Ik begrijp net dat ze 6 punten mogen verdelen? Dan is 2 keer 3 of 3 keer 2 toch een logische optie?quote:Op donderdag 24 november 2005 00:41 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ze moeten geen punten geven Cuall zegt net dat ze er 2 terug in t huis mogen halen
Neen, ik kom spoedig met een stem!quote:Op donderdag 24 november 2005 00:44 schreef Maurisico het volgende:
Tis ver over 12 en dat doet Cuall... ze geeft feitelijk de macht aan Versa en Gert....onze strenge notaris laat de boel sloffen...en maakt hiermee een blunder van formaat.........kan ik godverdomme de hele nacht wakker blijven om te wachten op de stemmen....
Ja Gert en Bommie hebben het geraden, zij mogen aangeven wie er mogen blijvenquote:Op donderdag 24 november 2005 00:44 schreef Day het volgende:
Cuall, zijn de vragen al beantwoord?
ja door Bommie en Gert.quote:
Ik dacht het wel, maar ik ben het spoor al lang kwijtquote:
Neeee geen punten bommie en Gert moeten er gewoon 2 uitkiezen om in t huis te blijvenquote:Op donderdag 24 november 2005 00:44 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik begrijp net dat ze 6 punten mogen verdelen? Dan is 2 keer 3 of 3 keer 2 toch een logische optie?
Das maar goed ook dan. Een eend op het spoorquote:Op donderdag 24 november 2005 00:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht het wel, maar ik ben het spoor al lang kwijt
Maar dan wel verplicht 2 negatieve stemmen.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:47 schreef Day het volgende:
OK, jammer.
Oh heilige Cuall?
Misschien is het handig als je zulke belangrijke mededelingen ook in de SC post?
Gert en versabommie toch? Dat IS toch al bekend?quote:Op donderdag 24 november 2005 00:47 schreef cuall het volgende:
GERT EN VERSABOMMIE
Jullie moeten binnen 10 minuten jullie naam bekend maken
Gert heet Gert en Versabommie heet Versabommie. Zoiets??quote:Op donderdag 24 november 2005 00:47 schreef cuall het volgende:
GERT EN VERSABOMMIE
Nou begrijp ik het!quote:Op donderdag 24 november 2005 00:44 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik begrijp net dat ze 6 punten mogen verdelen? Dan is 2 keer 3 of 3 keer 2 toch een logische optie?
Jij snapt ook niks hè??quote:
OK bij deze. Ik kies niet voor Isa, ze is mijn lievelingsmod/posteres op het forum, en ze wil niet negatief nomineren, ze heeft het er echt moeilijk me. Ik weet ook dat isa het topic leuk vind en sans rancune het topic actief blijft volgenquote:Op donderdag 24 november 2005 00:47 schreef cuall het volgende:
GERT EN VERSABOMMIE
Kom nou niet met rare voorstellen als 6 keer 1 of 1 keer 6 want daar hebben we niet zoveel aan!quote:
Teamlead is dit een vrijwillige exit??quote:Op donderdag 24 november 2005 00:50 schreef teamlead het volgende:
ik vind het prima zo.. gert en bommie gaan de spanning natuurlijk zo lang mogelijk proberen te rekken... en ik ga daar niet op wachten..tot de volgende stemronde..
JEUMIG!quote:Op donderdag 24 november 2005 00:47 schreef cuall het volgende:
GERT EN VERSABOMMIE
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:50 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Gert en versabommie toch? Dat IS toch al bekend?
sjeessssssssssss ik snap er niks meer van![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:52 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Teamlead is dit een vrijwillige exit??
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:50 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Gert en versabommie toch? Dat IS toch al bekend?
sjeessssssssssss ik snap er niks meer van![]()
Van de vorige lijder hadden we een uur meer per dagquote:Op donderdag 24 november 2005 00:53 schreef cuall het volgende:
NOMINEREN begint om 1.00 uur tot 00.00 uur
Indien de namen dan niet bekend zijn gemaakt door Gert en Bommie, kiest CU-Hummie zelf twee bewoners![]()
Waar IS die gast?quote:Op donderdag 24 november 2005 00:53 schreef Maurisico het volgende:
mijn lot ligt in de handen van Gert....[tromgeroffel.....]
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:53 schreef cuall het volgende:
NOMINEREN begint om 1.00 uur tot 00.00 uur
Indien de namen dan niet bekend zijn gemaakt door Gert en Bommie, kiest CU-Hummie zelf twee bewoners![]()
wie bedoel je mij.. of Gert? als je Gert bedoelt, moe je niet bij mij zijn... en anders... wat wil je precies van me weten moppie?quote:
YES! Overheen gelezen!quote:Op donderdag 24 november 2005 00:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Beide namen zijn al bekend gemaakt
[inkoppertje] Verbeter de wereld,begin bij jezelfquote:Op donderdag 24 november 2005 00:57 schreef Joohanna het volgende:
[..]
YES! Overheen gelezen!
Kan er misschien wat minder gepost worden hier?![]()
Hoe dan ook, van harte gefeliciteerd met je roemrijk terugkeren.........!quote:Op donderdag 24 november 2005 00:56 schreef Maurisico het volgende:
[..]
wie bedoel je mij.. of Gert? als je Gert bedoelt, moe je niet bij mij zijn... en anders... wat wil je precies van me weten moppie?.....ach kut.. tis al laat.. je zei WAAR ik las wie....
![]()
Niet nodig, ik weet nog net te onthouden wat ik zelf schrijf.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
[inkoppertje] Verbeter de wereld,begin bij jezelf[/inkoppertje]
Maar op die lui die "veilig" stonden kunnen we nu toch wel stemmen??quote:Op donderdag 24 november 2005 00:59 schreef cuall het volgende:
MEDEDELING
![]()
EXIT VAN DE VOLGENDE BEWONERS
Isabeau
teamlead
![]()
![]()
einde mededeling
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:59 schreef cuall het volgende:
MEDEDELING
![]()
Isabeau
teamlead
![]()
![]()
einde mededeling
![]()
Owwwwquote:Op donderdag 24 november 2005 00:59 schreef cuall het volgende:
MEDEDELING
![]()
Isabeau
teamlead
![]()
![]()
einde mededeling
![]()
NEEEEEEEEE Isaquote:Op donderdag 24 november 2005 00:59 schreef cuall het volgende:
MEDEDELING
![]()
Isabeau
teamlead
![]()
![]()
einde mededeling
![]()
Dan mag je niet meer stemmen.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:53 schreef teamlead het volgende:
[..]in het vorige topic gaf ik al aan dat ik niet de Rob van de SErvival-game wil zijn.... met open vizier gestreden... kansloos ten onder.. het zij zo...
Kan jij me advies geven?quote:Op donderdag 24 november 2005 01:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar op die lui die "veilig" stonden kunnen we nu toch wel stemmen??
Of is het nomineren???![]()
En dat voor iemand uit Limbabwe.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar goed.. finalist neemt niemand me meer af
Wilquote:Op donderdag 24 november 2005 01:01 schreef cuall het volgende:
Vul achter de pijl achter je naam degene in die je wil nomineren.
gelukkig ga jij daar niet meer overquote:
En is het nu nomineren om te vertrekken of nomineren om te blijven??quote:Op donderdag 24 november 2005 01:01 schreef cuall het volgende:
Nominatielijst
---------------------------------------------------------------------
Vul achter de pijl achter je naam degene in die je wil nomineren. Onderaan je nominatie!
Gert------------------------>
APK----------------------->
Snaptnix------------------>
Day------------------------>
PC eend---------------- -->
Versabommie------------>
Cuall--------------------- ->
Demins-------------------->
Maurisico----------------->
Jappie--------------------->
Kribbet-------------------->
Motivatie:
-----------------------------------------------------------
gebruik van dit formulier is verplicht
-----------------------------------------------------------
Nomineren kan tot 00.00 uur
we vertonen niet allemaal uiterlijke kenmerken van iemand met het syndroom van down hoorquote:
quote:
eerst een foto van je tieten.........quote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:59 schreef cuall het volgende:
MEDEDELING
![]()
Isabeau
teamlead
![]()
![]()
einde mededeling
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 01:04 schreef cuall het volgende:
Isa en teamlead, jammer dat jullie weg moeten, zal jullie missen
![]()
Nomineren doen de bewoners, stemmen doet iedereenquote:Op donderdag 24 november 2005 01:04 schreef Coos het volgende:
[..]
En is het nu nomineren om te vertrekken of nomineren om te blijven??![]()
Ik raak nu ook de draad een beetje kwijt.![]()
Vrijwillige exit = toedeledokie. Heeft Cummie ook al een paar keer aangegeven.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:04 schreef teamlead het volgende:
gelukkig ga jij daar niet meer over![]()
Dus jij hoort bij de ene procent.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
we vertonen niet allemaal uiterlijke kenmerken van iemand met het syndroom van down hoor
Ah shit! Teamlead. Ik was te laat met het beantwoorden van de vragen, anders had ik je wel teruggehaald!quote:Op donderdag 24 november 2005 01:01 schreef teamlead het volgende:
[..]it was fun while it lasted
maar goed.. finalist neemt niemand me meer af
Is het hier dan ook nooit afgelopenquote:Op donderdag 24 november 2005 01:01 schreef cuall het volgende:
Nominatielijst
Dus ik mag helemaal niet!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 01:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Nomineren doen de bewoners, stemmen doet iedereen![]()
hohoquote:Op donderdag 24 november 2005 01:05 schreef APK het volgende:
[..]
Vrijwillige exit = toedeledokie. Heeft Cummie ook al een paar keer aangegeven.![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 01:06 schreef Day het volgende:
[..]
Ah shit! Teamlead. Ik was te laat met het beantwoorden van de vragen, anders had ik je wel teruggehaald!![]()
Het gaat je goed, hè?
U vraagt wij draaienquote:Op donderdag 24 november 2005 01:05 schreef Coos het volgende:
[..]
eerst een foto van je tieten.........![]()
En ik dan ?quote:Op donderdag 24 november 2005 01:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
Zodra ik toestemming krijg om weer te stemmen, kun jij rekenen op tenminste één stem als je genomineerd zou zijn
Doet het niet bij mij.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien
Click here to watch BB-PC-eend-campagne
jij bent geen vrouw.. en jij overwoog niet eens om mij terug te halen.... dus.. helaasquote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 01:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus ik mag helemaal niet!!!![]()
Dan ga ik naar bed.![]()
Komt door die kut-Gert.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is het hier dan ook nooit afgelopen![]()
Wat een akelig type! Ken ik hem?quote:Op donderdag 24 november 2005 01:10 schreef APK het volgende:
[..]
Komt door die kut-Gert.
Op een ander forum lopen zeiken dat het te lang duurt, gaat hij hier lullige kwisvraagjes beantwoorden om weggestemde kandidaten weer naar binnen te slepen.![]()
BB tieten, heel kort, en als ik niet win komt de extended versie nooit onlinequote:Op donderdag 24 november 2005 01:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Doet het niet bij mij.
Mediaplayer werkt niet goed.
Kan er ook niets aan doen.
Doe effe een streamverslag dan.![]()
Tuurlijkquote:Op donderdag 24 november 2005 01:05 schreef teamlead het volgende:
[..]dank....
overigens: ik mag toch wel nog gewoon stemmen zodra de bank bekend is?
oooooooooooooooooooooooohquote:Op donderdag 24 november 2005 01:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat een akelig type! Ken ik hem?
quote:Op donderdag 24 november 2005 01:10 schreef cuall het volgende:
[..]
klopt----vrijwillige exit = verlies van je stemrecht
quote:hoho Ik ben keurig volgens de wil van de stemgerechtigden weggestemd.. Ik heb alleen afgezien van een Rob-actie
quote:Op donderdag 24 november 2005 01:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Tuurlijkik verwacht niet anders van je
![]()
hey, ik wilde alleen een keer tamrah naaien !quote:Op donderdag 24 november 2005 01:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
jij bent geen vrouw.. en jij overwoog niet eens om mij terug te halen.... dus.. helaas
Klein mannetje. Staat altijd kruizen te ruiken naast barkrukken.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat een akelig type! Ken ik hem?
Truste Coosquote:Op donderdag 24 november 2005 01:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus ik mag helemaal niet!!!![]()
Dan ga ik naar bed.![]()
Oh je bedoelt mijn téringdwerg!quote:Op donderdag 24 november 2005 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
Klein mannetje. Staat altijd kruizen te ruiken naast barkrukken.![]()
Hij zit nu bij Day onder de plak, tochquote:Op donderdag 24 november 2005 01:13 schreef Wickedangel het volgende:
Oh je bedoelt mijn téringdwerg!
Volgens mij is er helemaal geen sprake van een vrijwille exit: Hij is er toch gewoon uitgestemd?quote:Op donderdag 24 november 2005 01:10 schreef cuall het volgende:
[..]
klopt----vrijwillige exit = verlies van je stemrecht
ja zeg.. had gewoon ff haar nummer gevraagd danquote:Op donderdag 24 november 2005 01:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
hey, ik wilde alleen een keer tamrah naaien !
We laten haar in die waan.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:14 schreef APK het volgende:
[..]
Hij zit nu bij Day onder de plak, toch
volgens mij ook hoor.. maar ik zal niet ingaan tegen de dictator als zij anders beslist.......quote:Op donderdag 24 november 2005 01:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Volgens mij is er helemaal geen sprake van een vrijwille exit: Hij is er toch gewoon uitgestemd?
Ik ga eerst wel even een paffie draaien en een mailtje naar Kribbet sturen om de tactiek van de komende 23 uur te bespreken. Die heeft ook niet veel met voetbal.quote:
We'll see!!!!quote:
Kruip jij effe lekker terug naar die steen waar je onder vandaan kwamquote:
CATFIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 01:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kruip jij effe lekker terug naar die steen waar je onder vandaan kwam![]()
Geen probleem!quote:Op donderdag 24 november 2005 01:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
LPF-leden??quote:Op donderdag 24 november 2005 01:16 schreef Joohanna het volgende:
Als nachtoverweging wil ik jullie graag het volgende mededelen:
eerst waren er 10.000
toen nog maar 89
nu nog ongeveer 60
btw: ook leuk en wat minder arbeidsintensief dan BB5!
Alle finalisten behouden hun stemrecht, ook al zijn ze exitquote:Op donderdag 24 november 2005 01:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Volgens mij is er helemaal geen sprake van een vrijwille exit: Hij is er toch gewoon uitgestemd?
HAHAHAHA... jij bent veel te leuk om boos op te wordenquote:Op donderdag 24 november 2005 01:18 schreef Day het volgende:
[..]
Geen probleem!
Maar ik neem je teringdwerg wel mee, past ie precies onder!![]()
Kutnijd???quote:Op donderdag 24 november 2005 01:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij was toch al wegquote:Op donderdag 24 november 2005 01:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ga eerst wel even een paffie draaien en een mailtje naar Kribbet sturen om de tactiek van de komende 23 uur te bespreken. Die heeft ook niet veel met voetbal.
Dus ik mag echt niet?? Ik kan gewoon een uurtje gaan lurken??![]()
Ik zit óp de barkruk, want ik heb wél geld voor bier.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
Klein mannetje. Staat altijd kruizen te ruiken naast barkrukken.![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 01:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
HAHAHAHA... jij bent veel te leuk om boos op te worden![]()
dan blijft de vraag: wordt mijn beslissing om af te zien van een rob-actie als vrijwillige exit aangemerkt?quote:Op donderdag 24 november 2005 01:18 schreef cuall het volgende:
[..]
Alle finalisten behouden hun stemrecht, ook al zijn ze exit![]()
Uitzondering=vrijwillige exit, dan verlies je het recht om te stemmen, slappelingen zitten we niet op te wachten![]()
Ow mister relnichtquote:Op donderdag 24 november 2005 01:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Kutnijd???![]()
Ik zet mijn geld op Day.![]()
Ik zei dat ik net zo goed naar bed kan gaan als ik niet mag stoken stemmen!!quote:
Doe eens orgineel, kan jou het schelenquote:Op donderdag 24 november 2005 01:19 schreef versabommie het volgende:
ohw ik wil trouwens niets verraden maar ik denk dat ik pc eend ga nomineren maar ik weet het niet zeker,,,,
OEPS?quote:Op donderdag 24 november 2005 01:21 schreef cuall het volgende:
Ik moet mijn nominatie gaan overdenken en dat doe ik het best in mijn bed![]()
![]()
Nee hoor, blijf maar lekker knus bij mij. Biertje?quote:Op donderdag 24 november 2005 01:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeg Wicked, ben je uitgespeeld met die proleet? Ik zie daar namelijk een heel aantrekkelijk meisje aan de andere kant van de bar, dat heel kwaad naar jou aan het kijken is. Anders vraag ik even wat er aan de hand is.
Je mag mij adviseren, dat vroeg ik net, ik ga blind op jouw spelinzicht afquote:Op donderdag 24 november 2005 01:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zei dat ik net zo goed naar bed kan gaan als ik niet mag stoken stemmen!!
Althans dat bedoelde ik.![]()
Jij mag van mij gewoon blijven stemmenquote:Op donderdag 24 november 2005 01:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan blijft de vraag: wordt mijn beslissing om af te zien van een rob-actie als vrijwillige exit aangemerkt?
Jaquote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 01:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Jij mag van mij gewoon blijven stemmen![]()
ik heb een hekel aan ouwe
![]()
![]()
![]()
![]()
Daaromquote:Op donderdag 24 november 2005 01:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je mag mij adviseren, dat vroeg ik net, ik ga blind op jouw spelinzicht af
Binnenkort niet meer.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:20 schreef Gert het volgende:
Ik zit óp de barkruk, want ik heb wél geld voor bier.![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 01:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee hoor, blijf maar lekker knus bij mij. Biertje?
quote:
quote:
Wie moet ik nomineren danquote:
Hey Eendjequote:
Wel een béétje flauw, Teamlead. Maurisico vraagt létterlijk aan jou: "Is dit een vrijwillige exit?"quote:
Dan houd je het nóg lang vol!quote:Op donderdag 24 november 2005 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is altijd gezellig.
Maar de wekker gaat weer om acht uur, dus...![]()
![]()
![]()
Het zijn allemaal losers, jij gaat winnenquote:
En, wat vond je van mijn vriendin?quote:
Waarmee dan??quote:Op donderdag 24 november 2005 01:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar goed dat ik je niet nog ff kom wakker houden dan.
Oh, was dàt je vriendin? Tja, leuke meid, wel. Beetje saai dat ze zo vroeg gaat slapen, vind je niet?. Ik begin altijd rond deze tijd pas lol te makenquote:Op donderdag 24 november 2005 01:36 schreef Gert het volgende:
[..]
En, wat vond je van mijn vriendin?
Leuke meid hè?
Alleen jammer dat ze altijd zo vroeg naar bed gaat.
Wat drink jij?![]()
Gert, Gert, Gert. Ik herken je niet meer door dit spel.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:29 schreef Gert het volgende:
Maar goed, Cuall is hier de baas nu, en ik vind je eigenlijk ook best een toffe peer!![]()
![]()
heb je hem weer hoor.quote:
Nee dat kan kloppen, ik voel me als het ware bevrijd! Het is mogelijk om met iedereen te levelen... waar een wil is, is een weg!quote:Op donderdag 24 november 2005 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
Gert, Gert, Gert. Ik herken je niet meer door dit spel.![]()
Gevoelig snaartje hè Roel Gert.quote:
Moet er wel even bij zeggen. ik kan niet zo goed tegen alcohol.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:42 schreef Gert het volgende:
[..]
* hmm bacootje Day, dat klinkt gezellig, is doe met je mee.![]()
O god, gelukkig heeft PcEend nachtdienst!!quote:Op donderdag 24 november 2005 01:43 schreef Day het volgende:
[..]
Moet er wel even bij zeggen. ik kan niet zo goed tegen alcohol.![]()
Ja, die beschermt me wel, Toch levelmaatje?quote:Op donderdag 24 november 2005 01:44 schreef Coos het volgende:
[..]
O god, gelukkig heeft PcEend nachtdienst!!![]()
Oei!quote:Op donderdag 24 november 2005 01:43 schreef Day het volgende:
[..]
Moet er wel even bij zeggen. ik kan niet zo goed tegen alcohol.![]()
PcEend notuleert slechts.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:45 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, die beschermt me wel, Toch levelmaatje?![]()
Hahahahahaquote:Op donderdag 24 november 2005 01:47 schreef Coos het volgende:
Maar met Gert kan je NIETS gebeuren. Geloof me!!![]()
Ik gebruik ze alleen functioneel.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:48 schreef APK het volgende:
Jullie veranderen allemaal in Lovebeartjes.![]()
![]()
![]()
Tuurlijk, wat dronk je ook alweerquote:Op donderdag 24 november 2005 01:45 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, die beschermt me wel, Toch levelmaatje?![]()
Twee biertjes had 'ie op, die schat.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:46 schreef Gert het volgende:
verzoek aan APK om hier niet te vertellen hoe ik laatst bij hem thuis lam op de grond flikkerde toen ik probeerde overeind te komen van de bank.![]()
Ik geloof het zomaar!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
Twee biertjes had 'ie op, die schat.![]()
Pssst, het is maar voor heel eventjes, schat. Ben even mijn verleidingstactieken aan het inzetten.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:48 schreef APK het volgende:
![]()
![]()
Ik ga 'em ook gebruiken als er weer zo'n lullig kwisje komt.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik gebruik ze alleen functioneel.![]()
Met uitzondering van deze![]()
![]()
![]()
Psst, hier m'n bacootje. Ruil je 'm even om voor een gewoon colaatje?quote:Op donderdag 24 november 2005 01:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tuurlijk, wat dronk je ook alweer![]()
Nee, ik kom niet aan de vrouwen van mijn buddy Gert. Dat zijn mannenregels.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:51 schreef Day het volgende:
Pssst, het is maar voor heel eventjes, schat. Ben even mijn verleidingstactieken aan het inzetten.
Trouwens, je bent toch niet vergeten dat jij eigenlijk mijn schatje bent?![]()
Ik zie bij jou ook weinig actie anders.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:48 schreef APK het volgende:
![]()
![]()
Waaromquote:Op donderdag 24 november 2005 01:53 schreef Day het volgende:
[..]
Psst, hier m'n bacootje. Ruil je 'm even om voor een gewoon colaatje?
Ik werk volgens de vrouwenregels: pakken wat je pakken kan.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, ik kom niet aan de vrouwen van mijn buddy Gert. Dat zijn mannenregels.![]()
Huh??quote:Op donderdag 24 november 2005 01:51 schreef Day het volgende:
[..]
Pssst, het is maar voor heel eventjes, schat. Ben even mijn verleidingstactieken aan het inzetten.
Trouwens, je bent toch niet vergeten dat jij eigenlijk mijn schatje bent?![]()
Halloquote:Op donderdag 24 november 2005 01:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom
Jij kon toch niet tegen drank
Ik geloof dat ik de pillenkar al voor middernacht hoorde langskomen.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:52 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga 'em ook gebruiken als er weer zo'n lullig kwisje komt.![]()
Waar zijn de goede oude tijden, met spanning tot twaalf uur en manische beslissingen van de dictator?
Nu hebben we een Valium-uitdeler aan het roer.![]()
* aan bar zit en ontroerd naar fotootje van Wicked in mijn portemonnee kijkt...quote:Op donderdag 24 november 2005 01:53 schreef Day het volgende:
[..]
Psst, hier m'n bacootje. Ruil je 'm even om voor een gewoon colaatje?
Ben bang dat je het lijstje kan gaan veranderenquote:Op donderdag 24 november 2005 01:41 schreef Coos het volgende:
Mijn favorieten lijstje voor de Servival
PcEend
Day
Kribbet
PcEend
Day
Kribbet
PcEend
Day
Kribbet
PcEend
Day
Kribbet
PcEend
Day
Kribbet
PcEend
Day
Kribbet
PcEend
Day
Kribbet
PcEend
Day
Kribbet
PcEend
Day
Kribbet
PcEend
Day
Kribbet
PcEend
Day
Kribbet
PcEend
Day
Kribbet
PcEend
Day
Kribbet
PcEend
Day
Kribbet
PcEend
Day
Kribbet
PcEend
Day
Kribbet
Hé toevallig. Die hebben niets met voetbalgekte.
Afvallende ballen enz. enz....![]()
Nee, dit zijn, op dit moment, voor mij de winnaars!!![]()
![]()
![]()
Als ik 98% van dit mailtje weghaal heb ik een inkoppertjequote:Op donderdag 24 november 2005 01:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zie bij jou ook weinig actie anders.![]()
Het meest geëngageerd ben je nog als je míj probeert af te zeiken.
Zit je in een post dictatoriale depressie?
Ik snap ook niet hoe jij er mee accoord kunt gaan dat Teamlead mag blijven stemmen, ondanks dat hij overduidelijk een vrijwillige exit heeft aangevraagd.
He moge duidelijk zijn dat mijn kus-smileys e.d. in deze sarcastisch waren, dus als jij nog een lijntje hebt naar Het Gezag: ik sta achter je.![]()
Halloquote:Op donderdag 24 november 2005 01:57 schreef Day het volgende:
[..]
Hallo, wakker worden!
Waarom denk je dat ik om een gewone cola vraag?!
* werpt Coos en APK een verwijtende blik toe! (verpesten alles, die gastenquote:Op donderdag 24 november 2005 01:58 schreef Gert het volgende:
[..]
* aan bar zit en ontroerd naar fotootje van Wicked in mijn portemonnee kijkt...![]()
Vind je het gek als je daarna buigt voor Cummie?quote:Op donderdag 24 november 2005 01:56 schreef Gert het volgende:
Ik snap ook niet hoe jij er mee accoord kunt gaan dat Teamlead mag blijven stemmen, ondanks dat hij overduidelijk een vrijwillige exit heeft aangevraagd.
Nee, ik ben blij dat ik geen dictator meer ben.quote:He moge duidelijk zijn dat mijn kus-smileys e.d. in deze sarcastisch waren, dus als jij nog een lijntje hebt naar Het Gezag: ik sta achter je.![]()
Dit had ik ook gelezen!!quote:Op donderdag 24 november 2005 01:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ben bang dat je het lijstje kan gaan veranderen![]()
Mij heb je nooit horen zeggen dat ik niet van voetbal hou![]()
Maar in tegenstelling met de meeste bewoners van dit fokhuis hou ik van VOETBAL en niet van een club.
Ik vind dat Coos aan de beurt isquote:Op donderdag 24 november 2005 02:03 schreef APK het volgende:
Maar pleeg gewoon een coup, het is haar ook gelukt.![]()
Ik ben voor Ajaxquote:Op donderdag 24 november 2005 02:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Dit had ik ook gelezen!!![]()
Een liefhebber dus.![]()
Waardering voor "het spelletje" .
Wielrennen is ook heel mooi qua spelletje.![]()
Van APK weet ik toevallig dat hij helemaal gek is op wk's Turnen Dames 1.![]()
Nee, nee, nee, ik kan niet rekenen.quote:Op donderdag 24 november 2005 02:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind dat Coos aan de beurt is
Slaap lekker levelmaatjequote:Op donderdag 24 november 2005 02:06 schreef Day het volgende:
Heren, ik ga nog even naar muziek luisteren.
Slaap lekker en een dikkevoor jullie allemaal! (ja, ook voor jou, APK!
)
Daarom juistquote:Op donderdag 24 november 2005 02:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, ik kan niet rekenen.
Ik ben rekenblind.
Vraag maar aan Gert!!![]()
Dat was alleen maar een provocatie naar jou, in de hoop dat dit het vuur weer zou aanwakkeren! Maar nee, je bent murw gestreden hè?quote:Op donderdag 24 november 2005 02:03 schreef APK het volgende:
[..]
Vind je het gek als je daarna buigt voor Cummie?![]()
Truste schatje!quote:Op donderdag 24 november 2005 02:06 schreef Day het volgende:
Slaap lekker en een dikkevoor jullie allemaal! (ja, ook voor jou, APK!
)
So whatquote:Op donderdag 24 november 2005 02:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, ik kan niet rekenen.
Ik ben rekenblind.
jullie laten me allemaal in de steekquote:
Zie ik hier een lichte aanmoediging om een coupe te plegen??quote:Op donderdag 24 november 2005 02:10 schreef APK het volgende:
[..]
So what
cuall kan toch gewoon de punten bijhouden
Jezus...quote:Op donderdag 24 november 2005 02:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Als ik 98% van dit mailtje weghaal heb ik een inkoppertje![]()
Ergens ben je dus wel voor het "spelletje" ?quote:Op donderdag 24 november 2005 02:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Dit had ik ook gelezen!!![]()
Een liefhebber dus.![]()
Waardering voor "het spelletje" .
Wielrennen is ook heel mooi qua spelletje.![]()
Van APK weet ik toevallig dat hij helemaal gek is op wk's Turnen Dames 1.![]()
Zo is niet nuquote:Op donderdag 24 november 2005 02:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
jullie laten me allemaal in de steek![]()
Nee, dat bedoelde ik niet lulquote:Op donderdag 24 november 2005 02:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Jezus...
Jij reageert op het woord "lijntje" als een hond op een verse drol.![]()
Ajax? zijn dat die brandblussersquote:Op donderdag 24 november 2005 02:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben voor Ajax![]()
Meer een kunstliefhebber dus![]()
Een lichte aanmoediging?quote:Op donderdag 24 november 2005 02:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Zie ik hier een lichte aanmoediging om een coupe te plegen??![]()
Kan toch nietquote:Op donderdag 24 november 2005 02:15 schreef Gert het volgende:
OK, genoeg geouwebet hier. Ik ga stemmen!
1.quote:Op donderdag 24 november 2005 02:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ergens ben je dus wel voor het "spelletje" ?
Maar het E.K kantklossen, daar blijf ik echt voor thuis![]()
Lijkt mij ook niet.quote:
AAAAUUUU krijg nu echt last van mijn net gepijnigde plasserquote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 02:18 schreef APK het volgende:
Coos, hou dat ding gewoon in je fotoboek man.![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 02:18 schreef APK het volgende:
Coos, hou dat ding gewoon in je fotobroek man.![]()
Die dikke buik daarboven doet het hemquote:
Waarom niet dan?quote:
Ik denk dat de oudere volgers onder ons er wel een gigantische Willem Boomsma actie in zien.quote:Op donderdag 24 november 2005 02:21 schreef Gert het volgende:
Nominatielijst
Vul achter de pijl achter je naam degene in die je wil nomineren. Onderaan je nominatie!
Gert------------------------> Jappie
APK----------------------->
PC eend---------------- -->
Versabommie------------>
Motivatie:
Ik nomineer Jappie. Ik vind het echt een gouwe gozer, niks mis mee. Ik hou van die gozer.
Maar ik heb het idee dat onze Jappert niet helemaal zichzelf is.
Hij hangt alleen nog maar angstvallig rond in de servial-topics, daarbuiten zie je hem niet meer. En dat is jammer, want Jappert heeft veel in zijn mars!
Kan best zijn dat ik de volgende keer iemand anders nomineer, maar ja je moet toch op iémand stemmen, dus deze keer: Jappie.
Kom kom Coos, het is maar een spelletje.quote:Op donderdag 24 november 2005 02:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk dat de oudere volgers onder ons er wel een gigantische Willem Boomsma actie in zien.
In één woord Gert;![]()
Man, man. Wat ben jij een matennaaier.quote:Op donderdag 24 november 2005 02:38 schreef Gert het volgende:
Kom kom Coos, het is maar een spelletje.
Ik zou het iig niet pikken als ik Jappie wasquote:Op donderdag 24 november 2005 02:38 schreef Gert het volgende:
[..]
As âhwe hap kèn je Jappie négeren, básjen, tiesen, maah niet nominerúh losâh!quote:Op donderdag 24 november 2005 02:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, hij heet toch Willem Bosboom (en die is al een jaar of 5 geleden overleden)quote:
Ken je klassiekersquote:Op donderdag 24 november 2005 02:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, hij heet toch Willem Bosboom (en die is al een jaar of 5 geleden overleden)
Ja. Dat vond ik ook, maar als iemand die ere-code keer op keer doorbreekt.... dan is hij voor mèn gein âhwe hap meâh, en ga ik gewaun iemant beoâhdeile op de feite!quote:Op donderdag 24 november 2005 02:41 schreef Coos het volgende:
[..]
As âhwe hap kèn je Jappie négeren, básjen, tiesen, maah niet nominerúh losâh!![]()
Wat nu Coosquote:Op donderdag 24 november 2005 02:41 schreef Coos het volgende:
[..]
As âhwe hap kèn je Jappie négeren, básjen, tiesen, maah niet nominerúh losâh!![]()
Meneer Bosboom is toch echt een klassieker hoorquote:
Je hebt het nu toch wel tegen Jappert hè.quote:Op donderdag 24 november 2005 02:47 schreef APK het volgende:
Dit is eigenlijk een aanmoedigingsstem. Kom op Jap, gabber! Stop met posten in dit stomme subforum!
Jouw familie heeft je nodig en als je zo doorgaat raak je je baan kwijt.
Big Brother 1984quote:Op donderdag 24 november 2005 02:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Meneer Bosboom is toch echt een klassieker hoor![]()
Ja, net als jij.quote:Op donderdag 24 november 2005 02:53 schreef Gert het volgende:
Je hebt het nu toch wel tegen Jappert hè.
quote:
1960quote:
Maar tóch zou ik het rot vinden als hij deze finale zou moeten verlaten.quote:
Wat een prachtig camera-shot, toen je die woorden uitsprak.quote:Op donderdag 24 november 2005 02:57 schreef Gert het volgende:
Ik heb eigenlijk nu al spijt van mijn stem.
Goedkope del dat je d'r ben.quote:Op donderdag 24 november 2005 02:57 schreef Gert het volgende:
[..]
20 jaar en 15 dagen! 9 november 1928.quote:
Ach de notaris is zooooo makkelijk, je mag vast wel veranderenquote:Op donderdag 24 november 2005 02:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar tóch zou ik het rot vinden als hij deze finale zou moeten verlaten.
Zoek je bonje??quote:Op donderdag 24 november 2005 02:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
20 jaar en 15 dagen! 9 november 1928.
KRIBBET is blij, zo blij!quote:Op donderdag 24 november 2005 03:01 schreef KRIBBET het volgende:
Ach de notaris is zooooo makkelijk, je mag vast wel veranderen![]()
Denk het niet en de exit van vanavond zie ik al helemaal niet zitten (Chantalquote:Op donderdag 24 november 2005 03:03 schreef APK het volgende:
[..]
KRIBBET is blij, zo blij!
Die gaat weer de nominaties overleven!![]()
Dat zou het ergste zijn. Dat je niet genomineerd wordt en toch moet wieberen omdat jij jouw hachje aan een bewoner gekoppeld hebt!quote:Op donderdag 24 november 2005 03:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Denk het niet en de exit van vanavond zie ik al helemaal niet zitten (Chantal)
Nee hoor maar ik van duidelijkheidquote:
Leun maar achterover Kribbet.quote:Op donderdag 24 november 2005 03:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Denk het niet en de exit van vanavond zie ik al helemaal niet zitten (Chantal)
Beetje Klukkluk vanavond??quote:Op donderdag 24 november 2005 03:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nee hoor maar ik van duidelijkheid![]()
Nee een beetje schijterig een Joost of Rob nemenquote:Op donderdag 24 november 2005 03:08 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zou het ergste zijn. Dat je niet genomineerd wordt en toch moet wieberen omdat jij jouw hachje aan een bewoner gekoppeld hebt!![]()
Hoe zit dat met dat stemadviesquote:Op donderdag 24 november 2005 03:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Beetje Klukkluk vanavond??![]()
[afbeelding]
Dat zou heel jammer zijn, eerst Chantal en dan Nathaliequote:Op donderdag 24 november 2005 03:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Leun maar achterover Kribbet.
Ik krijg net van gene zijde door dat Nathalie weg moet.![]()
daar 'hingen' er niet zoveel aan hè?
Aah klukkiequote:Op donderdag 24 november 2005 03:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Beetje Klukkluk vanavond??![]()
[afbeelding]
Kijk eens naar de personen die niet eens zichzelf aan een persoon willen verbinden omdat ze zogenaamd 'uniek' zijn.quote:Op donderdag 24 november 2005 03:12 schreef KRIBBET het volgende:
Nee een beetje schijterig een Joost of Rob nemenBeetje risico nemen hoor
![]()
Het is maar een spel het gaat niet om een paar miljoen
Dat hoor of lees je vanavond welquote:
Dat rijtje moet ook weer even teruggeplaatst worden door Cuallquote:Op donderdag 24 november 2005 03:16 schreef APK het volgende:
[..]
Kijk eens naar de personen die niet eens zichzelf aan een persoon willen verbinden omdat ze zogenaamd 'uniek' zijn.
Hup Roel!![]()
Day was er eentje.quote:Op donderdag 24 november 2005 03:18 schreef KRIBBET het volgende:
Wil wel weten wie de schijters waren![]()
Day staat wel hoog op mijn lijstje (en ik op die van haar) mijn uitval naar kleintje (dikke kont) was gemeen en onder de gordel ofzoquote:Op donderdag 24 november 2005 03:20 schreef APK het volgende:
[..]
Day was er eentje.
Maar die nomineer ik NOOIT omdat haar viend op mij lijkt, dus over smaak valt niet te twisten.![]()
OMG als hij de verkeerde pillen neemt ben ik te laat en sta genomineerdquote:Op donderdag 24 november 2005 03:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat hoor of lees je vanavond wel![]()
![]()
Je weet het maar nooitquote:Op donderdag 24 november 2005 03:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMG als hij de verkeerde pillen neemt ben ik te laat en sta genomineerd
HEEE ik heb de hele tijd gewacht, ze hebben lopen kloten verschrikkelijkquote:Op donderdag 24 november 2005 03:26 schreef Magics het volgende:
Hey shit, zie ik net in het gesloten stemtopic dat mijn punten niet zijn meegeteld omdat ik ipv 1 per ongeluk 2 had gedaan en neit had gemotiveerd.
Wist ik niet, stond allemaal niet ind e OP.
Maar goed volgende keer beter.
Ik heb het rechtgetrokken hoor.quote:Op donderdag 24 november 2005 03:26 schreef Magics het volgende:
Hey shit, zie ik net in het gesloten stemtopic dat mijn punten niet zijn meegeteld omdat ik ipv 1 per ongeluk 2 had gedaan en neit had gemotiveerd.
Wist ik niet, stond allemaal niet ind e OP.
Maar goed volgende keer beter.
Ik zou Gert nomineren.quote:Op donderdag 24 november 2005 03:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat hoor of lees je vanavond wel![]()
![]()
Ik heb al een aardig lijstje liggen van mensen die in aanmerking komen (10 ongeveer) maar dat bekijk ik morgenavond welquote:Op donderdag 24 november 2005 03:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zou Gert nomineren.
Maar ik weet nog steeds niet of dat nu voor blijven of vertrekken is.![]()
Dat was perfectquote:
In die meel zei je heel wat andersquote:Op donderdag 24 november 2005 03:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zou Gert nomineren.
Maar ik weet nog steeds niet of dat nu voor blijven of vertrekken is.![]()
Zo!!quote:Op donderdag 24 november 2005 03:35 schreef PC eend het volgende:
Nominatielijst
Vul achter de pijl achter je naam degene in die je wild nomineren. Onderaan je nominatie!
Gert------------------------> Jappie
APK-----------------------> Jappie
PC eend---------------- -->Jappie
Versabommie------------>
Motivatie:
Ik heb er alles aan gedaan om je in de finale te krijgen, onderweg een tegen portie matennaaierij aangelopen, maar nou ben jij aan de beurt
Maar jij hebt zoveel fans zelfs zonder campagne heb ik er volste vertrouwen in dat jij een sterke achterband hebt opgebouwd en waarschijnlijk hebben die tactloze matennaaiers nu hun eigen graf gegraven door dit zo openlijk te flikken.
Dat is toch een beetje een voetveeg actie
Daarom stem ik ook op jouw Jappie
Maar puur tactisch dan he
What the hell ik roep iedereen om het ook te doen en zo iedereen genomineerd te krijgen, dan zullen de willems uiteindelijk, geheel volgens de BB regels moeten vertrekken![]()
Dan zit iemand mij te hâkkuh!!quote:Op donderdag 24 november 2005 03:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
In die meel zei je heel wat anders
Gisteren teveel genomen, nu heb ik niks meerquote:
Gewoon achter APK aanlopen.quote:Op donderdag 24 november 2005 03:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gisteren teveel genomen, nu heb ik niks meer
Ik heb hier nog aardig wat liggen maar dan zien we hem de rest van het jaar niet meerquote:Op donderdag 24 november 2005 03:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Gewoon achter APK aanlopen.
Pillenbrug, weet je wel??![]()
Ik heb al wat gevonden, weet niet wat het is, maar dat merk ik zo welquote:Op donderdag 24 november 2005 03:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Gewoon achter APK aanlopen.
Pillenbrug, weet je wel??![]()
Dan hoop ik ook maar dat ik net downers heb lopen slikkenquote:Op donderdag 24 november 2005 03:51 schreef Coos het volgende:
In de SC gaat het ook lekker.
Ik ga maar effe chillen, lezen/paffie, wie weet nog rukken en slapen.![]()
Morguh Liefje,quote:Op donderdag 24 november 2005 05:41 schreef ChantalC het volgende:
Welke randdebiel heeft ervoor gezorgd dat Isabeau eruit ligt?
Ik heb geen respect meer voor de finalisten... Vanaf nu ga ik over lijken...![]()
Duhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Mocht je willen... Ook jij behoort tot de finalisten!quote:Op donderdag 24 november 2005 09:07 schreef versabommie het volgende:
Morguh Liefje,
Nou ja wat komt dat komt, ik heb volledig vertrouwen in je, en als je wat wij hebben, stuk wil maken omdat PC Eend Isa eruit heeft geknikkerd dan moet je dat maar doen en zie ik wel verderquote:Op donderdag 24 november 2005 09:11 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Duhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Mocht je willen... Ook jij behoort tot de finalisten!![]()
![]()
![]()
Als iedereen op Jappie stemt krijgen we een mooie brede bank.quote:Op donderdag 24 november 2005 10:57 schreef M-en-A het volgende:
Jappie als bankzitter lijkt in ieder geval onomkeerbaar geworden. Benieuwd of de anderen het aandurven om er weer een hele grote bank van te maken of dat onze keuze vanaf 0.00 uur beperkt zal zijn.![]()
Dan kunnen jullie morgen weer nomineren? Mogen wij als niet finalisten nogwel stemmen ooit?quote:Op donderdag 24 november 2005 11:02 schreef APK het volgende:
Als iedereen op Jappie stemt krijgen we een mooie brede bank.![]()
Nee blondie, als iedereen jappie gaat nomineren dan zit iedereen op de bank....quote:Op donderdag 24 november 2005 11:10 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dan kunnen jullie morgen weer nomineren? Mogen wij als niet finalisten nogwel stemmen ooit?![]()
Hey Bitch! Wat sta jij godskolere vroeg op, zeg! Today's the day... Heb je al een modelletje in gedachten?quote:Op donderdag 24 november 2005 11:10 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dan kunnen jullie morgen weer nomineren? Mogen wij als niet finalisten nogwel stemmen ooit?![]()
En heeft Tamrah daar zelf nog iets over te zeggen?quote:Op donderdag 24 november 2005 01:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja zeg.. had gewoon ff haar nummer gevraagd dan
Alles goed, ouwe? En het mevrouwtje? Ligt zeker nog in d'r nest...quote:Op donderdag 24 november 2005 11:18 schreef versabommie het volgende:
Nu weer gaan opletten he, schaapje?
duhquote:Op donderdag 24 november 2005 11:24 schreef demins het volgende:
[..]
Alles goed, ouwe? En het mevrouwtje? Ligt zeker nog in d'r nest...![]()
Hee Bommie.. kort geleden nog iemand genaaid?quote:
ja teamlead, maar hij wilde niet zoenenquote:Op donderdag 24 november 2005 11:34 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Hee Bommie.. kort geleden nog iemand genaaid?![]()
Vandaag de grote dag! Voor het eerst buiten de bebouwde kom met de Fiat Panda (1992, eerste eigenaar). En dan gelijk 65 km snelweg erachteraan. Je moet maar durven! Deo volente ben ik net voor de reguliere weer terug. Brand je een kaars voor me, of wat jullie satanisten ook doen voor een goede afloop? Breng tenslotte mijn hartelijke groeten over aan Joo. Het was een goed gesprek, maar ik denk toch dat ik het niet meer na ga lezen...quote:
Ja echte bitches zijn geen watjes... Mannen wel...quote:Op donderdag 24 november 2005 11:19 schreef demins het volgende:
Hey Bitch! Wat sta jij godskolere vroeg op, zeg! Today's the day... Heb je al een modelletje in gedachten?![]()
Jouw "Blijf!" heeft me erg goed gedaan. Ik bleef, wat kan ik anders doen wanneer een Bitch het mij toebijt...![]()
Uhm... Als iedereen Jappie nomineert zit alleen Jappie op de bank en dus automatisch exit...quote:Op donderdag 24 november 2005 11:18 schreef versabommie het volgende:
Nee blondie, als iedereen jappie gaat nomineren dan zit iedereen op de bank....
Nu weer gaan opletten he, schaapje?
duh, je ligt altijd vroeg in je nest...het watje wil perse 8 uur slaap ....quote:Op donderdag 24 november 2005 11:42 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja echte bitches zijn geen watjes... Mannen wel...![]()
er moeten MINIMAAL 3 bankzitters zijn, als Jappie alle stemmen krijgt dan heeft de rest dus een gelijke stand van 0 nominaties wat dus inhoud dat de rest ook op de bank zit.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:43 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Uhm... Als iedereen Jappie nomineert zit alleen Jappie op de bank en dus automatisch exit...
Of zie ik het verkeerd?![]()
Verkeerd is nog maar zachtjes uitgedrukt!quote:Op donderdag 24 november 2005 11:43 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Uhm... Als iedereen Jappie nomineert zit alleen Jappie op de bank en dus automatisch exit...
Of zie ik het verkeerd?![]()
ze is zo druk met bitch worden dat ze is vergeten ook een beetje slim te worden!quote:Op donderdag 24 november 2005 11:47 schreef demins het volgende:
[..]
Verkeerd is nog maar zachtjes uitgedrukt!![]()
Jullie mannen denken gewoon veels te complex...quote:Op donderdag 24 november 2005 11:48 schreef versabommie het volgende:
ze is zo druk met bitch worden dat ze is vergeten ook een beetje slim te worden!
Jij slaapt 4,5 uur per nacht omdat je vrouw dan niet doorheeft dat je met vreemde vrouwen MSN't...quote:Op donderdag 24 november 2005 11:44 schreef versabommie het volgende:
Neem een voorbeeld aan mij, 4,5 uur slaap per nacht in een werkweek is MEER dan genoeg, sissy!
Hoe had ze daar aan moeten denken als ze nog niet slim is... Bitch worden is lastiger dan je denkt. Het is dan ook maar weinigen gegeven. Maar jij kent er 1quote:Op donderdag 24 november 2005 11:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze is zo druk met bitch worden dat ze is vergeten ook een beetje slim te worden!
Dit bevestigt wel weer Bommies diagnose!quote:Op donderdag 24 november 2005 11:51 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Jullie mannen denken gewoon veels te complex...![]()
Zou Isabeau nog terug mogen komen om wraak te nemen?quote:Op donderdag 24 november 2005 11:58 schreef Kleintje het volgende:
Het is net een echt BB huis.... de leukste bewoners gaan er als eerste uit!Isabeau en Gert...
Het is niet eerlijk.
Gisteren zat gewoon m'n vrouw erbij heurquote:Op donderdag 24 november 2005 11:52 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Jij slaapt 4,5 uur per nacht omdat je vrouw dan niet doorheeft dat je met vreemde vrouwen MSN't...
![]()
Gert zit er nog in hoor, schele.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:58 schreef Kleintje het volgende:
Het is net een echt BB huis.... de leukste bewoners gaan er als eerste uit!Isabeau en Gert...
Of de rest op 0 eindigt, valt nog te bezien want Jappie moet zelf ook nog stemmen, maar voor de brede bank maakt dat verder niet uit.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
er moeten MINIMAAL 3 bankzitters zijn, als Jappie alle stemmen krijgt dan heeft de rest dus een gelijke stand van 0 nominaties wat dus inhoud dat de rest ook op de bank zit.
Misschien doelt ze op mijn koppeling aan Nathalie vanavond.quote:
Beter zij dan Teamlood, daar heb ik namelijk in zijn bbed gescheten, maar het scheelt ik was dronken en kan me er niets van herinneren!quote:Op donderdag 24 november 2005 12:00 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Zou Isabeau nog terug mogen komen om wraak te nemen?![]()
Mocht ik vanavond overleven, dan zie ik je punten graag tegemoet, lekker ding!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 11:58 schreef Kleintje het volgende:
Ik moest mijn punten nu gewoon aan Jappie geven....
Maar jullie horen helemaal niet uit het huis....
Denk jij nou echt dat zij zo slim is?quote:Op donderdag 24 november 2005 12:03 schreef Gert het volgende:
Misschien doelt ze op mijn koppeling aan Nathalie vanavond.![]()
Waar het hart van vollooptquote:
Nee man.... ik keek echt scheel. Jij had gekozen....quote:Op donderdag 24 november 2005 12:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien doelt ze op mijn koppeling aan Nathalie vanavond.![]()
Ik ga er ook niet mee accoord dat Teamlead nog mag stemmen. Hij ontkende het gisteren ineens, maar hij heeft keihard een vrijwillige exit gedaan, punt. En dan mag je niet meer stemmen.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Beter zij dan Teamlood, daar heb ik namelijk in zijn bbed gescheten, maar het scheelt ik was dronken en kan me er niets van herinneren!
Ik heb gisteren op Jappie gestemd, niet op Isabeau.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:06 schreef Kleintje het volgende:
het feit dat jij Isabeau eruit hebt gestemd... dat maakt je hier niet geliefd. Als je eenmaal genomineerd bent kan jij niet op mijn stem rekenen iig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |