wel om janken
Waarom nou.. waarom zoiets stoms en waarom weer bij mijn beestje...
pi_33155482
Och Inkie!!! Het zit je ook niet mee he...
Wat sta je dan ook machteloos... Heb er helemaal geen woorden voor.. Zo zielig vind ik het. Voor jou en voor je vriend en voor Harley en voor Obelix.
Want hij leefde ook helemaal op toch?
Hoe oud was harley ink?

Heel veel sterkte gewenst Inkie!! En je mag best de hele dag huilen hoor!!
=^.^=
pi_33155490
Inkie . Wat ongelooflijk oneerlijk.
pi_33155722
Harley
I had a signature once. It was awful.
pi_33156714
O nee Inkie, wat verschrikkelijk, wat ontzettend verdrietig en klote
Heel veel sterkte
And you know I might
  † In Memoriam † zaterdag 17 december 2005 @ 12:02:11 #238
37843 lady-wrb
kortaf
  † In Memoriam † zaterdag 17 december 2005 @ 12:03:31 #239
37843 lady-wrb
kortaf
pi_33157514
jeetje inkie toch wat erg arme harley
er naast zitten en niets kunnen doen is vreselijk
sterkte joh
pi_33157885
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 12:02 schreef lady-wrb het volgende:
nonneke gefeliciteerd met fa shi
Ochja dat was vandaag! .

Nonneke en Fa Shi! Gefeliciteerd! .
pi_33157974
Nonneke, gefeliciteerd met Fa Shi
And you know I might
  zaterdag 17 december 2005 @ 13:50:08 #242
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_33159762
Inkie !! Wat ontiegelijk kut joh !!! Zo onwijs oneerlijk elke keer

Bedankt voor de felicitatie's we gaan zo even een taartje halen, en een feestmutsje

*geeft iedereen hier vast een stukje taart*
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_33170643
inkie

het zit ook echt niet mee he
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
  zaterdag 17 december 2005 @ 22:02:40 #244
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_33173512
Nah kon ik vanmiddag toch nergens feesthoedjes vinden ! Maaar gelukkig hadden ze bij de HEMA wel Tiara's van Disney Princess, en ag, die zijn ook hardstikke leuk dus zelf maar even een 5 op gekalkt

Als taart heb ik een doos soesjes opgestapeld, dat vind ze zo lekker En ag, die ene keer in het jaar

;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_33175074
Fa Shi! Grote snoeperd!! Wat een feest zeg! Leuk joh! .

Welk ras zijn jouw andere hondjes trouwens? Ze zijn allemaal zo mooi .
pi_33175307
Fa Shi gefeliciteerd ! Prinsesje !

Harley Ik weet gewoon niet wat ik nu moet zeggen...Sterkte Inkie.

Hier is het op het moment ook knudde, we waren zondag met Flynn en dEUS naar Oudenbosch geweest voor een kattenshow, de jongens hebben het op zich goed gedaan, allebei U1 (eerste plaats uitmuntend) gehaald in hun klasse, dEUS moest nog terug naar de keurmeester omdat ze twijfelde of ze hem ging nomineren voor Best in Show, maar die plek ging naar de toekomstige dekkater van de fokster van dEUS en Flynn, dat is een indrukwekkende kater van bijna tien maanden en 5 kilo, dus daar stond ik zelf niet zo van te kijken. Flynn heeft flink gebromd tegen de dierenarts en tegen de keurmeester, al die andere katten vond hij ook niet zo, dus met hem ga ik denk ik nooit meer naar een show. dEUS leek alle aandacht wel mooi te vinden, hij zat en lag relaxt bij de keurmeester op tafel, liet zich knuffelen en speelde met de steward, met hem ga ik misschien nog wel eens naar een show. Waarom misschien ?

Woensdag na de show gaf Flynn een keertje over, kan wel eens gebeuren. De volgende dag had hij 3x overgegeven en wilde hij niet meer eten, we wilden de volgende dag met hem naar de dierenarts, die ochtend wilde geen van de katten meer eten en begon Mimosa ook te braken. Waarschijnlijk een virusje dus. Wij met de ergste patienten naar de DA, Mimosa had inmiddels ook koorts, Flynn en Mimoos hebben nu een prikje gehad tegen het braken, Mimosa nog iets tegen de koorts en voor dit weekend antibraakpilletjes voor iedereen die zou braken, was ook wel nodig want toen we thuiskwamen van de DA begon Ernesto ook te spugen Nu moeten we dus 2x per dag 3 katten "pillen". dEUS spuugt gelukkig niet en eet wel redelijk, en voor de andere katten hebben we 2 soorten "soep" staan (carnibest en blikvoer aangelengd met water) zodat ze als ze iets eten gelijk veel vocht binnenkrijgen. Het lijkt nu ook wel wat beter te gaan, Flynn heeft vandaag nog 2x gespuugd en Mimosa 1x, en ze eten al weer een klein beetje. Flynn vindt het altijd heerlijk om bij je in bed te kruipen, dus ik heb maar een boek gepakt en ben met hem in bed gaan liggen, en dan is 'ie zo schoon dat iedere keer als hij moest spugen hij met een noodgang uit bed kwam om niet in maar netjes naast bed over z'n nekje te gaan.
pi_33175480
Jeetje, pumpkin_Ruby, dat klinkt niet al te best zeg. Ik hoop dat ze er snel overheen zijn!
  † In Memoriam † zaterdag 17 december 2005 @ 23:10:24 #248
37843 lady-wrb
kortaf
pi_33176571
Och Nonneke, die foto's

pumpkin_Ruby Beterschap voor de beestjes
And you know I might
  † In Memoriam † zondag 18 december 2005 @ 09:54:07 #250
37843 lady-wrb
kortaf
pi_33184030
heeft fa shi die hele stapel soesjes weggewerkt?

enne..... feesthoedjes hebben ze bij de zeeman. maar deze oplossing is veeeeel mooier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')