Is dit niet gewoon The Jackal? Dan zou hij dus de President van Frankrijk moeten vermoorden.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:14 schreef Sokolsky het volgende:
Film is een klassieker uit de jaren '70.
Day of the Jackal dan...quote:Op woensdag 23 november 2005 21:19 schreef Sokolsky het volgende:
Het is niet The Jackal, da's de remake
Ik denk dat dit lastig gaat worden, dus maak het iets makkelijker.
Ik wil óf de naam van de acteur en de naam van de film, óf de naam van de film en wat hij zodadelijk gaat doen.
quote:
Dan zal hij z'n geweer wel afstellen enzo. Hij oefent op blikjes sap fruit? Zeg... een meloen?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:25 schreef Sokolsky het volgende:
![]()
Deze scène zit in de eerste helft van de film. Hij gaat wel schieten, maar niet op de president. Waarop dan wel?
hint: het is sappig
Mensen spellen Ghandi zo vaak fout om jou te pesten.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:26 schreef Sokolsky het volgende:
Gandhi, niet Ghandi. Waarom doen mensen dat zo vaak fout?
Is dat wel zo? Die lettercombinaties komen alleen voor in samenstellingen, zoals hooghouden of roodhuiden. En aangezien de letter d vaker voorkomt dan de letter g...quote:Op woensdag 23 november 2005 21:29 schreef ArtyShock het volgende:
De h na de g is een vaker voorkomende lettercombinatie voor Nederlanders. De h na de d "staat" dus minder logisch. Denk ik.
Oh ja! Edward Fox. Ik had z'n naam zo uit een lijstje gehaald, maar niet paraat.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:30 schreef Sokolsky het volgende:
ArtyShock +1
En hij heet Edward Fox. Geweldige rol trouwens in deze film.
Ik bedoel niet zozeer in samengestelde woorden maar in namen. Afghanistan bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:32 schreef Sokolsky het volgende:
Is dat wel zo? Die lettercombinaties komen alleen voor in samenstellingen, zoals hooghouden of roodhuiden. En aangezien de letter d vaker voorkomt dan de letter g...
En verder? Ik kon er zo snel geen bedenken...quote:Op woensdag 23 november 2005 21:40 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik bedoel niet zozeer in samengestelde woorden maar in namen. Afghanistan bijvoorbeeld.
Hoezo? Je wist de titel en de meloen.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:39 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Oh ja! Edward Fox. Ik had z'n naam zo uit een lijstje gehaald, maar niet paraat.
Dank je voor het toestoppen van het punt. Compleet onverdiend, maar goed.![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Darkness?
Die site kende ik waarschijnlijk al voor Mennosson hem kendequote:Op woensdag 23 november 2005 22:10 schreef Sokolsky het volgende:
Heb jij de Mennossonsite gevonden ofzo?
Ik bij nader inzien in het hedendaagse Nederlands ook niet nee. In het oude Nederlands wel. De leaghe landen. 't Hooghe Noorden. Dat soort uitgangen waren een dikke eeuw geleden een stuk normaler. Je ziet het nog steeds terugkomen in ouderwetsche naemen.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:47 schreef Sokolsky het volgende:
En verder? Ik kon er zo snel geen bedenken...
Sleepy Hollow is juist, Poltergeist ook, Scrooged niet maar wel dezelfde hoofdrolspeler.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:17 schreef 7eVeNL het volgende:
3 = Scrooged
4 = Poltergeist?
5 = Sleepy Hollow?
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:30 schreef Sokolsky het volgende:
LOTR: Fellowship?
Dat zou best wel eens juist kunnen zijn.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:31 schreef 7eVeNL het volgende:
Raiders of the lost ark?
die had ik ook ingedachten bij 2
Top 250?quote:
yupquote:Op woensdag 23 november 2005 22:52 schreef Morrigun99 het volgende:
Is dat Snowfever?
Lijkt verdomd veel op Egbert-Jan Weber nl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |