bronquote:Een Amerikaanse groep joden eist excuses van Michael Jackson voor antisemitische uitlatingen. In een telefoongesprek met een adviseur stelde de zanger dat "de joden“ schuldig waren aan zijn financiële problemen. Hij vergeleek ze met bloedzuigers.
De Amerikaanse zender ABC bemachtigde een opname van het gesprek, dat ongeveer twee jaar geleden zou hebben plaatsgevonden. De joodse organisatie Anti-Defamation League (ADL), die tegen laster strijdt, vindt verontschuldigingen op zijn plaats.
Volgens ADL-voorzitter Foxman lijkt het erop dat Jackson elke tegenslag in zijn leven in de schoenen schuift van de joden. In 1995 veroorzaakte Jackson al enorm veel ophef onder joodse organisaties door een anti-joodse tekst in het lied They Don't Care About Us.
Doe even normaalquote:Op donderdag 24 november 2005 11:53 schreef Baklap het volgende:
En terecht, vieze joden.
quote:Op donderdag 24 november 2005 11:54 schreef BennyNL het volgende:
hij heeft helemaal gelijk
quote:Op donderdag 24 november 2005 11:54 schreef KonnieKipke het volgende:
hij heeft wel gelijk!
Hebben jullie ook nog een motivatie?quote:Op donderdag 24 november 2005 11:57 schreef Chriz2k het volgende:
Ja, hij heeft gelijk.
jezus pim vink, ben je er weer?quote:Op donderdag 24 november 2005 12:09 schreef Baklap het volgende:
En ze hebben vaak ook hele grote neuzen!
Michael Jackson Michael Scmackson
Laatste waarschuwing.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:09 schreef Baklap het volgende:
En ze hebben vaak ook hele grote neuzen!
Michael Jackson Michael Scmackson
Heb je daar ook bronnen voor?quote:Op donderdag 24 november 2005 12:07 schreef Chriz2k het volgende:
Na '95 hebben de Amerikaanse joden er alles aan gedaan om MJ te kleineren, tevens is de pedofilieaanklacht door joden opgezet.
Haai schatquote:Op donderdag 24 november 2005 12:10 schreef clowncloon het volgende:
[..]
jezus Niels T, ben je er weer?![]()
Oja die kregen toch een gratis opleiding ofzo?quote:Op donderdag 24 november 2005 12:14 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Misschien komt het omdat Michael in contact komt met grote bedrijven/banken/producers/advocaten. En de topmensen zijn vaak joden.
Misschien ligt het gewoon aan Michael Jackson zelf. Het is altijd makkelijk om de schuld bij de ander te leggen.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:14 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Misschien komt het omdat Michael in contact komt met grote bedrijven/banken/producers/advocaten. En de topmensen zijn vaak joden.
Ik gaf alleen maar een mogelijke reden aan voor zijn uitlating. Of ze 'schuld' hebben aan de financiele malaise van Michael weet ik niet.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Misschien ligt het gewoon aan Michael Jackson zelf. Het is altijd makkelijk om de schuld bij de ander te liggen.
Het is leggen, schat.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Misschien ligt het gewoon aan Michael Jackson zelf. Het is altijd makkelijk om de schuld bij de ander te liggen.
Ah, dat waren natuurlijk joden.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:23 schreef schatje het volgende:
Het had misschien ook veel geholpen als hij naar zijn adviseurs had geluisterd en wat aan zijn uitgavenpatroon had gedaan.
Hij generaliseert in ieder geval nietquote:Op donderdag 24 november 2005 12:51 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Mooie slotzin na zulks een betoog, Killaht.
bronquote:"Hello Marc, it's Michael," one message to Schaffel begins. "Please, please never let me down. I really like you. I love you … Mark, I really need you to get … $7 million for me as soon as possible … Seven, seven and a half, umm, as an advance."
Daar zit in feite niet zo'n verschil tussen van oorsprong.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:51 schreef clowncloon het volgende:
Ik heb liever dat de joden de wereld regeren dan die malle arabieren...zo en jou jij weer.
pfff...jij hebt duidelijk fout beeld, jij denkt dat elke arabier een kerel in een soepjurk is met een vaatdoek om hun hoofd en een pak bommen om hun buik. Nee kijk eens naar de arabische emiraten, daar is alles superver ontwikkeld een van de rijkste landen zitten daar dubai, koeweit etc, nooit problemen etc, superlage criminaliteit omdat iedereen zn dna wordt afgenomen v.a. de geboorte . Dan heb ik liever dat arabieren de wereld regeren, want joden zijn nogal 'ratjes' zie israel gedoe.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:51 schreef clowncloon het volgende:
Ik heb liever dat de joden de wereld regeren dan die malle arabieren...zo en jou jij weer.
Dat doen ze al.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:51 schreef clowncloon het volgende:
Anders verkoopt ie gewoon zijn pretpark, aap en zuurstoftent??quote:Op donderdag 24 november 2005 12:23 schreef schatje het volgende:
Het had misschien ook veel geholpen als hij naar zijn adviseurs had geluisterd en wat aan zijn uitgavenpatroon had gedaan. Hij ging echter maar door met die extravagante aankopen. Verder natuurlijk dat het niet slim is om met kleine jongentjes in bed te slapen.
Oh ja daar dragen ze geen soepjurken en vaatdoekenquote:Op donderdag 24 november 2005 13:03 schreef Killaht het volgende:
[..]
pfff...jij hebt duidelijk fout beeld, jij denkt dat elke arabier een kerel in een soepjurk is met een vaatdoek om hun hoofd en een pak bommen om hun buik. Nee kijk eens naar de arabische emiraten, daar is alles superver ontwikkeld een van de rijkste landen zitten daar dubai, koeweit etc, nooit problemen etc, superlage criminaliteit omdat iedereen zn dna wordt afgenomen v.a. de geboorte . Dan heb ik liever dat arabieren de wereld regeren, want joden zijn nogal 'ratjes' zie israel gedoe.
and so i quote: niet alle arabieren zijn zo dit is slechts een klein deel.
Ja, en de bijbehorende woeker rentes. En dat ze op hoge financiele posities zitten komt inderdaad gedeeltelijk door vader-zoon overdrachten. Maar ook zeker omdat joden voornamelijk joden helpen.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:05 schreef phileine het volgende:
Dat Joden veel op hoge financiële posities zitten, komt puur door de geschiedenis en de eeuwige discriminatie van joden. Er is ze lange tijd verboden om allerlei beroepen uit te oefenen, het enige wat overbleef was het aanbieden van financiële diensten, zoals geld uitlenen
mee eens.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:05 schreef phileine het volgende:
Dat Joden veel op hoge financiële posities zitten, komt puur door de geschiedenis en de eeuwige discriminatie van joden. Er is ze lange tijd verboden om allerlei beroepen uit te oefenen, het enige wat overbleef was het aanbieden van financiële diensten, zoals geld uitlenen. Daarna hebben joden altijd een grote plaats ingenomen in de financiële wereld -door de jarenlange ervaring, bedrijven die overgaan van vader op zoon, etc.- En tja, mensen met macht (in dit geval over geld) worden nu eenmaal altijd beschuldigd van machtsmisbruik. Kijk maar eens naar de reacties op modjes en admins op een gemiddeld forum.
bla bla bla, het is makkelijk om mensen te beschuldigen van onethische dingen te zeggen etc.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:21 schreef foktastic het volgende:
[..]
mee eens.
en mensen die joden beschuldigen zijn in mijn ogen jaloers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |