Ja maar dan met haat&nijd natuurlijk.quote:Op woensdag 23 november 2005 10:07 schreef Suijk het volgende:
Dus zo ziet een topic achter de schermen eruit.
Bek dicht!quote:Op woensdag 23 november 2005 10:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar dan met haat&nijd natuurlijk.
Achterklap ook niet te vergeten.quote:Op woensdag 23 november 2005 10:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja maar dan met haat&nijd natuurlijk.
Dan kan ik Danny toch niet pijpen voor dat paarse kleurtje!!!quote:
Ik ga er mijn vingers niet aan brandenquote:Op woensdag 23 november 2005 10:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie schopte dit topic naar GC?.
Ik heb geen schijn van kans meer sinds die fotos van jou!!!!quote:Op woensdag 23 november 2005 10:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dan kan ik Danny toch niet pijpen voor dat paarse kleurtje!!!
Ik weet wel dat jij daar ook voor gaat hoor!![]()
Smaad, roddel, vuile was en steken onder NAP. Het is schering ende inschlagquote:Op woensdag 23 november 2005 10:12 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Achterklap ook niet te vergeten.
Echt wel two hoorquote:Op woensdag 23 november 2005 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb geen schijn van kans meer sinds die fotos van jou!!!!!!!!11111oneone!!1!!!!
Jij woont in A'dam, traditiegewijs bel jijquote:Op woensdag 23 november 2005 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat al gedaan had. Who put me in charge of this meeting?
quote:Op woensdag 23 november 2005 10:21 schreef Duderinnetje het volgende:
JA EN KAPPEN MET SLOWCHATTEN NU GEEF EENS HET GOEDE VOORBEELD KEN UW USERS EN CONTEXT!!!
* Hoopt dat de bobo's meekijken![]()
En ik ga werken![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 10:21 schreef Duderinnetje het volgende:
JA EN KAPPEN MET SLOWCHATTEN NU GEEF EENS HET GOEDE VOORBEELD KEN UW USERS EN CONTEXT!!!
* Hoopt dat de bobo's meekijken![]()
En ik ga werken![]()
Als je een BEETJE opgelet zou hebben de afgelopen Coco's meetings zou je weten dat ik NOOIT bel....quote:Op woensdag 23 november 2005 10:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij woont in A'dam, traditiegewijs bel jij
Hup, hup
Zelfdequote:Op woensdag 23 november 2005 10:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je een BEETJE opgelet zou hebben de afgelopen Coco's meetings zou je weten dat ik NOOIT bel....
Ik ga langs.
You know mequote:
okquote:Op woensdag 23 november 2005 10:37 schreef yvonne het volgende:
Als ik met Danny en Knor kom niet, Dan moet nog werken.
We brengen wel af en toe een glas bier naar buitenquote:Op woensdag 23 november 2005 09:59 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dan mag ik wel op de misschien lijst
* Totáál gedesillusioneerd om zich heen kijkt, balanceert tussen krijsen en krassen, een mentale spagaat maakt tussen woede en wanhoop om zich vervolgens (verslagen, moegestreden, lamgeslagen etc. je kent dat wel) af te vragen waar ze wrong ging.quote:Op woensdag 23 november 2005 10:26 schreef yvonne het volgende:
[..], je krijgt toch niks in je schoen
Als ik zaterdag genoeg gedronken heb wil ik wel even in je schoenen kotsen hoorquote:Op woensdag 23 november 2005 10:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
* Totáál gedesillusioneerd om zich heen kijkt, balanceert tussen krijsen en krassen, een mentale spagaat maakt tussen woede en wanhoop om zich vervolgens (verslagen, moegestreden, lamgeslagen etc. je kent dat wel) af te vragen waar ze wrong ging.
Hoewel zelfs je kots in mijn schoen me lief is Yvonniehonnieponnie(! sprankje hoop op een paarse afloop keert terug!)
Dit gaat een goeie worden Zaterdag, ik voel het aan mijn waterquote:Op woensdag 23 november 2005 10:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als ik zaterdag genoeg gedronken heb wil ik wel even in je schoenen kotsen hoor
Ach, man, groei toch eens uit die boem boem bliep bliep herrie en ontwikkel een volwassen smaak...quote:Op woensdag 23 november 2005 10:46 schreef Paxlie het volgende:
slechte datum weer. Zo kan ik jullie natuurlijk nooit meeten
Diezelfde avond is Awakenings man!
* Paxlie mept Heatwave
en dan zeker Guinness lekker gaan vindenquote:Op woensdag 23 november 2005 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, man, groei toch eens uit die boem boem bliep bliep herrie en ontwikkel een volwassen smaak...
teeniebop meuk.
Ow jee, je zal eens een ECHTE man wordenquote:Op woensdag 23 november 2005 10:59 schreef Paxlie het volgende:
[..]
en dan zeker Guinness lekker gaan vinden
Of water. Ik ben makkelijkquote:Op woensdag 23 november 2005 10:40 schreef Sjeen het volgende:
[..]
We brengen wel af en toe een glas bier naar buiten![]()
Das een vrij vaak voorkomende eigenschap bij mannenquote:
Dat water is van Tha_T!quote:Op woensdag 23 november 2005 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit gaat een goeie worden Zaterdag, ik voel het aan mijn water.
Ik zou naar binnen gaan maar whatever floats your boat.quote:
Dan mag hij het hebben, zo ben ik dan ook wel weerquote:
IK dacht ik doe eerst even een speedfreakssj'je voor ik naar binnen ga, for dramatic effectquote:Op woensdag 23 november 2005 11:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik zou naar binnen gaan maar whatever floats your boat.
tsk, echte mannen bellen gewoon naar een toko in plaats van langs te gaanquote:Op woensdag 23 november 2005 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow jee, je zal eens een ECHTE man worden.
Nee, echte mannen gaan langs en nemen een Guinness om zaken te doenquote:Op woensdag 23 november 2005 11:15 schreef Paxlie het volgende:
[..]
tsk, echte mannen bellen gewoon naar een toko in plaats van langs te gaan
om daarna compleet onder invloed een veels te hoge prijs af te spreken zeker?quote:Op woensdag 23 november 2005 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, echte mannen gaan langs en nemen een Guinness om zaken te doen.
Nee hoor, gewoon met 15% omzet van die avond in eigen zakquote:Op woensdag 23 november 2005 11:25 schreef Paxlie het volgende:
[..]
om daarna compleet onder invloed een veels te hoge prijs af te spreken zeker?
Dat zou je kunnen zeggen, somsquote:Op woensdag 23 november 2005 11:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das een vrij vaak voorkomende eigenschap bij mannen.
Dan ga ik wat anders doenquote:Op woensdag 23 november 2005 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan mag hij het hebben, zo ben ik dan ook wel weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |