KRIBBET is blij, zo blij!quote:Op donderdag 24 november 2005 03:01 schreef KRIBBET het volgende:
Ach de notaris is zooooo makkelijk, je mag vast wel veranderen![]()
Denk het niet en de exit van vanavond zie ik al helemaal niet zitten (Chantalquote:Op donderdag 24 november 2005 03:03 schreef APK het volgende:
[..]
KRIBBET is blij, zo blij!
Die gaat weer de nominaties overleven!![]()
Dat zou het ergste zijn. Dat je niet genomineerd wordt en toch moet wieberen omdat jij jouw hachje aan een bewoner gekoppeld hebt!quote:Op donderdag 24 november 2005 03:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Denk het niet en de exit van vanavond zie ik al helemaal niet zitten (Chantal)
Nee hoor maar ik van duidelijkheidquote:
Leun maar achterover Kribbet.quote:Op donderdag 24 november 2005 03:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Denk het niet en de exit van vanavond zie ik al helemaal niet zitten (Chantal)
Beetje Klukkluk vanavond??quote:Op donderdag 24 november 2005 03:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nee hoor maar ik van duidelijkheid![]()
Nee een beetje schijterig een Joost of Rob nemenquote:Op donderdag 24 november 2005 03:08 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zou het ergste zijn. Dat je niet genomineerd wordt en toch moet wieberen omdat jij jouw hachje aan een bewoner gekoppeld hebt!![]()
Hoe zit dat met dat stemadviesquote:Op donderdag 24 november 2005 03:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Beetje Klukkluk vanavond??![]()
[afbeelding]
Dat zou heel jammer zijn, eerst Chantal en dan Nathaliequote:Op donderdag 24 november 2005 03:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Leun maar achterover Kribbet.
Ik krijg net van gene zijde door dat Nathalie weg moet.![]()
daar 'hingen' er niet zoveel aan hè?
Aah klukkiequote:Op donderdag 24 november 2005 03:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Beetje Klukkluk vanavond??![]()
[afbeelding]
Kijk eens naar de personen die niet eens zichzelf aan een persoon willen verbinden omdat ze zogenaamd 'uniek' zijn.quote:Op donderdag 24 november 2005 03:12 schreef KRIBBET het volgende:
Nee een beetje schijterig een Joost of Rob nemenBeetje risico nemen hoor
![]()
Het is maar een spel het gaat niet om een paar miljoen
Dat hoor of lees je vanavond welquote:
Dat rijtje moet ook weer even teruggeplaatst worden door Cuallquote:Op donderdag 24 november 2005 03:16 schreef APK het volgende:
[..]
Kijk eens naar de personen die niet eens zichzelf aan een persoon willen verbinden omdat ze zogenaamd 'uniek' zijn.
Hup Roel!![]()
Day was er eentje.quote:Op donderdag 24 november 2005 03:18 schreef KRIBBET het volgende:
Wil wel weten wie de schijters waren![]()
Day staat wel hoog op mijn lijstje (en ik op die van haar) mijn uitval naar kleintje (dikke kont) was gemeen en onder de gordel ofzoquote:Op donderdag 24 november 2005 03:20 schreef APK het volgende:
[..]
Day was er eentje.
Maar die nomineer ik NOOIT omdat haar viend op mij lijkt, dus over smaak valt niet te twisten.![]()
OMG als hij de verkeerde pillen neemt ben ik te laat en sta genomineerdquote:Op donderdag 24 november 2005 03:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat hoor of lees je vanavond wel![]()
![]()
Je weet het maar nooitquote:Op donderdag 24 november 2005 03:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMG als hij de verkeerde pillen neemt ben ik te laat en sta genomineerd
HEEE ik heb de hele tijd gewacht, ze hebben lopen kloten verschrikkelijkquote:Op donderdag 24 november 2005 03:26 schreef Magics het volgende:
Hey shit, zie ik net in het gesloten stemtopic dat mijn punten niet zijn meegeteld omdat ik ipv 1 per ongeluk 2 had gedaan en neit had gemotiveerd.
Wist ik niet, stond allemaal niet ind e OP.
Maar goed volgende keer beter.
Ik heb het rechtgetrokken hoor.quote:Op donderdag 24 november 2005 03:26 schreef Magics het volgende:
Hey shit, zie ik net in het gesloten stemtopic dat mijn punten niet zijn meegeteld omdat ik ipv 1 per ongeluk 2 had gedaan en neit had gemotiveerd.
Wist ik niet, stond allemaal niet ind e OP.
Maar goed volgende keer beter.
Ik zou Gert nomineren.quote:Op donderdag 24 november 2005 03:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat hoor of lees je vanavond wel![]()
![]()
Ik heb al een aardig lijstje liggen van mensen die in aanmerking komen (10 ongeveer) maar dat bekijk ik morgenavond welquote:Op donderdag 24 november 2005 03:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zou Gert nomineren.
Maar ik weet nog steeds niet of dat nu voor blijven of vertrekken is.![]()
Dat was perfectquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |