Graag gedaanquote:
Spike !!quote:Op woensdag 14 december 2005 15:23 schreef Auticia het volgende:![]()
![]()
.
Als Spike vanavond modder poept dan weten we waar het door komt.
[afbeelding]
Meneer heeft een nieuwe hobby en wij vinden het zo hilarisch dat we met veel liefde de route veranderd hebben.
[afbeelding]. Spike de graafmachine.
. Hij is helemaal door het dolle tijdens het graven, hoge blafjes, non-stop kwispelen
.
Er is hier verderop een nieuwe weg aangelegd en die is al in gebruik (vandaar dat hij aan de lijn zit, maar daar waar vermoedelijk nog een stoep komt liggen bergen met zand. Inmiddels zijn het kuilen.
[afbeelding]. Lekker ding is het toch hè! Ik heb ook filmpjes gemaakt, maar heb nog geen programmaatje waarmee ik het af kan spelen, als er wat leuks tussen zit dan zal ik het nog wel posten.
Geen idee wat 'ie zou kunnen ruiken. Veel katten zijn er daar niet dus kattenpoep zal het niet zijnquote:Op woensdag 14 december 2005 15:47 schreef Bluezz het volgende:
Spikie, wat ruik je dan in het zand dat je het op wil graven![]()
Ideaal in zulke gevallen ja! Wij hebben al een vijver, we hadden er van de zomer een stuk of 3 kleine vijvertjes bij.quote:Op woensdag 14 december 2005 15:55 schreef Nonneke het volgende:
Spike !!![]()
Zo hebben wij toen het 'vijvergat' (waar de vijver zelf inkomt dus) uit laten graven door de rottweiler van de buren (R.I.P Barry
), die was ook helemaal gestoord op graven ! kon um niet diep en groot genoeg dat gat, nou ga je gang maar hoor, ploeg jij de tuin maar om, scheelt ons een groot deel graven ! hij heeft natuurlijk niet het hele gat in zn eentje gegraven, maar hij heeft goed geholpen !
quote:Op woensdag 14 december 2005 17:30 schreef inkie1010 het volgende:
Spike de graver!!!
Helaas werkt het filmpje bij mij niet hij kan niet connecten..
Post jij anders even een foto van je huisdieren!quote:Op woensdag 14 december 2005 18:16 schreef Svensational het volgende:
Dit is wel een erg slowe slowchat he!
o wat ga je lekker te keer spikequote:Op woensdag 14 december 2005 15:23 schreef Auticia het volgende:![]()
![]()
.
Als Spike vanavond modder poept dan weten we waar het door komt.
[afbeelding]
Meneer heeft een nieuwe hobby en wij vinden het zo hilarisch dat we met veel liefde de route veranderd hebben.
[afbeelding]. Spike de graafmachine.
. Hij is helemaal door het dolle tijdens het graven, hoge blafjes, non-stop kwispelen
.
Er is hier verderop een nieuwe weg aangelegd en die is al in gebruik (vandaar dat hij aan de lijn zit, maar daar waar vermoedelijk nog een stoep komt liggen bergen met zand. Inmiddels zijn het kuilen.
[afbeelding]. Lekker ding is het toch hè! Ik heb ook filmpjes gemaakt, maar heb nog geen programmaatje waarmee ik het af kan spelen, als er wat leuks tussen zit dan zal ik het nog wel posten.
Graven om het graven denk ikquote:Op woensdag 14 december 2005 15:47 schreef Bluezz het volgende:
Spikie, wat ruik je dan in het zand dat je het op wil graven![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 18:59 schreef Svensational het volgende:
Ik heb geen huisdieren, Auticia!
Flesjequote:Op donderdag 15 december 2005 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Graven om het graven denk ikGraven is okee
Oh, daar kan ik wel een foto van makenquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:43 schreef Bluezz het volgende:
Lieverds, ik ben er even een weekend tussenuit, verwenweekend voor golfer in Texel (met bluezzekind)
Tot maandagavond of zo
quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:50 schreef Bluezz het volgende:
Xien heeft haar eigen oppas service
Onze vrienden komen 2X daags knuffelen, kroelen, water verversen, kattenbakkesen en knabbels geven.
weet je zeker dat het geen duitse hond is?quote:Op donderdag 15 december 2005 20:27 schreef Auticia het volgende:
Had vandaag 1,5 uur met Spike gewandeld, kwamen we langs de kuil van gisteren, ging meneer er in liggen.
Ik weet niets zeker, maar de kans zit erin, hoewel hij accentloos blaftquote:Op vrijdag 16 december 2005 06:59 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
weet je zeker dat het geen duitse hond is?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:21 schreef rena het volgende:
Bluezz, veel plezier!
SpikeWil je niet met Bommeltje trouwen
?
Ohh wat een knapperd!!quote:Mijn moeder heeft Bommel geleerd om de deur dicht te doen van buitenafIk zal er wel eens een filmpje van maken als ik de camera weer heb, het is heel grappig en
om te zien. Hij is toch slimmer dan we dachten
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |