quote:
Ik ben er toch niet zo blij mee, maar bedankt.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:02 schreef CartWOman het volgende:
Da's geen schande meer, Tommie. Vind ik dus, hè?
Gewoon, je in de huid van Lieske verplaatsen en dan de vragen beantwoorden. Het lukte mij in 1 keerquote:Op donderdag 24 november 2005 09:39 schreef bloempjuh het volgende:
Wat moet je invullen om een Lieske te zijn?
Nope, want dat heb ik ook ingevuld en ik ben Ingrid.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:43 schreef Jane het volgende:
Chantal!
Ik weet trouwens niet of ik die vraag over hoe je spreekt wel goed heb ingevuld. Geen van de antwoorden sloeg op mij. Ik slik geen woorden in, ben niet kak, maar heb ook geen sterk regionaal accent. Dat laatste heb ik uit pure armoede wel ingevuld. Vrees dat dat wel aan mijn 'Chantal-zijn' heeft bijgedragen.
Ik denk dat jij te veel met homo's bezig bent, is best verdacht eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:42 schreef klootje het volgende:
hahaha,op helemaal niemand,alleen latente homo's geven zich daar voor op.Is het jullie trouwens opgevallen dat Rob wel een geel riempje heeft bij zijn geel shirtje,een wit riempje bij zijn wit shirtje maar geen roze riempje bij zijn roze shirtje,zou die hetero zijn?
Oh nee,ik dacht ff niet aan de armbandjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |