Daar kan ik niet meer op sinds er een permban op IP gegeven is dankzij jouw integere posten!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Pleurt op tis exitavond! Anders rot je maar lekker naar het voetbalonline forum!![]()
![]()
Nix geen wit voetje, ik probeer je alleen aan het verstand te brengen dat je vraag niet werd beantwoord zoals jij hem las om pijnlijke situaties strax te voorkomen!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je doet ook alles voor een wit voetje bij de notaris![]()
JAZEKERRRRRRRRR!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:19 schreef demins het volgende:
[..]
IHeb je nog meer van die dingen? Voor damesbewoners van vrouwelijke kunne bijvoorbeeld?![]()
"Lieffie, er is een verschil tussen stemmen en nomineren, je vraag ging of je nog mocht stemmen als je eruit zou moeten gaan door een gedwongen exit."quote:Op donderdag 24 november 2005 19:45 schreef KRIBBET het volgende:
Even een vraagje, mag ik vanavond na mijn gedwongen exit nog wel nomineren![]()
En nog maar een voetjequote:Op donderdag 24 november 2005 20:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nix geen wit voetje, ik probeer je alleen aan het verstand te brengen dat je vraag niet werd beantwoord zoals jij hem las om pijnlijke situaties strax te voorkomen!
quote:Op donderdag 24 november 2005 20:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
"Lieffie, er is een verschil tussen stemmen en nomineren, je vraag ging of je nog mocht stemmen als je eruit zou moeten gaan door een gedwongen exit."
Gelukkig had ik je post bewaard voordat je je weer bedachtquote:
Ik niet hoor nergens last van, mijn kanjer Chantal blijft als 1 van de laatste overquote:Op donderdag 24 november 2005 20:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Kribbet heb je last van Exit-zenuwen?
Neem een dranje jongen en relax![]()
Stemmen mag je dan wel, nomineren nietquote:Op donderdag 24 november 2005 20:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gelukkig had ik je post bewaard voordat je je weer bedacht![]()
Maar ik mag dus gewoon nomineren na een eventuele exit van Chantal want je kan niet blijven draaien met je woorden![]()
Wordt hier verdorie vlak voor de live uitzending bij m'n koffie met moorkop weggerukt omdat er een melding voor me stond.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:16 schreef cuall het volgende:
Bericht voor Snaptnix (Lieske), Demins (Dido). Kribbet (Chantal)
![]()
Snaptnix (Lieske), Demins (Dido). Kribbet (Chantal), jullie hebben nog niet genomineerd, mocht er een exit zijn vanavond van Lieske, Dido of Chantal, vervalt jullie mogelijkheid om in het virtuele huis te nomineren.
Einde bericht
![]()
Mail je die carte blanche nog even, lieverd?quote:Op donderdag 24 november 2005 20:27 schreef Joohanna het volgende:
Cadeautje (mijn Frans is zo slecht nog niet) voor Demins!
[afbeelding]
Nee hoor, de boodschap is helemaal duidelijkquote:Op donderdag 24 november 2005 20:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Stemmen mag je dan wel, nomineren niet![]()
Sorry, het is niet anders, .................straf me maar af![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 20:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wordt hier verdorie vlak voor de live uitzending bij m'n koffie met moorkop weggerukt omdat er een melding voor me stond.![]()
Maar hoe kan je stem nou meetellen als je naam uit het lijstje wordt geschrapt, klinkt niet echt logisch![]()
ZO ongeveer wel jaquote:Op donderdag 24 november 2005 20:44 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
Lasso om je heen en mee naar de servival
Zal Bommie leuk vinden! Nou weet iedereen dat ie Frans heet! Moest dat nou?quote:Op donderdag 24 november 2005 20:27 schreef Joohanna het volgende:
Cadeautje (mijn Frans is zo slecht nog niet) voor Demins!
[afbeelding]
Ik zit aan de momenteel nummer 2 vastquote:Op donderdag 24 november 2005 20:47 schreef versabommie het volgende:
Wie zat aan wie gekoppeld?
Voor de bank is het wel belangrijk, dat je in elk geval wel genomineerd hebt. Natuurlijk is er altijd het risico dat jou nominatie gelijk is met de persoon die er door de exit uit het echte huis moet vertrekken, ja......dan heb je dus pechquote:Op donderdag 24 november 2005 20:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wordt hier verdorie vlak voor de live uitzending bij m'n koffie met moorkop weggerukt omdat er een melding voor me stond.![]()
Maar hoe kan je stem nou meetellen als je naam uit het lijstje wordt geschrapt, klinkt niet echt logisch![]()
Maar goed ik ga dan nog wel even snel nomineren.....
godskolere die heb ik wel 40 keer over de mail zien langskomen de afgelopen 5 jaar....quote:Op donderdag 24 november 2005 20:52 schreef KRIBBET het volgende:
Ja zelfs met de Multipla kan je te hard rijden![]()
Wat denk je dat mij vanmiddag gebeurde?
Reed ik op de weg van Barneveld naar Ede, stond er opeens halverwege een agent met een lasergun te controleren (natuurlijk in het kader van de verkeersveiligheid!!!!).
Ik reed maar een kleine 30 km/h te hard, maar natuurlijk moest ik stoppen.
Of meneer agent mijn rij- en kenteken bewijs even mocht inzien.
Dat mocht, en terwijl hij deze bekeek vroeg hij waar ik zo snel naartoe ging. "Ik ben op weg naar m'n werk" zei ik.
"En wat doet u dan voor werk?" wilde de agent weten.
"Ik ben een penisverlenger." zei ik.
"Penisverlenger?" zei de agent verbaasd, "daar heb ik nog nooit van gehoord! Hoe doet u dat?"
"Ach," zei ik, "er zijn verschillende manieren voor". "Er zijn ook verschillende gereedschappen voor, maar we hangen de heren ook wel eens aan hun geslachtsdeel op totdat deze uitgerekt is tot ongeveer 1,80 meter."
"1,80 meter!" riep de agent, "wat moet je in hemelsnaam met een lul van 1,80?!?"
"Die geven we een lasergun en zetten we langs de weg!" zei ik.
Boete voor 35 km/h te snel rijden: 187 euro
Boete voor de belediging van een ambtenaar in functie: 50 euro
Die blik in z'n ogen : onbetaalbaar![]()
De enige plek waar jij 35 km te hard kan rijden is een woonerf!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:52 schreef KRIBBET het volgende:
Ja zelfs met de Multipla kan je te hard rijden![]()
Wat denk je dat mij vanmiddag gebeurde?
Reed ik op de weg van Barneveld naar Ede, stond er opeens halverwege een agent met een lasergun te controleren (natuurlijk in het kader van de verkeersveiligheid!!!!).
Ik reed maar een kleine 30 km/h te hard, maar natuurlijk moest ik stoppen.
Of meneer agent mijn rij- en kenteken bewijs even mocht inzien.
Dat mocht, en terwijl hij deze bekeek vroeg hij waar ik zo snel naartoe ging. "Ik ben op weg naar m'n werk" zei ik.
"En wat doet u dan voor werk?" wilde de agent weten.
"Ik ben een penisverlenger." zei ik.
"Penisverlenger?" zei de agent verbaasd, "daar heb ik nog nooit van gehoord! Hoe doet u dat?"
"Ach," zei ik, "er zijn verschillende manieren voor". "Er zijn ook verschillende gereedschappen voor, maar we hangen de heren ook wel eens aan hun geslachtsdeel op totdat deze uitgerekt is tot ongeveer 1,80 meter."
"1,80 meter!" riep de agent, "wat moet je in hemelsnaam met een lul van 1,80?!?"
"Die geven we een lasergun en zetten we langs de weg!" zei ik.
Boete voor 35 km/h te snel rijden: 187 euro
Boete voor de belediging van een ambtenaar in functie: 50 euro
Die blik in z'n ogen : onbetaalbaar![]()
GNAGNAGNA kijk maar even een paar berichten hierbovenquote:Op donderdag 24 november 2005 21:08 schreef versabommie het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHA
Hey kribbet, ouwe pikketrekker...nomineer me dan als je kaaaaaaaaaaaaan!
GNAGNAGNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op donderdag 24 november 2005 21:06 schreef KRIBBET het volgende:
Nominatielijst.
Vul achter de pijl achter je naam degene in die je wil nomineren. Onderaan je motivatie!
Gert (Nathalie)------------------------> Jappie
APK (Roel)-----------------------------> Jappie
Snaptnix (Lieske)---------------------> Maurisico
Day--------------------------------------->
PC eend--------------------------------> Jappie
Versabommie (Roel)---------------> Jappie
Cuall (Joost)----------------------------> APK
Demins (Dido)--------------------------> Maurisico
Maurisico (Rob)------------------------>Day
Jappie------------------------------------>
Kribbet (Chantal)----------------------> Versabommie
Motivatie:
De door hem opgezette haatcampagne is werkelijk heel laag bij de grond.
De kans dat ik er zo uitga is door mijn koppeling aan Chantal erg groot dus nu moest het er maar is van komen.
quote:Op donderdag 24 november 2005 21:09 schreef cuall het volgende:
ATTENTIE BEWONERS
![]()
Door de exit van Chantal moet Kribbet onmiddelijk het virtuele BB-huis verlaten
EINDE BERICHT
![]()
Mijn avond kan op de 1 of andere manier toch niet stuk, Chantal het huis uit en mijn vriend bommie waarschijnlijk op de bankquote:Op donderdag 24 november 2005 21:09 schreef cuall het volgende:
ATTENTIE BEWONERS
![]()
Door de exit van Chantal moet Kribbet onmiddelijk het virtuele BB-huis verlaten
EINDE BERICHT
![]()
Flikker op echt niet !quote:
Ik neem mijn verlies als een kerel, zou je ook is moeten doenquote:
Zit me eerlijk gezegd de ballen uit me broek te lachen nu ...heel die nominatie niet gezienquote:Op donderdag 24 november 2005 21:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik neem mijn verlies als een kerel, zou je ook is moeten doen![]()
Ja hoor, je nominatie was op tijd binnen en telt dus mee voor de bank van morgenquote:Op donderdag 24 november 2005 21:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mijn avond kan op de 1 of andere manier toch niet stuk, Chantal het huis uit en mijn vriend bommie waarschijnlijk op de bank![]()
![]()
En over een paar uur mag ik alweer punten gevenquote:
Goeie actie kribbet...ik denk dat ik daar maar eens op door ga bordurenquote:Op donderdag 24 november 2005 21:06 schreef KRIBBET het volgende:
Nominatielijst.
Vul achter de pijl achter je naam degene in die je wil nomineren. Onderaan je motivatie!
Gert (Nathalie)------------------------> Jappie
APK (Roel)-----------------------------> Jappie
Snaptnix (Lieske)---------------------> Maurisico
Day--------------------------------------->
PC eend--------------------------------> Jappie
Versabommie (Roel)---------------> Jappie
Cuall (Joost)----------------------------> APK
Demins (Dido)--------------------------> Maurisico
Maurisico (Rob)------------------------>Day
Jappie------------------------------------>
Kribbet (Chantal)----------------------> Versabommie
Motivatie:
De door hem opgezette haatcampagne is werkelijk heel laag bij de grond.
De kans dat ik er zo uitga is door mijn koppeling aan Chantal erg groot dus nu moest het er maar is van komen.
Ik zat hier peentjes te zweten, fok was erg langzaam (laptop ook) maar echt waar de namen moesten nog genoemd worden en hij stond erquote:Op donderdag 24 november 2005 21:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zit me eerlijk gezegd de ballen uit me broek te lachen nu ...heel die nominatie niet gezien![]()
Tijdens het typen kwam die gedachte en hoop bij me boven, knal hem op die bankquote:Op donderdag 24 november 2005 21:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Goeie actie kribbet...ik denk dat ik daar maar eens op door ga borduren![]()
Ik zat me echt de barste te lachen ...eerst omdat ik dacht dat je niet meer kon nomineren en daarna omdat ik zag dat je echt een multiplarijder bentquote:Op donderdag 24 november 2005 21:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zat hier peentjes te zweten, fok was erg langzaam (laptop ook) maar echt waar de namen moesten nog genoemd worden en hij stond er![]()
Zie het maar als een afscheidscadeautje![]()
Kribbet, ik vind het zo naar dat je moet vertrekken, gezellig rondrijen in je karretje door het huis is er nu niet meer bijquote:Op donderdag 24 november 2005 21:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zat hier peentjes te zweten, fok was erg langzaam (laptop ook) maar echt waar de namen moesten nog genoemd worden en hij stond er![]()
Zie het maar als een afscheidscadeautje![]()
Iemand er extra inschoppen omadat er iemand weg is.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zat me echt de barste te lachen ...eerst omdat ik dacht dat je niet meer kon nomineren en daarna omdat ik zag dat je echt een multiplarijder bent![]()
Mijn keuze voor Chantal was een gevaarlijke dat wist ik al maar ik wist al dat het plezier van de exit van Chantal vele malen groter zou zijn dan mijn exitquote:Op donderdag 24 november 2005 21:21 schreef cuall het volgende:
[..]
Kribbet, ik vind het zo naar dat je moet vertrekken, gezellig rondrijen in je karretje door het huis is er nu niet meer bij![]()
maar gelukkig mag je nog wel stemmen
![]()
Ja erg naar voor kribbet, had hem graag verder zien komen als ditquote:Op donderdag 24 november 2005 21:21 schreef cuall het volgende:
[..]
Kribbet, ik vind het zo naar dat je moet vertrekken, gezellig rondrijen in je karretje door het huis is er nu niet meer bij![]()
maar gelukkig mag je nog wel stemmen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |