Lees je inquote:Op donderdag 24 november 2005 11:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat heeft Nikky met herten dan? Koeien kan ik nog begrijpen gezien de regio waar ze woont.
Ik weet niet, maar het verrassingselement is er iig vanafquote:Op donderdag 24 november 2005 12:05 schreef Skaai het volgende:
Zal ik een kadootje voor Danny en Knorrepor kopen?
_edit_
Had nikky dat maar gedaan.quote:
ok ok, zo ben ik dan ook wel weer..quote:Op donderdag 24 november 2005 12:15 schreef Skaai het volgende:
Edit dan, snel!
Reya was er wel van onder de indruk, en heeft de headlines verteld.quote:
Wordt dan ook echt alles tegen me gebruikt hier?quote:Op donderdag 24 november 2005 13:31 schreef HeatWave het volgende:
Lijkt me een leuke actie om de video mogelijkheid van mijn digicam eens te testen.
En later als smiley te verwerken.
Als jij dat graag wil welquote:Op donderdag 24 november 2005 13:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wordt dan ook echt alles tegen me gebruikt hier?
Huh?quote:Op donderdag 24 november 2005 13:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Reya was er wel van onder de indruk, en heeft de headlines verteld.
Owquote:
Mooi zo!quote:Op donderdag 24 november 2005 13:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow.
Nou dan niet, ik ben in een goeie bui.
Het is toch niet zo dat straks een hele horde fokkers hun videomogelijkheid op mij gaat uittesten?quote:Op donderdag 24 november 2005 13:39 schreef Dagonet het volgende:
Ik heb de videomogelijkheid van m'n telefoon nog nooit gebruikt...
Ik was het niet van plan. Ik heb het ding om te bellen en sms-en.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is toch niet zo dat straks een hele horde fokkers hun videomogelijkheid op mij gaat uittesten?
Ik wist niet eens dat er nog zo veel mensen waren die een mobiele telefoon hebben om mee te bellen.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik was het niet van plan. Ik heb het ding om te bellen en sms-en.
En om te fok!ken natuurlijkquote:Op donderdag 24 november 2005 13:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik was het niet van plan. Ik heb het ding om te bellen en sms-en.
Alleen de FPquote:
Forum werkt ook wel, maar je moet ff geduld hebben. Soms wel handig om snel ff wat op te zoeken ofzoquote:
Ja, 1 keer dicht is ook zo weinig.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:39 schreef Dagonet het volgende:
alweer dicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |