Yep.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:23 schreef Sokolsky het volgende:
Is dat Peter Dinklage?
Het is een film over een film. Dit is een scene uit de film in de film.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:47 schreef wyccie het volgende:
[snobmodus] Suspiria wist ik bij het eerste plaatje al[/snobmodus]
Vreemde film is dat met Dinklage... beetje Charlie & the Chocolate factory gemixed met Muriel's wedding![]()
Nee, het is een kutfilm. Waarover het personage van Dinklage zich ook beklaagt.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:57 schreef wyccie het volgende:
Is de film waar het in de film over gaat bekend?
Zodat hij zich daar over kan beklagen..... altijd leukquote:Op donderdag 24 november 2005 00:02 schreef Sokolsky het volgende:
Waarom maakt iemand een film over een kutfilm?
Fijne filmquote:
Dat is goedquote:Op donderdag 24 november 2005 08:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vooruit dan.
House of 1.000 Corpses?
Dat is correctquote:Op donderdag 24 november 2005 08:57 schreef victorinox het volgende:
Mystery Men
Is het ook.quote:
Dat is goed.quote:Op donderdag 24 november 2005 09:23 schreef twentemeisje het volgende:
Trading places?
quote:Op donderdag 24 november 2005 09:44 schreef Sheridana het volgende:
Toni Collette
quote:Op donderdag 24 november 2005 09:54 schreef victorinox het volgende:
No. 1?
quote:Op donderdag 24 november 2005 09:58 schreef dolle_hond het volgende:
die vraag heb ik al eens goed beantwoord, door de film op te zetten.
ik weet m niet meeren heb de film niet hier
het is haar bijnaam, een ierse naam.
That's itquote:Op donderdag 24 november 2005 09:59 schreef Mennosson het volgende:
Mo Chuisle
Dat had ik ook moeten doen ja...quote:Op donderdag 24 november 2005 10:07 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb m alleen in doorspoelmodus gezien
ArtyShock +1quote:Op donderdag 24 november 2005 10:26 schreef ArtyShock het volgende:
Robin Hood, Men in Tights
Jeffrey
Conspiracy Theory
Met dank aan Sheri die zag dat het Patrick Stewart was.![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 10:26 schreef ArtyShock het volgende:
Robin Hood, Men in Tights
Jeffrey
Conspiracy Theory
Met dank aan Sheri die zag dat het Patrick Stewart was.![]()
Dat gaat al meer de juiste richting op. Wèl historisch, maar dan een fictief personage uit een heel bekend verhaal.quote:
Toneelstuk als Oberonquote:Op donderdag 24 november 2005 10:44 schreef Morrigun99 het volgende:
Van welke film is die foto trouwens? Had 'm echt totáál niet herkend.
Sorry, zag 'm nou pas. Inderdaad, Ahab uit Moby Dick.quote:Op donderdag 24 november 2005 10:42 schreef Morrigun99 het volgende:
Ahab van Moby Dick?
weer een tv-serie a la Gullivers Travels, Merlin et cetera...quote:Op donderdag 24 november 2005 10:34 schreef ArtyShock het volgende:
Twee jaar later speelt hij in een film juist díe rol waarvoor hij in de Star Trek film werd uitgemaakt.
Wèl voor tv ja. En ook vaak in delen uitgezonden. Maar dat geldt ook voor al die Stephen King producties van 3 á 4 uur. Toch staan ze te boek als film toch? Of... miniserie. What's in a name.quote:Op donderdag 24 november 2005 10:51 schreef Patch het volgende:
weer een tv-serie a la Gullivers Travels, Merlin et cetera...
ook die Stephen King producties zoals IT e.d. staan te boek als miniserie. Als miniserie gemaakt, en ook uitgezonden. Meestal op DVD uitgebracht, mooi achter elkaar geplakt.quote:Op donderdag 24 november 2005 10:56 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Wèl voor tv ja. En ook vaak in delen uitgezonden. Maar dat geldt ook voor al die Stephen King producties van 3 á 4 uur. Toch staan ze te boek als film toch? Of... miniserie. What's in a name.
D'r zit een IP registratie op. Een beetje lastig als je achter een proxy zit en er mag per IP adres maar één download gedaan worden.quote:Op donderdag 24 november 2005 10:56 schreef Morrigun99 het volgende:
http://rapidshare.de/files/8080945/01.mp3.html
(even downloaden dus)
Van welke film is dit audio bestandje afkomstig?
Yep.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:00 schreef RuneRose het volgende:
Nee, Lost in Translation, zo heet het bestand.?
Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 24 november 2005 10:59 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
D'r zit een IP registratie op. Een beetje lastig als je achter een proxy zit en er mag per IP adres maar één download gedaan worden.
In Mediaplayer zie je de naam voorbijkomen.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:02 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Dat wist ik niet.![]()
Runerose had 'm goed. Maar hij heet toch geen Lost in Translation? Kevin Shields - Goodbye toch?![]()
Runerose +1
Pff. Purist.quote:Op donderdag 24 november 2005 10:58 schreef Patch het volgende:
ook die Stephen King producties zoals IT e.d. staan te boek als miniserie. Als miniserie gemaakt, en ook uitgezonden. Meestal op DVD uitgebracht, mooi achter elkaar geplakt.
Vroeger mochten zulke vragen niet, nu wel, ach ja, vroeger....![]()
Ja dat weet ik nu voor de volgende keer.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:04 schreef victorinox het volgende:
[..]
In Mediaplayer zie je de naam voorbijkomen.
Ja, maar bij mijn winamp dingetje komt er dan onder de staan waar het vandaan komt.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:02 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Dat wist ik niet.![]()
Runerose had 'm goed. Maar hij heet toch geen Lost in Translation? Kevin Shields - Goodbye toch?![]()
Runerose +1
toentertijd is besloten dat mini-series-vragen en vragen over tv-films ook mogen, dus daar heb ik natuurlijk gewoon met mee te gaan.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:04 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Pff. Purist.Reactionair conservatief.
Maar als je je daar echt zo aan stoort, zou je die regel over miniseries even in de OP laten bijvoegen. Kun je de mensen met argumenten om de oren slaan.
dat vroeg ik me net af ja, of die ook van Ridley was,dacht dat ie wellicht alleen producer wasquote:Op donderdag 24 november 2005 11:08 schreef twentemeisje het volgende:
Black Hawk Down
er fietsen ook geregeld tv-serie vragen langs.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:06 schreef Patch het volgende:
[..]
toentertijd is besloten dat mini-series-vragen en vragen over tv-films ook mogen, dus daar heb ik natuurlijk gewoon met mee te gaan.
Leuke vragen vind ik het niet, that's it.
Sokolsky + 1quote:Op donderdag 24 november 2005 11:14 schreef Sokolsky het volgende:
Zwelbast
Ik ook, maar dolle_hond heeft het niet zo op de populaire tv-seriesquote:Op donderdag 24 november 2005 11:15 schreef Patch het volgende:
wat ik dan weer wel leuk vond is dat je bijvoorbeeld van elke "Friend" 1 filmtitel moet plaatsen of aan de hand van een screenshot van een game, de film raden.
dat is niet leuk, want ik weet niet wie er in friends speelt.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:15 schreef Patch het volgende:
wat ik dan weer wel leuk vond is dat je bijvoorbeeld van elke "Friend" 1 filmtitel moet plaatsen of aan de hand van een screenshot van een game, de film raden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |