abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32533546
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:26 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Pienaar kan gewoon weg niet uit de voeten op de 10, daar heeft ie geen snelheid of inzicht voor.
Hij heeft regelmatig op 10 gespeeld en het daar wmb goed gedaan.
quote:
en er zijn zat middenvelders bij ajax beter dan hij is op het middenveld.
Op rechtshalf is de spoeling vrij dun, vooral nadat de Jong weg zal zijn.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_32533712
quote:
Op donderdag 24 november 2005 12:20 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Hij heeft regelmatig op 10 gespeeld en het daar wmb goed gedaan.
[..]

Op rechtshalf is de spoeling vrij dun, vooral nadat de Jong weg zal zijn.
pienaar gaat zelf ook weg. op dit moment echt niet nodig op het middenveld, vind ik.
pi_32533738
Nogmaals, wat denken jullie van Juanfran en De Jong als buitenspelers? Die hebben beiden in het verleden bewezen over diepgang te beschikken.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32533799
In Juanfran zie ik geen fulltime aanvaller, daar mist hij bepaalde kwaliteiten voor. De Jong op de rechtsbuiten kan een optie zijn, alleen zal hij de plek ook niet als een typische rechtsbuiten in gaan vullen.
That's all folks!
  donderdag 24 november 2005 @ 12:31:57 #281
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_32533827
Zondag winnen van Utrecht?

Michael Jackson
A.M.A.B
pi_32533832
quote:
Op donderdag 24 november 2005 12:30 schreef -Vaduz- het volgende:
In Juanfran zie ik geen fulltime aanvaller, daar mist hij bepaalde kwaliteiten voor. De Jong op de rechtsbuiten kan een optie zijn, alleen zal hij de plek ook niet als een typische rechtsbuiten in gaan vullen.
Juanfran heeft wel een aardige voorzet en is niet bepaald traag. De Jong is een betere rechtsbuiten dan Pienaar of Rosales, want snel en hij beschikt over een behoorlijk diepte-inzicht.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32533847
quote:
Yo, Willie. Burn the cat
pi_32533861
quote:
Die post van cultheld in dat topic
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_32533876
En Utreg gaat gewoon verliezen hoor, kleurloos dat wel..
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_32533879

[ Bericht 56% gewijzigd door bluzh op 24-11-2005 12:36:50 (begrijpend lezen is soms lastig voor me.) ]
Yo, Willie. Burn the cat
pi_32533900
quote:
Op donderdag 24 november 2005 12:33 schreef Jajong het volgende:
Die post van cultheld in dat topic
Ja, daar ging het om.

MJ kan natuurlijk doodvallen.
pi_32533926
De jong zou ik wel willen proberen, denk alleen niet dat hij het wil. Juanfran niet, dan liever urby
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_32533990
quote:
Op donderdag 24 november 2005 12:32 schreef cultheld het volgende:

[..]

Juanfran heeft wel een aardige voorzet en is niet bepaald traag. De Jong is een betere rechtsbuiten dan Pienaar of Rosales, want snel en hij beschikt over een behoorlijk diepte-inzicht.
Maar als linksbuiten moet je meer kunnen. Al heeft Juanfran in de jeugd ook op de plek gestaan meen ik me te herinneren. Ik ben in ieder geval niet voor deze optie. Je verhaal over De Jong kan ik inkomen, zou een goede optie zijn.
That's all folks!
pi_32534088
quote:
Op donderdag 24 november 2005 12:39 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Maar als linksbuiten moet je meer kunnen. Al heeft Juanfran in de jeugd ook op de plek gestaan meen ik me te herinneren. Ik ben in ieder geval niet voor deze optie. Je verhaal over De Jong kan ik inkomen, zou een goede optie zijn.
Juanfran had vroeger (ik weet niet of dat nu nog zo is) in ieder geval een schitterende voorzet in huis (ook voor in de 16) en was behoorlijk snel. Volgens mij moet een linksbuiten maar een paar dingen kunnen: Z'n man voorbij komen en die bal in de 16 brengen. Daar was hij vroeger in ieder geval uitermate geschikt voor.
pi_32534259
Dan zou Danny dat een keer moeten testen, maar dat zal wel niet gebeuren. Na dit seizoen is het exit Juanfran.
That's all folks!
  donderdag 24 november 2005 @ 12:54:07 #292
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32534286
quote:
Op donderdag 24 november 2005 12:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan zou Danny dat een keer moeten testen, maar dat zal wel niet gebeuren. Na dit seizoen is het exit Juanfran.
zonder ooit te hebben gespeeld.
  donderdag 24 november 2005 @ 12:54:50 #293
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32534310
Opzich zonde, maar goed...

Wie weet krijgt hij nog ergens de kans in een pot..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_32534333
Ach, slechter dan Boukari kan niet... Dus waarom niet?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_32534357
een linksbuiten moet ook aan de zijlijn blijven plakken en weten wanneer ie diep moet gaan, denk niet dat De Jong en Juanfran dat kunnen. bovendien is Juanfran te traag en technisch niet sterk genoeg, de jong trouwens ook niet.
pi_32534361
Volgens mij is hij nog trager dan Boukhari ...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_32534391
quote:
Op donderdag 24 november 2005 12:56 schreef jimjim1983 het volgende:
een linksbuiten moet ook aan de zijlijn blijven plakken en weten wanneer ie diep moet gaan, denk niet dat De Jong en Juanfran dat kunnen. bovendien is Juanfran te traag en technisch niet sterk genoeg, de jong trouwens ook niet.
Juanfran heeft vroeger niet onverdienstelijk gespeeld als linksbuiten. De Jong heeft toch een behoorlijk scorend vermogen en kan ook redelijk een pass inspelen.
pi_32534430
quote:
Op donderdag 24 november 2005 12:58 schreef cultheld het volgende:

[..]

Juanfran heeft vroeger niet onverdienstelijk gespeeld als linksbuiten. De Jong heeft toch een behoorlijk scorend vermogen en kan ook redelijk een pass inspelen.
een pass inspelen vanaf het middenveld ja, dat is iets anders dan een voorzet geven.
en wanneer heeft Juanfran als linksbuiten gespeeld? hij is nu iig te traag daarvoor.
en De Jong scoort trouwens veel omdat ie goed bijsluit vanaf het middenveld.
  donderdag 24 november 2005 @ 13:02:55 #299
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32534496
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:00 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

een pass inspelen vanaf het middenveld ja, dat is iets anders dan een voorzet geven.
en wanneer heeft Juanfran als linksbuiten gespeeld? hij is nu iig te traag daarvoor.
en De Jong scoort trouwens veel omdat ie goed bijsluit vanaf het middenveld.
Ik zie Juanfran ook niet direct als een oplossing voor de linksbuiten positie. Wat ik me afvraag is waarom Blind Boerrichter nog niet gebracht heeft. Ik zie zelf jong ajax nooit spelen dus kan me ook niet echt een beeld vormen over zijn kwaliteiten. Is hij echt veel slechter dan Boukhari en Mitea?
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_32534531
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:02 schreef D1 het volgende:

[..]

Ik zie Juanfran ook niet direct als een oplossing voor de linksbuiten positie. Wat ik me afvraag is waarom Blind Boerrichter nog niet gebracht heeft. Ik zie zelf jong ajax nooit spelen dus kan me ook niet echt een beeld vormen over zijn kwaliteiten. Is hij echt veel slechter dan Boukhari en Mitea?
Hij is véél beter dan die twee. Een groeibriljant en ik ben er best jaloers op dat Ajax hem heeft weten te strikken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')