quote:
Deze kutmod heeft je even in de lijst gezet danquote:Op donderdag 24 november 2005 10:59 schreef Reya het volgende:
[..]
![]()
Overigens wil ik even bevestigen dat ik erbij ben. Meeeten zou ivm mijn reistijd wel prettig zijn, als het kan![]()
Volwassen kip vind ik eik lekkerder dan opgepompt kuiken.quote:
Of een goed doorgebakken stukquote:Op donderdag 24 november 2005 11:51 schreef Dagonet het volgende:
Een stukjeis anders ook niet te versmaden.
Misschien komt ze wel met haar gedresseerde koe aangereden.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:53 schreef Dagonet het volgende:
Ik vraag nikky wel om een verse.
Ik bedoelde dequote:Op donderdag 24 november 2005 11:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien komt ze wel met haar gedresseerde koe aangereden.
Lees je inquote:Op donderdag 24 november 2005 11:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat heeft Nikky met herten dan? Koeien kan ik nog begrijpen gezien de regio waar ze woont.
Ik weet niet, maar het verrassingselement is er iig vanafquote:Op donderdag 24 november 2005 12:05 schreef Skaai het volgende:
Zal ik een kadootje voor Danny en Knorrepor kopen?
_edit_
Had nikky dat maar gedaan.quote:
ok ok, zo ben ik dan ook wel weer..quote:Op donderdag 24 november 2005 12:15 schreef Skaai het volgende:
Edit dan, snel!
Reya was er wel van onder de indruk, en heeft de headlines verteld.quote:
Wordt dan ook echt alles tegen me gebruikt hier?quote:Op donderdag 24 november 2005 13:31 schreef HeatWave het volgende:
Lijkt me een leuke actie om de video mogelijkheid van mijn digicam eens te testen.
En later als smiley te verwerken.
Als jij dat graag wil welquote:Op donderdag 24 november 2005 13:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wordt dan ook echt alles tegen me gebruikt hier?
Huh?quote:Op donderdag 24 november 2005 13:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Reya was er wel van onder de indruk, en heeft de headlines verteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |