quote:Op woensdag 23 november 2005 12:10 schreef Morrigun99 het volgende:
Les invasions barbares ?
Die is nogal Engelstalig he?quote:Op woensdag 23 november 2005 12:51 schreef Mennosson het volgende:
Candyman
Okequote:Op woensdag 23 november 2005 12:52 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Die is nogal Engelstalig he?
Het gaat om een Franstalige film.
quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:06 schreef RuneRose het volgende:
of is het gewoon een foto van een wespennest en moeten wij dan op een franse titel komen waar een wespennest in voorkomt?
oeh... die zou best wel eens kunnenquote:Op woensdag 23 november 2005 13:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
L'Ours?
Ik heb het even in de vertaler ingetikt die ik hier geïnstalleerd heb. De titel was ik nooit opgekomen.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:32 schreef Morrigun99 het volgende:
Ok we pakken het anders aan:
Degene die het eerste 'wespennest' letterlijk in het Frans vertaalt gaat er met de punten vandoor.
Dat is 'm dus. Ik had er niet op gerekend dat jullie 'm niet kende.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:37 schreef Patch het volgende:
Nid de guepes
Ja maar... Dan had ik het ook in kunnen tikken.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:38 schreef Patch het volgende:
ken de film niet never hear off...
op m'n woordenboek-collectie
Ik heb het zelfs nog snel uit het originele plastic gehaaldquote:Op woensdag 23 november 2005 13:40 schreef Sokolsky het volgende:
Ik kon het Franse woordenboek niet zo snel vinden
ArtyShock + 2quote:Op woensdag 23 november 2005 13:49 schreef ArtyShock het volgende:
Martin Short:
- Innerspace
- The Three Fugitives
- Jimini Glick
Chevy Chase:
- Cops and Robbersons
- Caddyshack
- Fletch
Steve Martin:
- Novocaine
- Bowfinger
- Housesitter
nitpick: en er zat zelfs een sequel tussen Schat...quote:Op woensdag 23 november 2005 13:55 schreef Sokolsky het volgende:
Zu spät Sheri...
Met dank aan de fmt'er die ooit Martin Short als Jimini postte, ik kon maar niet op een derde film van 'm komen, totdat ik opeens moest denken aan Short in dat fat-suit.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:51 schreef Patch het volgende:
ArtyShock + 2
niks te dankenquote:Op woensdag 23 november 2005 13:56 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Met dank aan de fmt'er die ooit Martin Short als Jimini postte, ik kon maar niet op een derde film van 'm komen, totdat ik opeens moest denken aan Short in dat fat-suit.
quote:Op woensdag 23 november 2005 13:56 schreef Patch het volgende:
[..]
nitpick: en er zat zelfs een sequel tussen Schat...
Ik denk; laat ik nog één keer F5-en voordat ik m'n reply post. En ja hoor.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:04 schreef Patch het volgende:
Of, mocht het Tom Cruise niet zijn, Al Pacino hoort er niet bij, want die zat niet in Death To Smoochy?
Ik heb me er erg bij vermaakt. Heerlijke satire.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:10 schreef Sheridana het volgende:Death to Smoochy
Ben ik de enige die dat een leuke film vindt...?
neenquote:Op woensdag 23 november 2005 14:10 schreef Sheridana het volgende:Death to Smoochy
Bastard Son of Barney! Die! Die, stuffed ball of fluff! Illegitimate Teletubbie! Die, you Muppet from hell! Die, you foam motherfucker!quote:Op woensdag 23 november 2005 14:10 schreef Sheridana het volgende:Death to Smoochy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |