Dit klinkt zo "team USA"quote:Op donderdag 24 november 2005 22:46 schreef APK het volgende:
[..]
Heeft ze in ieder geval een flinke leuter.![]()
Ja je zult ook zélf eens met originele tekst komen.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gert zei: "ik heb dat mokkel he-le-maal in me zak en kan gewoon rondneuken en haar aan het lijntje houden"
Maargoed dat heb ik ook maar van horen zeggen!
Sound advice! Proost!!quote:
Is bij jou Fok niet traag dan?quote:Op donderdag 24 november 2005 22:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ben je weer met een smerige leugencampagne bezig!![]()
Ze kan ook op Jappie (mijn held) stemmen, die zit toch al op de bank en dan staan Jappie, Versafantiel en mauriceco genomineerd.
![]()
Bovendien lijk ik op haar vriendje.![]()
Newsmanquote:Op donderdag 24 november 2005 22:49 schreef demins het volgende:
[..]
Sound advice! Proost!!![]()
Hoe heet die dronkaard ook alweer die hier wel eens kwam binnenwaggelen?
Newsman. Die heb ik al een hele tijd niet gezien.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:49 schreef demins het volgende:
[..]
Sound advice! Proost!!![]()
Die is van de keldertrap gestruikeld.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Newsman. Die heb ik al een hele tijd niet gezien.
Moeten we die dan niet eens een kaartje sturen? Ik zag hem altijd graag komen...quote:Op donderdag 24 november 2005 22:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Newsman. Die heb ik al een hele tijd niet gezien.
Day.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:49 schreef demins het volgende:
quote:Op donderdag 24 november 2005 22:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Die is van de keldertrap gestruikeld.
Hoi.
We hebben Naatje overleefd.![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 22:53 schreef APK het volgende:
[..]
Day.![]()
Gratis bij de buren zuipen en dan hier halfbezopen in dit prijzige klasse-etablissement effe op de stemlijst urineren.![]()
Wel een beeeeetje jong, APK-tje...quote:
Ze heeft met haar dronken kop op het verkeerde stemknopje gedrukt!quote:Op donderdag 24 november 2005 22:55 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
het is maar goed dat Day nu aan het nomineren is en dit w.s. te laat leest
JIJ bent overmorgen aan de beurt!quote:Op donderdag 24 november 2005 22:53 schreef APK het volgende:
[..]
Day.![]()
Gratis bij de buren zuipen en dan hier halfbezopen in dit prijzige klasse-etablissement effe op de stemlijst urineren.![]()
Misschien was het een kloonquote:Op donderdag 24 november 2005 22:53 schreef demins het volgende:
[..]
Moeten we die dan niet eens een kaartje sturen? Ik zag hem altijd graag komen...![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 22:54 schreef Day het volgende:
Nominatielijst.
Vul achter de pijl achter je naam degene in die je wil nomineren. Onderaan je motivatie!
Motivatie:
Na dit topic gelezen te hebben, heb ik eigenlijk de keuze uit 3 namen:
Maurisico: omdat hij mij schijnbaar te zwak vindt om me staande te houden tussen de rest van de proleten. (maak je om mij maar niet druk, ik red me wel)
Versabommie: die mij tegen Gert op wil stoken (dat gaat je niet lukken, schat. Zelf WA lukt het niet)
Kribbet: reden doet er niet meer aan toe, hij ligt eruit (HAHA)
Ik weet dat velen nu van mij verwachten dat ik APK nomineer, zodat hij ook op de bank zit. Sorry mensen, ik moet jullie teleurstellen. Ik stem nog steeds op gevoel, dus APK, Gert en PC Eend krijgen (voorlopig) van mij geen stem. Jappie en Demins ga ik steeds leuker vinden en ik wil niet alleen met mannen overblijven, dus Cuall en Snaptnix krijgen ook geen stem. Het wordt dus kiezen tussen Maurisico en Bommie. Maurisico, ik vergeef je je beschermingsdrang voor deze ene keer. Bommie, jij hebt me in de voorronde minpunten gegeven, dus lieverd, ik nomineer JOU! Enne, bij deze deterug!
Top filmpjes gemaaktquote:Op donderdag 24 november 2005 22:57 schreef PC eend het volgende:
Geen enkele nominatie
Wat heb ik gedaan
Ghehehe, ja!quote:Op donderdag 24 november 2005 22:55 schreef Wickedangel het volgende:
"We" hebben Nathalie overleefd?![]()
Willem-Alexander post hier?!quote:Op donderdag 24 november 2005 22:54 schreef Day het volgende:
Versabommie: die mij tegen Gert op wil stoken (dat gaat je niet lukken, schat. Zelf WA lukt het niet)
Maak je geen zorgen, ik kom morgen gewoon om 23:55 uur terug en geef jou 2 punten!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:00 schreef Jappie het volgende:
Day!!! wat doe je![]()
Ik zie nu continu het beeld van Gert en Apk als grijnzende kadaverknagers op mijn netvlies![]()
![]()
[afbeelding]
APK, heb jij die high five-smiley bij de hand?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:00 schreef Jappie het volgende:
Day!!! wat doe je![]()
Ik zie nu continu het beeld van Gert en Apk als grijnzende kadaverknagers op mijn netvlies![]()
![]()
[afbeelding]
quote:
Contractbreuk!quote:Op donderdag 24 november 2005 22:54 schreef Day het volgende:
Ik stem nog steeds op gevoel, dus APK, Gert en PC Eend krijgen (voorlopig) van mij geen stem.
Oeh, mag ik hem een keertje lenen om een avondlang naar zoveel schoonheid te staren?quote:En oh ja, mijn vriend is VEEL knapper dan jij!![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:00 schreef Jappie het volgende:
Day!!! wat doe je![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:01 schreef Day het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik kom morgen gewoon om 23:55 uur terug en geef jou 2 punten!![]()
Wel een wip-smiley:quote:Op donderdag 24 november 2005 23:02 schreef Gert het volgende:
APK, heb jij die high five-smiley bij de hand?![]()
Ik heb nog geprobeerd te helpenquote:Op donderdag 24 november 2005 23:00 schreef Jappie het volgende:
Day!!! wat doe je![]()
![]()
[afbeelding]
Ik zal doen alsof ik deze post nooit gelezen heb.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:01 schreef Day het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik kom morgen gewoon om 23:55 uur terug en geef jou 2 punten!![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:00 schreef Jappie het volgende:
Day!!! wat doe je![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oepsie....![]()
[afbeelding]
Sorry Gert![]()
Knijpt Bommie zijn balletjes langzaam doch hard aan gort... Kijk hem eens rood aanlopen >quote:Op donderdag 24 november 2005 22:28 schreef versabommie het volgende:
Hoor ik daar een handtasje? Wheeeehehehe
Uhuh. Neem mij maar hoor. Heel flink.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oepsie....![]()
[afbeelding]
Sorry Gert![]()
Trek het je niet aan meid.....over een uur of 30 mag je het nog eens dunnetjes overdoenquote:Op donderdag 24 november 2005 23:08 schreef Day het volgende:
Ik begrijp dat ik jullie strategie nu volkomen verziekt heb?
Hè, wat jammer nou!
Jij bent een avondmens, he!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:09 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Knijpt Bommie zijn balletjes langzaam doch hard aan gort... Kijk hem eens rood aanlopen >
Moet jij niet op bed liggen, kippetje?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:09 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Knijpt Bommie zijn balletjes langzaam doch hard aan gort... Kijk hem eens rood aanlopen >
IK WIST HET!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Trek het je niet aan meid.....over een uur of 30 mag je het nog eens dunnetjes overdoen![]()
BTW...mijn strategie is er eigenlijk geen....ik mag iedereen in het huis...zijn echt prima mensen allemaal...maar ja...met Gert heb ik nu eenmaal de minste band he
![]()
Back at ya, pik!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:14 schreef demins het volgende:
High-fived Bommie!
Uiteraard niet...ut was nogal lekker weerquote:Op donderdag 24 november 2005 23:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh. Neem mij maar hoor. Heel flink.
Ik hoorde al van APK dat je niet op was komen dagen vanavond bij de Arena.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |