Ook juistquote:Op woensdag 23 november 2005 19:57 schreef BlaatschaaP het volgende:
2: Brotherhood of the Wolf.
Dat klopt!quote:Op woensdag 23 november 2005 19:58 schreef EricusMaximus het volgende:
Brotherhood of the wolf, toch wel?
Ik dacht het al ver voor d_h zijn antwoord postequote:
6 was al geraden. En aangezien ik geen 10 in één post-persoon ben -> victorinox +2quote:Op woensdag 23 november 2005 20:03 schreef victorinox het volgende:
5: Big Trouble in Little China
6: Species
Doet me denken aan de Volkswagen uit Gremlins. Maar dat zal vooral met de vorige vraag te maken hebben.quote:
Dit is goedquote:Op woensdag 23 november 2005 20:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Oeh, oeh, oeh, The Fog.
klopt, het programmaatje verneukt het een beetje...quote:Op woensdag 23 november 2005 20:35 schreef Sokolsky het volgende:
Die verhoudingen zjin eh... niet zo fantastisch.
Ik dacht dat het Cinemascope was.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:38 schreef victorinox het volgende:
klopt, het programmaatje verneukt het een beetje...
De gok waarop ik hooptequote:Op woensdag 23 november 2005 20:48 schreef victorinox het volgende:
Saw?
Ik wist dat ie fout was, maar moest de gok toch wagen.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De gok waarop ik hoopte.
Honey, we shrunk ourselves?quote:
Dat is niet onjuist.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:57 schreef Sokolsky het volgende:
Italiaans?
De bekendste Argento en een horrorklassieker.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:02 schreef Sokolsky het volgende:
Suspiria ofzo?
Is dit niet gewoon The Jackal? Dan zou hij dus de President van Frankrijk moeten vermoorden.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:14 schreef Sokolsky het volgende:
Film is een klassieker uit de jaren '70.
Day of the Jackal dan...quote:Op woensdag 23 november 2005 21:19 schreef Sokolsky het volgende:
Het is niet The Jackal, da's de remake
Ik denk dat dit lastig gaat worden, dus maak het iets makkelijker.
Ik wil óf de naam van de acteur en de naam van de film, óf de naam van de film en wat hij zodadelijk gaat doen.
quote:
Dan zal hij z'n geweer wel afstellen enzo. Hij oefent op blikjes sap fruit? Zeg... een meloen?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:25 schreef Sokolsky het volgende:
![]()
Deze scène zit in de eerste helft van de film. Hij gaat wel schieten, maar niet op de president. Waarop dan wel?
hint: het is sappig
Mensen spellen Ghandi zo vaak fout om jou te pesten.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:26 schreef Sokolsky het volgende:
Gandhi, niet Ghandi. Waarom doen mensen dat zo vaak fout?
Is dat wel zo? Die lettercombinaties komen alleen voor in samenstellingen, zoals hooghouden of roodhuiden. En aangezien de letter d vaker voorkomt dan de letter g...quote:Op woensdag 23 november 2005 21:29 schreef ArtyShock het volgende:
De h na de g is een vaker voorkomende lettercombinatie voor Nederlanders. De h na de d "staat" dus minder logisch. Denk ik.
Oh ja! Edward Fox. Ik had z'n naam zo uit een lijstje gehaald, maar niet paraat.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:30 schreef Sokolsky het volgende:
ArtyShock +1
En hij heet Edward Fox. Geweldige rol trouwens in deze film.
Ik bedoel niet zozeer in samengestelde woorden maar in namen. Afghanistan bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:32 schreef Sokolsky het volgende:
Is dat wel zo? Die lettercombinaties komen alleen voor in samenstellingen, zoals hooghouden of roodhuiden. En aangezien de letter d vaker voorkomt dan de letter g...
En verder? Ik kon er zo snel geen bedenken...quote:Op woensdag 23 november 2005 21:40 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik bedoel niet zozeer in samengestelde woorden maar in namen. Afghanistan bijvoorbeeld.
Hoezo? Je wist de titel en de meloen.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:39 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Oh ja! Edward Fox. Ik had z'n naam zo uit een lijstje gehaald, maar niet paraat.
Dank je voor het toestoppen van het punt. Compleet onverdiend, maar goed.![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Darkness?
Die site kende ik waarschijnlijk al voor Mennosson hem kendequote:Op woensdag 23 november 2005 22:10 schreef Sokolsky het volgende:
Heb jij de Mennossonsite gevonden ofzo?
Ik bij nader inzien in het hedendaagse Nederlands ook niet nee. In het oude Nederlands wel. De leaghe landen. 't Hooghe Noorden. Dat soort uitgangen waren een dikke eeuw geleden een stuk normaler. Je ziet het nog steeds terugkomen in ouderwetsche naemen.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:47 schreef Sokolsky het volgende:
En verder? Ik kon er zo snel geen bedenken...
Sleepy Hollow is juist, Poltergeist ook, Scrooged niet maar wel dezelfde hoofdrolspeler.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:17 schreef 7eVeNL het volgende:
3 = Scrooged
4 = Poltergeist?
5 = Sleepy Hollow?
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:30 schreef Sokolsky het volgende:
LOTR: Fellowship?
Dat zou best wel eens juist kunnen zijn.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:31 schreef 7eVeNL het volgende:
Raiders of the lost ark?
die had ik ook ingedachten bij 2
Top 250?quote:
yupquote:Op woensdag 23 november 2005 22:52 schreef Morrigun99 het volgende:
Is dat Snowfever?
Lijkt verdomd veel op Egbert-Jan Weber nl.
Yep.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:23 schreef Sokolsky het volgende:
Is dat Peter Dinklage?
Het is een film over een film. Dit is een scene uit de film in de film.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:47 schreef wyccie het volgende:
[snobmodus] Suspiria wist ik bij het eerste plaatje al[/snobmodus]
Vreemde film is dat met Dinklage... beetje Charlie & the Chocolate factory gemixed met Muriel's wedding![]()
Nee, het is een kutfilm. Waarover het personage van Dinklage zich ook beklaagt.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:57 schreef wyccie het volgende:
Is de film waar het in de film over gaat bekend?
Zodat hij zich daar over kan beklagen..... altijd leukquote:Op donderdag 24 november 2005 00:02 schreef Sokolsky het volgende:
Waarom maakt iemand een film over een kutfilm?
Fijne filmquote:
Dat is goedquote:Op donderdag 24 november 2005 08:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vooruit dan.
House of 1.000 Corpses?
Dat is correctquote:Op donderdag 24 november 2005 08:57 schreef victorinox het volgende:
Mystery Men
Is het ook.quote:
Dat is goed.quote:Op donderdag 24 november 2005 09:23 schreef twentemeisje het volgende:
Trading places?
quote:Op donderdag 24 november 2005 09:44 schreef Sheridana het volgende:
Toni Collette
quote:Op donderdag 24 november 2005 09:54 schreef victorinox het volgende:
No. 1?
quote:Op donderdag 24 november 2005 09:58 schreef dolle_hond het volgende:
die vraag heb ik al eens goed beantwoord, door de film op te zetten.
ik weet m niet meeren heb de film niet hier
het is haar bijnaam, een ierse naam.
That's itquote:Op donderdag 24 november 2005 09:59 schreef Mennosson het volgende:
Mo Chuisle
Dat had ik ook moeten doen ja...quote:Op donderdag 24 november 2005 10:07 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb m alleen in doorspoelmodus gezien
ArtyShock +1quote:Op donderdag 24 november 2005 10:26 schreef ArtyShock het volgende:
Robin Hood, Men in Tights
Jeffrey
Conspiracy Theory
Met dank aan Sheri die zag dat het Patrick Stewart was.![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 10:26 schreef ArtyShock het volgende:
Robin Hood, Men in Tights
Jeffrey
Conspiracy Theory
Met dank aan Sheri die zag dat het Patrick Stewart was.![]()
Dat gaat al meer de juiste richting op. Wèl historisch, maar dan een fictief personage uit een heel bekend verhaal.quote:
Toneelstuk als Oberonquote:Op donderdag 24 november 2005 10:44 schreef Morrigun99 het volgende:
Van welke film is die foto trouwens? Had 'm echt totáál niet herkend.
Sorry, zag 'm nou pas. Inderdaad, Ahab uit Moby Dick.quote:Op donderdag 24 november 2005 10:42 schreef Morrigun99 het volgende:
Ahab van Moby Dick?
weer een tv-serie a la Gullivers Travels, Merlin et cetera...quote:Op donderdag 24 november 2005 10:34 schreef ArtyShock het volgende:
Twee jaar later speelt hij in een film juist díe rol waarvoor hij in de Star Trek film werd uitgemaakt.
Wèl voor tv ja. En ook vaak in delen uitgezonden. Maar dat geldt ook voor al die Stephen King producties van 3 á 4 uur. Toch staan ze te boek als film toch? Of... miniserie. What's in a name.quote:Op donderdag 24 november 2005 10:51 schreef Patch het volgende:
weer een tv-serie a la Gullivers Travels, Merlin et cetera...
ook die Stephen King producties zoals IT e.d. staan te boek als miniserie. Als miniserie gemaakt, en ook uitgezonden. Meestal op DVD uitgebracht, mooi achter elkaar geplakt.quote:Op donderdag 24 november 2005 10:56 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Wèl voor tv ja. En ook vaak in delen uitgezonden. Maar dat geldt ook voor al die Stephen King producties van 3 á 4 uur. Toch staan ze te boek als film toch? Of... miniserie. What's in a name.
D'r zit een IP registratie op. Een beetje lastig als je achter een proxy zit en er mag per IP adres maar één download gedaan worden.quote:Op donderdag 24 november 2005 10:56 schreef Morrigun99 het volgende:
http://rapidshare.de/files/8080945/01.mp3.html
(even downloaden dus)
Van welke film is dit audio bestandje afkomstig?
Yep.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:00 schreef RuneRose het volgende:
Nee, Lost in Translation, zo heet het bestand.?
Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 24 november 2005 10:59 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
D'r zit een IP registratie op. Een beetje lastig als je achter een proxy zit en er mag per IP adres maar één download gedaan worden.
In Mediaplayer zie je de naam voorbijkomen.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:02 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Dat wist ik niet.![]()
Runerose had 'm goed. Maar hij heet toch geen Lost in Translation? Kevin Shields - Goodbye toch?![]()
Runerose +1
Pff. Purist.quote:Op donderdag 24 november 2005 10:58 schreef Patch het volgende:
ook die Stephen King producties zoals IT e.d. staan te boek als miniserie. Als miniserie gemaakt, en ook uitgezonden. Meestal op DVD uitgebracht, mooi achter elkaar geplakt.
Vroeger mochten zulke vragen niet, nu wel, ach ja, vroeger....![]()
Ja dat weet ik nu voor de volgende keer.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:04 schreef victorinox het volgende:
[..]
In Mediaplayer zie je de naam voorbijkomen.
Ja, maar bij mijn winamp dingetje komt er dan onder de staan waar het vandaan komt.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:02 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Dat wist ik niet.![]()
Runerose had 'm goed. Maar hij heet toch geen Lost in Translation? Kevin Shields - Goodbye toch?![]()
Runerose +1
toentertijd is besloten dat mini-series-vragen en vragen over tv-films ook mogen, dus daar heb ik natuurlijk gewoon met mee te gaan.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:04 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Pff. Purist.Reactionair conservatief.
Maar als je je daar echt zo aan stoort, zou je die regel over miniseries even in de OP laten bijvoegen. Kun je de mensen met argumenten om de oren slaan.
dat vroeg ik me net af ja, of die ook van Ridley was,dacht dat ie wellicht alleen producer wasquote:Op donderdag 24 november 2005 11:08 schreef twentemeisje het volgende:
Black Hawk Down
er fietsen ook geregeld tv-serie vragen langs.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:06 schreef Patch het volgende:
[..]
toentertijd is besloten dat mini-series-vragen en vragen over tv-films ook mogen, dus daar heb ik natuurlijk gewoon met mee te gaan.
Leuke vragen vind ik het niet, that's it.
Sokolsky + 1quote:Op donderdag 24 november 2005 11:14 schreef Sokolsky het volgende:
Zwelbast
Ik ook, maar dolle_hond heeft het niet zo op de populaire tv-seriesquote:Op donderdag 24 november 2005 11:15 schreef Patch het volgende:
wat ik dan weer wel leuk vond is dat je bijvoorbeeld van elke "Friend" 1 filmtitel moet plaatsen of aan de hand van een screenshot van een game, de film raden.
dat is niet leuk, want ik weet niet wie er in friends speelt.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:15 schreef Patch het volgende:
wat ik dan weer wel leuk vond is dat je bijvoorbeeld van elke "Friend" 1 filmtitel moet plaatsen of aan de hand van een screenshot van een game, de film raden.
Dit riekt naar nepotisme....quote:Op donderdag 24 november 2005 11:20 schreef Sokolsky het volgende:
Patch +1
(ik had ook niet anders verwacht)
nu inmiddels welquote:Op donderdag 24 november 2005 11:19 schreef Sokolsky het volgende:
Als je Lisa Kudrow in een film voorbij ziet huppelen weet je toch wel dat dat dat Friends-wicht is? Of dat ook niet?
quote:
dat ervaar ik ook iddquote:Op donderdag 24 november 2005 11:25 schreef Sokolsky het volgende:
Bij sommige vragen weet je gewoon wie het antwoord gaat geven; met name d_h, SoK en Patch zijn voorspelbaar. Bij jou is het altijd weer een verrassing
In de film is het Ken Park iig...quote:Op donderdag 24 november 2005 11:25 schreef Patch het volgende:
Naam aub. Maakt niet uit of je de naam weet van het karakter of van de acteur, beide reken ik goed
[afbeelding]
laurenzo85 + 1quote:Op donderdag 24 november 2005 11:31 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
In de film is het Ken Park iig...
6 decemberquote:Op donderdag 24 november 2005 11:30 schreef Patch het volgende:
ach ja, die jubileum-vraag.... vergeten... voor wanneer stond dat op de planning?
Het houdt de spanning erin nietwaar? Maar ik vind jullie nog steeds lief hoor... (de één een beetje meer dan de anderquote:Op donderdag 24 november 2005 11:25 schreef Sokolsky het volgende:
Bij sommige vragen weet je gewoon wie het antwoord gaat geven; met name d_h, SoK en Patch zijn voorspelbaar. Bij jou is het altijd weer een verrassing
quote:Op donderdag 24 november 2005 11:41 schreef Lonewolf2003 het volgende:
A taste of Tea
Soms weet ik bij ranja of victorinox ook wel dat zij het zullen raden.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:29 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat ervaar ik ook idd
soms stel ik een vraag, waarvan ik weet dat er maar 2 of 3 vaste bezoekers t antwoord zouden raden.
ach.
ben druk bezig met de jubileum-vraag, maak je borst maar nat![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 11:58 schreef Morrigun99 het volgende:
Mallrats?
quote:Op donderdag 24 november 2005 11:58 schreef Morrigun99 het volgende:
Mallrats?
En daarbij is het sneller om het antwoord in een nieuwe post te gevenquote:Op donderdag 24 november 2005 12:01 schreef Sokolsky het volgende:
Maareh... dat editten is eigenlijk niet de bedoeling...
Idd. Ik bedacht me gewoon al tijdens het drukken op 'invoeren'. Vandaar. Echt niet om zo maar iets neer te zetten en daarna te pretenderen sneller te zijn geweest hoor.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
En daarbij is het sneller om het antwoord in een nieuwe post te geven
Sheridana + 1quote:Op donderdag 24 november 2005 12:19 schreef Sheridana het volgende:
High Fidelity
School of Rock
King Kong
Shallow Hal
Anchorman, the Legend of Ron Burgundy
Envy
Geen idee eigenlijk....stond ermee in mijn handen in de videotheek, maar toch voor Anchorman gekozen....quote:Op donderdag 24 november 2005 12:27 schreef twentemeisje het volgende:
Is Envy leuk Sheri?
quote:Op donderdag 24 november 2005 13:14 schreef victorinox het volgende:
Is die rechter Michael Bay?
quote:Op donderdag 24 november 2005 13:11 schreef Sheridana het volgende:
...en eentje leeft niet meer...
* duimtquote:Op donderdag 24 november 2005 13:14 schreef victorinox het volgende:
Is die rechter Michael Bay?
quote:Op donderdag 24 november 2005 13:19 schreef Morrigun99 het volgende:
Is die linker dan John Belushi?
quote:Op donderdag 24 november 2005 13:31 schreef twentemeisje het volgende:
JERRY BRUCKHEIMER!
PFFFFFF dat is eruit
En Don Simpson zocht ik erbij ja...quote:Op donderdag 24 november 2005 13:35 schreef Morrigun99 het volgende:
Don Simpson en Jerry Bruckheimer!!! (die hebben toch samen Flashdance gemaakt en Simpson is daarna ooit dood op een toilet aangetroffen of zoiets?)
En nou was de ene eruit....wilde dat andere kind maar niet....quote:Op donderdag 24 november 2005 13:37 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
het leek wel of ik een kind moest krijgen ofzo, het wilde er maar niet uit...![]()
![]()
![]()
Simpson was de placenta... dat duurt meestal even....quote:Op donderdag 24 november 2005 13:41 schreef Sheridana het volgende:
[..]
En nou was de ene eruit....wilde dat andere kind maar niet....
ik wilde er inderdaad nog een positieve wending aan geven... jij begon allemaal van die rare dingen te roepenquote:Op donderdag 24 november 2005 13:42 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Daar ben ik hem dan weer wel dankbaar voor
Maar is die serieus gestorven aan een overdosis ja?quote:Op donderdag 24 november 2005 13:39 schreef Sheridana het volgende:
[..]
En Don Simpson zocht ik erbij ja...
Nope...quote:Op donderdag 24 november 2005 13:52 schreef Sheridana het volgende:
Bram Stoker's Dracula?
Nope...quote:Op donderdag 24 november 2005 13:54 schreef Sheridana het volgende:
Death becomes her?
Jeetje...quote:Op donderdag 24 november 2005 13:51 schreef Sheridana het volgende:
According to High Concept, a Simpson biography by reporter Charles Fleming, Simpson had a $60,000 per month drug habit at the time of his death.
Nee!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 14:09 schreef Sheridana het volgende:
The OTHERS!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |