Hey Eendjequote:
Wel een béétje flauw, Teamlead. Maurisico vraagt létterlijk aan jou: "Is dit een vrijwillige exit?"quote:
Dan houd je het nóg lang vol!quote:Op donderdag 24 november 2005 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is altijd gezellig.
Maar de wekker gaat weer om acht uur, dus...![]()
![]()
![]()
Het zijn allemaal losers, jij gaat winnenquote:
En, wat vond je van mijn vriendin?quote:
Waarmee dan??quote:Op donderdag 24 november 2005 01:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar goed dat ik je niet nog ff kom wakker houden dan.
Oh, was dàt je vriendin? Tja, leuke meid, wel. Beetje saai dat ze zo vroeg gaat slapen, vind je niet?. Ik begin altijd rond deze tijd pas lol te makenquote:Op donderdag 24 november 2005 01:36 schreef Gert het volgende:
[..]
En, wat vond je van mijn vriendin?
Leuke meid hè?
Alleen jammer dat ze altijd zo vroeg naar bed gaat.
Wat drink jij?![]()
Gert, Gert, Gert. Ik herken je niet meer door dit spel.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:29 schreef Gert het volgende:
Maar goed, Cuall is hier de baas nu, en ik vind je eigenlijk ook best een toffe peer!![]()
![]()
heb je hem weer hoor.quote:
Nee dat kan kloppen, ik voel me als het ware bevrijd! Het is mogelijk om met iedereen te levelen... waar een wil is, is een weg!quote:Op donderdag 24 november 2005 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
Gert, Gert, Gert. Ik herken je niet meer door dit spel.![]()
Gevoelig snaartje hè Roel Gert.quote:
Moet er wel even bij zeggen. ik kan niet zo goed tegen alcohol.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:42 schreef Gert het volgende:
[..]
* hmm bacootje Day, dat klinkt gezellig, is doe met je mee.![]()
O god, gelukkig heeft PcEend nachtdienst!!quote:Op donderdag 24 november 2005 01:43 schreef Day het volgende:
[..]
Moet er wel even bij zeggen. ik kan niet zo goed tegen alcohol.![]()
Ja, die beschermt me wel, Toch levelmaatje?quote:Op donderdag 24 november 2005 01:44 schreef Coos het volgende:
[..]
O god, gelukkig heeft PcEend nachtdienst!!![]()
Oei!quote:Op donderdag 24 november 2005 01:43 schreef Day het volgende:
[..]
Moet er wel even bij zeggen. ik kan niet zo goed tegen alcohol.![]()
PcEend notuleert slechts.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:45 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, die beschermt me wel, Toch levelmaatje?![]()
Hahahahahaquote:Op donderdag 24 november 2005 01:47 schreef Coos het volgende:
Maar met Gert kan je NIETS gebeuren. Geloof me!!![]()
Ik gebruik ze alleen functioneel.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:48 schreef APK het volgende:
Jullie veranderen allemaal in Lovebeartjes.![]()
![]()
![]()
Tuurlijk, wat dronk je ook alweerquote:Op donderdag 24 november 2005 01:45 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, die beschermt me wel, Toch levelmaatje?![]()
Twee biertjes had 'ie op, die schat.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:46 schreef Gert het volgende:
verzoek aan APK om hier niet te vertellen hoe ik laatst bij hem thuis lam op de grond flikkerde toen ik probeerde overeind te komen van de bank.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |