Want ik ga lekker met mijn vriendin naar Awakeningsquote:
Dus? Dat had ik dus in het vorige topic al gedaan, die lijst is dus oud.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:12 schreef HeatWave het volgende:
Ja dus? Dan moet je je aanmelden hier.. zo moeilijk is het systeem niet..
Ik heb niets gezien in het vorige topic hoor, maar ik wil je er wel opzetten hoorquote:Op donderdag 24 november 2005 15:13 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dus? Dat had ik dus in het vorige topic al gedaan, die lijst is dus oud.
Doe maar in de 'misschien' lijst danquote:Op donderdag 24 november 2005 15:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb niets gezien in het vorige topic hoor, maar ik wil je er wel opzetten hoor.
Bij dezequote:Op donderdag 24 november 2005 15:14 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Doe maar in de 'misschien' lijst dan
quote:Op donderdag 24 november 2005 15:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb mijzelf naar de misschienlijst gezet heur.
Don't make me abuse my powersquote:Op donderdag 24 november 2005 15:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb mijzelf naar de misschienlijst gezet heur.
1. sexquote:Op donderdag 24 november 2005 16:03 schreef UIO_AMS het volgende:
Hebben we al een lijst met onderwerpen waar we het over kunnen hebben? Anders converseert het zo lastig.
Iets zegt me dat dat wel goed komtquote:Op donderdag 24 november 2005 16:03 schreef UIO_AMS het volgende:
Hebben we al een lijst met onderwerpen waar we het over kunnen hebben? Anders converseert het zo lastig.
Kijk, zo komen we ergens. Misschien moet ik voor die tijd m'n kennis nog een beetje bijspijkeren. Ik ga me even inlezen in dat subforum van Aventura.quote:
je vergat sexquote:
Je zit in Amsterdam ff, vlak bij die rooie buurt... des noods kan je je zelfs nog even "inlezen" om de hoek!quote:Op donderdag 24 november 2005 16:07 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Kijk, zo komen we ergens. Misschien moet ik voor die tijd m'n kennis nog een beetje bijspijkeren. Ik ga me even inlezen in dat subforum van Aventura.
Sterker nog, ik woon in A'dam en YabYum zit om de hoek. Die hebben vast goede lectuur.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:09 schreef Jumparound het volgende:
Je zit in Amsterdam ff, vlak bij die rooie buurt... des noods kan je je zelfs nog even "inlezen" om de hoek!
Je hebt een grote hoeveelheid lectuur aangelegd zo door de jaren?quote:
ik open F:\film\pr0n ook nog wel ff vantevorenquote:
Hij is al op weg nuquote:Op donderdag 24 november 2005 17:29 schreef Dagonet het volgende:
Op het laatste nippertje meld ik me nog aan voor eten.
Komt die eigenlijk?quote:Op donderdag 24 november 2005 16:07 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ga me even inlezen in dat subforum van Aventura.
Ik had tot 17:30 de tijd!quote:
Nou ja, ik denk niet dat 1 extra eter een groot probleem zal zijnquote:Op donderdag 24 november 2005 17:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik had tot 17:30 de tijd!
Snel, p'niek! PEeuw! Bel hem!
Ik had het al meteen gezegd hoor:quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zeg ook een dag van te voren af
Leuk!
Dat risico neem ik toch maar nietquote:Op donderdag 24 november 2005 18:08 schreef Dagonet het volgende:
Tuuk wel, als hij van je houdt dan heeft hij dat er best wel voor over.
.. zal vloeien.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:32 schreef QyRoZ het volgende:
Bier.
Zowel, dan neem ik je plaats wel inquote:Op donderdag 24 november 2005 22:31 schreef the900 het volgende:
wegens financiele overwegingen eet ik definitief niet mee
(had al gemisschiend, maar ik neem aan dat er niet voor mij gereserveerd was?)
Ah dan had ik het helemaal misquote:Op donderdag 24 november 2005 22:29 schreef _moder8or_ het volgende:
Zeg heetwijf, schrijf mij maar bij bij het eten en de party. Ik ga met Alicey mee
ik heb echt 10 keer gekeken naar het lijstje maar nu snap ik mquote:
En Duderinnetje. Ik hoop dat je me kan aanzien, ook al met die vervelende kut tijden (van mij)quote:Op donderdag 24 november 2005 22:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ah dan had ik het helemaal mis![]()
Voor Tha_T ook wel fijn![]()
Zó subtielquote:Op donderdag 24 november 2005 22:43 schreef the900 het volgende:
[..]
ik heb echt 10 keer gekeken naar het lijstje maar nu snap ik m
Goede vraag.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:32 schreef Dagonet het volgende:
Komt die eigenlijk?
Als ik nou ook eens gewoon een beetje door lees in plaats van impulsief te reageren.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Waarschijnlijk wel!
Dat kunnen niet alle Fok!-kers natuurlijkquote:Op donderdag 24 november 2005 23:03 schreef UIO_AMS het volgende:
In geval van nood kan ik altijd wel wat vrienden bellen.
De laatste meet in cocos eindigde met 4 man, waarvan ik er twee had gebeld.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:04 schreef Tha_T het volgende:
Dat kunnen niet alle Fok!-kers natuurlijk
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De laatste meet in cocos eindigde met 4 man, waarvan ik er twee had gebeld.
1 collega en 1 die ik ken van een ander internetforumquote:Op donderdag 24 november 2005 23:09 schreef Tha_T het volgende:. Toch nog 1 iemand met een sociaal leven
Oei, ik zei niets.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:10 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
1 collega en 1 die ik ken van een ander internetforum
Het is niet alsof ik het niet probeer ofzo maar mijn geld is iedere keer opquote:Op donderdag 24 november 2005 23:10 schreef HeatWave het volgende:
geen sociaal leven hebben als fokker is zoooooo 2002 ofzo.
Who? Me?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:10 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
1 collega en 1 die ik ken van een ander internetforum
Ah, m'n immer lurckende collega. Als je je nu aanmeldt, scheelt me dat weer bellen.quote:
Je komt gewoon, ik trakteer.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:59 schreef Tha_T het volgende:
Ik geef het moeilijke nieuws morgen door
Dat is onmogelijk.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:00 schreef HeatWave het volgende:
gaat het dan ECHT een drukke meeting worden???.
Hé, ik doe m'n best weer.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:26 schreef Aventura het volgende:
Dat is onmogelijk.
Zou wel tof zijnquote:Op donderdag 24 november 2005 23:00 schreef HeatWave het volgende:
gaat het dan ECHT een drukke meeting worden???.
Ik zeg bij deze af..quote:Op donderdag 24 november 2005 23:58 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn [afbeelding]
Afzeggen is vanaf nu verboden![]()
Dan valt er ook niet veel aftezeggenquote:
Uit verveling..quote:
Met wat dit keer??quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:11 schreef Skaai het volgende:
Verdorie, betrap ik je wéér!
Mooi.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:58 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn [afbeelding]
Afzeggen is vanaf nu verboden![]()
Je gebruikte een PI, bastardquote:
Oh Noes!!!!!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:17 schreef Skaai het volgende:
[..]
Je gebruikte een PI, bastard.
Ik ga slapen!
Leuk dat je ook komtquote:
Eeeehmmmm, Neequote:Op vrijdag 25 november 2005 09:37 schreef Jumparound het volgende:
* Jumparound neuriet: zomer in holland... met jou hand in mijn hand..
ik wordt zo vrolijk van dit weer
Maareh HW, de Cocos, zit dat bij de starlight in de buurt?
Is die cafe eigenaar reeds gewaarschuwd?quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:36 schreef HeatWave het volgende:
Topics HOEVEN niet vol, maar aanmeldingen en sfeer en voorpret is welkom.
Die is wel wat gewend (van ons).quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:42 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Is die cafe eigenaar reeds gewaarschuwd?(Welke borg moeten we betalen?)
Je bent toch niet zo'n kutmod dat je dat niet kent hehquote:
Klopt! Ik heb liever dat er dingen bij mij ingebracht worden!quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:36 schreef HeatWave het volgende:
Be heeft hier helemaal niets in te brengen.
Dat ik eindelijk eens zelf terug kan kijken hoe lief ik ben als ik slaap ofzo?quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:46 schreef livEliveD het volgende:
En is er ook al ruimte op de weblog gereserveerd voor wat filmpjes?![]()
Zorgt het getrouwd zijn nu al voor een zoektocht naar meer, ehhh, genegenheid?quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:48 schreef Brighteyes het volgende:
Klopt! Ik heb liever dat er dingen bij mij ingebracht worden!
Slapen en lief zijn is niet echt een combo bij jouquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:50 schreef Alicey het volgende:
Dat ik eindelijk eens zelf terug kan kijken hoe lief ik ben als ik slaap ofzo?
Ik kom uit principe niet op de FPquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:48 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo'n kutmod dat je dat niet kent heh(of zit ik met mijn neus te kijken)
Het hangt er van af waar ik slaap. Als ik op een bank slaap ben ik lief, aldus diverse bronnen. Als ik op de grond slaap ben ik heel vervelend, aldus diezelfde bronnen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:50 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Slapen en lief zijn is niet echt een combo bij jou![]()
Is prima, zorg ik dat ik er ook rond die tijd ben.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:51 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey Alicey, ik probeer rond 4 uur op CS te staan, dan bel ik je wel op
Goedzo. En nogmaals bedankt dat je me mee wilt nemenquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is prima, zorg ik dat ik er ook rond die tijd ben.
Geen probleem.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:52 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Goedzo. En nogmaals bedankt dat je me mee wilt nemen![]()
We bijten niet hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:52 schreef _moder8or_ het volgende:
Goedzo. En nogmaals bedankt dat je me mee wilt nemen![]()
Ik houd wel van bloemen, maar mijn katten ook.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hou jij van bloemen, zoja, wat?
Zeg ik niet, maar ik ben bang als ik alleen in de trein zitquote:
Wat wil je dan hebben van me?quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik houd wel van bloemen, maar mijn katten ook.
Agossie, wat liefquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hou jij van bloemen, zoja, wat?
Waarom zou ik iets van je willen hebben?quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zeg ik niet, maar ik ben bang als ik alleen in de trein zitDus vandaar
[..]
Wat wil je dan hebben van me?
Ik wil ze toch graag bedanken jaquote:
1. Omdat jij mij mee wilt nemenquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom zou ik iets van je willen hebben?
quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik wil ze toch graag bedanken ja
[..]
1. Omdat jij mij mee wilt nemen
2. Dat ik korting krijg
3. Omdat jij het verdiend hebt
Weet je dat erg zeker? Want eigenlijk verdiend je het gewoonquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar het is wel goed zo hoor, ik hoef er echt niets voor te hebben.
Ik kom hèquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:08 schreef HeatWave het volgende:
Je hoeft je niet in te kopen of zo hoor.
Dat is niet waarquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:10 schreef HeatWave het volgende:
omdat ik een kutmod ben. Maar das Logisch *snif*..
Of jij echt zo erg bentquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:15 schreef HeatWave het volgende:
Ik spreek je na de meeting nog wel.
Goed dat je het zegt, ik neem mijn Canon meequote:Op vrijdag 25 november 2005 10:17 schreef Reya het volgende:
Er worden trouwens toch geen foto's op de meet gemaakt?
vast wel, maar je kent de regels, gewoon zeggen dat je er niet op wil of dat je ze iig niet op het net wilquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:17 schreef Reya het volgende:
Er worden trouwens toch geen foto's op de meet gemaakt?
Al die foto's die ik maak, gaat zeker hier verschijnenquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vast wel, maar je kent de regels, gewoon zeggen dat je er niet op wil of dat je ze iig niet op het net wil.
Dat is dus niet de bedoeling. Als mensen NIET op fok! willen met hun gezicht is dat hun goed recht.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:19 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Al die foto's die ik maak, gaat zeker hier verschijnen
Dan censuur ik ze tochquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dus niet de bedoeling. Als mensen NIET op fok! willen met hun gezicht is dat hun goed recht.
Inderdaad. Dat idee een beetje. Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:08 schreef HeatWave het volgende:
Je hoeft je niet in te kopen of zo hoor.
Oh, ik mocht jou toch als sex-object gebruiken?quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:11 schreef Reya het volgende:
Ik heb me ook nog niet hoeven in te kopen bij Alicey, moder8or, en daar zou in principe alle reden toe zijn![]()
Ik krijg altijd geld toequote:Op vrijdag 25 november 2005 10:11 schreef Reya het volgende:
Ik heb me ook nog niet hoeven in te kopen bij Alicey, moder8or, en daar zou in principe alle reden toe zijn![]()
Precies, is volgens mij nooit echt fout gegaanquote:
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:24 schreef Alicey het volgende:
Wat mij betreft mogen er foto's gemaakt worden, en zie ik die zelf ook graag, maar publiek plaatsen in overleg.
1 incident is mij bekend, maar dat was snel opgelostquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:26 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Precies, is volgens mij nooit echt fout gegaan
Ik dacht dat liv daarvoor op de meet kwamquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, ik mocht jou toch als sex-object gebruiken?
Het is voor de rest ook geen issue voor mij, foto's mogen wmb gewoon gepublicewerd wordenquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1 incident is mij bekend, maar dat was snel opgelost.
Ach, laten we iig NIET over de kleine minpuntjes van een meeting jammeren voor de hele meeting uberhaupt begonnen is.
Nee, Trinity heeft me de komende 3 maanden geboektquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:30 schreef Reya het volgende:
Ik dacht dat liv daarvoor op de meet kwam![]()
Nee, die was al volgeboekt of zoiets.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik dacht dat liv daarvoor op de meet kwam![]()
Kun je verwachten met WFL'ers.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:31 schreef HeatWave het volgende:
Het gaat weer over sex.
Zo gaat ie goed.
Hou je het fysiek nog wel vol?quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:31 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nee, Trinity heeft me de komende 3 maanden geboekt![]()
Inderdaad. Ander onderwerp.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1 incident is mij bekend, maar dat was snel opgelost.
Ach, laten we iig NIET over de kleine minpuntjes van een meeting jammeren voor de hele meeting uberhaupt begonnen is.
Ben ik weer tweede keus?quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, die was al volgeboekt of zoiets.
Zes uur toch?quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:35 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Ander onderwerp.
Hoe laat is het eten eigenlijk?
quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, ik mocht jou toch als sex-object gebruiken?
18.00 zie OPquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:35 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Ander onderwerp.
Hoe laat is het eten eigenlijk?
Zo zie je maar weer dat wetenschappers betrouwbaar zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook wel erg hoe WFL-ers hun verwachte gedrag altijd weer waarmaken![]()
Nou de sex zelf is wel vol te houden maar al dat krabben achteraf is toch storrend.quote:
Romantisch samen op de bank krabben!quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:41 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nou de sex zelf is wel vol te houden maar al dat krabben achteraf is toch storrend.
Ook bezette mannen zijn niet echt veilig in de buurt van WFL-ers. Alhoewel Lupa er niet bij zal zijn, dus het risico is ws niet al te hoogquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:43 schreef HeatWave het volgende:
Ben ik ff blij dat ik al bezet ben als ik dit zo lees.
Het wordt doorgaans pas echt erg als de vrouw in kwestie begint over "laten we eens iets nieuws proberen schat"quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:43 schreef HeatWave het volgende:
Dat soort spelfouten zijn storend.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:41 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nou de sex zelf is wel vol te houden maar al dat krabben achteraf is toch storrend.
Bezet zijn is maar een staat hoor. Dat is best te veranderen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Ook bezette mannen zijn niet echt veilig in de buurt van WFL-ers. Alhoewel Lupa er niet bij zal zijn, dus het risico is ws niet al te hoog![]()
Lag daarom bij de vorige meet je hele gezicht open?quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:45 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Het wordt doorgaans pas echt erg als de vrouw in kwestie begint over "laten we eens iets nieuws proberen schat"
Voel jij je ook zo helemaal 'zen'?quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:43 schreef HeatWave het volgende:
Van mij wel, maar ik dacht dat jullie NEE gezegd hadden tegen het eten?quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:48 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben zo vrij geweest om mij en Tha_T ook even temarkeren in de OP...
of mogen we niet mee
Wie heeft in mijn plaats nee gezegdquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Van mij wel, maar ik dacht dat jullie NEE gezegd hadden tegen het eten?
Eerst zaten we op 6 en nu dus al op 11 eters ofzo.....
Hmmm, HW had iig gezegd dat het niet zo'n probleem zou zijnquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:00 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wie heeft in mijn plaats nee gezegd![]()
Mag het nog?
Anders mag zij wel voor mij plaatsnemenquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:01 schreef HeatWave het volgende:
jawel. moet wel kunnen hoor.
11 man is niet execptioneel veel. kans is dat we evt op de 2de tafel wat langer moeten wachten, maar dat zal wel meevallen.
Alles komt goed.
Mjah, ik weet niet precies hoe het met dit specifieke restaurant zit, maar tenzij het een heel populaire gelegenheid is vormen zulk soort dingen meestal geen probleemquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:04 schreef HeatWave het volgende:
Mwah we zitten meestal aan 2 grote tafels voorin en als we die ff kunnen verovereren voor 18:00 is alles in orde.
Dan is het goedquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:04 schreef HeatWave het volgende:
Mwah we zitten meestal aan 2 grote tafels voorin en als we die ff kunnen verovereren voor 18:00 is alles in orde.
Gaan we anders toch gewoon samen in een hoekje zittenquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dan is het goed![]()
. En ik krijg toch geen aparte tafel ergens in de hoek hè.s
Het is een soort kroeg/bar/pub ding waar je ook (prima) kan eten. En er is in principe genoeg ruimte voor 10 man om zo aan te schuiven. En anders verkassen we naar boven ofzoquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Mjah, ik weet niet precies hoe het met dit specifieke restaurant zit, maar tenzij het een heel populaire gelegenheid is vormen zulk soort dingen meestal geen probleem![]()
Dat kan ookquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:08 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Gaan we anders toch gewoon samen in een hoekje zitten
Goed plan. Ik was wel van plan om in mijn rol van latente puber te komen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat kan ook. Weg bij die pubers
quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Goed plan. Ik was wel van plan om in mijn rol van latente puber te komen.
Ja, ik hoorde gisteren ook nog ergenbs op het forum dat ik een puber ben. En bovendien dat Yvonne me niet zou moeten sparen. Dus ik kan toch moeilijk mijn verwachte gedrag niet waarmakenquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Goed plan. Ik was wel van plan om in mijn rol van latente puber te komen.
Ben ik ook.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar dan moet jij wel in de rol van wijze volwassen man.
Ik zit toch niet straks tussen allemaal pubers?quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde gisteren ook nog ergenbs op het forum dat ik een puber ben. En bovendien dat Yvonne me niet zou moeten sparen. Dus ik kan toch moeilijk mijn verwachte gedrag niet waarmaken![]()
Ach, ik kom ook al in de richtingquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:11 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben wel een van de oudsten morgen denk ik.
Blijkbaar welquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zit toch niet straks tussen allemaal pubers?
Tov jou voel zelfs ík me een jonge blom!quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:11 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben wel een van de oudsten morgen denk ik.
Dat zal wel meevallen denk ik.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zit toch niet straks tussen allemaal pubers?
Terecht natuurlijkquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tov jou voel zelfs ík me een jonge blom!
Ergens heb ik dat ook wel hoor.. Toch weer nieuwe gezichten, en dat is toch een beetje eng.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen denk ik..
Ik bespeur toch wat nervositeit bij sommigen van jullie.
Nee, ik wil geen sex met minderjarigenquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja hoor. Doe ik gewoon alsof ik 16 ben.
Niet?quote:
Jij valt met 'laten we een kopje koffie drinken' in bed te praten?quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben jong, niet onschuldig, maar soms wel rete-naief.
Nee, dat dan weer niet. Maar dat komt misschien ook omdat degenen die dat geprobeerd hebben totaal niet aantrekkelijk waren.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Jij valt met 'laten we een kopje koffie drinken' in bed te praten?![]()
Oh wacht, Skaai komt ook. Nou ja die bijtplekken zie je na 3 dagen niet meer.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:22 schreef Skaai het volgende:
Niet?
Je valt meer op 30+?quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:22 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nee, ik wil geen sex met minderjarigen![]()
Dan doe ik het wel met Reya.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:22 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nee, ik wil geen sex met minderjarigen![]()
quote:
"Sex voor alleenstaanden"quote:
Neuhquote:
Zei ze niet, ze wilde eerst een trioquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Nu zeg je alweer dat ik tweede keus ben![]()
Altijd nog beter dan geen keuze zijn.quote:
Nee, maar ik wilde eerst een trio.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Nu zeg je alweer dat ik tweede keus ben![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, maar ik wilde eerst een trio.
Hmm.. 2 x 2 = 4 en 1 x 3 = 3.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:29 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]. Sorry Alicey, dan doen we het gewoon in de trein op weg naar A'dam
Dus ik neem aan van een 'ja'quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm.. 2 x 2 = 4 en 1 x 3 = 3.
Klinkt als een goede deal.
Opzich kunnen wij het nog wel in de trein terug en bij jou thuis doenquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm.. 2 x 2 = 4 en 1 x 3 = 3.
Klinkt als een goede deal.
Ik ben dan ook in de trein hèquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Opzich kunnen wij het nog wel in de trein terug en bij jou thuis doen![]()
Gewoon doen. Als ze begint te klagen dan gooi je het op een communicatiestoornis.quote:
Zo komen we nog ergens!quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Opzich kunnen wij het nog wel in de trein terug en bij jou thuis doen![]()
Ik wist niet dat ik dat weggehaald had... noem het maar ontkenningquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:23 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
[..]
Ik wist niet dat het jaar 0 bestond?
quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:36 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Gewoon doen. Als ze begint te klagen dan gooi je het op een communicatiestoornis.
1976 dusquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:37 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik dat weggehaald had... noem het maar ontkenning
Ik ben daar wat bang voor sinds liv me in het openbaar heeft aangerandquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, je bent ook al niet exhibitionistisch?
quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:38 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
1976 dus.
LievJij mag aan mijn tafel
Bij jou ook al?quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben daar wat bang voor sinds liv me in het openbaar heeft aangerand
Goed jaar.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:37 schreef Sjeen het volgende:
Ik wist niet dat ik dat weggehaald had... noem het maar ontkenning
't staat er weer trouwens
Dat wilde ik net zeggenquote:
Ik val ook wel op iets oudere mannenquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:42 schreef _moder8or_ het volgende:
Hoe weet ik wie wie isIk doe gewoon een T-shirt aan met mijn nick erop
Ik niet. Ik doe een zonnebril op, want ik wil eik niet herkend worden!quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:42 schreef _moder8or_ het volgende:
Hoe weet ik wie wie isIk doe gewoon een T-shirt aan met mijn nick erop
Ik voel me verleptquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Doe maar gewoon zoals je altijd doet...
Ik doe een tulband omquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik niet. Ik doe een zonnebril op, want ik wil eik niet herkend worden!
Je stemquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik niet. Ik doe een zonnebril op, want ik wil eik niet herkend worden!
Oeh... geilquote:
Mjah, je zou zeggen dat het geil is, maar feitelijk fluistert ze alleen maar dat ze zo weinig aan haar trekken komt en dat liv veel beter is. Dat doet best veel pijnquote:
De onderkant wel, de rest komt ze niet bijquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:44 schreef Reya het volgende:
Helpen de potentieverhogende pillen niet, of heeft Trinity je al compleet uitgewoond?
Lucky youquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:49 schreef livEliveD het volgende:
[..]
De onderkant wel, de rest komt ze niet bij![]()
huiliequote:Op vrijdag 25 november 2005 11:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Mjah, je zou zeggen dat het geil is, maar feitelijk fluistert ze alleen maar dat ze zo weinig aan haar trekken komt en dat liv veel beter is. Dat doet best veel pijn![]()
Kom op nou.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:50 schreef Tha_T het volgende:
Ja hoi. Nog eens overleggen hier thuis. Vooralsnog is het een dikke vette nee
Nou 1 ribje danquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:48 schreef Skaai het volgende:
Bewaar je een spare-ribje voor me HeatWave?
liv wil gaan krassen, dus biedt hem een goede scherf aan.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Mjah, je zou zeggen dat het geil is, maar feitelijk fluistert ze alleen maar dat ze zo weinig aan haar trekken komt en dat liv veel beter is. Dat doet best veel pijn![]()
Ja maar, ja maar, ja maar...quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:50 schreef Tha_T het volgende:
Ja hoi. Nog eens overleggen hier thuis. Vooralsnog is het een dikke vette nee
Nee, aan een kut-bedrijf wat niet mee wil werkenquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:50 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kom op nou.
Trakteer ik je, kom je niet.
Of ligt het aan mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |