In jouw geval is dat te overzienquote:Op woensdag 23 november 2005 15:00 schreef UIO_AMS het volgende:
O, ik eet niet mee.
En aan geldpotjes doe ik ook niet.
Ja, dus? Water kost ook geldquote:Op woensdag 23 november 2005 15:04 schreef HeatWave het volgende:
Ja, laten we ruzie gaan maken over...water.
Het drinkt gewoon niet zo snel, al dat water met gestampte schijfjes citroen. (Deze tent heeft toch wel stampertjes hè?)quote:
Nee.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:05 schreef Tha_T het volgende:
Trouwens, mag ik ook een CD meenemen aangezien mijn carnaval-virus ook in Amsterdam aanwezig moet zijn
NO FUCKING WAY!quote:Op woensdag 23 november 2005 15:05 schreef Tha_T het volgende:
Trouwens, mag ik ook een CD meenemen aangezien mijn carnaval-virus ook in Amsterdam aanwezig moet zijn
Ooooooooow, dan zeg ik niets.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:05 schreef HeatWave het volgende:
In de kroeg niet, ze zijn verplicht om je kraanwater te geven als je er om vraagt.
Ik zal het morgen nog even checken voor jequote:Op woensdag 23 november 2005 15:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het drinkt gewoon niet zo snel, al dat water met gestampte schijfjes citroen. (Deze tent heeft toch wel stampertjes hè?)
Mijn nederigste excuses Mijnheer Stranger..quote:Op woensdag 23 november 2005 15:34 schreef Stranger het volgende:
Nou ja, je kan me natuurlijk ook niet op de lijst zetten, het is pas het derde topic dat ik zeg dat ik waarschijnlijk kom
*puntje op lijst bijschrijft.quote:
Dank jequote:Op woensdag 23 november 2005 16:38 schreef HeatWave het volgende:
Ow well, als het grote afzeggen niet teveel gaten slaat is dit best een aardig groepje.
Carnaval is ook beschaafdquote:Op woensdag 23 november 2005 16:42 schreef HeatWave het volgende:
Zolang je niet met debiele carnavalsmeuk aankomt zetten zal je best ok zijn.
Dat soort fratsen zijn we niet van gediend in de beschaafde wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |