Ik voorzie een kleine bankquote:Op donderdag 24 november 2005 12:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Of de rest op 0 eindigt, valt nog te bezien want Jappie moet zelf ook nog stemmen, maar voor de brede bank maakt dat verder niet uit.
Wat maakt dat nou uit, blondie, of ik nu wel op de bank zit, als je niet op me wil stemmen???quote:Op donderdag 24 november 2005 12:15 schreef ChantalC het volgende:
Misschien wil één van de finalisten Bommie nomineren... Dan weet ik waar ik niet op moet stemmen... Maakt de keus wat makkelijker
Vrouwen logicaquote:Op donderdag 24 november 2005 12:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit, blondie, of ik nu wel op de bank zit, als je niet op me wil stemmen???
1. Ik ben roodbruin, niet blondquote:Op donderdag 24 november 2005 12:23 schreef versabommie het volgende:
Wat maakt dat nou uit, blondie, of ik nu wel op de bank zit, als je niet op me wil stemmen???
1) Heb het meer over je intellectuele bagagequote:Op donderdag 24 november 2005 12:36 schreef ChantalC het volgende:
[..]
1. Ik ben roodbruin, niet blond
2. Als jij op de bank zit, ben je exit...
quote:Op donderdag 24 november 2005 12:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
1) Heb het meer over je intellectuele bagage
2) Als ik op de bank zit zijn er denk ik wel mensen te vinden die op me stemmen. Teamlead en zijn groupies bijvoorbeeld![]()
Die ene stem van jou gaat mij niet over de rand duwen!
Ach ik ga er gewoon vanuit dat jij en je groupies doen wat het juiste is! Dat heb ik altijd al gedaan en ik he nooit mijn vertrouwen in jou verloren wat bondgenoot betreft!quote:Op donderdag 24 november 2005 13:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen he... ik ben zo corrupt als maar zijn kan
Niet op jou stemmen dus...quote:Op donderdag 24 november 2005 13:27 schreef versabommie het volgende:
Ach ik ga er gewoon vanuit dat jij en je groupies doen wat het juiste is!
Je hebt duidelijk moeite met het onderscheid tussen creativiteit en pogingen om een spelletje interessant te houden en de Internet-persoon die daar achter schuilt. Ja, ik hou van vermakelijke chaos, dat prefereer ik boven humorloze 'ordnung muss sein' regeltjes.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:14 schreef cuall het volgende:
Motivatie:
APK begon heel goed als leider, maar al snel kakte hij in, en werd hij denk ik moe van alle taken die het leiderschap met zich mee bracht. De macht steeg hem naar het hoofd en hij veranderde in een grote schreeuwlelijk, een ware despoot, die voornamelijk liep te commanderen en te stoken.
En jij hebt slechts één gezicht, dat laat je nu wel heel duidelijk zien met dit valse rancuneuze geblaat.quote:Onze Roel/APK heeft een grote mond, maar is volgens mij niet meer dan een luie donder. Het is een mannetje met twee gezichten, volgens mij, een hele lieve en leuke kant, maar ’s avonds laat als hij heeft gedronken![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 14:32 schreef APK het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk moeite met het onderscheid tussen creativiteit en pogingen om een spelletje interessant te houden en de Internet-persoon die daar achter schuilt. Ja, ik hou van vermakelijke chaos, dat prefereer ik boven humorloze 'ordnung muss sein' regeltjes.
[..]
En jij hebt slechts één gezicht, dat laat je nu wel heel duidelijk zien met dit valse rancuneuze geblaat.
Haal mij maar van de lijst hoor. Mens, het is een spelletje.![]()
Doei! [afbeelding]
quote:Op donderdag 24 november 2005 14:49 schreef teamlead het volgende:
[..]neem je het nu zelf niet een beetje te serieus??
quote:Op donderdag 24 november 2005 14:32 schreef APK het volgende:
Haal mij maar van de lijst hoor. Mens, het is een spelletje.![]()
Doei! [afbeelding]
Komt omdat ik nuchter ben.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:49 schreef teamlead het volgende:neem je het nu zelf niet een beetje te serieus??
quote:Op donderdag 24 november 2005 14:57 schreef Gert het volgende:
Ik vond Cualls motivatie niet bepaald getuigen van goed aanvoelen binnen welk kader we dit spel zouden moeten spelen, maar zo kwaadaardig als APK denkt is het nou (hopelijk) ook weer niet bedoeld.
APK, ik wil helemaal niet dat je weggaat,quote:Op donderdag 24 november 2005 14:32 schreef APK het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk moeite met het onderscheid tussen creativiteit en pogingen om een spelletje interessant te houden en de Internet-persoon die daar achter schuilt. Ja, ik hou van vermakelijke chaos, dat prefereer ik boven humorloze 'ordnung muss sein' regeltjes.
[..]
Doei! [afbeelding]
3 uur 's middags en meneer is nuchterquote:
Excuses aanvaard.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:12 schreef cuall het volgende:
APK, ik wil helemaal niet dat je weggaat,dus als jij vindt dat je de boel beter kan leiden dan dat ik het nu doe, moet je de leiding maar weer over nemen. Alles voor het behoud van het spel hoor
![]()
Je zegt het maar................
quote:Op donderdag 24 november 2005 15:24 schreef teamlead het volgende:
3 uur 's middags en meneer is nuchter![]()
amateur
Cruella is gewoon de Dark Side, planten verschrompelen als ze langs loopt, dingen vliegen spontaan in brand, waar ze komt is er gloom, misery, hangt er een penetrante sulfur lucht.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:20 schreef versabommie het volgende:
Met Cruela valt niet iets uit te praten, omdat Cruela maar doorratelt, en alles schoon en goed praat en de fout geheel bij de ander legt, heel subtiel, en je daarmee kompleet vastlult, omdat het , als je ertegen in gaat, lijkt alsof jij, Dido dus in dit gevl, rancuneus is en te trots om toe te geven.
Cruela ratelt dwars over en door je heen, verzuipt je in een woordenstroom, deelt uit, razendsnle, je krijgt amper tijd om een en ander te laten doordringen en een gepast weerwoord te geven.
Na zo'n gesprek blijf je compleet lamgeslagen en versuft achter om later de frustratie op te voelen komen, terwijl Cruela tevreden na suddert en aan iedereen die het horen wil, of niet , uit de doeken te doen, hoe zij het ziet, en hoe ze die ander het ook heeft laten inzien dat zij, Cruela gewoon het beste voor had met die ander, volkomen verkeerd begrepen is, en dat ze blij is dat ze het recht heeft kunnen zetten "zooooo, allemaal weer vriendjes!!!!!!!!!!" en dan begint ze opnieuw
Godskolere, wat ben jij een jankert. Je begint een spel, verkort de levensduur van het spel en nog duurt het je te lang. Zo zou je het zeker zondag ook graag zien he? Na 5 minuten affluiten zodat de neuzen weg kunnen komen met een gelijkspelletje?quote:Op donderdag 24 november 2005 15:24 schreef APK het volgende:
[..]
Excuses aanvaard.![]()
Maar ik ga toch echt pleiterik hoor, dat gezeur om punten duurt me allemaal veel te lang.![]()
Als ze haar tanden poetst heb je al kans op een sprinkhanenplaag, bloedende rivieren en een selectieve uitbraak van pest en cholera!quote:Op donderdag 24 november 2005 15:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Cruella is gewoon de Dark Side, planten verschrompelen als ze langs loopt, dingen vliegen spontaan in brand, waar ze komt is er gloom, misery, hangt er een penetrante sulfur lucht.
Een vrijwillige exit is alleen geldig als de persoon zelf zich uit de lijst haaltquote:Op donderdag 24 november 2005 15:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nu kappen allemaal met die fucking vrijwillige exits, tis nu wel leuk geweest!![]()
Of jij jat de teksten van Milagroquote:Op donderdag 24 november 2005 15:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Cruella is gewoon de Dark Side, planten verschrompelen als ze langs loopt, dingen vliegen spontaan in brand, waar ze komt is er gloom, misery, hangt er een penetrante sulfur lucht.
Of ik reageerde met deze tekst op een volledig van Milagro gejat betoog van Bommie.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:41 schreef PH52 het volgende:
[..]
Of jij jat de teksten van Milagro
Of Milagro jat jouw teksten
Of jij bent Milagro
Of dit is een tekst uit de bijbel die vrij in de ether hangt en opgepikt wordt door gevoelige geesten![]()
Serieus ? Wat een sukkel, kan ie nou ook z'n eigen teksten niet meer verzinnen? Matig !quote:Op donderdag 24 november 2005 15:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Of ik reageerde met deze tekst op een volledig van Milagro gejat betoog van Bommie.![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 15:48 schreef PH52 het volgende:
[..]
Serieus ? Wat een sukkel, kan ie nou ook z'n eigen teksten niet meer verzinnen? Matig !![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 15:20 schreef versabommie het volgende:
Met Cruela valt niet iets uit te praten, omdat Cruela maar doorratelt, en alles schoon en goed praat en de fout geheel bij de ander legt, heel subtiel, en je daarmee kompleet vastlult, omdat het , als je ertegen in gaat, lijkt alsof jij, Dido dus in dit gevl, rancuneus is en te trots om toe te geven.
Cruela ratelt dwars over en door je heen, verzuipt je in een woordenstroom, deelt uit, razendsnle, je krijgt amper tijd om een en ander te laten doordringen en een gepast weerwoord te geven.
Na zo'n gesprek blijf je compleet lamgeslagen en versuft achter om later de frustratie op te voelen komen, terwijl Cruela tevreden na suddert en aan iedereen die het horen wil, of niet , uit de doeken te doen, hoe zij het ziet, en hoe ze die ander het ook heeft laten inzien dat zij, Cruela gewoon het beste voor had met die ander, volkomen verkeerd begrepen is, en dat ze blij is dat ze het recht heeft kunnen zetten "zooooo, allemaal weer vriendjes!!!!!!!!!!" en dan begint ze opnieuw
quote:Op donderdag 24 november 2005 15:56 schreef APK het volgende:
Ok, ik blijf. Maar alleen als ik een eigen kamer krijg, beter eten en een gesprek met mijn moeder.
quote:Op donderdag 24 november 2005 15:56 schreef Gert het volgende:
[..]Kijk maar
Jammer hè. Bommie is bij mij ook gruwelijk door de mand gevallen.
Ik zag hem als potentiële winnaar, zeker sinds APK deze strijd mentaal niet meer aankon, maar dit is een ernstige vertrouwensbreuk: al die andere "originele" posts van 'm en die taalkundige spitsvondigheden, waar komen dié eigenlijk vandaan...![]()
Hier is notarieel ingrijpen vereist. Aanhouden en z'n fietstassen fouilleren. Kunnen gelijk al die kloons afgeschoten worden.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:12 schreef PH52 het volgende:
[..]
Hier is notarieel ingrijpen vereist. Aanhouden en z'n fietstassen fouilleren. Kunnen gelijk al die kloons afgeschoten worden.![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 15:56 schreef APK het volgende:
Ok, ik blijf. Maar alleen als ik een eigen kamer krijg, beter eten en een gesprek met mijn moeder.
Waarschijnlijk is hij nog op zoek naar een goede tekst die hij kan jattenquote:Op donderdag 24 november 2005 16:12 schreef ChantalC het volgende:
Wat is bommie stil, wat is die bommie stil, lalalalalaaaaaa![]()
Wat een zelfverzekerdheidquote:Op donderdag 24 november 2005 12:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
1) Heb het meer over je intellectuele bagage
2) Als ik op de bank zit zijn er denk ik wel mensen te vinden die op me stemmen. Teamlead en zijn groupies bijvoorbeeld![]()
Die ene stem van jou gaat mij niet over de rand duwen!
quote:
Jammer hè. Teamlead is bij mij gruwelijk door de mand gevallen.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij nog op zoek naar een goede tekst die hij kan jatten
Jahoor, daar hebben we een snuggere Tinus.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:19 schreef Maurisico het volgende:
[..]
vindt het eigenlijk wel humor...... denk eigeniljk niet dat Versa dit deed om bewust te plagiëren...
Precies, afbranden die plagiatter !quote:Op donderdag 24 november 2005 17:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Jahoor, daar hebben we een snuggere Tinus.
Nee natúúrlijk deed hij dat niet !! Maar daar gaan we hem wél op pakken!![]()
Modder maar lekker door, ik zojuist twee fotografen een een zeer lekkere interviewster in mijn kamertje op bezoek gehad.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:21 schreef Maurisico het volgende:
zeker sinds APK deze strijd mentaal niet meer aankon.
Alleen jij moet heel goed op je tellen passen als je de prinsengracht oversteekt vanaaf maat .quote:Op donderdag 24 november 2005 15:56 schreef APK het volgende:
Stel je niet aan, Joost.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Alleen jij moet heel goed op je tellen passen als je de prinsengracht oversteekt vanaaf maat .[afbeelding][afbeelding]
..........cuall zo aan het schrikken maken is not done!! [afbeelding]
komt goed.............ik weet waar je huis woontquote:Op donderdag 24 november 2005 19:09 schreef APK het volgende:
[..]
Stel je niet aan, Joost.![]()
Beetje leven in de brouwerij. [afbeelding]
quote:Op donderdag 24 november 2005 19:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Alleen jij moet heel goed op je tellen passen als je de prinsengracht oversteekt vanaaf maat.
..........cuall zo aan het schrikken maken is not done!!
Moet je niet door de brug over de Prinsengracht zakken met die dikke reet van je en die aardappelkop.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:11 schreef Jappie het volgende:
komt goed.............ik weet waar je huis woont![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 15:41 schreef PH52 het volgende:
[..]
Of jij jat de teksten van Milagro
Of Milagro jat jouw teksten
Of jij bent Milagro
Of dit is een tekst uit de bijbel die vrij in de ether hangt en opgepikt wordt door gevoelige geesten![]()
Ik eis eenquote:Op donderdag 24 november 2005 19:16 schreef APK het volgende:
[..]
Moet je niet door de brug over de Prinsengracht zakken met die dikke reet van je en die aardappelkop.![]()
Dat heet werken, mislukte Harriette Potter met je ziekenfondbrilletje en dito bloempotkapsel!quote:Op donderdag 24 november 2005 16:12 schreef ChantalC het volgende:
Wat is bommie stil, wat is die bommie stil, lalalalalaaaaaa![]()
Is goed, see you bij de Arena, 20.30u.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik eis een [afbeelding] ...jij...jij jij jij ...ongelikte beer. [afbeelding]
Waarom ben jij nog niet bang ?quote:Op donderdag 24 november 2005 19:25 schreef APK het volgende:
[..]
Is goed, see you bij de Arena, 20.30u.![]()
Ik ga de live uitzending kijken en stuur mijn broers!quote:
Nou ik vraag me af hoe dat nou in zijn werk gaat. Laatste keer om de johanfruitschaal, zag ik toch veel van jullie soort rennen in hun eigen stad op het ueueuwepleinquote:
tja...klinkt logisch ....sorry cuall.............ik heb het uit alle macht geprobeerd maar het lukt niet....jammer dan....quote:Op donderdag 24 november 2005 19:29 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga de live uitzending kijken en stuur mijn broers!![]()
Die viel toevallig gelijk met de "dam tot dam loop"quote:Op donderdag 24 november 2005 19:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou ik vraag me af hoe dat nou in zijn werk gaat. Laatste keer om de johanfruitschaal, zag ik toch veel van jullie soort rennen in hun eigen stad op het ueueuweplein![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 19:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Die viel toevallig gelijk met de "dam tot dam loop"![]()
JA! driewerf JA vriend Kribbet!quote:Op donderdag 24 november 2005 19:45 schreef KRIBBET het volgende:
Even een vraagje, mag ik vanavond na mijn gedwongen exit nog wel nomineren![]()
Alleen bij een vrijwillige exit ben je je stemrecht kwijtquote:Op donderdag 24 november 2005 19:45 schreef KRIBBET het volgende:
Een beetje vent had dat daarom ook in [sub] willen vermelden, lummel! Heel jammer, dit!quote:Op donderdag 24 november 2005 19:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tekstueel is Milagro behoorlijk de meerdere![]()
![]()
Kut da's waar , ga gelijk ff editten. Thnx voor de tip, ook Bommies screwen wel eens up!quote:Op donderdag 24 november 2005 19:54 schreef demins het volgende:
[..]
Een beetje vent had dat daarom ook in [sub] willen vermelden, lummel! Heel jammer, dit!![]()
donequote:Op donderdag 24 november 2005 15:20 schreef versabommie het volgende:
Bovenstaande tekst is gejat van Milagro, ik schaamt voor deze brute misbruik van een grandioze tekst!
je lijkt me niet bepaald blind.... en dat siert je!quote:Op donderdag 24 november 2005 19:59 schreef demins het volgende:
Zwijg maar! Ik zie het al!
Rot jij eens de keuken in om hapjes te maken en zet bier koud. Het is exitavond en als je niet snel opschiet is het voor jou ook exit!quote:
Ja dat van het stemmen wist ook welquote:Op donderdag 24 november 2005 19:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
JA! driewerf JA vriend Kribbet!
Geen vrijwillige exit, dus mag jij van mij stemmen!
Je rent maar lekker op en neer naar de avondwinkel, hangbuikzwijntje......... wie het bier vergeet te kopen moet op de blaren zitten.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Rot jij eens de keuken in om hapjes te maken en zet bier koud. Het is exitavond en als je niet snel opschiet is het voor jou ook exit!![]()
Je bent een waardig lijder/leiderquote:Op donderdag 24 november 2005 19:52 schreef cuall het volgende:
[..]
Alleen bij een vrijwillige exit ben je je stemrecht kwijt![]()
Als je het huis uitmoet dan mag je idd niet meer nomineren. Dus je kan dubbel gokken en wachten met nomineren of je doet nu nomineren zodat je mij tenminste nog een hak kan zetten voordat je de pleiterik moet nemen.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ja dat van het stemmen wist ook welhet gaat mij om het nomineren want anders moest ik dat voor 21:10 doen ofzo
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 17:41 schreef APK het volgende:
[..]
Modder maar lekker door, ik zojuist twee fotografen een een zeer lekkere interviewster in mijn kamertje op bezoek gehad.![]()
Ah, daar komt de chinese rijsttafel. Wreed, laterz. [afbeelding]
Stemmen pik, niet nomineren!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je bent een waardig lijder/leider![]()
Weet niet hoe mijn vriendin Chantal het in de polls doet maar ze zal zeker niet bovenaan staan![]()
Ik trek mijn eerdere veronderstelling dat jij niet blind bent in.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:06 schreef demins het volgende:
Mijn mening over Joohanna wordt langzaamaan wat milder. Niet veel, maar met die banaan ik d'r bek, bijvoorbeeld, vind ik haar wel een beetje geil. Kan het niet helpen...![]()
Gelukkig is de Cuall de baas en heb jij niets te vertellen (want dat wat je verteld is gepikt van Milagro)quote:Op donderdag 24 november 2005 20:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als je het huis uitmoet dan mag je idd niet meer nomineren. Dus je kan dubbel gokken en wachten met nomineren of je doet nu nomineren zodat je mij tenminste nog een hak kan zetten voordat je de pleiterik moet nemen.
Doe nou maar niet zo bijdehand omdat er anderen bij zijn anders kun je strax minimashoppen met allimentatie!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:04 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Je rent maar lekker op en neer naar de avondwinkel, hangbuikzwijntje......... wie het bier vergeet te kopen moet op de blaren zitten.
En voor de rest: je weet waar de frituurpanstaat en waar de vriezer zich ongeveer bevindt, zo niet dan staat de fiets klaar. Je kent de weg naar de snackbar.
*Zo. En nu neem ik nog een lekker worteltje*
Bij een exit, mag je NIET meer nomineren en moet je onmiddelijk het huis verlatenquote:Op donderdag 24 november 2005 20:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ja dat van het stemmen wist ook welhet gaat mij om het nomineren want anders moest ik dat voor 21:10 doen ofzo
![]()
HAHAHAHA!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe nou maar niet zo bijdehand omdat er anderen bij zijn anders kun je strax minimashoppen met allimentatie!![]()
nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ffies end e exit begint....
Je trekt maar keutels in zoveel als je wil! Ik weet wat ik voel. Je bent gewoon een lekker geil aapje. En dat zie je het beste als je blind bent.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:07 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik trek mijn eerdere veronderstelling dat jij niet blind bent in.
Cruela had het over stemmen, en niet over nomineren!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gelukkig is de Cuall de baas en heb jij niets te vertellen (want dat wat je verteld is gepikt van Milagro)![]()
Ik geef het op.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:12 schreef demins het volgende:
[..]
Je trekt maar keutels in zoveel als je wil! Ik weet wat ik voel. Je bent gewoon een lekker geil aapje. En dat zie je het beste als je blind bent.![]()
Cruela = keihard de liefste en wijste!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Bij een exit, mag je NIET meer nomineren en moet je onmiddelijk het huis verlaten![]()
Pleurt op tis exitavond! Anders rot je maar lekker naar het voetbalonline forum!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:11 schreef Joohanna het volgende:
[..]
HAHAHAHA!
Je kent mijn maatschappelijke en sociale contacten: ik kleed je volledig uit zodat jij binnen afzienbare tijd je toetsenbord kunt aansluiten op de riolering van de Zadelbar!
En nu uitscheien met dat gedreig anders kun je je vreten van komnede week bij het Leger gaan halen, frutskukel!
EN NIX EXIT, AZ BLIJFT AANSTAAN!
Knap zeg dat je in 10 minuten van mening kunt veranderen, nu mag het weer nietquote:Op donderdag 24 november 2005 20:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Bij een exit, mag je NIET meer nomineren en moet je onmiddelijk het huis verlaten![]()
Is dat echt Joost? Nee toch? Ik dacht echt dat jij het was! Dat is wel heel stom van me!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:14 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik geef het op.
Als jij geilt op een foto van Joost heb je van mij card blanc om hem in z'n kruis te tasten hoor............. leven en laten leven.![]()
Je doet ook alles voor een wit voetje bij de notarisquote:Op donderdag 24 november 2005 20:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Cruela had het over stemmen, en niet over nomineren!![]()
Lieffie, er is een verschil tussen stemmen en nominerenquote:Op donderdag 24 november 2005 20:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Knap zeg dat je in 10 minuten van mening kunt veranderen, nu mag het weer niet![]()
Ik zal er dan maar over gaan nadenken maar kan het lijstje nergens vinden![]()
Daar kan ik niet meer op sinds er een permban op IP gegeven is dankzij jouw integere posten!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Pleurt op tis exitavond! Anders rot je maar lekker naar het voetbalonline forum!![]()
![]()
Nix geen wit voetje, ik probeer je alleen aan het verstand te brengen dat je vraag niet werd beantwoord zoals jij hem las om pijnlijke situaties strax te voorkomen!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je doet ook alles voor een wit voetje bij de notaris![]()
JAZEKERRRRRRRRR!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:19 schreef demins het volgende:
[..]
IHeb je nog meer van die dingen? Voor damesbewoners van vrouwelijke kunne bijvoorbeeld?![]()
"Lieffie, er is een verschil tussen stemmen en nomineren, je vraag ging of je nog mocht stemmen als je eruit zou moeten gaan door een gedwongen exit."quote:Op donderdag 24 november 2005 19:45 schreef KRIBBET het volgende:
En nog maar een voetjequote:Op donderdag 24 november 2005 20:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nix geen wit voetje, ik probeer je alleen aan het verstand te brengen dat je vraag niet werd beantwoord zoals jij hem las om pijnlijke situaties strax te voorkomen!
quote:Op donderdag 24 november 2005 20:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
"Lieffie, er is een verschil tussen stemmen en nomineren, je vraag ging of je nog mocht stemmen als je eruit zou moeten gaan door een gedwongen exit."
Gelukkig had ik je post bewaard voordat je je weer bedachtquote:
Ik niet hoor nergens last van, mijn kanjer Chantal blijft als 1 van de laatste overquote:Op donderdag 24 november 2005 20:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Kribbet heb je last van Exit-zenuwen?
Neem een dranje jongen en relax![]()
Stemmen mag je dan wel, nomineren nietquote:Op donderdag 24 november 2005 20:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gelukkig had ik je post bewaard voordat je je weer bedacht![]()
Maar ik mag dus gewoon nomineren na een eventuele exit van Chantal want je kan niet blijven draaien met je woorden![]()
Wordt hier verdorie vlak voor de live uitzending bij m'n koffie met moorkop weggerukt omdat er een melding voor me stond.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:16 schreef cuall het volgende:
Bericht voor Snaptnix (Lieske), Demins (Dido). Kribbet (Chantal)
![]()
Snaptnix (Lieske), Demins (Dido). Kribbet (Chantal), jullie hebben nog niet genomineerd, mocht er een exit zijn vanavond van Lieske, Dido of Chantal, vervalt jullie mogelijkheid om in het virtuele huis te nomineren.
Einde bericht
![]()
Mail je die carte blanche nog even, lieverd?quote:Op donderdag 24 november 2005 20:27 schreef Joohanna het volgende:
Cadeautje (mijn Frans is zo slecht nog niet) voor Demins!
[afbeelding]
Nee hoor, de boodschap is helemaal duidelijkquote:Op donderdag 24 november 2005 20:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Stemmen mag je dan wel, nomineren niet![]()
Sorry, het is niet anders, .................straf me maar af![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 20:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wordt hier verdorie vlak voor de live uitzending bij m'n koffie met moorkop weggerukt omdat er een melding voor me stond.![]()
Maar hoe kan je stem nou meetellen als je naam uit het lijstje wordt geschrapt, klinkt niet echt logisch![]()
ZO ongeveer wel jaquote:Op donderdag 24 november 2005 20:44 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
Lasso om je heen en mee naar de servival
Zal Bommie leuk vinden! Nou weet iedereen dat ie Frans heet! Moest dat nou?quote:Op donderdag 24 november 2005 20:27 schreef Joohanna het volgende:
Cadeautje (mijn Frans is zo slecht nog niet) voor Demins!
[afbeelding]
Ik zit aan de momenteel nummer 2 vastquote:Op donderdag 24 november 2005 20:47 schreef versabommie het volgende:
Wie zat aan wie gekoppeld?
Voor de bank is het wel belangrijk, dat je in elk geval wel genomineerd hebt. Natuurlijk is er altijd het risico dat jou nominatie gelijk is met de persoon die er door de exit uit het echte huis moet vertrekken, ja......dan heb je dus pechquote:Op donderdag 24 november 2005 20:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wordt hier verdorie vlak voor de live uitzending bij m'n koffie met moorkop weggerukt omdat er een melding voor me stond.![]()
Maar hoe kan je stem nou meetellen als je naam uit het lijstje wordt geschrapt, klinkt niet echt logisch![]()
Maar goed ik ga dan nog wel even snel nomineren.....
godskolere die heb ik wel 40 keer over de mail zien langskomen de afgelopen 5 jaar....quote:Op donderdag 24 november 2005 20:52 schreef KRIBBET het volgende:
Ja zelfs met de Multipla kan je te hard rijden![]()
Wat denk je dat mij vanmiddag gebeurde?
Reed ik op de weg van Barneveld naar Ede, stond er opeens halverwege een agent met een lasergun te controleren (natuurlijk in het kader van de verkeersveiligheid!!!!).
Ik reed maar een kleine 30 km/h te hard, maar natuurlijk moest ik stoppen.
Of meneer agent mijn rij- en kenteken bewijs even mocht inzien.
Dat mocht, en terwijl hij deze bekeek vroeg hij waar ik zo snel naartoe ging. "Ik ben op weg naar m'n werk" zei ik.
"En wat doet u dan voor werk?" wilde de agent weten.
"Ik ben een penisverlenger." zei ik.
"Penisverlenger?" zei de agent verbaasd, "daar heb ik nog nooit van gehoord! Hoe doet u dat?"
"Ach," zei ik, "er zijn verschillende manieren voor". "Er zijn ook verschillende gereedschappen voor, maar we hangen de heren ook wel eens aan hun geslachtsdeel op totdat deze uitgerekt is tot ongeveer 1,80 meter."
"1,80 meter!" riep de agent, "wat moet je in hemelsnaam met een lul van 1,80?!?"
"Die geven we een lasergun en zetten we langs de weg!" zei ik.
Boete voor 35 km/h te snel rijden: 187 euro
Boete voor de belediging van een ambtenaar in functie: 50 euro
Die blik in z'n ogen : onbetaalbaar![]()
De enige plek waar jij 35 km te hard kan rijden is een woonerf!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:52 schreef KRIBBET het volgende:
Ja zelfs met de Multipla kan je te hard rijden![]()
Wat denk je dat mij vanmiddag gebeurde?
Reed ik op de weg van Barneveld naar Ede, stond er opeens halverwege een agent met een lasergun te controleren (natuurlijk in het kader van de verkeersveiligheid!!!!).
Ik reed maar een kleine 30 km/h te hard, maar natuurlijk moest ik stoppen.
Of meneer agent mijn rij- en kenteken bewijs even mocht inzien.
Dat mocht, en terwijl hij deze bekeek vroeg hij waar ik zo snel naartoe ging. "Ik ben op weg naar m'n werk" zei ik.
"En wat doet u dan voor werk?" wilde de agent weten.
"Ik ben een penisverlenger." zei ik.
"Penisverlenger?" zei de agent verbaasd, "daar heb ik nog nooit van gehoord! Hoe doet u dat?"
"Ach," zei ik, "er zijn verschillende manieren voor". "Er zijn ook verschillende gereedschappen voor, maar we hangen de heren ook wel eens aan hun geslachtsdeel op totdat deze uitgerekt is tot ongeveer 1,80 meter."
"1,80 meter!" riep de agent, "wat moet je in hemelsnaam met een lul van 1,80?!?"
"Die geven we een lasergun en zetten we langs de weg!" zei ik.
Boete voor 35 km/h te snel rijden: 187 euro
Boete voor de belediging van een ambtenaar in functie: 50 euro
Die blik in z'n ogen : onbetaalbaar![]()
GNAGNAGNA kijk maar even een paar berichten hierbovenquote:Op donderdag 24 november 2005 21:08 schreef versabommie het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHA
Hey kribbet, ouwe pikketrekker...nomineer me dan als je kaaaaaaaaaaaaan!
GNAGNAGNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op donderdag 24 november 2005 21:06 schreef KRIBBET het volgende:
Nominatielijst.
Vul achter de pijl achter je naam degene in die je wil nomineren. Onderaan je motivatie!
Gert (Nathalie)------------------------> Jappie
APK (Roel)-----------------------------> Jappie
Snaptnix (Lieske)---------------------> Maurisico
Day--------------------------------------->
PC eend--------------------------------> Jappie
Versabommie (Roel)---------------> Jappie
Cuall (Joost)----------------------------> APK
Demins (Dido)--------------------------> Maurisico
Maurisico (Rob)------------------------>Day
Jappie------------------------------------>
Kribbet (Chantal)----------------------> Versabommie
Motivatie:
De door hem opgezette haatcampagne is werkelijk heel laag bij de grond.
De kans dat ik er zo uitga is door mijn koppeling aan Chantal erg groot dus nu moest het er maar is van komen.
quote:Op donderdag 24 november 2005 21:09 schreef cuall het volgende:
ATTENTIE BEWONERS
![]()
Door de exit van Chantal moet Kribbet onmiddelijk het virtuele BB-huis verlaten
EINDE BERICHT
![]()
Mijn avond kan op de 1 of andere manier toch niet stuk, Chantal het huis uit en mijn vriend bommie waarschijnlijk op de bankquote:Op donderdag 24 november 2005 21:09 schreef cuall het volgende:
ATTENTIE BEWONERS
![]()
Door de exit van Chantal moet Kribbet onmiddelijk het virtuele BB-huis verlaten
EINDE BERICHT
![]()
Flikker op echt niet !quote:
Ik neem mijn verlies als een kerel, zou je ook is moeten doenquote:
Zit me eerlijk gezegd de ballen uit me broek te lachen nu ...heel die nominatie niet gezienquote:Op donderdag 24 november 2005 21:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik neem mijn verlies als een kerel, zou je ook is moeten doen![]()
Ja hoor, je nominatie was op tijd binnen en telt dus mee voor de bank van morgenquote:Op donderdag 24 november 2005 21:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mijn avond kan op de 1 of andere manier toch niet stuk, Chantal het huis uit en mijn vriend bommie waarschijnlijk op de bank![]()
![]()
En over een paar uur mag ik alweer punten gevenquote:
Goeie actie kribbet...ik denk dat ik daar maar eens op door ga bordurenquote:Op donderdag 24 november 2005 21:06 schreef KRIBBET het volgende:
Nominatielijst.
Vul achter de pijl achter je naam degene in die je wil nomineren. Onderaan je motivatie!
Gert (Nathalie)------------------------> Jappie
APK (Roel)-----------------------------> Jappie
Snaptnix (Lieske)---------------------> Maurisico
Day--------------------------------------->
PC eend--------------------------------> Jappie
Versabommie (Roel)---------------> Jappie
Cuall (Joost)----------------------------> APK
Demins (Dido)--------------------------> Maurisico
Maurisico (Rob)------------------------>Day
Jappie------------------------------------>
Kribbet (Chantal)----------------------> Versabommie
Motivatie:
De door hem opgezette haatcampagne is werkelijk heel laag bij de grond.
De kans dat ik er zo uitga is door mijn koppeling aan Chantal erg groot dus nu moest het er maar is van komen.
Ik zat hier peentjes te zweten, fok was erg langzaam (laptop ook) maar echt waar de namen moesten nog genoemd worden en hij stond erquote:Op donderdag 24 november 2005 21:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zit me eerlijk gezegd de ballen uit me broek te lachen nu ...heel die nominatie niet gezien![]()
Tijdens het typen kwam die gedachte en hoop bij me boven, knal hem op die bankquote:Op donderdag 24 november 2005 21:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Goeie actie kribbet...ik denk dat ik daar maar eens op door ga borduren![]()
Ik zat me echt de barste te lachen ...eerst omdat ik dacht dat je niet meer kon nomineren en daarna omdat ik zag dat je echt een multiplarijder bentquote:Op donderdag 24 november 2005 21:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zat hier peentjes te zweten, fok was erg langzaam (laptop ook) maar echt waar de namen moesten nog genoemd worden en hij stond er![]()
Zie het maar als een afscheidscadeautje![]()
Kribbet, ik vind het zo naar dat je moet vertrekken, gezellig rondrijen in je karretje door het huis is er nu niet meer bijquote:Op donderdag 24 november 2005 21:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zat hier peentjes te zweten, fok was erg langzaam (laptop ook) maar echt waar de namen moesten nog genoemd worden en hij stond er![]()
Zie het maar als een afscheidscadeautje![]()
Iemand er extra inschoppen omadat er iemand weg is.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zat me echt de barste te lachen ...eerst omdat ik dacht dat je niet meer kon nomineren en daarna omdat ik zag dat je echt een multiplarijder bent![]()
Mijn keuze voor Chantal was een gevaarlijke dat wist ik al maar ik wist al dat het plezier van de exit van Chantal vele malen groter zou zijn dan mijn exitquote:Op donderdag 24 november 2005 21:21 schreef cuall het volgende:
[..]
Kribbet, ik vind het zo naar dat je moet vertrekken, gezellig rondrijen in je karretje door het huis is er nu niet meer bij![]()
maar gelukkig mag je nog wel stemmen
![]()
Ja erg naar voor kribbet, had hem graag verder zien komen als ditquote:Op donderdag 24 november 2005 21:21 schreef cuall het volgende:
[..]
Kribbet, ik vind het zo naar dat je moet vertrekken, gezellig rondrijen in je karretje door het huis is er nu niet meer bij![]()
maar gelukkig mag je nog wel stemmen
![]()
Zoals u ziet tis reeds beurtquote:Op donderdag 24 november 2005 21:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Tijdens het typen kwam die gedachte en hoop bij me boven, knal hem op die bank![]()
Dan kan je je misschien voorstellen hoe ik me voelde en nog steeds voelquote:Op donderdag 24 november 2005 21:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zat me echt de barste te lachen ...eerst omdat ik dacht dat je niet meer kon nomineren en daarna omdat ik zag dat je echt een multiplarijder bent![]()
Als er iemand nu in gaat moet Cuall t maar zeggen zal wel leuk zijnquote:Op donderdag 24 november 2005 21:26 schreef versabommie het volgende:
ChantalC erin, daar heb ik nog een zak aviko mee te schillen!
quote:Op donderdag 24 november 2005 21:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zoals u ziet tis reeds beurt![]()
Als Day nu ook nog ff wat last van opspelende hormoontjes krijgt en wraak neemt voor haar gemiste beurt van vannacht dan kan het nog een lekker volle bank worden.![]()
Johan wil ook nog steedsquote:Op donderdag 24 november 2005 21:27 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als er iemand nu in gaat moet Cuall t maar zeggen zal wel leuk zijn![]()
Tis overigens voor het eerst dat we een zwetende en onwelriekende Bommie te zien gaan krijgen...ben benieuwd of ie bestand is tegen de exit drukquote:Op donderdag 24 november 2005 21:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
![]()
Day kan ik niet zo doorgronden en had allang een nominatie verwacht
![]()
Maar het is wel een wijze vrouw die het goede doet voor het huis![]()
Als ze haar eigen huid wil redden van een dagje bank, dan moet ze op APK stemmenquote:Op donderdag 24 november 2005 21:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zoals u ziet tis reeds beurt![]()
Als Day nu ook nog ff wat last van opspelende hormoontjes krijgt en wraak neemt voor haar gemiste beurt van vannacht dan kan het nog een lekker volle bank worden.![]()
Voor een notaris kunt u verdomd slecht tellenquote:Op donderdag 24 november 2005 21:30 schreef cuall het volgende:
[..]
Als ze haar eigen huid wil redden van een dagje bank, dan moet ze op APK stemmen![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 21:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Voor een notaris kunt u verdomd slecht tellen![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 21:33 schreef cuall het volgende:
[..]
hoezo, dan heeft ze zelf maar 1 nominatie en de rest hebben er meer dan 1, dus komt ze niet op de bank
Hier staat dat indien zij niet ook met haar bevallige aarsje op de bank wil zittten zij APK wel MOET nomineren...dat is dus niet zo....ze HOEFT helemaal nietsquote:Op donderdag 24 november 2005 21:30 schreef cuall het volgende:
[..]
Als ze haar eigen huid wil redden van een dagje bank, dan moet ze op APK stemmen![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 21:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
[..]
Hier staat dat indien zij niet ook met haar bevallige aarsje op de bank wil zittten zij APK wel MOET nomineren...dat is dus niet zo....ze HOEFT helemaal niets![]()
Gelukkig is Day ook nog gezegend met een behoorlijk I en EQ zoals Kribbet terecht al eerder opmerktte dus het zal allemaal nog wel goed komen.![]()
![]()
Ik wilde deze post toch ook nog ff op deze pagina terug zienquote:Op donderdag 24 november 2005 21:08 schreef versabommie het volgende:
Zeg dat danquote:Op donderdag 24 november 2005 21:45 schreef cuall het volgende:
[..]
precies, ze MOET niks, ik bedoelde het ook niet in die zin hoor
![]()
Huh wat? Eh?quote:Op donderdag 24 november 2005 21:26 schreef versabommie het volgende:
ChantalC erin, daar heb ik nog een zak aviko mee te schillen!
quote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 21:30 schreef cuall het volgende:
[..]
Formuleer t gewoon in Cuall stylequote:Op donderdag 24 november 2005 22:02 schreef cuall het volgende:
[..]
[..]
Hoe had ik het dan moeten formuleren:
Als ze haar eigen huid wil redden van een dagje bank, zou dat kunnen als ze APK gaat nomineren. Als ze haar eigen huid wil redden van een dagje bank, is er ook de optie om APK te nomineren.
Zeg jij het maar
Wheheheheheequote:Op donderdag 24 november 2005 21:08 schreef versabommie het volgende:
Ho....te moeilijkquote:Op donderdag 24 november 2005 22:02 schreef cuall het volgende:
[..]
[..]
Hoe had ik het dan moeten formuleren:
Als ze haar eigen huid wil redden van een dagje bank, zou dat kunnen als ze APK gaat nomineren. Als ze haar eigen huid wil redden van een dagje bank, is er ook de optie om APK te nomineren.
Zeg jij het maar
Tuurlijkquote:Op donderdag 24 november 2005 22:09 schreef Wickedangel het volgende:
Kan ik effe stemmen?
Coupeje geslaagd?quote:Op donderdag 24 november 2005 21:59 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Huh wat? Eh?
Oh.... Ik lust je rauw Versabintje!![]()
Heb ik net gedaanquote:Op donderdag 24 november 2005 22:09 schreef demins het volgende:
Iemand DAY roepen? Die zit bij de buren!
Neem me niet in de zeik, ik lees net de OP. Alleen de bewoners, toch, Cuall?quote:
Vraag het me dan nietquote:Op donderdag 24 november 2005 22:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neem me niet in de zeik, ik lees net de OP. Alleen de bewoners, toch, Cuall?
Neem 24 uur bedenktijd! Overdenk in die tijd de volgende vraag: Wil ik weten wat Demins denkt?.quote:
Het is vandaag Nominatie-dag, dat is voor de bewoners, morgen is het weer een stemronde, dus nog even wachten, na 00.00 uur mag je weer Wickedangelquote:Op donderdag 24 november 2005 22:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neem me niet in de zeik, ik lees net de OP. Alleen de bewoners, toch, Cuall?
My Bitch!!!quote:
Mooiquote:Op donderdag 24 november 2005 22:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Het is vandaag Nominatie-dag, dat is voor de bewoners, morgen is het weer een stemronde, dus nog even wachten, na 00.00 uur mag je weer Wickedangel![]()
Zo moeilijk is t niet begrijp je altijd wel.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:20 schreef demins het volgende:
[..]
Neem 24 uur bedenktijd! Overdenk in die tijd de volgende vraag: Wil ik weten wat Demins denkt?.
Bedenk goed: het wordt lastig, moeilijk, ingewikkeld, complex, verwarrend, schokkend, confronterend en je kan er vreselijk van in het moeras raken!
Dus nogmaals de vraag: Wil ik weten wat Demins denkt?.
Suggestie:![]()
Hoor ik daar een handtasje? Wheeeehehehequote:Op donderdag 24 november 2005 21:59 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Huh wat? Eh?
Oh.... Ik lust je rauw Versabintje!![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 22:28 schreef Day het volgende:
Ik ga zo nomineren, maar ga eerst dit topic lezen, kijken wie er over mij geluld heeft!![]()
APKquote:Op donderdag 24 november 2005 22:28 schreef Day het volgende:
Ik ga zo nomineren, maar ga eerst dit topic lezen, kijken wie er over mij geluld heeft!![]()
Gert zei: "ik heb dat mokkel he-le-maal in me zak en kan gewoon rondneuken en haar aan het lijntje houden"quote:Op donderdag 24 november 2005 22:28 schreef Day het volgende:
En wat voor winst levert dat op voor de bankquote:Op donderdag 24 november 2005 22:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gert zei: "ik heb dat mokkel he-le-maal in me zak en kan gewoon rondneuken en haar aan het lijntje houden"
Maargoed dat heb ik ook maar van horen zeggen!
Je ziet Joohanna spoken.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:36 schreef demins het volgende:
Wheeeheeeee! Joohanna bij Barend & van Dorp!!![]()
lekkere grote zware bank dankzij multigna!quote:Op donderdag 24 november 2005 22:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
En wat voor winst levert dat op voor de bank![]()
Ben je weer met een smerige leugencampagne bezig!quote:Op donderdag 24 november 2005 22:30 schreef cuall het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Fok bij jou minder traag is, anders ga je het niet redden voor 00.00 uur
![]()
Mijn vriendin lijkt ook op haar vriendje!!quote:Op donderdag 24 november 2005 22:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ben je weer met een smerige leugencampagne bezig!![]()
Ze kan ook op Jappie (mijn held) stemmen, die zit toch al op de bank en dan staan Jappie, Versafantiel en mauriceco genomineerd.
![]()
Bovendien lijk ik op haar vriendje.![]()
Heeft ze in ieder geval een flinke leuter.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:44 schreef demins het volgende:
Mijn vriendin lijkt ook op haar vriendje!!![]()
Dit klinkt zo "team USA"quote:Op donderdag 24 november 2005 22:46 schreef APK het volgende:
[..]
Heeft ze in ieder geval een flinke leuter.![]()
Ja je zult ook zélf eens met originele tekst komen.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gert zei: "ik heb dat mokkel he-le-maal in me zak en kan gewoon rondneuken en haar aan het lijntje houden"
Maargoed dat heb ik ook maar van horen zeggen!
Sound advice! Proost!!quote:
Is bij jou Fok niet traag dan?quote:Op donderdag 24 november 2005 22:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ben je weer met een smerige leugencampagne bezig!![]()
Ze kan ook op Jappie (mijn held) stemmen, die zit toch al op de bank en dan staan Jappie, Versafantiel en mauriceco genomineerd.
![]()
Bovendien lijk ik op haar vriendje.![]()
Newsmanquote:Op donderdag 24 november 2005 22:49 schreef demins het volgende:
[..]
Sound advice! Proost!!![]()
Hoe heet die dronkaard ook alweer die hier wel eens kwam binnenwaggelen?
Newsman. Die heb ik al een hele tijd niet gezien.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:49 schreef demins het volgende:
[..]
Sound advice! Proost!!![]()
Die is van de keldertrap gestruikeld.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Newsman. Die heb ik al een hele tijd niet gezien.
Moeten we die dan niet eens een kaartje sturen? Ik zag hem altijd graag komen...quote:Op donderdag 24 november 2005 22:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Newsman. Die heb ik al een hele tijd niet gezien.
Day.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:49 schreef demins het volgende:
quote:Op donderdag 24 november 2005 22:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Die is van de keldertrap gestruikeld.
Hoi.
We hebben Naatje overleefd.![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 22:53 schreef APK het volgende:
[..]
Day.![]()
Gratis bij de buren zuipen en dan hier halfbezopen in dit prijzige klasse-etablissement effe op de stemlijst urineren.![]()
Wel een beeeeetje jong, APK-tje...quote:
Ze heeft met haar dronken kop op het verkeerde stemknopje gedrukt!quote:Op donderdag 24 november 2005 22:55 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
het is maar goed dat Day nu aan het nomineren is en dit w.s. te laat leest
JIJ bent overmorgen aan de beurt!quote:Op donderdag 24 november 2005 22:53 schreef APK het volgende:
[..]
Day.![]()
Gratis bij de buren zuipen en dan hier halfbezopen in dit prijzige klasse-etablissement effe op de stemlijst urineren.![]()
Misschien was het een kloonquote:Op donderdag 24 november 2005 22:53 schreef demins het volgende:
[..]
Moeten we die dan niet eens een kaartje sturen? Ik zag hem altijd graag komen...![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 22:54 schreef Day het volgende:
Nominatielijst.
Motivatie:
Na dit topic gelezen te hebben, heb ik eigenlijk de keuze uit 3 namen:
Maurisico: omdat hij mij schijnbaar te zwak vindt om me staande te houden tussen de rest van de proleten. (maak je om mij maar niet druk, ik red me wel)
Versabommie: die mij tegen Gert op wil stoken (dat gaat je niet lukken, schat. Zelf WA lukt het niet)
Kribbet: reden doet er niet meer aan toe, hij ligt eruit (HAHA)
Ik weet dat velen nu van mij verwachten dat ik APK nomineer, zodat hij ook op de bank zit. Sorry mensen, ik moet jullie teleurstellen. Ik stem nog steeds op gevoel, dus APK, Gert en PC Eend krijgen (voorlopig) van mij geen stem. Jappie en Demins ga ik steeds leuker vinden en ik wil niet alleen met mannen overblijven, dus Cuall en Snaptnix krijgen ook geen stem. Het wordt dus kiezen tussen Maurisico en Bommie. Maurisico, ik vergeef je je beschermingsdrang voor deze ene keer. Bommie, jij hebt me in de voorronde minpunten gegeven, dus lieverd, ik nomineer JOU! Enne, bij deze deterug!
Top filmpjes gemaaktquote:Op donderdag 24 november 2005 22:57 schreef PC eend het volgende:
Geen enkele nominatie
Wat heb ik gedaan
Ghehehe, ja!quote:Op donderdag 24 november 2005 22:55 schreef Wickedangel het volgende:
"We" hebben Nathalie overleefd?![]()
Willem-Alexander post hier?!quote:Op donderdag 24 november 2005 22:54 schreef Day het volgende:
Versabommie: die mij tegen Gert op wil stoken (dat gaat je niet lukken, schat. Zelf WA lukt het niet)
Maak je geen zorgen, ik kom morgen gewoon om 23:55 uur terug en geef jou 2 punten!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:00 schreef Jappie het volgende:
Day!!! wat doe je![]()
Ik zie nu continu het beeld van Gert en Apk als grijnzende kadaverknagers op mijn netvlies![]()
![]()
[afbeelding]
APK, heb jij die high five-smiley bij de hand?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:00 schreef Jappie het volgende:
Day!!! wat doe je![]()
Ik zie nu continu het beeld van Gert en Apk als grijnzende kadaverknagers op mijn netvlies![]()
![]()
[afbeelding]
quote:
Contractbreuk!quote:Op donderdag 24 november 2005 22:54 schreef Day het volgende:
Ik stem nog steeds op gevoel, dus APK, Gert en PC Eend krijgen (voorlopig) van mij geen stem.
Oeh, mag ik hem een keertje lenen om een avondlang naar zoveel schoonheid te staren?quote:En oh ja, mijn vriend is VEEL knapper dan jij!![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:00 schreef Jappie het volgende:
Day!!! wat doe je![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:01 schreef Day het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik kom morgen gewoon om 23:55 uur terug en geef jou 2 punten!![]()
Wel een wip-smiley:quote:Op donderdag 24 november 2005 23:02 schreef Gert het volgende:
APK, heb jij die high five-smiley bij de hand?![]()
Ik heb nog geprobeerd te helpenquote:Op donderdag 24 november 2005 23:00 schreef Jappie het volgende:
Day!!! wat doe je![]()
![]()
[afbeelding]
Ik zal doen alsof ik deze post nooit gelezen heb.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:01 schreef Day het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik kom morgen gewoon om 23:55 uur terug en geef jou 2 punten!![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:00 schreef Jappie het volgende:
Day!!! wat doe je![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oepsie....![]()
[afbeelding]
Sorry Gert![]()
Knijpt Bommie zijn balletjes langzaam doch hard aan gort... Kijk hem eens rood aanlopen >quote:Op donderdag 24 november 2005 22:28 schreef versabommie het volgende:
Hoor ik daar een handtasje? Wheeeehehehe
Uhuh. Neem mij maar hoor. Heel flink.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oepsie....![]()
[afbeelding]
Sorry Gert![]()
Trek het je niet aan meid.....over een uur of 30 mag je het nog eens dunnetjes overdoenquote:Op donderdag 24 november 2005 23:08 schreef Day het volgende:
Ik begrijp dat ik jullie strategie nu volkomen verziekt heb?
Hè, wat jammer nou!
Jij bent een avondmens, he!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:09 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Knijpt Bommie zijn balletjes langzaam doch hard aan gort... Kijk hem eens rood aanlopen >
Moet jij niet op bed liggen, kippetje?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:09 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Knijpt Bommie zijn balletjes langzaam doch hard aan gort... Kijk hem eens rood aanlopen >
IK WIST HET!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Trek het je niet aan meid.....over een uur of 30 mag je het nog eens dunnetjes overdoen![]()
BTW...mijn strategie is er eigenlijk geen....ik mag iedereen in het huis...zijn echt prima mensen allemaal...maar ja...met Gert heb ik nu eenmaal de minste band he
![]()
Back at ya, pik!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:14 schreef demins het volgende:
High-fived Bommie!
Uiteraard niet...ut was nogal lekker weerquote:Op donderdag 24 november 2005 23:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh. Neem mij maar hoor. Heel flink.
Ik hoorde al van APK dat je niet op was komen dagen vanavond bij de Arena.
Je bent een individu. Een heldin van het vrije woord! Jij gaat rechter door zee dan de Titanic en verdient een standbeeld als de enige persoon in dit topic -mij uitgezonderd natuurlijk- die stelling durft te nemen tegen euh.... Tegen wie eigenlijkquote:Op donderdag 24 november 2005 23:08 schreef Day het volgende:
Ik begrijp dat ik jullie strategie nu volkomen verziekt heb?
Hè, wat jammer nou!
et moi!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:18 schreef APK het volgende:
[..]
Je bent een individu. Een heldin van het vrije woord! Jij gaat rechter door zee dan de Titanic en verdient een standbeeld als de enige persoon in dit topic -mij uitgezonderd natuurlijk- die stelling durft te nemen tegen euh.... Tegen wie eigenlijk![]()
Who the fuck is Joo, nooit van gehoord, staat niet op de lijstquote:Op donderdag 24 november 2005 23:23 schreef versabommie het volgende:
Lieve Cuallllll , Mag Joo nu ook gaan stemmen ?
DUH!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:26 schreef cuall het volgende:
[..]
Who the fuck is Joo, nooit van gehoord, staat niet op de lijst![]()
Overmorgen om 0.05quote:Op donderdag 24 november 2005 23:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
Rustig maar dan kom ik over morgen0.05 terug en geef jou punten![]()
NEE!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:23 schreef versabommie het volgende:
Lieve Cuallllll , Mag Joo nu ook gaan stemmen ?
Day je punt is duidelijkquote:
Ja alles staat al klaar hoor, ik ben je naam niet vergetenquote:Op donderdag 24 november 2005 23:38 schreef versabommie het volgende:
is het stembiljet al klaar, ohw roodharige kadaver der spelleiding?
Gelukkig, er staan namelijk fans aan de dranghekken te trappelen om me het huis uit te halenquote:Op donderdag 24 november 2005 23:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja alles staat al klaar hoor, ik ben je naam niet vergeten![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:46 schreef versabommie het volgende:
Hey Cuall, denk jij trouwens dat we erg beroemd zijn buiten het huis?
Als je nog even doorgaat over je neukneusje Joo, dan stem ik morgen niet op jou!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Day je punt is duidelijkWat heb ik gedaan om je zo anti-bommie te maken ?
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je nog even doorgaat over je neukneusje Joo, dan stem ik morgen niet op jou!![]()
Joh net of ik van jou steun kan verwachten, het liefst bestel je nog een kuupie aarde extra voor het geval dat !quote:Op donderdag 24 november 2005 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je nog even doorgaat over je neukneusje Joo, dan stem ik morgen niet op jou!![]()
Hij heeft denk ik over jou reacties heen gelezen hoor Wichedangel, als hij het had gezien, had hij jou ook een mailtje gestuurd, geloof ik echtquote:Op donderdag 24 november 2005 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij heeft mij nog niet gemaild![]()
Neuh had mijn e-mail toen nog niet in mijn profiel staan.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Hij heeft denk ik over jou reacties heen gelezen hoor Wichedangel, als hij het had gezien, had hij jou ook een mailtje gestuurd, geloof ik echt![]()
Hij staat al sinds vanmorgen 9 uur klaar.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:56 schreef CartWOman het volgende:
*stoort*
APk honey, doe jij je ding zo nog? Ik ben enigszin s unde rthe influence en tel de minuten tot 12 uur zodat ik kan slapen.![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neuh had mijn e-mail toen nog niet in mijn profiel staan.
EEN UITROEPTEKEN???quote:Op donderdag 24 november 2005 23:59 schreef lovebear het volgende:
NOG ! MINUUT
Zo hoef jij t niet te doen bommie![]()
MY GOD!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:26 schreef cuall het volgende:
[..]
Who the fuck is Joo, nooit van gehoord, staat niet op de lijst![]()
*diepe zucht slaakt*quote:Op donderdag 24 november 2005 23:57 schreef APK het volgende:
[..]
Hij staat al sinds vanmorgen 9 uur klaar.![]()
Proost trouwens! Dronken vrouwen.![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:04 schreef Joohanna het volgende:
Ik ga zo stemmen!
quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:05 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Maar je staat niet op de lijst zegt onze eigen Fok Rita Verdonk.![]()
gelukkig ben ik weer genomineerd...op de bank is het zooo gesselig! [hoge stem...koffiereclame...]quote:Op donderdag 24 november 2005 22:59 schreef cuall het volgende:
ATTENTIE
![]()
De volgende bewoners zitten op de bank
Versabommie
Maurisico
Jappie
EINDE BERICHT
![]()
Zit Bommie te knijpen Maurisico?quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:07 schreef Maurisico het volgende:
[..]
gelukkig ben ik weer genomineerd...op de bank is het zooo gesselig! [hoge stem...koffiereclame...]
Ik hou niet van die bijbelse namenquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:09 schreef demins het volgende:
Waarom mocht Joohanna nou eigenlijk niet stemmen, ook al weer?![]()
Gebrek aan enig muzikaal gehoor???![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |