quote:Op zondag 18 december 2005 09:54 schreef lady-wrb het volgende:
heeft fa shi die hele stapel soesjes weggewerkt?
enne..... feesthoedjes hebben ze bij de zeeman. maar deze oplossing is veeeeel mooier
Hetzelfde rasquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:37 schreef Auticia het volgende:
Fa Shi! Grote snoeperd!! Wat een feest zeg! Leuk joh!.
Welk ras zijn jouw andere hondjes trouwens? Ze zijn allemaal zo mooi.
quote:Op zondag 18 december 2005 11:02 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Hetzelfde rasFa Shi is de moeder van Pim en Sylver [ze is toen keer ontsnapt toen ze loops was, mjah hardstikke zwanger natuurlijk, nestje van 2, allebei gehouden
] Fa Shi is btw half chow chow/ half asbak
quote:Op zondag 18 december 2005 12:09 schreef Beaker het volgende:
MousyDas lang geleden zeg!!
doe jij ff de groeten van mij in FF?![]()
Goed hoor, Rock is de wandelende barometer, bij vocht en kou roggelt hij als een oude kerel. Jip de hamster is niet meer, nou ja misschien nog als composthoop via een drol van Gijs en de rest keutelt vrolijk verderquote:Op zondag 18 december 2005 12:46 schreef Auticia het volgende:
*via moussy naar beaker zwaait*
Hoe is het met Rock en de poezen, mous?
tuukquote:Op zondag 18 december 2005 11:07 schreef Auticia het volgende:
[..]. Ze zijn echt heel mooi! Heb je misschien nog een fotootje van het nest?
.
Wat schattigquote:Op zondag 18 december 2005 20:54 schreef Nonneke het volgende:
[..]
tuukmappen vol zelfs
maar zal er ff wat neergooien
Half uurtje oud
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
Sylvertje uitgeteld
[afbeelding]
Pim net oogjes open
[afbeelding]
Monstertjes in de tuin
[afbeelding]
Sylvertje
[afbeelding]
Pimmetje
[afbeelding]
Draken
[afbeelding]
Vooral als je de foto's naast/onder mekaar zet, zie je hoe erg Sylver veranderd is, ze is geboren als Rottweiler met wit vlekje op de borst, en nu heeft ze alleen nog maar wat zwart op dr rug, zo apart !
mocht ut niet genoeg zijn, heb er nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer
quote:Op zondag 18 december 2005 21:56 schreef Auticia het volgende:
Enneh, ik weet niet hoe het met de anderen hier zit, maar van mij mag je rustig even doorspammen.
quote:Op zondag 18 december 2005 21:58 schreef Miss_B het volgende:
Wat een lieve foto's Nonneke.. En tuuuurlijk mag je lekker doorspammen..
Met obelix gaat het wel redelijk, gelukkig heb ik geen colleges de komende tijd, pas in februari weer dus ben veel bij hem. Nieuw vriendje, tja de komende weken ff niet iig.. maar ik kan obelix ook niet eeuwig alleen laten.....quote:Op maandag 19 december 2005 14:57 schreef lady-wrb het volgende:
hoe is het met obelix?
en komt er weer een nieuw vriendje voor hem?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Net als de nieuwe hond van Erodome.quote:Op maandag 19 december 2005 14:58 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand hoe het met misu van miss-sly is?
Zij ging toch een nieuw huisje zoeken voor Misu omdat zij en dr man/vriend uit elkaar gingen ?quote:Op maandag 19 december 2005 14:58 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand hoe het met misu van miss-sly is?
Hee moussyquote:Op maandag 19 december 2005 18:16 schreef moussy het volgende:
dus je zegt nu bè bluezz?
Inkie, ik denk dat jij dit wel weet en heb geen zin om een rattentopic op te zoekenwat is hout (van bomen) wat giftig is voor ratten? Ik heb bijv. een stam van een conifeer, maar die neem ik niet omdat ik bang ben dat er nog hars uit zal komen.
Maar goed, ik ben een terrarium van 170 hoog aan het inrichten voor de ratjesincl verlichting en ventilatortjes
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |