ja teamlead, maar hij wilde niet zoenenquote:Op donderdag 24 november 2005 11:34 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Hee Bommie.. kort geleden nog iemand genaaid?![]()
Vandaag de grote dag! Voor het eerst buiten de bebouwde kom met de Fiat Panda (1992, eerste eigenaar). En dan gelijk 65 km snelweg erachteraan. Je moet maar durven! Deo volente ben ik net voor de reguliere weer terug. Brand je een kaars voor me, of wat jullie satanisten ook doen voor een goede afloop? Breng tenslotte mijn hartelijke groeten over aan Joo. Het was een goed gesprek, maar ik denk toch dat ik het niet meer na ga lezen...quote:
Ja echte bitches zijn geen watjes... Mannen wel...quote:Op donderdag 24 november 2005 11:19 schreef demins het volgende:
Hey Bitch! Wat sta jij godskolere vroeg op, zeg! Today's the day... Heb je al een modelletje in gedachten?![]()
Jouw "Blijf!" heeft me erg goed gedaan. Ik bleef, wat kan ik anders doen wanneer een Bitch het mij toebijt...![]()
Uhm... Als iedereen Jappie nomineert zit alleen Jappie op de bank en dus automatisch exit...quote:Op donderdag 24 november 2005 11:18 schreef versabommie het volgende:
Nee blondie, als iedereen jappie gaat nomineren dan zit iedereen op de bank....
Nu weer gaan opletten he, schaapje?
duh, je ligt altijd vroeg in je nest...het watje wil perse 8 uur slaap ....quote:Op donderdag 24 november 2005 11:42 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja echte bitches zijn geen watjes... Mannen wel...![]()
er moeten MINIMAAL 3 bankzitters zijn, als Jappie alle stemmen krijgt dan heeft de rest dus een gelijke stand van 0 nominaties wat dus inhoud dat de rest ook op de bank zit.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:43 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Uhm... Als iedereen Jappie nomineert zit alleen Jappie op de bank en dus automatisch exit...
Of zie ik het verkeerd?![]()
Verkeerd is nog maar zachtjes uitgedrukt!quote:Op donderdag 24 november 2005 11:43 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Uhm... Als iedereen Jappie nomineert zit alleen Jappie op de bank en dus automatisch exit...
Of zie ik het verkeerd?![]()
ze is zo druk met bitch worden dat ze is vergeten ook een beetje slim te worden!quote:Op donderdag 24 november 2005 11:47 schreef demins het volgende:
[..]
Verkeerd is nog maar zachtjes uitgedrukt!![]()
Jullie mannen denken gewoon veels te complex...quote:Op donderdag 24 november 2005 11:48 schreef versabommie het volgende:
ze is zo druk met bitch worden dat ze is vergeten ook een beetje slim te worden!
Jij slaapt 4,5 uur per nacht omdat je vrouw dan niet doorheeft dat je met vreemde vrouwen MSN't...quote:Op donderdag 24 november 2005 11:44 schreef versabommie het volgende:
Neem een voorbeeld aan mij, 4,5 uur slaap per nacht in een werkweek is MEER dan genoeg, sissy!
Hoe had ze daar aan moeten denken als ze nog niet slim is... Bitch worden is lastiger dan je denkt. Het is dan ook maar weinigen gegeven. Maar jij kent er 1quote:Op donderdag 24 november 2005 11:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze is zo druk met bitch worden dat ze is vergeten ook een beetje slim te worden!
Dit bevestigt wel weer Bommies diagnose!quote:Op donderdag 24 november 2005 11:51 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Jullie mannen denken gewoon veels te complex...![]()
Zou Isabeau nog terug mogen komen om wraak te nemen?quote:Op donderdag 24 november 2005 11:58 schreef Kleintje het volgende:
Het is net een echt BB huis.... de leukste bewoners gaan er als eerste uit!Isabeau en Gert...
Het is niet eerlijk.
Gisteren zat gewoon m'n vrouw erbij heurquote:Op donderdag 24 november 2005 11:52 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Jij slaapt 4,5 uur per nacht omdat je vrouw dan niet doorheeft dat je met vreemde vrouwen MSN't...
![]()
Gert zit er nog in hoor, schele.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:58 schreef Kleintje het volgende:
Het is net een echt BB huis.... de leukste bewoners gaan er als eerste uit!Isabeau en Gert...
Of de rest op 0 eindigt, valt nog te bezien want Jappie moet zelf ook nog stemmen, maar voor de brede bank maakt dat verder niet uit.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
er moeten MINIMAAL 3 bankzitters zijn, als Jappie alle stemmen krijgt dan heeft de rest dus een gelijke stand van 0 nominaties wat dus inhoud dat de rest ook op de bank zit.
Misschien doelt ze op mijn koppeling aan Nathalie vanavond.quote:
Beter zij dan Teamlood, daar heb ik namelijk in zijn bbed gescheten, maar het scheelt ik was dronken en kan me er niets van herinneren!quote:Op donderdag 24 november 2005 12:00 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Zou Isabeau nog terug mogen komen om wraak te nemen?![]()
Mocht ik vanavond overleven, dan zie ik je punten graag tegemoet, lekker ding!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 11:58 schreef Kleintje het volgende:
Ik moest mijn punten nu gewoon aan Jappie geven....
Maar jullie horen helemaal niet uit het huis....
Denk jij nou echt dat zij zo slim is?quote:Op donderdag 24 november 2005 12:03 schreef Gert het volgende:
Misschien doelt ze op mijn koppeling aan Nathalie vanavond.![]()
Waar het hart van vollooptquote:
Nee man.... ik keek echt scheel. Jij had gekozen....quote:Op donderdag 24 november 2005 12:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien doelt ze op mijn koppeling aan Nathalie vanavond.![]()
Ik ga er ook niet mee accoord dat Teamlead nog mag stemmen. Hij ontkende het gisteren ineens, maar hij heeft keihard een vrijwillige exit gedaan, punt. En dan mag je niet meer stemmen.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Beter zij dan Teamlood, daar heb ik namelijk in zijn bbed gescheten, maar het scheelt ik was dronken en kan me er niets van herinneren!
Ik heb gisteren op Jappie gestemd, niet op Isabeau.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:06 schreef Kleintje het volgende:
het feit dat jij Isabeau eruit hebt gestemd... dat maakt je hier niet geliefd. Als je eenmaal genomineerd bent kan jij niet op mijn stem rekenen iig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |