ArtyShock + 2quote:Op woensdag 23 november 2005 13:49 schreef ArtyShock het volgende:
Martin Short:
- Innerspace
- The Three Fugitives
- Jimini Glick
Chevy Chase:
- Cops and Robbersons
- Caddyshack
- Fletch
Steve Martin:
- Novocaine
- Bowfinger
- Housesitter
nitpick: en er zat zelfs een sequel tussen Schat...quote:Op woensdag 23 november 2005 13:55 schreef Sokolsky het volgende:
Zu spät Sheri...
Met dank aan de fmt'er die ooit Martin Short als Jimini postte, ik kon maar niet op een derde film van 'm komen, totdat ik opeens moest denken aan Short in dat fat-suit.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:51 schreef Patch het volgende:
ArtyShock + 2
niks te dankenquote:Op woensdag 23 november 2005 13:56 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Met dank aan de fmt'er die ooit Martin Short als Jimini postte, ik kon maar niet op een derde film van 'm komen, totdat ik opeens moest denken aan Short in dat fat-suit.
quote:Op woensdag 23 november 2005 13:56 schreef Patch het volgende:
[..]
nitpick: en er zat zelfs een sequel tussen Schat...
Ik denk; laat ik nog één keer F5-en voordat ik m'n reply post. En ja hoor.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:04 schreef Patch het volgende:
Of, mocht het Tom Cruise niet zijn, Al Pacino hoort er niet bij, want die zat niet in Death To Smoochy?
Ik heb me er erg bij vermaakt. Heerlijke satire.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:10 schreef Sheridana het volgende:Death to Smoochy
Ben ik de enige die dat een leuke film vindt...?
neenquote:Op woensdag 23 november 2005 14:10 schreef Sheridana het volgende:Death to Smoochy
Bastard Son of Barney! Die! Die, stuffed ball of fluff! Illegitimate Teletubbie! Die, you Muppet from hell! Die, you foam motherfucker!quote:Op woensdag 23 november 2005 14:10 schreef Sheridana het volgende:Death to Smoochy
Mennosson + 2quote:Op woensdag 23 november 2005 14:18 schreef Mennosson het volgende:
Ewan McGregor?
Goeie gok! Die paradeert te pas en te onpas met z'n blote bovenlijf.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:18 schreef Sheridana het volgende:
Kenneth Branagh?
Ja maar...quote:Op woensdag 23 november 2005 14:18 schreef Patch het volgende:
Mennosson + 2
zijn maar 6 plaatjesquote:Op woensdag 23 november 2005 14:27 schreef Sheridana het volgende:
Ehm...wilde je niet de films van de stukjes poster?
Dat zijn er maar zes.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:27 schreef Sheridana het volgende:
Patch +2quote:Op woensdag 23 november 2005 14:25 schreef Patch het volgende:
Edward Norton
Death to Smoochy, The Score, Red Dragon, Primal Fear, American History X, the 25th Hour, Fight Club
Nee gewoon films die bij de acteur horen, niet bij het plaatje.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:27 schreef Sheridana het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |