Want ik ga lekker met mijn vriendin naar Awakeningsquote:
Dus? Dat had ik dus in het vorige topic al gedaan, die lijst is dus oud.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:12 schreef HeatWave het volgende:
Ja dus? Dan moet je je aanmelden hier.. zo moeilijk is het systeem niet..
Ik heb niets gezien in het vorige topic hoor, maar ik wil je er wel opzetten hoorquote:Op donderdag 24 november 2005 15:13 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dus? Dat had ik dus in het vorige topic al gedaan, die lijst is dus oud.
Doe maar in de 'misschien' lijst danquote:Op donderdag 24 november 2005 15:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb niets gezien in het vorige topic hoor, maar ik wil je er wel opzetten hoor.
Bij dezequote:Op donderdag 24 november 2005 15:14 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Doe maar in de 'misschien' lijst dan
quote:Op donderdag 24 november 2005 15:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb mijzelf naar de misschienlijst gezet heur.
Don't make me abuse my powersquote:Op donderdag 24 november 2005 15:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb mijzelf naar de misschienlijst gezet heur.
1. sexquote:Op donderdag 24 november 2005 16:03 schreef UIO_AMS het volgende:
Hebben we al een lijst met onderwerpen waar we het over kunnen hebben? Anders converseert het zo lastig.
Iets zegt me dat dat wel goed komtquote:Op donderdag 24 november 2005 16:03 schreef UIO_AMS het volgende:
Hebben we al een lijst met onderwerpen waar we het over kunnen hebben? Anders converseert het zo lastig.
Kijk, zo komen we ergens. Misschien moet ik voor die tijd m'n kennis nog een beetje bijspijkeren. Ik ga me even inlezen in dat subforum van Aventura.quote:
je vergat sexquote:
Je zit in Amsterdam ff, vlak bij die rooie buurt... des noods kan je je zelfs nog even "inlezen" om de hoek!quote:Op donderdag 24 november 2005 16:07 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Kijk, zo komen we ergens. Misschien moet ik voor die tijd m'n kennis nog een beetje bijspijkeren. Ik ga me even inlezen in dat subforum van Aventura.
Sterker nog, ik woon in A'dam en YabYum zit om de hoek. Die hebben vast goede lectuur.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:09 schreef Jumparound het volgende:
Je zit in Amsterdam ff, vlak bij die rooie buurt... des noods kan je je zelfs nog even "inlezen" om de hoek!
Je hebt een grote hoeveelheid lectuur aangelegd zo door de jaren?quote:
ik open F:\film\pr0n ook nog wel ff vantevorenquote:
Hij is al op weg nuquote:Op donderdag 24 november 2005 17:29 schreef Dagonet het volgende:
Op het laatste nippertje meld ik me nog aan voor eten.
Komt die eigenlijk?quote:Op donderdag 24 november 2005 16:07 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ga me even inlezen in dat subforum van Aventura.
Ik had tot 17:30 de tijd!quote:
Nou ja, ik denk niet dat 1 extra eter een groot probleem zal zijnquote:Op donderdag 24 november 2005 17:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik had tot 17:30 de tijd!
Snel, p'niek! PEeuw! Bel hem!
Ik had het al meteen gezegd hoor:quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zeg ook een dag van te voren af
Leuk!
Dat risico neem ik toch maar nietquote:Op donderdag 24 november 2005 18:08 schreef Dagonet het volgende:
Tuuk wel, als hij van je houdt dan heeft hij dat er best wel voor over.
.. zal vloeien.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:32 schreef QyRoZ het volgende:
Bier.
Zowel, dan neem ik je plaats wel inquote:Op donderdag 24 november 2005 22:31 schreef the900 het volgende:
wegens financiele overwegingen eet ik definitief niet mee
(had al gemisschiend, maar ik neem aan dat er niet voor mij gereserveerd was?)
Ah dan had ik het helemaal misquote:Op donderdag 24 november 2005 22:29 schreef _moder8or_ het volgende:
Zeg heetwijf, schrijf mij maar bij bij het eten en de party. Ik ga met Alicey mee
ik heb echt 10 keer gekeken naar het lijstje maar nu snap ik mquote:
En Duderinnetje. Ik hoop dat je me kan aanzien, ook al met die vervelende kut tijden (van mij)quote:Op donderdag 24 november 2005 22:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ah dan had ik het helemaal mis![]()
Voor Tha_T ook wel fijn![]()
Zó subtielquote:Op donderdag 24 november 2005 22:43 schreef the900 het volgende:
[..]
ik heb echt 10 keer gekeken naar het lijstje maar nu snap ik m
Goede vraag.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:32 schreef Dagonet het volgende:
Komt die eigenlijk?
Als ik nou ook eens gewoon een beetje door lees in plaats van impulsief te reageren.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Waarschijnlijk wel!
Dat kunnen niet alle Fok!-kers natuurlijkquote:Op donderdag 24 november 2005 23:03 schreef UIO_AMS het volgende:
In geval van nood kan ik altijd wel wat vrienden bellen.
De laatste meet in cocos eindigde met 4 man, waarvan ik er twee had gebeld.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:04 schreef Tha_T het volgende:
Dat kunnen niet alle Fok!-kers natuurlijk
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De laatste meet in cocos eindigde met 4 man, waarvan ik er twee had gebeld.
1 collega en 1 die ik ken van een ander internetforumquote:Op donderdag 24 november 2005 23:09 schreef Tha_T het volgende:. Toch nog 1 iemand met een sociaal leven
Oei, ik zei niets.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:10 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
1 collega en 1 die ik ken van een ander internetforum
Het is niet alsof ik het niet probeer ofzo maar mijn geld is iedere keer opquote:Op donderdag 24 november 2005 23:10 schreef HeatWave het volgende:
geen sociaal leven hebben als fokker is zoooooo 2002 ofzo.
Who? Me?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:10 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
1 collega en 1 die ik ken van een ander internetforum
Ah, m'n immer lurckende collega. Als je je nu aanmeldt, scheelt me dat weer bellen.quote:
Je komt gewoon, ik trakteer.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:59 schreef Tha_T het volgende:
Ik geef het moeilijke nieuws morgen door
Dat is onmogelijk.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:00 schreef HeatWave het volgende:
gaat het dan ECHT een drukke meeting worden???.
Hé, ik doe m'n best weer.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:26 schreef Aventura het volgende:
Dat is onmogelijk.
Zou wel tof zijnquote:Op donderdag 24 november 2005 23:00 schreef HeatWave het volgende:
gaat het dan ECHT een drukke meeting worden???.
Ik zeg bij deze af..quote:Op donderdag 24 november 2005 23:58 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn [afbeelding]
Afzeggen is vanaf nu verboden![]()
Dan valt er ook niet veel aftezeggenquote:
Uit verveling..quote:
Met wat dit keer??quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:11 schreef Skaai het volgende:
Verdorie, betrap ik je wéér!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |