0-1, want de beste Utrechter speelt bij Ajax.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:54 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Ok we waren gebleven bij Utrecht - Ajax, wat denken jullie ervan
Ook van mij gefelicitaart met de volgende rondequote:
Senksquote:Op woensdag 23 november 2005 03:45 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ook van mij gefelicitaart met de volgende ronde
Drama-selectie kan je wel stellenquote:Op woensdag 23 november 2005 01:04 schreef StarGazer het volgende:
Wat een drama elftal hebben we toch
quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:13 schreef Mangoworks2002 het volgende:
2-1 mark mij woorden
hij versierde wel een beslissende vrije trap...quote:Op woensdag 23 november 2005 09:10 schreef HeatWave het volgende:
Het was weer onthutsend zwak ja..
En Rosenberg liet vlak voor tijd weer prachtig zien waarom hij NIETS te zoeken heeft bij Ajax..... kans voor open doel en wat doet de prutser?? Hoog over, voor de zoveelste keer.
Strik erom en verkopen aan Omniworld voor 2 marsen en een fristi...
Nou nou, dat was die 6 miljoen wel waard ja..quote:Op woensdag 23 november 2005 09:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hij versierde wel een beslissende vrije trap...
als we door dat doelpunt uiteindelijk verder blijken te zijn en nu de CL winnen welquote:Op woensdag 23 november 2005 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou nou, dat was die 6 miljoen wel waard ja...
Met 1-1 waren we ook doorgeweest...quote:Op woensdag 23 november 2005 09:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
als we door dat doelpunt uiteindelijk verder blijken te zijn en nu de CL winnen wel
Boukhari, die moet oprotten.quote:Op woensdag 23 november 2005 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Met 1-1 waren we ook doorgeweest...
En fijn dat die opperkneus een vrije trap versiert, maar beetje jammer dat meneer de spits het doel nog niet kan vinden als er 20 lekker wijven naakt op dansen...
OP-ROT-TEN met die gast..
ookquote:Op woensdag 23 november 2005 09:29 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Boukhari, die moet oprotten.
my thoughts exactlyquote:Op woensdag 23 november 2005 09:15 schreef Messenga het volgende:
Ajax! dat ze maar Villarreal mogen loten..
!! Rosenberg was juist hartstikke gretig gisteren! Hij had een aantal goed loopacties, liep zich bijna constant vrij of speelde anderen vrij. Enige smetje was imo dat compleet mislukte schot op doel waarbij hij teveel achterover leunde. Verder vond ik hem goed. Echt, geef die jongen maar vertrouwens, dan komt hij er echt wel! In ieder geval een stuk meer potentie dan Yannis "ik heb teveel gegeten en ga lekker rustig uitbuiken op het veld" Anastasiou.quote:Op woensdag 23 november 2005 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En fijn dat die opperkneus een vrije trap versiert, maar beetje jammer dat meneer de spits het doel nog niet kan vinden als er 20 lekker wijven naakt op dansen...
Paljasquote:Op woensdag 23 november 2005 09:20 schreef rompompom het volgende:
Ik denk dat we tegen Liverpool ook nog wel kans maken
Dat is toch niet handig? In de rust vertel je de spelers wat ze fout doen, en wat absoluut beter moet. Eerst 10 minuten aankijken in de tweede helft, kijken of ze het opgepikt hebben, en dan eruit halen.quote:Op woensdag 23 november 2005 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ananas niet goed in de eerste helft? Gewoon eruit halen in de rust en een ander de kans geven om een beetje in de wedstrijd te komen..
Ze zouden na de drama's die we al gezien hebben nou toch wel moeten weten wat er mis isquote:Op woensdag 23 november 2005 09:44 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat is toch niet handig? In de rust vertel je de spelers wat ze fout doen, en wat absoluut beter moet. Eerst 10 minuten aankijken in de tweede helft, kijken of ze het opgepikt hebben, en dan eruit halen.
Al was ik ook verbaasd hoor, toen Ajax zonder wissels weer het veld op kwam![]()
Alles is mogelijk natuurlijk, maar we zijn tegen geen enkele club in de 2e ronde favoriet helaas.quote:
Hij kon ook weinig anders doen dan achterover/opzij leunen, anders had hij de bal helemaal niet geraakt. Zo makkelijk als het leek was die kans dus niet.quote:Op woensdag 23 november 2005 09:40 schreef Cheiron het volgende:
`
[..]
!! Rosenberg was juist hartstikke gretig gisteren! Hij had een aantal goed loopacties, liep zich bijna constant vrij of speelde anderen vrij. Enige smetje was imo dat compleet mislukte schot op doel waarbij hij teveel achterover leunde.
Ach, wie weet wat er nog gaat gebeurenquote:Op woensdag 23 november 2005 09:47 schreef Suijk het volgende:
[..]
Alles is mogelijk natuurlijk, maar we zijn tegen geen enkele club in de 2e ronde favoriet helaas.
Tuurlijk is niets onmogelijk, maar LFC is in Europa nou niet echt de zwakste club er tussen zit ...quote:Op woensdag 23 november 2005 09:47 schreef Suijk het volgende:
[..]
Alles is mogelijk natuurlijk, maar we zijn tegen geen enkele club in de 2e ronde favoriet helaas.
In het stadion dacht ik van niet, maar toen ik het terugzag dacht ik van wel.quote:Op woensdag 23 november 2005 09:50 schreef gr8w8 het volgende:
De vraag: Wel of geen penalty?
idd, niet meer over zeuren dus.quote:Op woensdag 23 november 2005 09:52 schreef HeatWave het volgende:
Tja, dat maakt niet echt meer uit toch?.
heb het nog niet teruggezien maar vind van nietquote:Op woensdag 23 november 2005 09:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
In het stadion dacht ik van niet, maar toen ik het terugzag dacht ik van wel.
quote:Ajax-spits Yannis Anastasiou is ongekend loslippig in de onvolprezen rubriek Quotes van AD Sportwereld.
,,Ik had maandag op de training ruzie. De boodschap drong blijkbaar niet goed door, want de jonge spelers stonden stuk voor stuk te lachen. Maar ik sta daar niet om de clown uit te hangen.’’
Ajax-voetballer Yannis Anastasiou in Trouw.
,,Iedereen ziet het anders, ik respecteer elke mening. Maar een linksbuiten? Ik durf best te zeggen dat ik dat echt héél vreemd vind.’’
Nogmaals Anastasiou, nu over de opmerking van trainer Danny Blind dat Ajax op zoek is naar een linksbuiten.
,,Te veel spelers geven nu braaf hun balletje af en kijken vervolgens met de handen in de zij wat er verder gebeurt. Er zit geen enkele verrassing meer in ons spel.’’
Anastasiou.
nou inderdaad, we hebben al een fantastische LB, NBquote:,,Iedereen ziet het anders, ik respecteer elke mening. Maar een linksbuiten? Ik durf best te zeggen dat ik dat echt héél vreemd vind.’’
Nogmaals Anastasiou, nu over de opmerking van trainer Danny Blind dat Ajax op zoek is naar een linksbuiten.
* gr8w8 slaat dit topic opquote:
Nee, dat bedoel ik ook niet. Ik heb het meer over het speltype dat Ajax denk beter ligt dan de rest van Europa, wat toch (nog) een stuk verdedigender is. We mogen trouwens wel bidden dat het Bayern in ieder geval niet wordt...quote:Op woensdag 23 november 2005 09:51 schreef LiverpoolFC het volgende:
[..]
Tuurlijk is niets onmogelijk, maar LFC is in Europa nou niet echt de zwakste club er tussen zit ...
Rot nou eens op met dat negatieve gekanker man. Jezus, Rosenberg heeft niets fout gedaan gisteren. De ballen die in zijn richting gespeeld werden na een goede loopactie waren allemaal te kort. Een bal die hij a-relaxed ingespeeld krijgt wat normaal balverlies is krijgt hij er nog een vrije trapp op de rand 16 uit.quote:Op woensdag 23 november 2005 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijkquote:
Behalve 1 niet te missen kans.....quote:Op woensdag 23 november 2005 10:18 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk
Ik vond Rosenberg niet onaardig spelen en die jongen heeft gewoon wat meer tijd nodig.
En daar moet je hem dan vervolgens ook echt volledig op afbranden......quote:
Zoals eerder gezegd was ie misschien wel minder makkelijk dan het leek, en mja spitsen missen nu eenmaal kansen, zeker als ze niet lekker in hun vel zitten en het moeilijk hebben. Tijd en vertrouwen kan een hoop goeds brengen.quote:
Dus moet ie maar verkocht worden? Dus moet ie maar oprotten en uitgefloten worden na elke wedstrijd? Kalou mist afgelopen zondag toch ook 4 100% kansen? Het heeft allemaal met vertrouwen en vorm te maken. Als ik weet dat ik zodra ik die bal er niet inschiet, keihard wordt uitgefloten, dan maalt er ook eerst 100x wat door mijn hoofd, voordat ik die bal trap. Tja, dat ie dan overgaat is bijna logisch te noemen. Daarnaast blijf ik er bij dat het niet een niet te missen kans was, al had ie misschien wel op goal gemogen.quote:
Ik brand niets af!quote:Op woensdag 23 november 2005 10:24 schreef BoNi het volgende:
[..]
En daar moet je hem dan vervolgens ook echt volledig op afbranden......
Iedere spits mist kansen, maar deze jongen kan werkelijk niks goed doen bij velen.
Gelukkig waren er gister in het stadion een groot aantal mensen die wél begrepen hoe we deze jongen kunnen helpen.
Een niet te missen kans bestaat niet, dan zou het namelijk een doelpunt zijn....
eens. gun die jongen ajb wat tijd om overal aan te wennen. het is zooooooooooo gemakkelijk om hem nu al tot de grond toe af te branden.quote:Op woensdag 23 november 2005 10:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ach ja, [insert willekeurige spits] was ook een onder modale voetballer in zijn begin bij [insert willekeurige club] Rosenberg is nog jong. Hij heeft nog niet kunnen brengen wat hij zou moeten, dat klopt, maar hij zit ook pas een half jaar in een vreemd land waar je al 4 wedstrijden lang 50k supporters over je heen krijgt... Gek dat je het je aantrekt. Sladan ging ook pas na 1 seizoen presteren.
Excusez moi, dat was niet persoonlijk bedoeld.quote:Op woensdag 23 november 2005 10:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik brand niets af!Ik ben diegene die al vanaf augustus
Markus
post.
quote:Op woensdag 23 november 2005 10:37 schreef HeatWave het volgende:
Ach, weet je? Het zal wel aan mij liggen... prima.
Ik zal de eerste zijn die zijn ongelijk toe zal geven als hij opeens gaat scoren. Maar het lijkt me sterk als hij in de Zweedse competitie niet verder dan een handjevol goals dat hij in de toch sterkere Nederlandse competitie opeens wel kan scoren..
We zullen zien, maar mijn geloof is al een tijdje op..
Je weet niet wat je zegt man...quote:Op woensdag 23 november 2005 10:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ik wil psv eigenlijk wel loten
Dat snapte ik ook niet dus. Blind lijkt heel veel moeite te hebben (net als Koeman) om een wedstrijd te lezen en in te grijpen..quote:Op woensdag 23 november 2005 10:41 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Viel me trouwens op dat ajax maar 2x gewisseld heeft... de Jong voor Lindenbergh en Markus voor Ananas, terwijl die prutser van een boukari blijft staan en manu blijft zitten op de bank...
idd. psv zal nooit eerste worden in de poulequote:Op woensdag 23 november 2005 10:39 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Je weet niet wat je zegt man...
Wat blijven ze daar positief he?quote:Blind wilde maar zeggen: er valt nog genoeg te verbeteren aan het spel van zijn ploeg. Ook tegen Sparta Praag maakte Ajax het zichzelf onnodig moeilijk. De Amsterdammers hadden verreweg het meeste balbezit (67 procent over de hele wedstrijd) en waren superieur in hun positiespel, maar het rendement bleef daar ver bij achter.
Jawel, ik wil PSV wel lotenquote:Op woensdag 23 november 2005 10:39 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Je weet niet wat je zegt man...
HW wat doe je? Ben je het eens met mij???quote:Op woensdag 23 november 2005 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat snapte ik ook niet dus. Blind lijkt heel veel moeite te hebben (net als Koeman) om een wedstrijd te lezen en in te grijpen..
Kan inderdaad niet.quote:Op woensdag 23 november 2005 10:42 schreef mr_cucumber het volgende:
Zou dat trouwens mogelijk zijn, of kunnen ploegen uit hetzelfde land elkaar niet treffen? Ik meen me namelijk zoiets te herinneren van andere jaren in de 2e ronde.
Dan wil ik Bayern wel... Of Chelsea, liverpool....quote:
Ach man, die heeft geen schijn van kans tegen Urbyquote:Op woensdag 23 november 2005 11:01 schreef Jajong het volgende:
Ik wil Barca, Dinho live zien voetballen
dat zien we van de zomer in dld welquote:Op woensdag 23 november 2005 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach man, die heeft geen schijn van kans tegen Urby.
Als Urby meemag..quote:Op woensdag 23 november 2005 11:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat zien we van de zomer in dld wel
Dat hebben ze bij Real Madrid nu ookquote:Op woensdag 23 november 2005 11:06 schreef Jajong het volgende:
Ik meost gister denken, hoe t zou zijn om tegen Dinho te voetballen, volgens mij wil daarna nooit meer een bal zien
Ik vrees dat die achter slot en grendel staatquote:Op woensdag 23 november 2005 11:38 schreef SoA-Holic het volgende:
We pakken die cup met de grote oren!!![]()
daar heeft hij helemaal gelijk in. NIEMAND loopt goed diep of biedt zich goed aan, ze geven de bal af en gaan dan weer staan slapen.quote:,,Te veel spelers geven nu braaf hun balletje af en kijken vervolgens met de handen in de zij wat er verder gebeurt. Er zit geen enkele verrassing meer in ons spel.’’
Anastasiou.
Ook al speelde hij zelf niet sterk, ik wil hem er ook gewoon bij houdenquote:Op woensdag 23 november 2005 11:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
daar heeft hij helemaal gelijk in. NIEMAND loopt goed diep of biedt zich goed aan, ze geven de bal af en gaan dan weer staan slapen.
Ananas lijkt de enige te zijn bij Ajax die er iets van snapt.
graag, de aanvoerdersband kan hem iig niet slechter maken.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:47 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik ben er voor om Steek, Lindje of Sneijder aanvoerder te maken. Lekker constante factor. Blind kennende zal het wel boukari worden ofzo...
Dan moet je ook niet in dat uitvak gaan zittenquote:Op woensdag 23 november 2005 11:54 schreef jna het volgende:
Jezus, er waren dus geen roltrappen naar het uitvak en die kutpoortjes deden het ook al 9 van de 10 keer niet. Maar voor de rest viel het wel mee hoor
nee eigenlijk niet, je kon alles gewoon duidelijk zien.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:57 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet in dat uitvak gaan zitten
Heb je nou veel last van dat net gehad?
Idd weinig van gezien. Jammer dat ook hij zo'n sterke terugval heeft.. Hij IS zo goed....quote:Op woensdag 23 november 2005 12:01 schreef SoA-Holic het volgende:
Wat was Maduro trouwens slecht gister, leek wel of ie te maken had met het Heitinga-syndroom. Nerveus en niks durven.
Waren jullie degenen die de hele tijd liepen te fluiten?quote:Op woensdag 23 november 2005 12:02 schreef jna het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet, je kon alles gewoon duidelijk zien.
Bron: AT5quote:OK, we zijn beter dan Thun en Praag
Danny Blind over de kwalificatie voor de tweede ronde: "Goed voor de club. Maar we moeten ons nu ook niet blind staren op dit succes. We hebben laten zien dat we beter zijn dat FC Thun en Praag. Maar zondag wacht FC Utrecht, dat wordt een moeilijke wedstrijd. "
En: "De Jong heeft een leeuwenhart. Ik wilde met Sneijder als schaduwspits spelen. Ik heb controlerend voor Maduro en Lindenbergh gekozen. De Jong is in mijn ogen meer aanvallend. "
Danny Blind prees zijn middenvelder na afloop van de wedstrijd. "Het deed mij een beetje pijn om De Jong op de bank te laten beginnen. "
1 2 3 4 5 6 7 | Grygera Heijtinga Vermaelen Emanuelson de Jong Sneijder Lindenberg Rosales Rosenberg Manu |
Rosenberg en Rosales kan ik me persoonlijk nog wel in vinden, maar Heitinga centraal en Grygera rechtsback...?quote:Op woensdag 23 november 2005 12:32 schreef HeatWave het volgende:
yeah, rosenberg EN Rosales... ben je voor Utrecht ofzo?.
nee pienaar op rechts is een hitquote:Op woensdag 23 november 2005 12:32 schreef HeatWave het volgende:
yeah, rosenberg EN Rosales... ben je voor Utrecht ofzo?.
Behalve die ene assist na 90 minuten.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:34 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nee pienaar op rechts is een hit![]()
pff geen een goede voorzet gisteren.
Je wilt dus GEEN goeie voorzetten op een spits die niet scoort?quote:Op woensdag 23 november 2005 12:34 schreef BoNi het volgende:
[..]
Rosenberg en Rosales kan ik me persoonlijk nog wel in vinden, maar Heitinga centraal en Grygera rechtsback...?
per ongeluk. was geen 'achterlijnhaalvoorzet'quote:Op woensdag 23 november 2005 12:36 schreef Suijk het volgende:
[..]
Behalve die ene assist na 90 minuten.
lul niet. rosales geeft betere voorzetten dan pienaar op RB.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je wilt dus GEEN goeie voorzetten op een spits die niet scoort?.
Rosales geeft goeie voorzetten?quote:Op woensdag 23 november 2005 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is allebei 10x niksquote:Op woensdag 23 november 2005 12:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
lul niet. rosales geeft betere voorzetten dan pienaar op RB.
Rosales zou een goeie voorzet nog niet herkennen als ie er door gebeten werd..quote:Op woensdag 23 november 2005 12:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
lul niet. rosales geeft betere voorzetten dan pienaar op RB.
heb je helaas gelijk in.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rosales zou een goeie voorzet nog niet herkennen als ie er door gebeten werd..
Echt, die heeft nog NIETS laten zien, zeker dit seizoen niet. Fijne rushes naar voren en dan zijn duel verliezen of prutsen.
Who ever.. Rosales iig niet op dit moment..quote:Op woensdag 23 november 2005 12:43 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
heb je helaas gelijk in.
Kalkhuis maar bij de selectie halen?
grapjas. heb hem tegen thun de tweede helft werkelijk zien vlammen.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt, die heeft nog NIETS laten zien, zeker dit seizoen niet. Fijne rushes naar voren en dan zijn duel verliezen of prutsen.
Je trapt er dus met open ogen in, net als Blind. Ga nou maar eens GOED kijken.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:46 schreef snellejelle het volgende:
[..]
grapjas. heb hem tegen thun de tweede helft werkelijk zien vlammen.
als ik het goed wil zien moet ik eerste ring kaartjes kopen en die zijn me te duurquote:Op woensdag 23 november 2005 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je trapt er dus met open ogen in, net als Blind. Ga nou maar eens GOED kijken.
HIj krijgt de bal, maakt een fabelachtige rush naar voren, en dan bakt hij er werkelijkwaar helemaal niets meer van...
Buiten de assist van de 2-0 heeft Pienaar he-le-maal niks laten zien en dat is al weken zo. Ik vind Rosales dreigender in zijn acties dan Pienaar, daarnaast is Pienaar vergeten dat hij een schouder heeft en gaat hij stilstaan als een verdediger zijn weg belemmerd....... Tegen FC Utrecht moet er strijd geleverd worden en als iemand de laatste weken dat niet laat zien is het wel Pienaar..quote:Op woensdag 23 november 2005 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I rest my casequote:Op woensdag 23 november 2005 12:48 schreef snellejelle het volgende:
[..]
als ik het goed wil zien moet ik eerste ring kaartjes kopen en die zijn me te duur
En wie dan wel? Pienaar zekerquote:Op woensdag 23 november 2005 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja daar was hij voor gehaald maar inmiddels is wel gebleken dat ie veel beter is in het centrum.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Daarbij komt dat ik vind dat heitinga ook vertrouwen op moet doen om te spelen. Desnoods zet je hem op rechtsback, al vind ik dat meer een plek voor grygera (daar was ie toch ook voor gehaald omdat trabelsi toen eventueel weg zou gaan?)
het is allebei niks maar Pienaar heeft tenminste nog iets opgeleverdquote:Op woensdag 23 november 2005 12:54 schreef devv05 het volgende:
[..]
En wie dan wel? Pienaar zeker
Rosales straalt in iedergeval veel meer dreiging uit en Pienaar bakt er qua voorzetten helemaal niks van. Zie nou gewoon eens in dat we op het moment geen beter alternatief hebben.
En Rosenberg moet gewoon in de spits, klaar.
idd, hij liet opbouwend nog wel wat steekjes vallen maar verdedigend was ie topquote:Op woensdag 23 november 2005 12:56 schreef BoNi het volgende:
Ik vind trouwens dat Vermaelen gister een solide indruk maakte centraal gisteren.
Fantastische sliding net voor tijd, waardoor hij een vrij schot op goal voorkwam.
ik was eerlijk gezegd verbaasd dat hij niet MotM was. ik had zeker op hem gestemd als ik sms tegoed hadquote:Op woensdag 23 november 2005 12:56 schreef BoNi het volgende:
Ik vind trouwens dat Vermaelen gister een solide indruk maakte centraal gisteren.
Fantastische sliding net voor tijd, waardoor hij een vrij schot op goal voorkwam.
Klopt helaas. Triest eigenlijk...quote:Op woensdag 23 november 2005 13:05 schreef jimjim1983 het volgende:
ach het kan me eigenlijk ook niets schelen wie van de 2 rechtsbuiten staat, het is beide niks.
quote:Op woensdag 23 november 2005 13:54 schreef twi het volgende:
Gatverdamme wat een vieze grafstemming hier, bah...
alsof we weer in het stadion zittenquote:Op woensdag 23 november 2005 13:54 schreef twi het volgende:
Gatverdamme wat een vieze grafstemming hier, bah...
Ja, ga er vooral maar lekker mee door! Topquote:Op woensdag 23 november 2005 13:59 schreef snellejelle het volgende:
[..]
alsof we weer in het stadion zitten
mind the smileyquote:Op woensdag 23 november 2005 13:59 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, ga er vooral maar lekker mee door! Top
Net was weggehaaldquote:Op woensdag 23 november 2005 11:57 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet in dat uitvak gaan zitten
Heb je nou veel last van dat net gehad?
Nee, liever niet wat hebben we daaraan? Vrij weinig tot niks. *voor als laatste wissel in te zetten in een wedstrijd waar je 5-0 voorstaat maybe*quote:Op woensdag 23 november 2005 14:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Kunnen we tanghe niet halen?
http://sport.fok.nl/sport/nieuws/19615
alsjeblieft zeg. moeten we nou ook al niet-basis spelers van clubs al utrecht halen? dat kun je geen versterkingen noemen.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:13 schreef Mangoworks2002 het volgende:
true, maar hij brengt wel weer meer ervaring mee dan een Landzaat... (ik zie Tanghe toch niet komen)...
quote:Op woensdag 23 november 2005 14:13 schreef Mangoworks2002 het volgende:
true, maar hij brengt wel weer meer ervaring mee dan een Landzaat... (ik zie Tanghe toch niet komen)...
Geweldige verdediger natuurlijk, maar ik heb me voor proberen te stellen hoe Stam eruit ziet in het ajaxshirt, maar ik kan me er geen voorstelling bij maken. Ik zie het ook niet gebeuren. Komt hij naar Nederland dan zal hij wel voor PSV gaan spelen.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:54 schreef Suijk het volgende:
Daar komt dat Stam verhaal weer.
De kans is heel klein maar als je niks probeert lukt het al helemaal niet.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:54 schreef Suijk het volgende:
Daar komt dat Stam verhaal weer.
Vervang 'we' even met 'ik' want niemand hier voelt zich met jou verbonden.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:59 schreef snellejelle het volgende:
[..]
alsof we weer in het stadion zitten
Niet dus, dat hing er nog gewoon.quote:
Inderdaad, net hing er gewoon nog, maar ik had er persoonlijk helemaal geen last van... en het sfeertje was in het uitvak zelfs nog beter dan in de rest van het stadion had ik het idee (met uitzondering van 410/fside natuurlijk)quote:Op woensdag 23 november 2005 14:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
Vervang 'we' even met 'ik' want niemand hier voelt zich met jou verbonden.
[..]
Niet dus, dat hing er nog gewoon.
quote:Decemberwedstrijden naar de avond
De wedstrijden Ajax-Groningen (dinsdag 27-12) en Heerenveen-Ajax (vrijdag 30-12) worden toch 's avonds gespeeld. In eerste instantie stonden ze ingepland om 16.00 uur, maar ze zijn nu verplaatst naar de avond: 20.00 uur.
quote:De Jong gezakt voor balletexamen
Niet lang geleden is onze held Nigel de Jong gezakt voor zijn balletexamen. De teleurstelling bij Nigel is zo groot dat hij tegenwoordig geen dansjes meer doet. Ook niet op het veld. Wij wensen Nigel sterkte.
quote:Praagse fans bezorgen ME en politie handenvol
Politie te paard, hondegeleiders en maar liefst drie arrestatieteams werden gisteravond ingezet om de geduchte fans van Sparta Praag en de harde kern van Ajax uit elkaar te houden. De politie is uren bezig geweest om de Praagse fans te lokaliseren. De politie heeft de supporters uit Tsjechië niet meer kunnen vinden. Volgens onze bronnen zijn enkele fans gesignaleerd in de Sparta Teasers Club Bar. Die zit in Praag.
quote:Weer bij de besten!
Ondanks dat de machine zeer stroef loopt en Ajax gisteren niet geweldig speelde, heeft Ajax zich eigenlijk vrij eenvoudig geplaatst voor de tweede ronde. Of dit betekent dat Ajax echt zo goed was in deze pouleronde laten wij in het midden. Wel is duidelijk dat wij weer bij de beste 16 van Europa horen. Laat Barcelona maar komen!
Patrick Kluivert er nog bij en Ron Vlaar en Klaas-Jan Huntelaar voor de toekomst, voor altijd de beste!quote:'Ajax wil Stam en Landzaat'
Woensdag 23 november, door JVS, Amsterdam, 15.15u GMT+01.00, vi
Het grote aantal verliespunten en het matige spel hebben de clubleiding van Ajax doen besluiten dat een grondige renovatie van de selectie noodzakelijk is, zo meldt Voetbal International deze week. Hoewel technisch directeur Martin van Geel de tegenvallende eerste maanden van het seizoen niet expliciet toewijst aan de samenstelling van de spelersgroep, wijst alles erop dat de technische leiding van de club die conclusie heeft getrokken.
"Ik sluit niet uit dat er een groot aantal wisselingen zal plaatsvinden", zegt Van Geel deze week in VI. Door het aanstaande vertrek van Steven Pienaar, Hatem Trabelsi en Maxwell weet Ajax nu al dat het op zoek moet naar drie spelers die zonder problemen mee kunnen draaien in het eerste elftal. Verder wordt er vermeld dat Tomás Galásek en Nigel de Jong niet het absolute vertrouwen voelen van coach Danny Blind en daarom openstaan voor een vertrek. Nourdin Boukhari, Hans Vonk en Yannis Anastasiou wordt hoogstwaarschijnlijk geen nieuw contract aangebodenoel. Ook Julien Escudé, Bogdan Lobont en Angelos Charisteas open voor een transfer. Zij hebben onvrede met hun bijrollen en Ajax zegt dat te begrijpen.
"Deze jongens hebben een bepaalde status bereikt, ze stellen zich voorbeeldig op en daarom zullen we binnenkort met hen moeten praten over hoe het in onze ogen verder moet gaan", zegt Van Geel. "Wij gaan altijd uit van het positieve. We kunnen nu gaan doorselecteren en dat geeft een club nieuwe mogelijkheden. Of we een van deze spelers tussentijds laten vertrekken is nu nog niet aan de orde. Daar gaan we pas over nadenken als een club laat weten een speler van ons te willen kopen en dat is tot op heden niet het geval geweest." Met Johnny Heitinga, die in de belangstelling staat van AZ, wil Ajax volgens de technisch directeur graag verder. "Onze eerste prioriteit is John weer aan het spelen te krijgen. Zolang niemand zich meldt, hoeven wij nergens over na te denken." Twee vervangers zo meldt VI, heeft Ajax al op het oog. Galásek mag weg als Landzaat komt en Stam is een welkome aanvulling voor de verdediging. Of deze 2 spelers ook daadwerkelijk haalbaar zijn, is nog te betwijfelen.
zeer zeker errug grappigquote:Op woensdag 23 november 2005 15:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Whehe![]()
Die berichten over Nigel en Praagse fans
ik weet niet hoe jij de sfeer in het stadion ervaarde maar ik vond hem niet erg positief. dat wilde ik er mee zeggen. ging dus niet over mijn persoonlijke stemming. ik voel me goed want we hebben gewonnenquote:Op woensdag 23 november 2005 14:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
Vervang 'we' even met 'ik' want niemand hier voelt zich met jou verbonden.
Ik vond de sfeer weer lekker hoor. Vooral het laatste kwartier lekker melig. En de 20e minuut en na de goals. Wat vond je er niet positief aan dan?quote:Op woensdag 23 november 2005 15:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik weet niet hoe jij de sfeer in het stadion ervaarde maar ik vond hem niet erg positief. dat wilde ik er mee zeggen. ging dus niet over mijn persoonlijke stemming. ik voel me goed want we hebben gewonnen
Je doelt zeker op het gefluit in de rust en naar Boukhari naar ik meen?quote:Op woensdag 23 november 2005 15:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik weet niet hoe jij de sfeer in het stadion ervaarde maar ik vond hem niet erg positief. dat wilde ik er mee zeggen. ging dus niet over mijn persoonlijke stemming. ik voel me goed want we hebben gewonnen
ik zal in het verkeerde vak gezeten hebben. om mij hene hoorde ik vooral veel gezeik. de vent naast em vond maduro niets (deed niets goed), weer de ander vond vermaelen en grygera niets en we vonden allemaal Boukhari nietsquote:Op woensdag 23 november 2005 15:54 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik vond de sfeer weer lekker hoor. Vooral het laatste kwartier lekker melig. En de 20e minuut en na de goals. Wat vond je er niet positief aan dan?
ook ik vond boukhari niet goed spelen maar 'm uitfluiten? dat nooit. hij is en blijft een ajacied op dit moment.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:58 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Je doelt zeker op het gefluit in de rust en naar Boukhari naar ik meen?
Dat vond ik ook diep triest, maar volgens mij was eht wel een grote minderheid die dit deed....
op dit moment 'voetbalt' hij voor ajax dus is hij, voor mij, een ajacied. weliswaar geen echte maar toch.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:13 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Boukari is geen ajacied... het is een verkapte feyenoorder (sparta), kunnen we hem niet weer uitleveren?
quote:Frank de Boer staat nog open voor Ajax
In de papieren versie van de Voetbal International van deze week valt een column van Frank de Boer te lezen. Hierin maakt hij duidelijk nog gemakkelijk een jaar in de top van de Nederlandse competitie te kunnen meedraaien en ook graag een trainerscursus wil doen.
De Boer: 'Als je me vijf jaar terug vroeg of ik trainer wilde worden was dat echt niet aan mij besteed, nu kijk ik daar toch iets anders tegenaan. Als je ziet hoe er bij Galatasaray getraind wordt, ze spelen alleen partijtjes, daar leer je niets van. Zelf was ik meer onder de indruk van Van Gaal, Hiddink en Rijkaard. Voetbal draait om basisdingen, daar moet je elke dag aan werken'.
'Ik weet niet of ik volgend seizoen nog in de Nederlandse competitie ga spelen, het ligt eraan of er een club komt. Cocu heeft mijn naam bij PSv laten vallen en het verband met Ajax vorig jaar was een miscommunicatie. Als Ajax nogmaals komt, ben ik zeker bereid te luisteren. Ik zou ook best straks tijdens mijn trainerscursus stage willen lopen bij Ajax, aldus Frank de Boer.'
Mja van mij hoeven ze ook geen miljoenen te besteden aan Landzaat. Toch jammer dat Scheringa er zit. Ik weet wel zeker dat hij naar Ajax wil komen als Ajax zich bij AZ meld. En als AZ 't niet toelaat (net als vorige zomer, Denny wilde eigenlijk weg uit Alkmaar) kan 't nog wel eens op een rechtzaak (of wat ze dan ook doenquote:Op woensdag 23 november 2005 16:37 schreef twi het volgende:
Het is vrij simpel: meldt Ajax zich voor Landzaat dan wil Denny zelf wel komen. En dan blijft het natuurlijk gewoon een verbetering, van een eendagsvlieg naar een topclub.
Niet dat ik zo heel graag Landzaat zie komen hoor, want hij is gewoon geen miljoenen waard op die leeftijd, maar in principe is hij natuurlijk gewoon de enige realistische optie die enige routine (voor zover je bij hem over routine kan spreken) in het elftal kan brengen.
Ik weet alleen niet of het nou een persoonlijkheid is, zowel buiten als in het veld. In de interviewtjes vind ik 't altijd maar een vrij timide persoon.
Dit is wel de domste opmerking die ik hier heb gelezen vandaag. En dat is me nogal wat, na al die grafreacties vanochtend.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:13 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Boukari is geen ajacied... het is een verkapte feyenoorder (sparta), kunnen we hem niet weer uitleveren?
niks mis met vermaelenquote:Op woensdag 23 november 2005 16:49 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nee, lekker doorklooien met Maduro, Vermaelen en Escudé. Topidee![]()
![]()
jong ajax zou wel goed zijn inderdaad. die v.d.brom verpest allesquote:Op woensdag 23 november 2005 16:51 schreef twi het volgende:
Frank en Ronald, halen natuurlijk. Nadat ze de versnelde trainerscursus hebben gedaan gewoon lekker op Jong Ajax zetten
Voetballend hebben ze totaal niks meer toe te voegen natuurlijk
Precies, en ik heb ook niemand horen fluiten.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:47 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Inderdaad, net hing er gewoon nog, maar ik had er persoonlijk helemaal geen last van... en het sfeertje was in het uitvak zelfs nog beter dan in de rest van het stadion had ik het idee (met uitzondering van 410/fside natuurlijk)
Wat ik ook goed vond dat nadat Rosenberg miste (het enige wat ie fout deed in de tijd die ie kreeg) een schouderklopje van ik dacht Sneijder krijg zo van "Kom op joh, niet over nadenken"quote:Op woensdag 23 november 2005 16:54 schreef twi het volgende:
Het mooiste vond ik trouwens dat Rosenberg na z'n goal afgelopen weekende nog even een klopje gaf op 't Ajax-logo op z'n shirt. Hart dus op de juiste plek, ongetwijfeld de nodige dosis talent en dat moeten we er nu gewoon uit laten komen
Ik wel.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:42 schreef Radegast het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Stam naar Ajax wil,
Hoe duur kostquote:en hoe duur moet Landzaat wel niet kosten?
Geld is er echt wel. En ik geloof wel in een eventuele komst van Stam naar Ajax.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:42 schreef Radegast het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Stam naar Ajax wil, en hoe duur moet Landzaat wel niet kosten?
quote:Amateur DOVO traint mee met Jong Ajax
Dagblad De Gelderlander meldt dat Vito Wormgoor, het 17 - jarige talent van de Veenendaalse hoofdklasser DOVO, maandag heeft meegetraind met Jong Ajax. Hij speelde gisteravond mee in een oefenwedstrijd. Wormgoor brak onlangs door in het eerste elftal van DOVO.
Ach, vriendje Pienaar miste ook zo'n kans tegen Arsenal. Ook eenquote:Op woensdag 23 november 2005 19:56 schreef methodmich het volgende:
Die kans.... Dat was echt weer eenmoment.
sommige mensenquote:Op woensdag 23 november 2005 16:54 schreef twi het volgende:
Het mooiste vond ik trouwens dat Rosenberg na z'n goal afgelopen weekende nog even een klopje gaf op 't Ajax-logo op z'n shirt. Hart dus op de juiste plek, ongetwijfeld de nodige dosis talent en dat moeten we er nu gewoon uit laten komen
Maar Huntelaar wil zelf niet naar het buitenland nog dusquote:Op woensdag 23 november 2005 19:52 schreef cultheld het volgende:
Stam gaat echt niet naar Ajax. HSV wil Huntelaar nu ook hebben en daar kan Ajax niet mee concurreren. Landzaat is bijna 30 en die wil naar het buitenland. Mathijsen en Perez lijken me wel haalbaar.
Stam heeft al aangegeven alleen naar PSV of Hveen te willen (stond een paar weken geleden in de VI)quote:Op woensdag 23 november 2005 19:05 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Geld is er echt wel. En ik geloof wel in een eventuele komst van Stam naar Ajax.
Open kans viel nou ook wel weer meequote:Op woensdag 23 november 2005 20:01 schreef BennyNL het volgende:
[..]
sommige mensen![]()
en dat hij die open kans tegen spartapraag miste was zeker omdat hij nigel liever de goals gunde![]()
Sterker nog, Zlatan deed dat niet alleen in z'n beginperiode. Die kans tegen Club Brugge uit bijvoorbeeldquote:Op woensdag 23 november 2005 20:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Open kans viel nou ook wel weer mee.
Daarnaast deed Zlatan in het begin precies hetzelfde en toep iedereen ook dat ie het niet zou redden dus wees nou eens slim en gun zo'n speler nu is de tijd
HSV is wel aantrekkelijk hoor. Samen met Vaart en Boulahrouz in 1 team spelen. Wie wil dat nou niet?quote:Op woensdag 23 november 2005 20:02 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Maar Huntelaar wil zelf niet naar het buitenland nog dus
Ik.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
HSV is wel aantrekkelijk hoor. Samen met Vaart en Boulahrouz in 1 team spelen. Wie wil dat nou niet?
Een goed lopend Ajax is dus echt wel aantrekelijker dan HSV, en Huntelaar zou zich graag willen bewijzen in Nederland. En zou dus graag een van de spelers willen zijn van het "nieuwe Ajax" waaraan nu gebouwd zou moeten worden.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
HSV is wel aantrekkelijk hoor. Samen met Vaart en Boulahrouz in 1 team spelen. Wie wil dat nou niet?
Goed lopend wel ja.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Een goed lopend Ajax is dus echt wel aantrekelijker dan HSV, en Huntelaar zou zich graag willen bewijzen in Nederland. En zou dus graag een van de spelers willen zijn van het "nieuwe Ajax" waaraan nu gebouwd zou moeten worden.
Huntelaar dusquote:Op woensdag 23 november 2005 20:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat het dus kan worden met hem en een paar aankopen erbij.quote:
Haha, da's natuurlijk onzin Michel, een "10" zoals jij Pienaar graag ziet moet zo'n bal natuurlijk evengoed maken.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:01 schreef methodmich het volgende:
Dat is geen centrumspits. Markus moet zo'n bal maken, type spits als hij zou zijn.
als er iets is dat Pienaar niet is dan is het wel een afmaker, die gast heeft het belabberdste schot dat ik ooit heb gezien.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:24 schreef twi het volgende:
[..]
Haha, da's natuurlijk onzin Michel, een "10" zoals jij Pienaar graag ziet moet zo'n bal natuurlijk evengoed maken.
Eerst zien en dan geloven. Zo lang jullie maar van Stam afblijven.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:12 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat het dus kan worden met hem en een paar aankopen erbij.
Ach, jullie moesten zonodig Reiziger.....quote:Op woensdag 23 november 2005 20:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Eerst zien en dan geloven. Zo lang jullie maar van Stam afblijven.
Nee, nee en nog eens nee kaasboertjes. Gewoon met je grijpgrage DSB klauwtjes afblijven. Heitinga is en blijft bij Ajax. Maar over Boukhari valt te pratenquote:AZ blijft hopen op Heitinga
Advertentie
AZ blijft hopen op Heitinga
23 november 2005, 19:59
Door: Martijn Klein Nulent
AZ is nog altijd geïnteresseerd in Ajax-verdediger John Heitinga, mits Ron Vlaar naar Amsterdam vertrekt. Ajax meldde zich twee weken geleden voor Vlaar, waarna trainer Louis van Gaal aangaf Heitinga als ‘goede vervanger’ te zien.
Van Gaal liet weten aan Voetbal International dat het vertrek van Vlaar en de komst van de international misschien wel het beste zou zijn voor de beide spelers en clubs.
Ajax meldde eerder al in naam van technisch directeur Martin van Geel dat het nog geen bod van AZ heeft ontvangen. Hierdoor lijkt het aannemelijk dat de Alkmaarders eerst wachten tot een vertrek van Vlaar, waarna het Heitinga zal benaderen.
Dat is niet genoeg wil je 10 zijn bij Ajax.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:26 schreef methodmich het volgende:
Okee, maar van Steven weten we al jaren dat hij geen afmaker is. Hij is de ideale verbindingsspeler.
We zullen zien.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:03 schreef BennyNL het volgende:
[..]
Stam heeft al aangegeven alleen naar PSV of Hveen te willen (stond een paar weken geleden in de VI)
Idd, de 10 legt er meestal meer in dan de 9.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:38 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is niet genoeg wil je 10 zijn bij Ajax.
Helaas weten we inmiddels ook al weer jaren dat het geen ideale verbindingsspelers is.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:26 schreef methodmich het volgende:
Okee, maar van Steven weten we al jaren dat hij geen afmaker is. Hij is de ideale verbindingsspeler.
terug naar de sloppenwijkenquote:Op donderdag 24 november 2005 10:10 schreef Robar het volgende:
Pienaar heeft het na dinsdag echt helemaal gedaan bij me.
Ik ben hem helemaal zat.Dag Pienaar, ga maar lekker bij je vriendjes in Zuid Afrika ballen.
Het is gewoon 1 brok arrogantie wat er over het veld loopt
En gewoon bijna niets presteren . . . .
Man wat ben ik hem zat!
Pienaar moet gewoon op de juiste positie opgesteld worden....quote:Op donderdag 24 november 2005 10:01 schreef Cheiron het volgende:
Pienaar moet gewoon niet altijd stil gaan staan als hij de bal krijgt, dat zou een hoop schelen..
en dat is volgens jou?quote:Op donderdag 24 november 2005 11:07 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Pienaar moet gewoon op de juiste positie opgesteld worden....
idd op de bank.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:07 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Pienaar moet gewoon op de juiste positie opgesteld worden....
zolang hij maar een stoeltje heeft tijdens de wedstrijdquote:Op donderdag 24 november 2005 11:12 schreef DeTolk het volgende:
[..]
tribune, beter.
Kan er weer een jeugdspeler doorschuiven
je begint Suid-Afrikaans te spreken jongen!quote:Op donderdag 24 november 2005 11:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zolang hij maar een stoeltje heeft tijdens de wedstrijd
waar dat stoeltje staat maakt me geen kont uit
quote:Op donderdag 24 november 2005 11:14 schreef DeTolk het volgende:
[..]
je begint Suid-Afrikaans te spreken jongen!
Pienaar kan gewoon weg niet uit de voeten op de 10, daar heeft ie geen snelheid of inzicht voor. en er zijn zat middenvelders bij ajax beter dan hij is op het middenveld.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:12 schreef aldostuta het volgende:
[..]
10 of op zn minst middenveld.
quote:Op donderdag 24 november 2005 11:39 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk idd dat Urby beter is op die positie dan die Rosales...
Ow?quote:Op donderdag 24 november 2005 11:40 schreef snellejelle het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het moet niet gekker worden
je wil urby toch niet op rechtsbuiten zettenquote:Op donderdag 24 november 2005 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow?
Wat heeft Rosales dan al laten zien?? Die walgelijke prutser?
Urby is nog een paar keer mee naar voren gekomen en heeft zelfs een paar redelijke voorzetten gegeven, als hij gewoon op die plek staat kan het nog wel eens leuk worden.
Urby is snel, sterk aan de bal en zal dus NIET altijd zijn duel verliezen voor de voorzet.
Nee, nu niet, want hij speelt erg goed op dit moment.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je wil urby toch niet op rechtsbuiten zetten
laat hem nou maar als linksback opkomen. dat werkt veeeeeel beter.
Ik snap Heatweave wel.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je wil urby toch niet op rechtsbuiten zetten
laat hem nou maar als linksback opkomen. dat werkt veeeeeel beter.
ja maar niet op rechts buiten. Maxwell op het middenveld en Urby als back (of evt andersom, kan ook) en JF op de bank lijkt me.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:50 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik snap Heatweave wel.
Je hebt namelijk straks drie spelers voor dezelfde positie.
Namelijk Juanfran, Maxwell en Emanuelson.
En met name de laatste twee kunnen denk ik wel uit de voeten op een buitenpositie.
Als je kijkt hoeveel wedstrijden pienaar voor ajax speelt en hoeveel Rosenberg, dan is het niet meer dan terrecht dat degene die langer slecht speelt meer kritiek krijgt.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:13 schreef BennyNL het volgende:
wel zeiken op pienaar maar rosenberg eeuwig krediet blijven geven? idioten..dankzij pienaar kwam de 2de goal tot stand en werd er ook dankzij een pass van hem in thun gewonnen
domme fanboys
Hij heeft regelmatig op 10 gespeeld en het daar wmb goed gedaan.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:26 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Pienaar kan gewoon weg niet uit de voeten op de 10, daar heeft ie geen snelheid of inzicht voor.
Op rechtshalf is de spoeling vrij dun, vooral nadat de Jong weg zal zijn.quote:en er zijn zat middenvelders bij ajax beter dan hij is op het middenveld.
pienaar gaat zelf ook weg. op dit moment echt niet nodig op het middenveld, vind ik.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:20 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Hij heeft regelmatig op 10 gespeeld en het daar wmb goed gedaan.
[..]
Op rechtshalf is de spoeling vrij dun, vooral nadat de Jong weg zal zijn.
Juanfran heeft wel een aardige voorzet en is niet bepaald traag. De Jong is een betere rechtsbuiten dan Pienaar of Rosales, want snel en hij beschikt over een behoorlijk diepte-inzicht.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:30 schreef -Vaduz- het volgende:
In Juanfran zie ik geen fulltime aanvaller, daar mist hij bepaalde kwaliteiten voor. De Jong op de rechtsbuiten kan een optie zijn, alleen zal hij de plek ook niet als een typische rechtsbuiten in gaan vullen.
quote:Op donderdag 24 november 2005 12:30 schreef What het volgende:
Mensen, hij is om.
Michael Jackson: "Joden zijn bloedzuigers"
Die post van cultheld in dat topicquote:Op donderdag 24 november 2005 12:30 schreef What het volgende:
Mensen, hij is om.
Michael Jackson: "Joden zijn bloedzuigers"
Maar als linksbuiten moet je meer kunnen. Al heeft Juanfran in de jeugd ook op de plek gestaan meen ik me te herinneren. Ik ben in ieder geval niet voor deze optie. Je verhaal over De Jong kan ik inkomen, zou een goede optie zijn.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Juanfran heeft wel een aardige voorzet en is niet bepaald traag. De Jong is een betere rechtsbuiten dan Pienaar of Rosales, want snel en hij beschikt over een behoorlijk diepte-inzicht.
Juanfran had vroeger (ik weet niet of dat nu nog zo is) in ieder geval een schitterende voorzet in huis (ook voor in de 16) en was behoorlijk snel. Volgens mij moet een linksbuiten maar een paar dingen kunnen: Z'n man voorbij komen en die bal in de 16 brengen. Daar was hij vroeger in ieder geval uitermate geschikt voor.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar als linksbuiten moet je meer kunnen. Al heeft Juanfran in de jeugd ook op de plek gestaan meen ik me te herinneren. Ik ben in ieder geval niet voor deze optie. Je verhaal over De Jong kan ik inkomen, zou een goede optie zijn.
zonder ooit te hebben gespeeld.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan zou Danny dat een keer moeten testen, maar dat zal wel niet gebeuren. Na dit seizoen is het exit Juanfran.
Juanfran heeft vroeger niet onverdienstelijk gespeeld als linksbuiten. De Jong heeft toch een behoorlijk scorend vermogen en kan ook redelijk een pass inspelen.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:56 schreef jimjim1983 het volgende:
een linksbuiten moet ook aan de zijlijn blijven plakken en weten wanneer ie diep moet gaan, denk niet dat De Jong en Juanfran dat kunnen. bovendien is Juanfran te traag en technisch niet sterk genoeg, de jong trouwens ook niet.
een pass inspelen vanaf het middenveld ja, dat is iets anders dan een voorzet geven.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Juanfran heeft vroeger niet onverdienstelijk gespeeld als linksbuiten. De Jong heeft toch een behoorlijk scorend vermogen en kan ook redelijk een pass inspelen.
Ik zie Juanfran ook niet direct als een oplossing voor de linksbuiten positie. Wat ik me afvraag is waarom Blind Boerrichter nog niet gebracht heeft. Ik zie zelf jong ajax nooit spelen dus kan me ook niet echt een beeld vormen over zijn kwaliteiten. Is hij echt veel slechter dan Boukhari en Mitea?quote:Op donderdag 24 november 2005 13:00 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
een pass inspelen vanaf het middenveld ja, dat is iets anders dan een voorzet geven.
en wanneer heeft Juanfran als linksbuiten gespeeld? hij is nu iig te traag daarvoor.
en De Jong scoort trouwens veel omdat ie goed bijsluit vanaf het middenveld.
Hij is véél beter dan die twee. Een groeibriljant en ik ben er best jaloers op dat Ajax hem heeft weten te strikken.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:02 schreef D1 het volgende:
[..]
Ik zie Juanfran ook niet direct als een oplossing voor de linksbuiten positie. Wat ik me afvraag is waarom Blind Boerrichter nog niet gebracht heeft. Ik zie zelf jong ajax nooit spelen dus kan me ook niet echt een beeld vormen over zijn kwaliteiten. Is hij echt veel slechter dan Boukhari en Mitea?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |