Toch welquote:Op woensdag 23 november 2005 11:06 schreef ArtyShock het volgende:
Is dat meneer Oosthout op het derde plaatje? Toch zal het geen ItloF zijn...
Ik zag het al meteen, ik kon het alleen niet matchen met de poster die ik ken. Maar ja, gezien de recente "sfeer" van het plaatje kon het eigenlijk alleen díe film zijn.quote:
respectquote:Op woensdag 23 november 2005 11:09 schreef Sheridana het volgende:
CLOCKWISE!!
Denk ik...
ik weet niet waar die O vandaan moet komen in elk geval...
Jij puzzelt sneller dan ik.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:09 schreef Sheridana het volgende:
CLOCKWISE!!
Denk ik...
Dat weet meneer Cactus welquote:Op woensdag 23 november 2005 11:09 schreef Sheridana het volgende:
CLOCKWISE!!
Denk ik...
Is goed joh!!quote:Op woensdag 23 november 2005 11:12 schreef Sokolsky het volgende:
Sheri, ik trek die ouwe nog uit de kast, ok?
Nee, want dan zou 'ie vandaag niet recenter kunnen (hint hint...)quote:Op woensdag 23 november 2005 11:14 schreef RuneRose het volgende:
Toch geen Harry Potter and the Goblet of Fire?
Bioscoopreleases zijn in NL meestal niet dinsdag.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:19 schreef EricusMaximus het volgende:
Memoirs of a Geisha is nog niet uit, toch?
Ik neem aan dat dit om een film gaat die gisteren is uitgekomen
-edit
Oh, geen japanners.
Niet vergeten, moest hals over de kop weg.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:42 schreef Sokolsky het volgende:
Je was gisteren vergeten een vraag te stellen Morrigun...
quote:Op woensdag 23 november 2005 11:48 schreef Patch het volgende:
Catwoman?
quote:
Ja, het ging iets sneller dan ik gedacht had.quote:
Ik had ze idd niet allemaal gewetenquote:Op woensdag 23 november 2005 11:55 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Ja, het ging iets sneller dan ik gedacht had.Ik had ze misschien gewoon door de war moeten gooien en vragen om minstens vijf films ofzo.
![]()
RuneRose + 2quote:Op woensdag 23 november 2005 11:58 schreef RuneRose het volgende:
bill and teds excelent adventure
Simon?quote:Op woensdag 23 november 2005 12:03 schreef RuneRose het volgende:
* Lulisme
* Kanker
* Heroïne
Welke film?
quote:Op woensdag 23 november 2005 12:04 schreef Morrigun99 het volgende:
Alles naar de klote?
Elk tiende topic worden er dubbele punten gerekendquote:Op woensdag 23 november 2005 12:01 schreef Morrigun99 het volgende:
edit: godver![]()
Hé die is geen twee punten waard toch?
quote:Op woensdag 23 november 2005 12:10 schreef Morrigun99 het volgende:
Les invasions barbares ?
Die is nogal Engelstalig he?quote:Op woensdag 23 november 2005 12:51 schreef Mennosson het volgende:
Candyman
Okequote:Op woensdag 23 november 2005 12:52 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Die is nogal Engelstalig he?
Het gaat om een Franstalige film.
quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:06 schreef RuneRose het volgende:
of is het gewoon een foto van een wespennest en moeten wij dan op een franse titel komen waar een wespennest in voorkomt?
oeh... die zou best wel eens kunnenquote:Op woensdag 23 november 2005 13:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
L'Ours?
Ik heb het even in de vertaler ingetikt die ik hier geïnstalleerd heb. De titel was ik nooit opgekomen.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:32 schreef Morrigun99 het volgende:
Ok we pakken het anders aan:
Degene die het eerste 'wespennest' letterlijk in het Frans vertaalt gaat er met de punten vandoor.
Dat is 'm dus. Ik had er niet op gerekend dat jullie 'm niet kende.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:37 schreef Patch het volgende:
Nid de guepes
Ja maar... Dan had ik het ook in kunnen tikken.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:38 schreef Patch het volgende:
ken de film niet never hear off...
op m'n woordenboek-collectie
Ik heb het zelfs nog snel uit het originele plastic gehaaldquote:Op woensdag 23 november 2005 13:40 schreef Sokolsky het volgende:
Ik kon het Franse woordenboek niet zo snel vinden
ArtyShock + 2quote:Op woensdag 23 november 2005 13:49 schreef ArtyShock het volgende:
Martin Short:
- Innerspace
- The Three Fugitives
- Jimini Glick
Chevy Chase:
- Cops and Robbersons
- Caddyshack
- Fletch
Steve Martin:
- Novocaine
- Bowfinger
- Housesitter
nitpick: en er zat zelfs een sequel tussen Schat...quote:Op woensdag 23 november 2005 13:55 schreef Sokolsky het volgende:
Zu spät Sheri...
Met dank aan de fmt'er die ooit Martin Short als Jimini postte, ik kon maar niet op een derde film van 'm komen, totdat ik opeens moest denken aan Short in dat fat-suit.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:51 schreef Patch het volgende:
ArtyShock + 2
niks te dankenquote:Op woensdag 23 november 2005 13:56 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Met dank aan de fmt'er die ooit Martin Short als Jimini postte, ik kon maar niet op een derde film van 'm komen, totdat ik opeens moest denken aan Short in dat fat-suit.
quote:Op woensdag 23 november 2005 13:56 schreef Patch het volgende:
[..]
nitpick: en er zat zelfs een sequel tussen Schat...
Ik denk; laat ik nog één keer F5-en voordat ik m'n reply post. En ja hoor.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:04 schreef Patch het volgende:
Of, mocht het Tom Cruise niet zijn, Al Pacino hoort er niet bij, want die zat niet in Death To Smoochy?
Ik heb me er erg bij vermaakt. Heerlijke satire.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:10 schreef Sheridana het volgende:Death to Smoochy
Ben ik de enige die dat een leuke film vindt...?
neenquote:Op woensdag 23 november 2005 14:10 schreef Sheridana het volgende:Death to Smoochy
Bastard Son of Barney! Die! Die, stuffed ball of fluff! Illegitimate Teletubbie! Die, you Muppet from hell! Die, you foam motherfucker!quote:Op woensdag 23 november 2005 14:10 schreef Sheridana het volgende:Death to Smoochy
Mennosson + 2quote:Op woensdag 23 november 2005 14:18 schreef Mennosson het volgende:
Ewan McGregor?
Goeie gok! Die paradeert te pas en te onpas met z'n blote bovenlijf.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:18 schreef Sheridana het volgende:
Kenneth Branagh?
Ja maar...quote:Op woensdag 23 november 2005 14:18 schreef Patch het volgende:
Mennosson + 2
zijn maar 6 plaatjesquote:Op woensdag 23 november 2005 14:27 schreef Sheridana het volgende:
Ehm...wilde je niet de films van de stukjes poster?
Dat zijn er maar zes.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:27 schreef Sheridana het volgende:
Patch +2quote:Op woensdag 23 november 2005 14:25 schreef Patch het volgende:
Edward Norton
Death to Smoochy, The Score, Red Dragon, Primal Fear, American History X, the 25th Hour, Fight Club
Nee gewoon films die bij de acteur horen, niet bij het plaatje.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:27 schreef Sheridana het volgende:
Morrigun99 + 2quote:Op woensdag 23 november 2005 14:36 schreef Morrigun99 het volgende:
Matchstick Men?
Sticky Business.quote:
Dan moet er een vergadering komen waarbij er eisen komen aan vragen die gepost worden in dubbele punten topics.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:46 schreef Sokolsky het volgende:
Voor een dubbelpuntentopic vond ik die vraag niet zo geschikt Patch...
Juist!! Een FMT- Meeting...quote:Op woensdag 23 november 2005 14:50 schreef Patch het volgende:
[..]
Dan moet er een vergadering komen waarbij er eisen komen aan vragen die gepost worden in dubbele punten topics.
En voor hetzelfde geld had de vraag urenlang gestaan, soms weet je het echt niet met het plaatsen van vragen. Dan denk je dat je een erg makkelijke hebt, dan blijft ie tijdenlang open, plaats je een moeilijke, dan is het punt al vergeven in dezelfde minuut....
quote:Op woensdag 23 november 2005 14:51 schreef RuneRose het volgende:
Imageshack plaatjes werken niet, probeer tinypic of photobucket.
Is 'm ook niet.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:00 schreef Sheridana het volgende:
[..]
RP is trouwens ergens in de 70...
Maar die houd wel van jonge meisjes.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:00 schreef Sheridana het volgende:
[..]
3x Z!!
Waar was je??
RP is trouwens ergens in de 70...
quote:Op woensdag 23 november 2005 15:03 schreef ArtyShock het volgende:
Volgens mij ken ik haar. Zij is actrice toch?
Is het Kate?quote:Op woensdag 23 november 2005 15:04 schreef Morrigun99 het volgende:
![]()
En iedereen kent haar (had 'r zelf ook niet meteen herkend).
Bij deze kun je toch wel zien dat 'ie in 2 minuten geraden gaat worden? Ik zag nog geen antwoorden, maar toen ik 't intypte wist ik zeker dat ik te laat zou zijn. Je ziet lucifers en poppetjes...quote:Op woensdag 23 november 2005 14:50 schreef Patch het volgende:
[..]
Dan moet er een vergadering komen waarbij er eisen komen aan vragen die gepost worden in dubbele punten topics.
En voor hetzelfde geld had de vraag urenlang gestaan, soms weet je het echt niet met het plaatsen van vragen. Dan denk je dat je een erg makkelijke hebt, dan blijft ie tijdenlang open, plaats je een moeilijke, dan is het punt al vergeven in dezelfde minuut....
Natuurlijk!quote:Op woensdag 23 november 2005 15:14 schreef Sokolsky het volgende:
Richard Linklater
Waking Life
Before Sunrise
Before Sunset
School of Rock
Tape
Sokolsky +2quote:Op woensdag 23 november 2005 15:14 schreef Sokolsky het volgende:
Richard Linklater
Waking Life
Before Sunrise
Before Sunset
School of Rock
Tape
Ik was even verder op het forum aan het kijken. En jullie gingen op een gegeven moment iets te snel, dus toen was ik jullie kwijt uit MyAT.quote:
Na de vraag van Patch kreeg ik echt zin om een Alisonvraag te stellen; zal dat nu maar niet doen.quote:
In Matchstick Men natuurlijk, waar ze een véél jonger meisje speelde dan ze eigenlijk is...quote:Op woensdag 23 november 2005 16:09 schreef Sokolsky het volgende:
Er zit er eentje tussen die écht heel klein is. En dat kun je weten, want daar heeft ze in een rol een keer dankbaar gebruik van gemaakt.
Scarlett is één van mijn vraagtekens. Drie plekjes teruggezet.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:12 schreef Sokolsky het volgende:
Je hebt er nu weer vier goed. Eén actrice schat je toch wat te groot in; als je die een plaats of drie terugzet ben je heel dichtbij.
Woei. Dat kostte aardig wat moeite zeg. Ik had Scarlett inderdaad groter ingeschat. Keira ook trouwens. En ja, ik dacht eerst maar de twee Aziatische dames. Go figure.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:16 schreef Sokolsky het volgende:
Alison Lohman - 1,57 m
Natalie Portman - 1,60 m
Scarlett Johansson - 1,63 m
Zhang Ziyi - 1,65 m
Sandra Oh - 1,68 m
Keira Knightley - 1,70 m
Kate Beckinsale - 1,73 m
Katie Holmes - 1,75 m
Daryl Hannah - 1,78 m
Uma Thurman - 1,83 m
Eén-tweetje en... hij scoort!quote:Op woensdag 23 november 2005 16:22 schreef Sokolsky het volgende:
Dog Day Afternoon!
Dat mag ook wel als filmcriticus zijnde, en natuurlijk John Turturro:quote:Op woensdag 23 november 2005 16:36 schreef Sokolsky het volgende:
De meesten van Patch kloppen wel, bij die paar waarvan ik het niet weet geloof ik 'm op z'n woord
Patch +2
Verder natuurlijk 2001: A Space Odyssey, The Killing, Det Sjunde Inseglet, The Great Escape, Searching for Bobby Fischer, Fresh, etc.
Knap dat je ook titels als The Luzhin Defense kent.
Ik was al benieuwd hoe je dat wilde gaan controleren.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:36 schreef Sokolsky het volgende:
De meesten van Patch kloppen wel, bij die paar waarvan ik het niet weet geloof ik 'm op z'n woord
quote:Op woensdag 23 november 2005 16:36 schreef Sokolsky het volgende:
Knap dat je ook titels als The Luzhin Defense kent.
Als je zegt welke, dan post ik in het SC topic in welke scene je ze zietquote:Op woensdag 23 november 2005 16:36 schreef Sokolsky het volgende:
ziggyziggyziggy + 2quote:Op woensdag 23 november 2005 16:46 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Beaker, Bert, Kermit, Mis Piggy, Elmo.
Och ja, dat pick pocket stukje.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:52 schreef Patch het volgende:
Gangs of New York
Steve-O?quote:Op woensdag 23 november 2005 16:56 schreef Patch het volgende:
[afbeelding]
Welk lid van Jackass sloeg het aanbod van deze 'skit' vriendelijk af, en had daarvan erg veel spijt, aangezien dit 1 van de bekendste plaatjes is ter promotie toentertijd van de film.
Dat dacht ik altijd. Het is me iniedergeval een keer verteld, ik ben er maar vanuit gegaan dat het waar is...Heb het eigenlijk nooit gecontroleerd.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:05 schreef Sokolsky het volgende:
Is Wee-man overleden?
RuneRose + 2quote:Op woensdag 23 november 2005 17:02 schreef RuneRose het volgende:
Wee-man?
Oh, heb ik het nog goed ook. Ik zou toch zweren dat die kleine overleden was. Iemand in mijn vriendengroep heeft tegen me gelogen.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:14 schreef Patch het volgende:
[..]
RuneRose + 2
en er is nooit iemand overleden van de Jackass-cast...
Woooow, Sheri, dat was snel.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:27 schreef Sheridana het volgende:
From Dusk till Dawn
Danny Trejoquote:Op woensdag 23 november 2005 17:30 schreef Sheridana het volgende:
Jaaa, toch nog vandaag!! Veel plezier RR!
ik ga over 1 minuut weg, maar ben er binnen een half uur weer....
Wie is deze lekkere kerel?
[afbeelding]
Wat klets jij nu weer.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:29 schreef Sokolsky het volgende:
+2 RR, +2...
Zo'n kop vergeet je niet. Ik denk ook dat hij de inspriratie voor z'n rollen uit z'n gezellige verleden heeft gehaald.quote:
Whehehe.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Julian Sands?
Zou goed kunnen.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Julian Sands?
Ik heb 'm gekeken voor Fenn natuurlijk. Ook een beetje omdat hij van de dochter van Lynch is.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:00 schreef ArtyShock het volgende:
Deze staat nog op m'n intrigerende-te-kijken-films lijstje...
Sheri is een hij?quote:Op woensdag 23 november 2005 19:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb 'm gekeken voor Fenn natuurlijk. Ook een beetje omdat hij van de dochter van Lynch is.
Vraag volgt.
Hij = de filmquote:Op woensdag 23 november 2005 19:15 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Sheri is een hij?
*Prettige jeugdherinneringen verwrongen ziet tot trauma's*
Ze doet veel met Lynch, maar zijn ze familie?
quote:Op woensdag 23 november 2005 19:25 schreef ArtyShock het volgende:
1.
2.
3. Edit: Braindead (Thanks Ericus)
4. Galaxy Quest
5. Dungeons and Dragons?
6. Bride of Chucky?
7. Man in Black?![]()
8.
9. The Thing
10. Die ken ik ook...
quote:Op woensdag 23 november 2005 19:29 schreef BlaatschaaP het volgende:
Is 10 Spiderman? Vast niet.
Ik herken er echt zo veel, maar had ze nooit geweten/weet ze niet. Argh.
quote:Op woensdag 23 november 2005 19:31 schreef BlaatschaaP het volgende:
Kut, kut, kut, waar ken ik 8 van.
U gaat niet door voor de koelkastquote:Op woensdag 23 november 2005 19:33 schreef BlaatschaaP het volgende:
Beetlejuice?
Nah, is 't te goed beeld voor. Maar toch.
Exact. Geen Hitchhiker.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:39 schreef California het volgende:
1 is Men in Black. En 8 ken ik geloof ik van een FMT-vraag.
Ik las het net. Ik miste het vrij essentiële woordje "van". Ik kon het allemaal al niet plaatsen...quote:Op woensdag 23 november 2005 19:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hij = de film
Diequote:Op woensdag 23 november 2005 19:41 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik las het net. Ik miste het vrij essentiële woordje "van". Ik kon het allemaal al niet plaatsen...
Goed. Ontopic.
1. Men in Black?
7. Men in Black 2?
Natuurlijkquote:Op woensdag 23 november 2005 19:42 schreef EricusMaximus het volgende:
Wacht, 10 is natuurlijk Army of Darkness
Vandaar dat ik 'm wel kende. Evolution natuurlijk.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Diebetekende gewoon dat MiB er wel tussen stond.
Bij 7 stond een grote smiley op de filmposter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |