dat vroeg ik me net af ja, of die ook van Ridley was,dacht dat ie wellicht alleen producer wasquote:Op donderdag 24 november 2005 11:08 schreef twentemeisje het volgende:
Black Hawk Down
er fietsen ook geregeld tv-serie vragen langs.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:06 schreef Patch het volgende:
[..]
toentertijd is besloten dat mini-series-vragen en vragen over tv-films ook mogen, dus daar heb ik natuurlijk gewoon met mee te gaan.
Leuke vragen vind ik het niet, that's it.
Sokolsky + 1quote:Op donderdag 24 november 2005 11:14 schreef Sokolsky het volgende:
Zwelbast
Ik ook, maar dolle_hond heeft het niet zo op de populaire tv-seriesquote:Op donderdag 24 november 2005 11:15 schreef Patch het volgende:
wat ik dan weer wel leuk vond is dat je bijvoorbeeld van elke "Friend" 1 filmtitel moet plaatsen of aan de hand van een screenshot van een game, de film raden.
dat is niet leuk, want ik weet niet wie er in friends speelt.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:15 schreef Patch het volgende:
wat ik dan weer wel leuk vond is dat je bijvoorbeeld van elke "Friend" 1 filmtitel moet plaatsen of aan de hand van een screenshot van een game, de film raden.
Dit riekt naar nepotisme....quote:Op donderdag 24 november 2005 11:20 schreef Sokolsky het volgende:
Patch +1
(ik had ook niet anders verwacht)
nu inmiddels welquote:Op donderdag 24 november 2005 11:19 schreef Sokolsky het volgende:
Als je Lisa Kudrow in een film voorbij ziet huppelen weet je toch wel dat dat dat Friends-wicht is? Of dat ook niet?
quote:
dat ervaar ik ook iddquote:Op donderdag 24 november 2005 11:25 schreef Sokolsky het volgende:
Bij sommige vragen weet je gewoon wie het antwoord gaat geven; met name d_h, SoK en Patch zijn voorspelbaar. Bij jou is het altijd weer een verrassing
In de film is het Ken Park iig...quote:Op donderdag 24 november 2005 11:25 schreef Patch het volgende:
Naam aub. Maakt niet uit of je de naam weet van het karakter of van de acteur, beide reken ik goed
[afbeelding]
laurenzo85 + 1quote:Op donderdag 24 november 2005 11:31 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
In de film is het Ken Park iig...
6 decemberquote:Op donderdag 24 november 2005 11:30 schreef Patch het volgende:
ach ja, die jubileum-vraag.... vergeten... voor wanneer stond dat op de planning?
Het houdt de spanning erin nietwaar? Maar ik vind jullie nog steeds lief hoor... (de één een beetje meer dan de anderquote:Op donderdag 24 november 2005 11:25 schreef Sokolsky het volgende:
Bij sommige vragen weet je gewoon wie het antwoord gaat geven; met name d_h, SoK en Patch zijn voorspelbaar. Bij jou is het altijd weer een verrassing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |