Ik begrijp net dat ze 6 punten mogen verdelen? Dan is 2 keer 3 of 3 keer 2 toch een logische optie?quote:Op donderdag 24 november 2005 00:41 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ze moeten geen punten geven Cuall zegt net dat ze er 2 terug in t huis mogen halen
Neen, ik kom spoedig met een stem!quote:Op donderdag 24 november 2005 00:44 schreef Maurisico het volgende:
Tis ver over 12 en dat doet Cuall... ze geeft feitelijk de macht aan Versa en Gert....onze strenge notaris laat de boel sloffen...en maakt hiermee een blunder van formaat.........kan ik godverdomme de hele nacht wakker blijven om te wachten op de stemmen....
Ja Gert en Bommie hebben het geraden, zij mogen aangeven wie er mogen blijvenquote:Op donderdag 24 november 2005 00:44 schreef Day het volgende:
Cuall, zijn de vragen al beantwoord?
ja door Bommie en Gert.quote:
Ik dacht het wel, maar ik ben het spoor al lang kwijtquote:
Neeee geen punten bommie en Gert moeten er gewoon 2 uitkiezen om in t huis te blijvenquote:Op donderdag 24 november 2005 00:44 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik begrijp net dat ze 6 punten mogen verdelen? Dan is 2 keer 3 of 3 keer 2 toch een logische optie?
Das maar goed ook dan. Een eend op het spoorquote:Op donderdag 24 november 2005 00:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht het wel, maar ik ben het spoor al lang kwijt
Maar dan wel verplicht 2 negatieve stemmen.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:47 schreef Day het volgende:
OK, jammer.
Oh heilige Cuall?
Misschien is het handig als je zulke belangrijke mededelingen ook in de SC post?
Gert en versabommie toch? Dat IS toch al bekend?quote:Op donderdag 24 november 2005 00:47 schreef cuall het volgende:
GERT EN VERSABOMMIE
Jullie moeten binnen 10 minuten jullie naam bekend maken
Gert heet Gert en Versabommie heet Versabommie. Zoiets??quote:Op donderdag 24 november 2005 00:47 schreef cuall het volgende:
GERT EN VERSABOMMIE
Nou begrijp ik het!quote:Op donderdag 24 november 2005 00:44 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik begrijp net dat ze 6 punten mogen verdelen? Dan is 2 keer 3 of 3 keer 2 toch een logische optie?
Jij snapt ook niks hè??quote:
OK bij deze. Ik kies niet voor Isa, ze is mijn lievelingsmod/posteres op het forum, en ze wil niet negatief nomineren, ze heeft het er echt moeilijk me. Ik weet ook dat isa het topic leuk vind en sans rancune het topic actief blijft volgenquote:Op donderdag 24 november 2005 00:47 schreef cuall het volgende:
GERT EN VERSABOMMIE
Kom nou niet met rare voorstellen als 6 keer 1 of 1 keer 6 want daar hebben we niet zoveel aan!quote:
Teamlead is dit een vrijwillige exit??quote:Op donderdag 24 november 2005 00:50 schreef teamlead het volgende:
ik vind het prima zo.. gert en bommie gaan de spanning natuurlijk zo lang mogelijk proberen te rekken... en ik ga daar niet op wachten..tot de volgende stemronde..
JEUMIG!quote:Op donderdag 24 november 2005 00:47 schreef cuall het volgende:
GERT EN VERSABOMMIE
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:50 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Gert en versabommie toch? Dat IS toch al bekend?
sjeessssssssssss ik snap er niks meer van![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:52 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Teamlead is dit een vrijwillige exit??
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:50 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Gert en versabommie toch? Dat IS toch al bekend?
sjeessssssssssss ik snap er niks meer van![]()
Van de vorige lijder hadden we een uur meer per dagquote:Op donderdag 24 november 2005 00:53 schreef cuall het volgende:
NOMINEREN begint om 1.00 uur tot 00.00 uur
Indien de namen dan niet bekend zijn gemaakt door Gert en Bommie, kiest CU-Hummie zelf twee bewoners![]()
Waar IS die gast?quote:Op donderdag 24 november 2005 00:53 schreef Maurisico het volgende:
mijn lot ligt in de handen van Gert....[tromgeroffel.....]
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:53 schreef cuall het volgende:
NOMINEREN begint om 1.00 uur tot 00.00 uur
Indien de namen dan niet bekend zijn gemaakt door Gert en Bommie, kiest CU-Hummie zelf twee bewoners![]()
wie bedoel je mij.. of Gert? als je Gert bedoelt, moe je niet bij mij zijn... en anders... wat wil je precies van me weten moppie?quote:
YES! Overheen gelezen!quote:Op donderdag 24 november 2005 00:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Beide namen zijn al bekend gemaakt
[inkoppertje] Verbeter de wereld,begin bij jezelfquote:Op donderdag 24 november 2005 00:57 schreef Joohanna het volgende:
[..]
YES! Overheen gelezen!
Kan er misschien wat minder gepost worden hier?![]()
Hoe dan ook, van harte gefeliciteerd met je roemrijk terugkeren.........!quote:Op donderdag 24 november 2005 00:56 schreef Maurisico het volgende:
[..]
wie bedoel je mij.. of Gert? als je Gert bedoelt, moe je niet bij mij zijn... en anders... wat wil je precies van me weten moppie?.....ach kut.. tis al laat.. je zei WAAR ik las wie....
![]()
Niet nodig, ik weet nog net te onthouden wat ik zelf schrijf.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
[inkoppertje] Verbeter de wereld,begin bij jezelf[/inkoppertje]
Maar op die lui die "veilig" stonden kunnen we nu toch wel stemmen??quote:Op donderdag 24 november 2005 00:59 schreef cuall het volgende:
MEDEDELING
![]()
EXIT VAN DE VOLGENDE BEWONERS
Isabeau
teamlead
![]()
![]()
einde mededeling
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:59 schreef cuall het volgende:
MEDEDELING
![]()
Isabeau
teamlead
![]()
![]()
einde mededeling
![]()
Owwwwquote:Op donderdag 24 november 2005 00:59 schreef cuall het volgende:
MEDEDELING
![]()
Isabeau
teamlead
![]()
![]()
einde mededeling
![]()
NEEEEEEEEE Isaquote:Op donderdag 24 november 2005 00:59 schreef cuall het volgende:
MEDEDELING
![]()
Isabeau
teamlead
![]()
![]()
einde mededeling
![]()
Dan mag je niet meer stemmen.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:53 schreef teamlead het volgende:
[..]in het vorige topic gaf ik al aan dat ik niet de Rob van de SErvival-game wil zijn.... met open vizier gestreden... kansloos ten onder.. het zij zo...
Kan jij me advies geven?quote:Op donderdag 24 november 2005 01:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar op die lui die "veilig" stonden kunnen we nu toch wel stemmen??
Of is het nomineren???![]()
En dat voor iemand uit Limbabwe.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar goed.. finalist neemt niemand me meer af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |