Godskolere, wat ben jij een jankert. Je begint een spel, verkort de levensduur van het spel en nog duurt het je te lang. Zo zou je het zeker zondag ook graag zien he? Na 5 minuten affluiten zodat de neuzen weg kunnen komen met een gelijkspelletje?quote:Op donderdag 24 november 2005 15:24 schreef APK het volgende:
[..]
Excuses aanvaard.![]()
Maar ik ga toch echt pleiterik hoor, dat gezeur om punten duurt me allemaal veel te lang.![]()
Als ze haar tanden poetst heb je al kans op een sprinkhanenplaag, bloedende rivieren en een selectieve uitbraak van pest en cholera!quote:Op donderdag 24 november 2005 15:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Cruella is gewoon de Dark Side, planten verschrompelen als ze langs loopt, dingen vliegen spontaan in brand, waar ze komt is er gloom, misery, hangt er een penetrante sulfur lucht.
Een vrijwillige exit is alleen geldig als de persoon zelf zich uit de lijst haaltquote:Op donderdag 24 november 2005 15:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nu kappen allemaal met die fucking vrijwillige exits, tis nu wel leuk geweest!![]()
Of jij jat de teksten van Milagroquote:Op donderdag 24 november 2005 15:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Cruella is gewoon de Dark Side, planten verschrompelen als ze langs loopt, dingen vliegen spontaan in brand, waar ze komt is er gloom, misery, hangt er een penetrante sulfur lucht.
Of ik reageerde met deze tekst op een volledig van Milagro gejat betoog van Bommie.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:41 schreef PH52 het volgende:
[..]
Of jij jat de teksten van Milagro
Of Milagro jat jouw teksten
Of jij bent Milagro
Of dit is een tekst uit de bijbel die vrij in de ether hangt en opgepikt wordt door gevoelige geesten![]()
Serieus ? Wat een sukkel, kan ie nou ook z'n eigen teksten niet meer verzinnen? Matig !quote:Op donderdag 24 november 2005 15:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Of ik reageerde met deze tekst op een volledig van Milagro gejat betoog van Bommie.![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 15:48 schreef PH52 het volgende:
[..]
Serieus ? Wat een sukkel, kan ie nou ook z'n eigen teksten niet meer verzinnen? Matig !![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 15:20 schreef versabommie het volgende:
Met Cruela valt niet iets uit te praten, omdat Cruela maar doorratelt, en alles schoon en goed praat en de fout geheel bij de ander legt, heel subtiel, en je daarmee kompleet vastlult, omdat het , als je ertegen in gaat, lijkt alsof jij, Dido dus in dit gevl, rancuneus is en te trots om toe te geven.
Cruela ratelt dwars over en door je heen, verzuipt je in een woordenstroom, deelt uit, razendsnle, je krijgt amper tijd om een en ander te laten doordringen en een gepast weerwoord te geven.
Na zo'n gesprek blijf je compleet lamgeslagen en versuft achter om later de frustratie op te voelen komen, terwijl Cruela tevreden na suddert en aan iedereen die het horen wil, of niet , uit de doeken te doen, hoe zij het ziet, en hoe ze die ander het ook heeft laten inzien dat zij, Cruela gewoon het beste voor had met die ander, volkomen verkeerd begrepen is, en dat ze blij is dat ze het recht heeft kunnen zetten "zooooo, allemaal weer vriendjes!!!!!!!!!!" en dan begint ze opnieuw
quote:Op donderdag 24 november 2005 15:56 schreef APK het volgende:
Ok, ik blijf. Maar alleen als ik een eigen kamer krijg, beter eten en een gesprek met mijn moeder.
quote:Op donderdag 24 november 2005 15:56 schreef Gert het volgende:
[..]Kijk maar
Jammer hè. Bommie is bij mij ook gruwelijk door de mand gevallen.
Ik zag hem als potentiële winnaar, zeker sinds APK deze strijd mentaal niet meer aankon, maar dit is een ernstige vertrouwensbreuk: al die andere "originele" posts van 'm en die taalkundige spitsvondigheden, waar komen dié eigenlijk vandaan...![]()
Hier is notarieel ingrijpen vereist. Aanhouden en z'n fietstassen fouilleren. Kunnen gelijk al die kloons afgeschoten worden.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:12 schreef PH52 het volgende:
[..]
Hier is notarieel ingrijpen vereist. Aanhouden en z'n fietstassen fouilleren. Kunnen gelijk al die kloons afgeschoten worden.![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 15:56 schreef APK het volgende:
Ok, ik blijf. Maar alleen als ik een eigen kamer krijg, beter eten en een gesprek met mijn moeder.
Waarschijnlijk is hij nog op zoek naar een goede tekst die hij kan jattenquote:Op donderdag 24 november 2005 16:12 schreef ChantalC het volgende:
Wat is bommie stil, wat is die bommie stil, lalalalalaaaaaa![]()
Wat een zelfverzekerdheidquote:Op donderdag 24 november 2005 12:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
1) Heb het meer over je intellectuele bagage
2) Als ik op de bank zit zijn er denk ik wel mensen te vinden die op me stemmen. Teamlead en zijn groupies bijvoorbeeld![]()
Die ene stem van jou gaat mij niet over de rand duwen!
quote:
Jammer hè. Teamlead is bij mij gruwelijk door de mand gevallen.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij nog op zoek naar een goede tekst die hij kan jatten
Jahoor, daar hebben we een snuggere Tinus.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:19 schreef Maurisico het volgende:
[..]
vindt het eigenlijk wel humor...... denk eigeniljk niet dat Versa dit deed om bewust te plagiëren...
Precies, afbranden die plagiatter !quote:Op donderdag 24 november 2005 17:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Jahoor, daar hebben we een snuggere Tinus.
Nee natúúrlijk deed hij dat niet !! Maar daar gaan we hem wél op pakken!![]()
Modder maar lekker door, ik zojuist twee fotografen een een zeer lekkere interviewster in mijn kamertje op bezoek gehad.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:21 schreef Maurisico het volgende:
zeker sinds APK deze strijd mentaal niet meer aankon.
Alleen jij moet heel goed op je tellen passen als je de prinsengracht oversteekt vanaaf maat .quote:Op donderdag 24 november 2005 15:56 schreef APK het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |