Steve-O?quote:Op woensdag 23 november 2005 16:56 schreef Patch het volgende:
[afbeelding]
Welk lid van Jackass sloeg het aanbod van deze 'skit' vriendelijk af, en had daarvan erg veel spijt, aangezien dit 1 van de bekendste plaatjes is ter promotie toentertijd van de film.
Dat dacht ik altijd. Het is me iniedergeval een keer verteld, ik ben er maar vanuit gegaan dat het waar is...Heb het eigenlijk nooit gecontroleerd.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:05 schreef Sokolsky het volgende:
Is Wee-man overleden?
RuneRose + 2quote:Op woensdag 23 november 2005 17:02 schreef RuneRose het volgende:
Wee-man?
Oh, heb ik het nog goed ook. Ik zou toch zweren dat die kleine overleden was. Iemand in mijn vriendengroep heeft tegen me gelogen.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:14 schreef Patch het volgende:
[..]
RuneRose + 2
en er is nooit iemand overleden van de Jackass-cast...
Woooow, Sheri, dat was snel.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:27 schreef Sheridana het volgende:
From Dusk till Dawn
Danny Trejoquote:Op woensdag 23 november 2005 17:30 schreef Sheridana het volgende:
Jaaa, toch nog vandaag!! Veel plezier RR!
ik ga over 1 minuut weg, maar ben er binnen een half uur weer....
Wie is deze lekkere kerel?
[afbeelding]
Wat klets jij nu weer.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:29 schreef Sokolsky het volgende:
+2 RR, +2...
Zo'n kop vergeet je niet. Ik denk ook dat hij de inspriratie voor z'n rollen uit z'n gezellige verleden heeft gehaald.quote:
Whehehe.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Julian Sands?
Zou goed kunnen.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Julian Sands?
Ik heb 'm gekeken voor Fenn natuurlijk. Ook een beetje omdat hij van de dochter van Lynch is.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:00 schreef ArtyShock het volgende:
Deze staat nog op m'n intrigerende-te-kijken-films lijstje...
Sheri is een hij?quote:Op woensdag 23 november 2005 19:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb 'm gekeken voor Fenn natuurlijk. Ook een beetje omdat hij van de dochter van Lynch is.
Vraag volgt.
Hij = de filmquote:Op woensdag 23 november 2005 19:15 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Sheri is een hij?
*Prettige jeugdherinneringen verwrongen ziet tot trauma's*
Ze doet veel met Lynch, maar zijn ze familie?
quote:Op woensdag 23 november 2005 19:25 schreef ArtyShock het volgende:
1.
2.
3. Edit: Braindead (Thanks Ericus)
4. Galaxy Quest
5. Dungeons and Dragons?
6. Bride of Chucky?
7. Man in Black?![]()
8.
9. The Thing
10. Die ken ik ook...
quote:Op woensdag 23 november 2005 19:29 schreef BlaatschaaP het volgende:
Is 10 Spiderman? Vast niet.
Ik herken er echt zo veel, maar had ze nooit geweten/weet ze niet. Argh.
quote:Op woensdag 23 november 2005 19:31 schreef BlaatschaaP het volgende:
Kut, kut, kut, waar ken ik 8 van.
U gaat niet door voor de koelkastquote:Op woensdag 23 november 2005 19:33 schreef BlaatschaaP het volgende:
Beetlejuice?
Nah, is 't te goed beeld voor. Maar toch.
Exact. Geen Hitchhiker.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:39 schreef California het volgende:
1 is Men in Black. En 8 ken ik geloof ik van een FMT-vraag.
Ik las het net. Ik miste het vrij essentiële woordje "van". Ik kon het allemaal al niet plaatsen...quote:Op woensdag 23 november 2005 19:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hij = de film
Diequote:Op woensdag 23 november 2005 19:41 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik las het net. Ik miste het vrij essentiële woordje "van". Ik kon het allemaal al niet plaatsen...
Goed. Ontopic.
1. Men in Black?
7. Men in Black 2?
Natuurlijkquote:Op woensdag 23 november 2005 19:42 schreef EricusMaximus het volgende:
Wacht, 10 is natuurlijk Army of Darkness
Vandaar dat ik 'm wel kende. Evolution natuurlijk.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Diebetekende gewoon dat MiB er wel tussen stond.
Bij 7 stond een grote smiley op de filmposter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |