Want ik ga lekker met mijn vriendin naar Awakeningsquote:
Dus? Dat had ik dus in het vorige topic al gedaan, die lijst is dus oud.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:12 schreef HeatWave het volgende:
Ja dus? Dan moet je je aanmelden hier.. zo moeilijk is het systeem niet..
Ik heb niets gezien in het vorige topic hoor, maar ik wil je er wel opzetten hoorquote:Op donderdag 24 november 2005 15:13 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dus? Dat had ik dus in het vorige topic al gedaan, die lijst is dus oud.
Doe maar in de 'misschien' lijst danquote:Op donderdag 24 november 2005 15:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb niets gezien in het vorige topic hoor, maar ik wil je er wel opzetten hoor.
Bij dezequote:Op donderdag 24 november 2005 15:14 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Doe maar in de 'misschien' lijst dan
quote:Op donderdag 24 november 2005 15:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb mijzelf naar de misschienlijst gezet heur.
Don't make me abuse my powersquote:Op donderdag 24 november 2005 15:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb mijzelf naar de misschienlijst gezet heur.
1. sexquote:Op donderdag 24 november 2005 16:03 schreef UIO_AMS het volgende:
Hebben we al een lijst met onderwerpen waar we het over kunnen hebben? Anders converseert het zo lastig.
Iets zegt me dat dat wel goed komtquote:Op donderdag 24 november 2005 16:03 schreef UIO_AMS het volgende:
Hebben we al een lijst met onderwerpen waar we het over kunnen hebben? Anders converseert het zo lastig.
Kijk, zo komen we ergens. Misschien moet ik voor die tijd m'n kennis nog een beetje bijspijkeren. Ik ga me even inlezen in dat subforum van Aventura.quote:
je vergat sexquote:
Je zit in Amsterdam ff, vlak bij die rooie buurt... des noods kan je je zelfs nog even "inlezen" om de hoek!quote:Op donderdag 24 november 2005 16:07 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Kijk, zo komen we ergens. Misschien moet ik voor die tijd m'n kennis nog een beetje bijspijkeren. Ik ga me even inlezen in dat subforum van Aventura.
Sterker nog, ik woon in A'dam en YabYum zit om de hoek. Die hebben vast goede lectuur.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:09 schreef Jumparound het volgende:
Je zit in Amsterdam ff, vlak bij die rooie buurt... des noods kan je je zelfs nog even "inlezen" om de hoek!
Je hebt een grote hoeveelheid lectuur aangelegd zo door de jaren?quote:
ik open F:\film\pr0n ook nog wel ff vantevorenquote:
Hij is al op weg nuquote:Op donderdag 24 november 2005 17:29 schreef Dagonet het volgende:
Op het laatste nippertje meld ik me nog aan voor eten.
Komt die eigenlijk?quote:Op donderdag 24 november 2005 16:07 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ga me even inlezen in dat subforum van Aventura.
Ik had tot 17:30 de tijd!quote:
Nou ja, ik denk niet dat 1 extra eter een groot probleem zal zijnquote:Op donderdag 24 november 2005 17:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik had tot 17:30 de tijd!
Snel, p'niek! PEeuw! Bel hem!
Ik had het al meteen gezegd hoor:quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zeg ook een dag van te voren af
Leuk!
Dat risico neem ik toch maar nietquote:Op donderdag 24 november 2005 18:08 schreef Dagonet het volgende:
Tuuk wel, als hij van je houdt dan heeft hij dat er best wel voor over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |