Dat is goedquote:Op donderdag 24 november 2005 08:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vooruit dan.
House of 1.000 Corpses?
Dat is correctquote:Op donderdag 24 november 2005 08:57 schreef victorinox het volgende:
Mystery Men
Is het ook.quote:
Dat is goed.quote:Op donderdag 24 november 2005 09:23 schreef twentemeisje het volgende:
Trading places?
quote:Op donderdag 24 november 2005 09:44 schreef Sheridana het volgende:
Toni Collette
quote:Op donderdag 24 november 2005 09:54 schreef victorinox het volgende:
No. 1?
quote:Op donderdag 24 november 2005 09:58 schreef dolle_hond het volgende:
die vraag heb ik al eens goed beantwoord, door de film op te zetten.
ik weet m niet meeren heb de film niet hier
het is haar bijnaam, een ierse naam.
That's itquote:Op donderdag 24 november 2005 09:59 schreef Mennosson het volgende:
Mo Chuisle
Dat had ik ook moeten doen ja...quote:Op donderdag 24 november 2005 10:07 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb m alleen in doorspoelmodus gezien
ArtyShock +1quote:Op donderdag 24 november 2005 10:26 schreef ArtyShock het volgende:
Robin Hood, Men in Tights
Jeffrey
Conspiracy Theory
Met dank aan Sheri die zag dat het Patrick Stewart was.![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 10:26 schreef ArtyShock het volgende:
Robin Hood, Men in Tights
Jeffrey
Conspiracy Theory
Met dank aan Sheri die zag dat het Patrick Stewart was.![]()
Dat gaat al meer de juiste richting op. Wèl historisch, maar dan een fictief personage uit een heel bekend verhaal.quote:
Toneelstuk als Oberonquote:Op donderdag 24 november 2005 10:44 schreef Morrigun99 het volgende:
Van welke film is die foto trouwens? Had 'm echt totáál niet herkend.
Sorry, zag 'm nou pas. Inderdaad, Ahab uit Moby Dick.quote:Op donderdag 24 november 2005 10:42 schreef Morrigun99 het volgende:
Ahab van Moby Dick?
weer een tv-serie a la Gullivers Travels, Merlin et cetera...quote:Op donderdag 24 november 2005 10:34 schreef ArtyShock het volgende:
Twee jaar later speelt hij in een film juist díe rol waarvoor hij in de Star Trek film werd uitgemaakt.
Wèl voor tv ja. En ook vaak in delen uitgezonden. Maar dat geldt ook voor al die Stephen King producties van 3 á 4 uur. Toch staan ze te boek als film toch? Of... miniserie. What's in a name.quote:Op donderdag 24 november 2005 10:51 schreef Patch het volgende:
weer een tv-serie a la Gullivers Travels, Merlin et cetera...
ook die Stephen King producties zoals IT e.d. staan te boek als miniserie. Als miniserie gemaakt, en ook uitgezonden. Meestal op DVD uitgebracht, mooi achter elkaar geplakt.quote:Op donderdag 24 november 2005 10:56 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Wèl voor tv ja. En ook vaak in delen uitgezonden. Maar dat geldt ook voor al die Stephen King producties van 3 á 4 uur. Toch staan ze te boek als film toch? Of... miniserie. What's in a name.
D'r zit een IP registratie op. Een beetje lastig als je achter een proxy zit en er mag per IP adres maar één download gedaan worden.quote:Op donderdag 24 november 2005 10:56 schreef Morrigun99 het volgende:
http://rapidshare.de/files/8080945/01.mp3.html
(even downloaden dus)
Van welke film is dit audio bestandje afkomstig?
Yep.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:00 schreef RuneRose het volgende:
Nee, Lost in Translation, zo heet het bestand.?
Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 24 november 2005 10:59 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
D'r zit een IP registratie op. Een beetje lastig als je achter een proxy zit en er mag per IP adres maar één download gedaan worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |