Woei. Dat kostte aardig wat moeite zeg. Ik had Scarlett inderdaad groter ingeschat. Keira ook trouwens. En ja, ik dacht eerst maar de twee Aziatische dames. Go figure.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:16 schreef Sokolsky het volgende:
Alison Lohman - 1,57 m
Natalie Portman - 1,60 m
Scarlett Johansson - 1,63 m
Zhang Ziyi - 1,65 m
Sandra Oh - 1,68 m
Keira Knightley - 1,70 m
Kate Beckinsale - 1,73 m
Katie Holmes - 1,75 m
Daryl Hannah - 1,78 m
Uma Thurman - 1,83 m
Eén-tweetje en... hij scoort!quote:Op woensdag 23 november 2005 16:22 schreef Sokolsky het volgende:
Dog Day Afternoon!
Dat mag ook wel als filmcriticus zijnde, en natuurlijk John Turturro:quote:Op woensdag 23 november 2005 16:36 schreef Sokolsky het volgende:
De meesten van Patch kloppen wel, bij die paar waarvan ik het niet weet geloof ik 'm op z'n woord
Patch +2
Verder natuurlijk 2001: A Space Odyssey, The Killing, Det Sjunde Inseglet, The Great Escape, Searching for Bobby Fischer, Fresh, etc.
Knap dat je ook titels als The Luzhin Defense kent.
Ik was al benieuwd hoe je dat wilde gaan controleren.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:36 schreef Sokolsky het volgende:
De meesten van Patch kloppen wel, bij die paar waarvan ik het niet weet geloof ik 'm op z'n woord
quote:Op woensdag 23 november 2005 16:36 schreef Sokolsky het volgende:
Knap dat je ook titels als The Luzhin Defense kent.
Als je zegt welke, dan post ik in het SC topic in welke scene je ze zietquote:Op woensdag 23 november 2005 16:36 schreef Sokolsky het volgende:
ziggyziggyziggy + 2quote:Op woensdag 23 november 2005 16:46 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Beaker, Bert, Kermit, Mis Piggy, Elmo.
Och ja, dat pick pocket stukje.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:52 schreef Patch het volgende:
Gangs of New York
Steve-O?quote:Op woensdag 23 november 2005 16:56 schreef Patch het volgende:
[afbeelding]
Welk lid van Jackass sloeg het aanbod van deze 'skit' vriendelijk af, en had daarvan erg veel spijt, aangezien dit 1 van de bekendste plaatjes is ter promotie toentertijd van de film.
Dat dacht ik altijd. Het is me iniedergeval een keer verteld, ik ben er maar vanuit gegaan dat het waar is...Heb het eigenlijk nooit gecontroleerd.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:05 schreef Sokolsky het volgende:
Is Wee-man overleden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |