jah idd ik vond het okk een erg leuke aflvering!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:16 schreef boneyard het volgende:
de aflevering van gisteren vond ik wel een van de beste tot nu toe, niet elke 10 minuten uitleggen dat ze met geesten kan praten en weg gestuurd worden, maar gewoon een fijn verhaal met een flink storende geest. en daartussen dan nog even het geklier van haar man en zijn moeder.
werd al duidelijk gemaakt dat er al iets speelde tussen de bruid en de getuige, alleen zag de bruid dat niet in toen ze nog leefde.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:45 schreef Koningin het volgende:
Die dode bruid ging wel erg snel over naar de getuige!!
Verder leuke aflevering.
vind dat niet erg, dat gezeur over of het wel of niet waar is kost vaak zoveel tijd, gewoon niet nuttig.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:48 schreef Koningin het volgende:
Ik vond dat ze ook erg snel geloofde in de gave van Melinda.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
Blijft ie nou gewoon rondlopen dan?quote:Op maandag 24 april 2006 14:18 schreef boneyard het volgende:
die hond kwam uit de aflevering met die jongetjes uit zo'n weeshuis die daar in een brand overleden waren. toen die naar het licht gingen is de hond blijkbaar achter gebleven.
Darts...quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:27 schreef boneyard het volgende:
geen uitzending vandaag vanwege darts.
Dit vond ik iig een leukequote:Op donderdag 4 mei 2006 09:44 schreef boneyard het volgende:
donderdag 4 mei 2006, 21:30-22:30, sbs6
s01e15 melinda's first ghost
Melinda wordt geconfronteerd met de verbroken relatie met haar moeder. Melinda's moeder heeft nooit begrepen hoe Melinda met haar paranormale gave is omgegaan. Om een geest te helpen moet Melinda toenadering tot haar moeder zoeken.
bron: tvgids.nl
Ja zij is ook een van de hoofdrolspeelsters.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:52 schreef Maddy_K het volgende:
Doet die donkere vrouw wel vaker mee?
Season Onequote:Op donderdag 25 mei 2006 09:52 schreef boneyard het volgende:
donderdag 25 mei 2006, 20:30-21:30, sbs6
s01e17 demon child
Melinda komt in contact met een geest van een furieuze jonge jongen, die zijn moeder en babysitter terroriseert.
bron: tvgids.nl
te zien aan het woord slot bij de titel op de sbs6 site is dit de (voorlopig) laatste uitzending van de ghost whisperer op sbs6. ik heb er een email over gestuurd naar sbs6, maar helaas nog geen antwoord gehad.
Ja, inderdaad. Maar ik vind het altijd zo vreselijk shit bij de commerciëlen dat ze praktisch NOOIT 's laten weten of en wanneer ze een keer verder gaan met bepaalde series. "Rosswell" en "The Visitor" bijvoorbeeld. Ik weet ècht niet meer welke omroep deze series uitzond, maar dat stopte ineens en is nooit meer teruggekomen. Van "Joan of Arcadia" werd duidelijk dat ze er in Amerika mee gestopt waren wegens tegenvallende kijkcijfers (lees:reclameopbrengsten), en dat Amber Tamblyn (Joan) de rol van Joan zat was en wilde overstappen naar de film.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:07 schreef Natalie het volgende:
Ik las idd ook dat het de laatste aflevering zou zijn. Wilde eens zien of al op de site al stond hoe het verder zou gaan, nadat die geest van de man uit 't tehuis verscheen. Hij keek niet erg vriendelijk, laten we het zo zeggen. Zou erg jammer zijn als SBS juist nu stopt met uitzending. Zo te lezen in de post hierboven, hebben we nog 5 afleveringen tegoed..
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:21 schreef boneyard het volgende:
vanaf 26 oktober weer nieuwe afleveringen zag ik net op sbs6.
ik ook, hoor, alleen dat (nep) haar dus, zonde .quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:53 schreef pieter_pontiac het volgende:
Mja, nog steeds lang haar, maar het heeft me nog nooit gestoord.
Vind 'r wel lekker eigenlijk
Is het echt nep, of nep echt?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:56 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ook, hoor, alleen dat (nep) haar dus, zonde .
geen idee of het nep is, het ziet er nep uit, en dat leidt me afquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:01 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Is het echt nep, of nep echt?
P.S. ik vond jou ook altijd wel lekker
Medium heeft me niet echt kunnen boeien, heb me er ook niet echt in verdiept, hoewel ikhier2seizoenen heb staan.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:09 schreef milagro het volgende:
[..]
geen idee of het nep is, het ziet er nep uit, en dat leidt me af
maar goed, aardige serie, alleen wel meer van hetzelfde op den duur, vind ik Medium leuker
PS ik vind (tegenwoordige tijd!!) mezelf ook lekker
Goed zoekenquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:12 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Medium heeft me niet echt kunnen boeien, heb me er ook niet echt in verdiept, hoewel ikhier2seizoenen heb staan.
Ik heb je al een tijdje niet meer gezien, dus weet niet of je nog wel lekker bent.![]()
vanavond een keer gekeken, maar afgehaakt na 15 min ofzo, vond het een beetje nep, gemaakt, bedoel, het is interessant thema om een serie over te maken, maar het is net te, het is niet echt mysterieus of spannend? meer drama, of heb ik 't fout?quote:Op donderdag 23 november 2006 22:53 schreef fratsman het volgende:
Over een Sixth Sense ervaring gesproken zeg!![]()
ikquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:26 schreef Purky het volgende:
Zijn er nog actieve liefhebbers van deze serie?
Denk dat het op den duur wel gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:26 schreef Purky het volgende:
Er is dus toch een ghost whisperer topic. Ik kon er gister geen een vinden dus heb ik een nieuwe aangemaakt. Nou ja, dan maar hier verderZijn er nog actieve liefhebbers van deze serie?
Ben benieuwd of Melinda het aan Delia gaat vertellen van wat ze kan.. Aangezien d'r zoontje het nu weet.
Ik ben fan, maar dan van de Amerikaanse variant.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:26 schreef Purky het volgende:
Er is dus toch een ghost whisperer topic. Ik kon er gister geen een vinden dus heb ik een nieuwe aangemaakt. Nou ja, dan maar hier verderZijn er nog actieve liefhebbers van deze serie?
Ben benieuwd of Melinda het aan Delia gaat vertellen van wat ze kan.. Aangezien d'r zoontje het nu weet.
en haar vriendin is ook ineens weer levendquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:15 schreef Karina het volgende:
Was gisteren een herhaling of zo? Ik volg de serie nog niet zo lang, maar heb het gevoel dat het niet het vervolg was op de aflevering van vorige week. Melinda zag er ook wat anders uit volgens mij.
klopt, opvallend genoeg liepen we hier in Nederland nog geen week achter op de US. (wat betreft Ghostwhisperer)quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:40 schreef Take_A_Picture het volgende:
Vorige week, met Gabriel, was de season finale. Seizoen 3 is nog nieteens gemaakt, er zijn nog geen episodes van dus SBS6 heeft aflevering 5 uit seizoen 1 gepakt (geloof ik).
In de maand juni zien we alleen maar dubbelafleveringen van House, het is dan ook 'House maand'.
Ben ik met je eens. Ze schijnt aan het eind van seizoen 1 een vliegtuigcrash niet te hebben overleefd (ze werd een geest?), maar dat heb ik dus ook helemaal gemist.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:57 schreef Seriefreaker het volgende:
Wel raar dat die assistente in de winkel in seizoen 1 anders is dan die in seizoen 3. Die in seizoen 1 speelt is veel leuker imo. Is die doodgegaan ofzo?
Die is gewoonweg irritant. Die stem alleen al...quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:29 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Ze schijnt aan het eind van seizoen 1 een vliegtuigcrash niet te hebben overleefd (ze werd een geest?), maar dat heb ik dus ook helemaal gemist.
En die Rick Payne (Jay Mohr) vind ik niet grappig...
Wel leuk, steeds meer mensen schijnen het nu te kijken.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:16 schreef Wiiperdiipii het volgende:
tvp
Hmm.. jammerquote:Op zaterdag 29 maart 2008 08:24 schreef Fuente het volgende:
Ik volg het hier op TV, dus ik heb juist liever niet dat we over de recentelijke afleveringen uit Amerika praten
het vliegtuig wat neer gestort is zou haar broer (mitch) in zittenquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:29 schreef Sequencial het volgende:
Ze schijnt aan het eind van seizoen 1 een vliegtuigcrash niet te hebben overleefd (ze werd een geest?), maar dat heb ik dus ook helemaal gemist.
quote:Op woensdag 9 april 2008 20:27 schreef Catweazle1982 het volgende:
[..]
btw... der zijn berichten van een vierde seizoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jeps!quote:Op maandag 10 november 2008 18:40 schreef Djeez het volgende:
Gisteren was toch een stokoude herhaling
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |