jah idd ik vond het okk een erg leuke aflvering!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:16 schreef boneyard het volgende:
de aflevering van gisteren vond ik wel een van de beste tot nu toe, niet elke 10 minuten uitleggen dat ze met geesten kan praten en weg gestuurd worden, maar gewoon een fijn verhaal met een flink storende geest. en daartussen dan nog even het geklier van haar man en zijn moeder.
werd al duidelijk gemaakt dat er al iets speelde tussen de bruid en de getuige, alleen zag de bruid dat niet in toen ze nog leefde.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:45 schreef Koningin het volgende:
Die dode bruid ging wel erg snel over naar de getuige!!
Verder leuke aflevering.
vind dat niet erg, dat gezeur over of het wel of niet waar is kost vaak zoveel tijd, gewoon niet nuttig.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:48 schreef Koningin het volgende:
Ik vond dat ze ook erg snel geloofde in de gave van Melinda.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
Blijft ie nou gewoon rondlopen dan?quote:Op maandag 24 april 2006 14:18 schreef boneyard het volgende:
die hond kwam uit de aflevering met die jongetjes uit zo'n weeshuis die daar in een brand overleden waren. toen die naar het licht gingen is de hond blijkbaar achter gebleven.
Darts...quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:27 schreef boneyard het volgende:
geen uitzending vandaag vanwege darts.
Dit vond ik iig een leukequote:Op donderdag 4 mei 2006 09:44 schreef boneyard het volgende:
donderdag 4 mei 2006, 21:30-22:30, sbs6
s01e15 melinda's first ghost
Melinda wordt geconfronteerd met de verbroken relatie met haar moeder. Melinda's moeder heeft nooit begrepen hoe Melinda met haar paranormale gave is omgegaan. Om een geest te helpen moet Melinda toenadering tot haar moeder zoeken.
bron: tvgids.nl
Ja zij is ook een van de hoofdrolspeelsters.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:52 schreef Maddy_K het volgende:
Doet die donkere vrouw wel vaker mee?
Season Onequote:Op donderdag 25 mei 2006 09:52 schreef boneyard het volgende:
donderdag 25 mei 2006, 20:30-21:30, sbs6
s01e17 demon child
Melinda komt in contact met een geest van een furieuze jonge jongen, die zijn moeder en babysitter terroriseert.
bron: tvgids.nl
te zien aan het woord slot bij de titel op de sbs6 site is dit de (voorlopig) laatste uitzending van de ghost whisperer op sbs6. ik heb er een email over gestuurd naar sbs6, maar helaas nog geen antwoord gehad.
Ja, inderdaad. Maar ik vind het altijd zo vreselijk shit bij de commerciëlen dat ze praktisch NOOIT 's laten weten of en wanneer ze een keer verder gaan met bepaalde series. "Rosswell" en "The Visitor" bijvoorbeeld. Ik weet ècht niet meer welke omroep deze series uitzond, maar dat stopte ineens en is nooit meer teruggekomen. Van "Joan of Arcadia" werd duidelijk dat ze er in Amerika mee gestopt waren wegens tegenvallende kijkcijfers (lees:reclameopbrengsten), en dat Amber Tamblyn (Joan) de rol van Joan zat was en wilde overstappen naar de film.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:07 schreef Natalie het volgende:
Ik las idd ook dat het de laatste aflevering zou zijn. Wilde eens zien of al op de site al stond hoe het verder zou gaan, nadat die geest van de man uit 't tehuis verscheen. Hij keek niet erg vriendelijk, laten we het zo zeggen. Zou erg jammer zijn als SBS juist nu stopt met uitzending. Zo te lezen in de post hierboven, hebben we nog 5 afleveringen tegoed..
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:21 schreef boneyard het volgende:
vanaf 26 oktober weer nieuwe afleveringen zag ik net op sbs6.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |