Alle finalisten behouden hun stemrecht, ook al zijn ze exitquote:Op donderdag 24 november 2005 01:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Volgens mij is er helemaal geen sprake van een vrijwille exit: Hij is er toch gewoon uitgestemd?
HAHAHAHA... jij bent veel te leuk om boos op te wordenquote:Op donderdag 24 november 2005 01:18 schreef Day het volgende:
[..]
Geen probleem!
Maar ik neem je teringdwerg wel mee, past ie precies onder!![]()
Kutnijd???quote:Op donderdag 24 november 2005 01:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kruip jij effe lekker terug naar die steen waar je onder vandaan kwam![]()
Jij was toch al wegquote:Op donderdag 24 november 2005 01:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ga eerst wel even een paffie draaien en een mailtje naar Kribbet sturen om de tactiek van de komende 23 uur te bespreken. Die heeft ook niet veel met voetbal.
Dus ik mag echt niet?? Ik kan gewoon een uurtje gaan lurken??![]()
Ik zit óp de barkruk, want ik heb wél geld voor bier.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
Klein mannetje. Staat altijd kruizen te ruiken naast barkrukken.![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 01:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
HAHAHAHA... jij bent veel te leuk om boos op te worden![]()
dan blijft de vraag: wordt mijn beslissing om af te zien van een rob-actie als vrijwillige exit aangemerkt?quote:Op donderdag 24 november 2005 01:18 schreef cuall het volgende:
[..]
Alle finalisten behouden hun stemrecht, ook al zijn ze exit![]()
Uitzondering=vrijwillige exit, dan verlies je het recht om te stemmen, slappelingen zitten we niet op te wachten![]()
Ow mister relnichtquote:Op donderdag 24 november 2005 01:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Kutnijd???![]()
Ik zet mijn geld op Day.![]()
Ik zei dat ik net zo goed naar bed kan gaan als ik niet mag stoken stemmen!!quote:
Doe eens orgineel, kan jou het schelenquote:Op donderdag 24 november 2005 01:19 schreef versabommie het volgende:
ohw ik wil trouwens niets verraden maar ik denk dat ik pc eend ga nomineren maar ik weet het niet zeker,,,,
OEPS?quote:Op donderdag 24 november 2005 01:21 schreef cuall het volgende:
Ik moet mijn nominatie gaan overdenken en dat doe ik het best in mijn bed![]()
![]()
Nee hoor, blijf maar lekker knus bij mij. Biertje?quote:Op donderdag 24 november 2005 01:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeg Wicked, ben je uitgespeeld met die proleet? Ik zie daar namelijk een heel aantrekkelijk meisje aan de andere kant van de bar, dat heel kwaad naar jou aan het kijken is. Anders vraag ik even wat er aan de hand is.
Je mag mij adviseren, dat vroeg ik net, ik ga blind op jouw spelinzicht afquote:Op donderdag 24 november 2005 01:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zei dat ik net zo goed naar bed kan gaan als ik niet mag stoken stemmen!!
Althans dat bedoelde ik.![]()
Jij mag van mij gewoon blijven stemmenquote:Op donderdag 24 november 2005 01:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan blijft de vraag: wordt mijn beslissing om af te zien van een rob-actie als vrijwillige exit aangemerkt?
Jaquote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 01:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Jij mag van mij gewoon blijven stemmen![]()
ik heb een hekel aan ouwe
![]()
![]()
![]()
![]()
Daaromquote:Op donderdag 24 november 2005 01:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je mag mij adviseren, dat vroeg ik net, ik ga blind op jouw spelinzicht af
Binnenkort niet meer.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:20 schreef Gert het volgende:
Ik zit óp de barkruk, want ik heb wél geld voor bier.![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 01:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee hoor, blijf maar lekker knus bij mij. Biertje?
quote:
quote:
Wie moet ik nomineren danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |