Is jequote:Op woensdag 23 november 2005 09:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik sta vooralsnog nog steeds niet op de lijst.
Ja, het is een Fok! meeting, geen specifieke forum meeting.. En 6 jaar fok+het huwelijk van D+K is toch wel een feestje waard lijkt me..quote:Op woensdag 23 november 2005 09:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zet even een linkje in de SC van K&W. Levert misschien ook (nog) wel (g)(een) (aan)(af)(houding)(en)(melding)(en) op.
10 keer de woordwaardequote:Op woensdag 23 november 2005 09:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zet even een linkje in de SC van K&W. Levert misschien ook (nog) wel (g)(een) (aan)(af)(houding)(en)(melding)(en) op.
Zeker! Done.quote:Op woensdag 23 november 2005 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het is een Fok! meeting, geen specifieke forum meeting.. En 6 jaar fok+het huwelijk van D+K is toch wel een feestje waard lijkt me...
Ik doe niet andersquote:Op woensdag 23 november 2005 09:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zeker! Done.
Heb wel blote vrouwen beloofd.
Dus als iemand daar nog even achteraan kan gaan...
Ik dacht dat jij dat al gedaan hadquote:Op woensdag 23 november 2005 09:54 schreef yvonne het volgende:
Oy! ChOas en cinnamon op de misschien-lijst!
Betekent toch niet dat de toegangs-prijs wordt verhoogd he?quote:Op woensdag 23 november 2005 09:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zeker! Done.
Heb wel blote vrouwen beloofd.
Dus als iemand daar nog even achteraan kan gaan...
helaas, de toegangsprijs van de Coco's zal worden verdrievoudigdquote:Op woensdag 23 november 2005 09:56 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Betekent toch niet dat de toegangs-prijs wordt verhoogd he?
Ik mod in principe niet in andermans fora.quote:
Das ook echt modden jaquote:Op woensdag 23 november 2005 09:58 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik mod in principe niet in andermans fora.
Het is jouw forum... wij mogen niet editten in andermans forum tenzij heel hoge nood...quote:Op woensdag 23 november 2005 09:56 schreef HeatWave het volgende:
Ik dacht dat jij dat al gedaan had. Who put me in charge of this meeting?
Dan mag ik wel op de misschien lijstquote:Op woensdag 23 november 2005 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
helaas, de toegangsprijs van de Coco's zal worden verdrievoudigd.
Mits stampertje. Anders heb je er nog geen zak aan.quote:Op woensdag 23 november 2005 09:58 schreef HeatWave het volgende:
Maar je staat erbij hoor, schijfje citroen erbij??
Lui volk die modjesquote:Op woensdag 23 november 2005 09:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het is jouw forum... wij mogen niet editten in andermans forum tenzij heel hoge nood...
En het toevoegen van mensen is nou niet echt van wereldbelang of wel?
*kutsmoezen zijn goed!
50 cent om te mogen stampen?quote:Op woensdag 23 november 2005 10:00 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Mits stampertje. Anders heb je er nog geen zak aan.
Das vast overdag. En die kunnen mooi meteen door danquote:Op woensdag 23 november 2005 10:02 schreef UIO_AMS het volgende:
Er is gelijktijdig een FOT-meeting in Amsterdam, bedenk ik me nu.
Ik zal het even melden aldaar.quote:Op woensdag 23 november 2005 10:03 schreef HeatWave het volgende:
Das vast overdag. En die kunnen mooi meteen door dan.
Gewoon, dat het egezegd is.quote:
Als je belooft je handen voor je ogen te houden mag je misschien wel gewoon naar binnenquote:Op woensdag 23 november 2005 09:59 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dan mag ik wel op de misschien lijst
Mooi.quote:
Lekker!quote:
Ik zeg gewoon dat ik ontzettend orthodox religieus opgevoed benquote:Op woensdag 23 november 2005 10:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Als je belooft je handen voor je ogen te houden mag je misschien wel gewoon naar binnen![]()
Staan zijn rechten verkeerd ofzo? Of heb ik weer wat gemist?quote:Op woensdag 23 november 2005 10:07 schreef Suijk het volgende:
Dus zo ziet een topic achter de schermen eruit.
Wie schopte dit topic naar GC?quote:Op woensdag 23 november 2005 10:09 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Staan zijn rechten verkeerd ofzo? Of heb ik weer wat gemist?
Ja maar dan met haat&nijd natuurlijk.quote:Op woensdag 23 november 2005 10:07 schreef Suijk het volgende:
Dus zo ziet een topic achter de schermen eruit.
Bek dicht!quote:Op woensdag 23 november 2005 10:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar dan met haat&nijd natuurlijk.
Achterklap ook niet te vergeten.quote:Op woensdag 23 november 2005 10:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja maar dan met haat&nijd natuurlijk.
Dan kan ik Danny toch niet pijpen voor dat paarse kleurtje!!!quote:
Ik ga er mijn vingers niet aan brandenquote:Op woensdag 23 november 2005 10:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie schopte dit topic naar GC?.
Ik heb geen schijn van kans meer sinds die fotos van jou!!!!quote:Op woensdag 23 november 2005 10:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dan kan ik Danny toch niet pijpen voor dat paarse kleurtje!!!
Ik weet wel dat jij daar ook voor gaat hoor!![]()
Smaad, roddel, vuile was en steken onder NAP. Het is schering ende inschlagquote:Op woensdag 23 november 2005 10:12 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Achterklap ook niet te vergeten.
Echt wel two hoorquote:Op woensdag 23 november 2005 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb geen schijn van kans meer sinds die fotos van jou!!!!!!!!11111oneone!!1!!!!
Jij woont in A'dam, traditiegewijs bel jijquote:Op woensdag 23 november 2005 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat al gedaan had. Who put me in charge of this meeting?
quote:Op woensdag 23 november 2005 10:21 schreef Duderinnetje het volgende:
JA EN KAPPEN MET SLOWCHATTEN NU GEEF EENS HET GOEDE VOORBEELD KEN UW USERS EN CONTEXT!!!
* Hoopt dat de bobo's meekijken![]()
En ik ga werken![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 10:21 schreef Duderinnetje het volgende:
JA EN KAPPEN MET SLOWCHATTEN NU GEEF EENS HET GOEDE VOORBEELD KEN UW USERS EN CONTEXT!!!
* Hoopt dat de bobo's meekijken![]()
En ik ga werken![]()
Als je een BEETJE opgelet zou hebben de afgelopen Coco's meetings zou je weten dat ik NOOIT bel....quote:Op woensdag 23 november 2005 10:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij woont in A'dam, traditiegewijs bel jij
Hup, hup
Zelfdequote:Op woensdag 23 november 2005 10:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je een BEETJE opgelet zou hebben de afgelopen Coco's meetings zou je weten dat ik NOOIT bel....
Ik ga langs.
You know mequote:
okquote:Op woensdag 23 november 2005 10:37 schreef yvonne het volgende:
Als ik met Danny en Knor kom niet, Dan moet nog werken.
We brengen wel af en toe een glas bier naar buitenquote:Op woensdag 23 november 2005 09:59 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dan mag ik wel op de misschien lijst
* Totáál gedesillusioneerd om zich heen kijkt, balanceert tussen krijsen en krassen, een mentale spagaat maakt tussen woede en wanhoop om zich vervolgens (verslagen, moegestreden, lamgeslagen etc. je kent dat wel) af te vragen waar ze wrong ging.quote:Op woensdag 23 november 2005 10:26 schreef yvonne het volgende:
[..], je krijgt toch niks in je schoen
Als ik zaterdag genoeg gedronken heb wil ik wel even in je schoenen kotsen hoorquote:Op woensdag 23 november 2005 10:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
* Totáál gedesillusioneerd om zich heen kijkt, balanceert tussen krijsen en krassen, een mentale spagaat maakt tussen woede en wanhoop om zich vervolgens (verslagen, moegestreden, lamgeslagen etc. je kent dat wel) af te vragen waar ze wrong ging.
Hoewel zelfs je kots in mijn schoen me lief is Yvonniehonnieponnie(! sprankje hoop op een paarse afloop keert terug!)
Dit gaat een goeie worden Zaterdag, ik voel het aan mijn waterquote:Op woensdag 23 november 2005 10:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als ik zaterdag genoeg gedronken heb wil ik wel even in je schoenen kotsen hoor
Ach, man, groei toch eens uit die boem boem bliep bliep herrie en ontwikkel een volwassen smaak...quote:Op woensdag 23 november 2005 10:46 schreef Paxlie het volgende:
slechte datum weer. Zo kan ik jullie natuurlijk nooit meeten
Diezelfde avond is Awakenings man!
* Paxlie mept Heatwave
en dan zeker Guinness lekker gaan vindenquote:Op woensdag 23 november 2005 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, man, groei toch eens uit die boem boem bliep bliep herrie en ontwikkel een volwassen smaak...
teeniebop meuk.
Ow jee, je zal eens een ECHTE man wordenquote:Op woensdag 23 november 2005 10:59 schreef Paxlie het volgende:
[..]
en dan zeker Guinness lekker gaan vinden
Of water. Ik ben makkelijkquote:Op woensdag 23 november 2005 10:40 schreef Sjeen het volgende:
[..]
We brengen wel af en toe een glas bier naar buiten![]()
Das een vrij vaak voorkomende eigenschap bij mannenquote:
Dat water is van Tha_T!quote:Op woensdag 23 november 2005 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit gaat een goeie worden Zaterdag, ik voel het aan mijn water.
Ik zou naar binnen gaan maar whatever floats your boat.quote:
Dan mag hij het hebben, zo ben ik dan ook wel weerquote:
IK dacht ik doe eerst even een speedfreakssj'je voor ik naar binnen ga, for dramatic effectquote:Op woensdag 23 november 2005 11:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik zou naar binnen gaan maar whatever floats your boat.
tsk, echte mannen bellen gewoon naar een toko in plaats van langs te gaanquote:Op woensdag 23 november 2005 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow jee, je zal eens een ECHTE man worden.
Nee, echte mannen gaan langs en nemen een Guinness om zaken te doenquote:Op woensdag 23 november 2005 11:15 schreef Paxlie het volgende:
[..]
tsk, echte mannen bellen gewoon naar een toko in plaats van langs te gaan
om daarna compleet onder invloed een veels te hoge prijs af te spreken zeker?quote:Op woensdag 23 november 2005 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, echte mannen gaan langs en nemen een Guinness om zaken te doen.
Nee hoor, gewoon met 15% omzet van die avond in eigen zakquote:Op woensdag 23 november 2005 11:25 schreef Paxlie het volgende:
[..]
om daarna compleet onder invloed een veels te hoge prijs af te spreken zeker?
Dat zou je kunnen zeggen, somsquote:Op woensdag 23 november 2005 11:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das een vrij vaak voorkomende eigenschap bij mannen.
Dan ga ik wat anders doenquote:Op woensdag 23 november 2005 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan mag hij het hebben, zo ben ik dan ook wel weer.
Ik zou zeggen, zoek een andere sponsor, dat IS wel eens een succes geweestquote:
En wanneer is de privemeet van dat geld?quote:Op woensdag 23 november 2005 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon met 15% omzet van die avond in eigen zak.
Nouhou!quote:Op woensdag 23 november 2005 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, zoek een andere sponsor, dat IS wel eens een succes geweest.
rond 4:00, in de Korsakovvquote:Op woensdag 23 november 2005 11:40 schreef Paxlie het volgende:
[..]
En wanneer is de privemeet van dat geld?
ik eis een andere datum!quote:
Hier heb je een kwartje, koop maar een IJSje.... verder kan ik je niet helpen.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 11:39 schreef Brighteyes het volgende:
Tjesis Paxlie... lekker anti-climax weer... ik zie je in het topic, ik denk 'Hij komt!'... maar nee hoor...
Mja, wil jij dan graag zo'n 100 topics als reeks hier hebben?quote:Op woensdag 23 november 2005 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, zoek een andere sponsor, dat IS wel eens een succes geweest.
ssssssssssssssssst, dat weet hij toch nietquote:Op woensdag 23 november 2005 11:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mja, wil jij dan graag zo'n 100 topics als reeks hier hebben?
Dat denk je maarquote:Op woensdag 23 november 2005 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ssssssssssssssssst, dat weet hij toch niet.
niet bluffen maar met feiten op tafel komen jochiequote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet bluffen maar met feiten op tafel komen jochie.
Geen idee eigenlijk, maar die zie ik nog wel met Paxlie naar eweekeniks gaan...quote:Op woensdag 23 november 2005 12:10 schreef Dagonet het volgende:
Kom op Tha_T die topics zijn niet moeilijk te vinden hoor.
[betreffende muts] zit zeker in het zuiden dat ze niet komt?
Oh, dat is er natuurlijk ook. Slechte prioriteitenstellingquote:Op woensdag 23 november 2005 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, maar die zie ik nog wel met Paxlie naar eweekeniks gaan...
Je moest zoekenquote:
Jaquote:Op woensdag 23 november 2005 12:22 schreef Sjeen het volgende:
Ik denk dat ik mijn bijdrage aan het verschijnen van Tha_T op de meet al ruimschoots heb geleverd![]()
Knap hoorquote:
Ook dat is een kwestie van prioriteiten.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:50 schreef Paxlie het volgende:
miss_bleu gaat EN niet naar aweeknings EN blijft in het zuiden op de bank tegen haar vriendje aan genesteld
uiteraard is dit maar een gok gebaseerd op een jarenlange vriendschap waarbij we elkaar door en door kennen
optie 1:quote:Op woensdag 23 november 2005 12:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ook dat is een kwestie van prioriteiten.
2005 is a recordbreaking year!quote:Op woensdag 23 november 2005 12:56 schreef HeatWave het volgende:
Optie 1 is zooooooooo 2005 eerste kwartaal.
Dan doe ik speciaal mijn kaplaarzen aanquote:Op woensdag 23 november 2005 10:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als ik zaterdag genoeg gedronken heb wil ik wel even in je schoenen kotsen hoor
Ik hou me even afzijdigquote:Op woensdag 23 november 2005 13:23 schreef Brighteyes het volgende:
Het is ineens zo rustig hier...
Zeker allemaal aan het lunchen ineens?
Ja zeg hee... bagger ik ontopic... is het weer niet goedquote:Op woensdag 23 november 2005 13:39 schreef HeatWave het volgende:
Ik spaar mijn lever voor Zaterdag.
Oiquote:
Ik zal het regelenquote:Op woensdag 23 november 2005 13:54 schreef HeatWave het volgende:.
ok ok, als het moet.... maar niet te veel he?
Topquote:
Ja, wat wil je nou?? Users of geen users?quote:Op woensdag 23 november 2005 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Top.
Of schrikt dit users af?.
Ligt aan de userquote:Op woensdag 23 november 2005 13:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, wat wil je nou?? Users of geen users?
quote:
Kan altijd nog meer gespammed worden.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:16 schreef HeatWave het volgende:
Mooi, want ik heb geen zin meer op mijn werk.
Is de spam al los??
neeheequote:Op woensdag 23 november 2005 14:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Kan altijd nog meer gespammed worden.
HEb je al gebeld?
Het schreeuw-beleid werkte prima dacht ik zoquote:Op woensdag 23 november 2005 14:17 schreef Dagonet het volgende:
Meets zijn trouwens alweer een tijdje geleden, zijn er nog nieuwe afspraken omtrent camera's of is het nog steeds schreeuwen als je niet wil?
Zo zijn jullie, onafscheidelijk.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:36 schreef boebiedoe het volgende:
Als Paxlie niet komt kom ik ook niet natuurlijk..
*vrienden voor het leven opzet*quote:Op woensdag 23 november 2005 14:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zo zijn jullie, onafscheidelijk.
Ach man, vlieg toch ff heen en weer, kost dat nou?quote:Op woensdag 23 november 2005 14:36 schreef boebiedoe het volgende:
Als Paxlie niet komt kom ik ook niet natuurlijk..
op, af, what's the difference?quote:Op woensdag 23 november 2005 14:40 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
*vrienden voor het leven opzet*
Oi. M'n water.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:11 schreef Dagonet het volgende:
Dat water is van Tha_T!
In jouw geval is dat te overzienquote:Op woensdag 23 november 2005 15:00 schreef UIO_AMS het volgende:
O, ik eet niet mee.
En aan geldpotjes doe ik ook niet.
Ja, dus? Water kost ook geldquote:Op woensdag 23 november 2005 15:04 schreef HeatWave het volgende:
Ja, laten we ruzie gaan maken over...water.
Het drinkt gewoon niet zo snel, al dat water met gestampte schijfjes citroen. (Deze tent heeft toch wel stampertjes hè?)quote:
Nee.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:05 schreef Tha_T het volgende:
Trouwens, mag ik ook een CD meenemen aangezien mijn carnaval-virus ook in Amsterdam aanwezig moet zijn
NO FUCKING WAY!quote:Op woensdag 23 november 2005 15:05 schreef Tha_T het volgende:
Trouwens, mag ik ook een CD meenemen aangezien mijn carnaval-virus ook in Amsterdam aanwezig moet zijn
Ooooooooow, dan zeg ik niets.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:05 schreef HeatWave het volgende:
In de kroeg niet, ze zijn verplicht om je kraanwater te geven als je er om vraagt.
Ik zal het morgen nog even checken voor jequote:Op woensdag 23 november 2005 15:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het drinkt gewoon niet zo snel, al dat water met gestampte schijfjes citroen. (Deze tent heeft toch wel stampertjes hè?)
Mijn nederigste excuses Mijnheer Stranger..quote:Op woensdag 23 november 2005 15:34 schreef Stranger het volgende:
Nou ja, je kan me natuurlijk ook niet op de lijst zetten, het is pas het derde topic dat ik zeg dat ik waarschijnlijk kom
*puntje op lijst bijschrijft.quote:
Dank jequote:Op woensdag 23 november 2005 16:38 schreef HeatWave het volgende:
Ow well, als het grote afzeggen niet teveel gaten slaat is dit best een aardig groepje.
Carnaval is ook beschaafdquote:Op woensdag 23 november 2005 16:42 schreef HeatWave het volgende:
Zolang je niet met debiele carnavalsmeuk aankomt zetten zal je best ok zijn.
Dat soort fratsen zijn we niet van gediend in de beschaafde wereld.
Als je van zandhappen houdt zal dat best kunnenquote:Op woensdag 23 november 2005 16:45 schreef HeatWave het volgende:
Sure en Irak is een gezellig vakantie oord.
Oud-Hollandsch bierhappen?quote:
Lijkt me een heel goed plan ja voor zaterdag (or any other day for that matter).quote:
Tappen ze er ook een klavertje in?quote:
Hoe leuk het ook is, dat is officieel niet de bedoeling. In Ierland controleert Guinness er zelfs steeksproefsgewijs op of kroegen het NIET doen.....quote:Op woensdag 23 november 2005 21:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Tappen ze er ook een klavertje in?
Jamaar... jamaar... in Londen deden ze het wel (begint uit te rekenen... vijf maanden londen*vier avonden per week in de pub*minimaal 2 pints Guinness per avond=toch zeker 175 klavertjes gezien...quote:Op woensdag 23 november 2005 21:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe leuk het ook is, dat is officieel niet de bedoeling. In Ierland controleert Guinness er zelfs steeksproefsgewijs op of kroegen het NIET doen.....
QyRoz onder de drabquote:Op woensdag 23 november 2005 21:17 schreef QyRoZ het volgende:
Guinness van de tap, static van de trap.
Static is het wel gewend, van de trap afvallen.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:23 schreef Alicey het volgende:
Hmmmm het wordt toch wel een meet zonder zwaar gewonden?
Met zoveel alcohol kan je van de Rembrandttoren vallen en nog weglopen......quote:Op woensdag 23 november 2005 21:25 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Static is het wel gewend, van de trap afvallen.Oh, die komt zeker weer niet hè?
Oh, ok. Dat scheelt... Als ik echt teveel drink houd ik het wel bij in slaap vallen. Is een stuk veiliger.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:25 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Static is het wel gewend, van de trap afvallen.Oh, die komt zeker weer niet hè?
Ach, als onze usual surprise guests op komen dagen lijkt het me een leuke actiequote:
Boefje.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:51 schreef HeatWave het volgende:
My bad, verkeerde browser, Firefox stond nog op MB ingelogd hier en ik lette niet op.
Yep.quote:
Zeker spare ribs en kipkluifjesquote:
Yep.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:35 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Zeker spare ribs en kipkluifjes
Is die er dan?quote:Hoe laat begint de indrinkmeet?
![]()
Vrijdagavondquote:Op woensdag 23 november 2005 22:35 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Hoe laat begint de indrinkmeet?
![]()
Je bent ook echt een FA he?quote:Op donderdag 24 november 2005 09:39 schreef Dagonet het volgende:
Al langs geweest?
Ik had het topic gisteren gespamd in de SC van OUD en daar reageerde Knor later op dat ze een oppas ging zoeken.quote:Op donderdag 24 november 2005 10:22 schreef MissBliss het volgende:
Hebben Danny en Knorretje eigenlijk al gereageerd in een van deze topics? Maw: weten ze wel van deze meet?
Dat neem je terug!quote:
Okay.quote:
Check je tag.quote:Op donderdag 24 november 2005 10:34 schreef HeatWave het volgende:.
Tammetjes Dago..... waar blijven de "JA MAAR IK BEN FA EN DUS DE BAAS DUS MOET JE LUISTEREN NAAR WAT IK ZEG" tirades die ik achter de schermen altijd krijg???.
quote:
Deze kutmod heeft je even in de lijst gezet danquote:Op donderdag 24 november 2005 10:59 schreef Reya het volgende:
[..]
![]()
Overigens wil ik even bevestigen dat ik erbij ben. Meeeten zou ivm mijn reistijd wel prettig zijn, als het kan![]()
Volwassen kip vind ik eik lekkerder dan opgepompt kuiken.quote:
Of een goed doorgebakken stukquote:Op donderdag 24 november 2005 11:51 schreef Dagonet het volgende:
Een stukjeis anders ook niet te versmaden.
Misschien komt ze wel met haar gedresseerde koe aangereden.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:53 schreef Dagonet het volgende:
Ik vraag nikky wel om een verse.
Ik bedoelde dequote:Op donderdag 24 november 2005 11:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien komt ze wel met haar gedresseerde koe aangereden.
Lees je inquote:Op donderdag 24 november 2005 11:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat heeft Nikky met herten dan? Koeien kan ik nog begrijpen gezien de regio waar ze woont.
Ik weet niet, maar het verrassingselement is er iig vanafquote:Op donderdag 24 november 2005 12:05 schreef Skaai het volgende:
Zal ik een kadootje voor Danny en Knorrepor kopen?
_edit_
Had nikky dat maar gedaan.quote:
ok ok, zo ben ik dan ook wel weer..quote:Op donderdag 24 november 2005 12:15 schreef Skaai het volgende:
Edit dan, snel!
Reya was er wel van onder de indruk, en heeft de headlines verteld.quote:
Wordt dan ook echt alles tegen me gebruikt hier?quote:Op donderdag 24 november 2005 13:31 schreef HeatWave het volgende:
Lijkt me een leuke actie om de video mogelijkheid van mijn digicam eens te testen.
En later als smiley te verwerken.
Als jij dat graag wil welquote:Op donderdag 24 november 2005 13:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wordt dan ook echt alles tegen me gebruikt hier?
Huh?quote:Op donderdag 24 november 2005 13:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Reya was er wel van onder de indruk, en heeft de headlines verteld.
Owquote:
Mooi zo!quote:Op donderdag 24 november 2005 13:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow.
Nou dan niet, ik ben in een goeie bui.
Het is toch niet zo dat straks een hele horde fokkers hun videomogelijkheid op mij gaat uittesten?quote:Op donderdag 24 november 2005 13:39 schreef Dagonet het volgende:
Ik heb de videomogelijkheid van m'n telefoon nog nooit gebruikt...
Ik was het niet van plan. Ik heb het ding om te bellen en sms-en.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is toch niet zo dat straks een hele horde fokkers hun videomogelijkheid op mij gaat uittesten?
Ik wist niet eens dat er nog zo veel mensen waren die een mobiele telefoon hebben om mee te bellen.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik was het niet van plan. Ik heb het ding om te bellen en sms-en.
En om te fok!ken natuurlijkquote:Op donderdag 24 november 2005 13:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik was het niet van plan. Ik heb het ding om te bellen en sms-en.
Alleen de FPquote:
Forum werkt ook wel, maar je moet ff geduld hebben. Soms wel handig om snel ff wat op te zoeken ofzoquote:
Ja, 1 keer dicht is ook zo weinig.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:39 schreef Dagonet het volgende:
alweer dicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |