Je bent toch niet zo'n kutmod dat je dat niet kent hehquote:
Klopt! Ik heb liever dat er dingen bij mij ingebracht worden!quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:36 schreef HeatWave het volgende:
Be heeft hier helemaal niets in te brengen.
Dat ik eindelijk eens zelf terug kan kijken hoe lief ik ben als ik slaap ofzo?quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:46 schreef livEliveD het volgende:
En is er ook al ruimte op de weblog gereserveerd voor wat filmpjes?![]()
Zorgt het getrouwd zijn nu al voor een zoektocht naar meer, ehhh, genegenheid?quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:48 schreef Brighteyes het volgende:
Klopt! Ik heb liever dat er dingen bij mij ingebracht worden!
Slapen en lief zijn is niet echt een combo bij jouquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:50 schreef Alicey het volgende:
Dat ik eindelijk eens zelf terug kan kijken hoe lief ik ben als ik slaap ofzo?
Ik kom uit principe niet op de FPquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:48 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo'n kutmod dat je dat niet kent heh(of zit ik met mijn neus te kijken)
Het hangt er van af waar ik slaap. Als ik op een bank slaap ben ik lief, aldus diverse bronnen. Als ik op de grond slaap ben ik heel vervelend, aldus diezelfde bronnen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:50 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Slapen en lief zijn is niet echt een combo bij jou![]()
Is prima, zorg ik dat ik er ook rond die tijd ben.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:51 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey Alicey, ik probeer rond 4 uur op CS te staan, dan bel ik je wel op
Goedzo. En nogmaals bedankt dat je me mee wilt nemenquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is prima, zorg ik dat ik er ook rond die tijd ben.
Geen probleem.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:52 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Goedzo. En nogmaals bedankt dat je me mee wilt nemen![]()
We bijten niet hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:52 schreef _moder8or_ het volgende:
Goedzo. En nogmaals bedankt dat je me mee wilt nemen![]()
Ik houd wel van bloemen, maar mijn katten ook.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hou jij van bloemen, zoja, wat?
Zeg ik niet, maar ik ben bang als ik alleen in de trein zitquote:
Wat wil je dan hebben van me?quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik houd wel van bloemen, maar mijn katten ook.
Agossie, wat liefquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hou jij van bloemen, zoja, wat?
Waarom zou ik iets van je willen hebben?quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zeg ik niet, maar ik ben bang als ik alleen in de trein zitDus vandaar
[..]
Wat wil je dan hebben van me?
Ik wil ze toch graag bedanken jaquote:
1. Omdat jij mij mee wilt nemenquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom zou ik iets van je willen hebben?
quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik wil ze toch graag bedanken ja
[..]
1. Omdat jij mij mee wilt nemen
2. Dat ik korting krijg
3. Omdat jij het verdiend hebt
Weet je dat erg zeker? Want eigenlijk verdiend je het gewoonquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar het is wel goed zo hoor, ik hoef er echt niets voor te hebben.
Ik kom hèquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:08 schreef HeatWave het volgende:
Je hoeft je niet in te kopen of zo hoor.
Dat is niet waarquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:10 schreef HeatWave het volgende:
omdat ik een kutmod ben. Maar das Logisch *snif*..
Of jij echt zo erg bentquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:15 schreef HeatWave het volgende:
Ik spreek je na de meeting nog wel.
Goed dat je het zegt, ik neem mijn Canon meequote:Op vrijdag 25 november 2005 10:17 schreef Reya het volgende:
Er worden trouwens toch geen foto's op de meet gemaakt?
vast wel, maar je kent de regels, gewoon zeggen dat je er niet op wil of dat je ze iig niet op het net wilquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:17 schreef Reya het volgende:
Er worden trouwens toch geen foto's op de meet gemaakt?
Al die foto's die ik maak, gaat zeker hier verschijnenquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vast wel, maar je kent de regels, gewoon zeggen dat je er niet op wil of dat je ze iig niet op het net wil.
Dat is dus niet de bedoeling. Als mensen NIET op fok! willen met hun gezicht is dat hun goed recht.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:19 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Al die foto's die ik maak, gaat zeker hier verschijnen
Dan censuur ik ze tochquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dus niet de bedoeling. Als mensen NIET op fok! willen met hun gezicht is dat hun goed recht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |