Dat gaat al meer de juiste richting op. Wèl historisch, maar dan een fictief personage uit een heel bekend verhaal.quote:
Toneelstuk als Oberonquote:Op donderdag 24 november 2005 10:44 schreef Morrigun99 het volgende:
Van welke film is die foto trouwens? Had 'm echt totáál niet herkend.
Sorry, zag 'm nou pas. Inderdaad, Ahab uit Moby Dick.quote:Op donderdag 24 november 2005 10:42 schreef Morrigun99 het volgende:
Ahab van Moby Dick?
weer een tv-serie a la Gullivers Travels, Merlin et cetera...quote:Op donderdag 24 november 2005 10:34 schreef ArtyShock het volgende:
Twee jaar later speelt hij in een film juist díe rol waarvoor hij in de Star Trek film werd uitgemaakt.
Wèl voor tv ja. En ook vaak in delen uitgezonden. Maar dat geldt ook voor al die Stephen King producties van 3 á 4 uur. Toch staan ze te boek als film toch? Of... miniserie. What's in a name.quote:Op donderdag 24 november 2005 10:51 schreef Patch het volgende:
weer een tv-serie a la Gullivers Travels, Merlin et cetera...
ook die Stephen King producties zoals IT e.d. staan te boek als miniserie. Als miniserie gemaakt, en ook uitgezonden. Meestal op DVD uitgebracht, mooi achter elkaar geplakt.quote:Op donderdag 24 november 2005 10:56 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Wèl voor tv ja. En ook vaak in delen uitgezonden. Maar dat geldt ook voor al die Stephen King producties van 3 á 4 uur. Toch staan ze te boek als film toch? Of... miniserie. What's in a name.
D'r zit een IP registratie op. Een beetje lastig als je achter een proxy zit en er mag per IP adres maar één download gedaan worden.quote:Op donderdag 24 november 2005 10:56 schreef Morrigun99 het volgende:
http://rapidshare.de/files/8080945/01.mp3.html
(even downloaden dus)
Van welke film is dit audio bestandje afkomstig?
Yep.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:00 schreef RuneRose het volgende:
Nee, Lost in Translation, zo heet het bestand.?
Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 24 november 2005 10:59 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
D'r zit een IP registratie op. Een beetje lastig als je achter een proxy zit en er mag per IP adres maar één download gedaan worden.
In Mediaplayer zie je de naam voorbijkomen.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:02 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Dat wist ik niet.![]()
Runerose had 'm goed. Maar hij heet toch geen Lost in Translation? Kevin Shields - Goodbye toch?![]()
Runerose +1
Pff. Purist.quote:Op donderdag 24 november 2005 10:58 schreef Patch het volgende:
ook die Stephen King producties zoals IT e.d. staan te boek als miniserie. Als miniserie gemaakt, en ook uitgezonden. Meestal op DVD uitgebracht, mooi achter elkaar geplakt.
Vroeger mochten zulke vragen niet, nu wel, ach ja, vroeger....![]()
Ja dat weet ik nu voor de volgende keer.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:04 schreef victorinox het volgende:
[..]
In Mediaplayer zie je de naam voorbijkomen.
Ja, maar bij mijn winamp dingetje komt er dan onder de staan waar het vandaan komt.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:02 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Dat wist ik niet.![]()
Runerose had 'm goed. Maar hij heet toch geen Lost in Translation? Kevin Shields - Goodbye toch?![]()
Runerose +1
toentertijd is besloten dat mini-series-vragen en vragen over tv-films ook mogen, dus daar heb ik natuurlijk gewoon met mee te gaan.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:04 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Pff. Purist.Reactionair conservatief.
Maar als je je daar echt zo aan stoort, zou je die regel over miniseries even in de OP laten bijvoegen. Kun je de mensen met argumenten om de oren slaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |