abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32999367
Meki? Ik zie dat je nog online bent. Kun je ingaan op mijn vraag?
geen
pi_33001490
Ik hoef geen 35 euro die ik de komende jaren weer dubbel kan gaan terugbetalen aan aflossing en rente omdat er geleend geld wordt uitgedeeld.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_33008340
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 22:35 schreef Meki het volgende:
3 Miljard Euro - 200 euro per persoon
[..]

ANP / GS

[afbeelding]

Hij weigert terug te betalen. Ik denk dat Zalm een ding is vergeten
Dat geld is van de bevolking en niet van Zalm
we kunnen dit toch niet pikken 200,00 Euro
De staatsschuld is ook van de bevolking.

We hebben nog steeds een tekort, en dat tekort moeten wij ook allemaal terugbetalen.
pi_33008396
quote:
Op maandag 12 december 2005 10:20 schreef pberends het volgende:

[..]

We hebben nog steeds een tekort, en dat tekort moeten wij ook allemaal terugbetalen.
Dat doet er niet toe. Geld willen we zien!
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_33008435
quote:
Op maandag 12 december 2005 10:22 schreef Seneca het volgende:

[..]

Dat doet er niet toe. Geld willen we zien!
Wat Zalm doet levert veel meer geld op voor ons. Wij hoeven immers de schuld PLUS de rente niet terug te betalen in de toekomst.
pi_33008840
quote:
Op maandag 12 december 2005 10:25 schreef pberends het volgende:

[..]

Wat Zalm doet levert veel meer geld op voor ons. Wij hoeven immers de schuld PLUS de rente niet terug te betalen in de toekomst.
We gaan toch niet lange termijn zitten denken Pberends?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_33025815
quote:
Op maandag 12 december 2005 10:43 schreef Seneca het volgende:

[..]

We gaan toch niet lange termijn zitten denken Pberends?
mag hopen dat het een ironische opmerking is...
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_33031133
ur
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:41 schreef natte-flamoes het volgende:
Meki? Ik zie dat je nog online bent. Kun je ingaan op mijn vraag?
Hoe dan ?? nou vooruit dan

http://www.telegraaf.nl/b(...)zorgverzekering.html
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_33031198
quote:
Op maandag 12 december 2005 10:20 schreef pberends het volgende:

[..]

jah Zalm heeft makkelijk praten . die mafketel is gierig erg gierig
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_33032564
quote:
Op maandag 12 december 2005 23:26 schreef Meki het volgende:

[..]

jah Zalm heeft makkelijk praten . die mafketel is gierig erg gierig
Ja, inderdaad. Ook al heeft Pberends gelijk, toch willen we dat geld hebben! Die schuld interesseert ons niet!
pi_33033836
Kortzichtigheid viert hoogtij
pi_33034352
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 01:18 schreef Shakes het volgende:
Kortzichtigheid viert hoogtij
Ach hou toch op. Meki onderbouwt zijn mening tenminste. Als er een onverwachte tegenvaller is betalen we die toch ook gewoon uit eigen zak? Dat de staatsschuld ook van ons allemaal is doet er dus helemaal niet toe! Dat het op lange termijn beter voor ons zou zijn heb ik ook geen boodschap aan, dat bepalen we zelf wel. Dat geld is immers van ons! Zalm is gewoon gierig, hij wil al het geld gewoon zelf houden, ook al kan hij het helemaal niet gebruiken voor persoonlijke doeleinden.

Er valt geld te verdelen, en ik wil het hebben!
  dinsdag 13 december 2005 @ 06:13:03 #263
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_33035302
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 02:04 schreef Seneca het volgende:

[..]

Ach hou toch op. Meki onderbouwt zijn mening tenminste.
LOL
quote:
Als er een onverwachte tegenvaller is betalen we die toch ook gewoon uit eigen zak? Dat de staatsschuld ook van ons allemaal is doet er dus helemaal niet toe! Dat het op lange termijn beter voor ons zou zijn heb ik ook geen boodschap aan, dat bepalen we zelf wel. Dat geld is immers van ons! Zalm is gewoon gierig, hij wil al het geld gewoon zelf houden, ook al kan hij het helemaal niet gebruiken voor persoonlijke doeleinden.

Er is geen geld te verdelen, er is onverwacht wat minder geld te weinig.
Als jij rood staat bij de bank, en je staat door een meevaller even wat minder rood, ga je dat geld dan ook opmaken?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 13 december 2005 @ 06:36:16 #264
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_33035322
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 06:13 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

LOL
[..]

Als jij rood staat bij de bank, en je staat door een meevaller even wat minder rood, ga je dat geld dan ook opmaken?
Het prbleem wat ik met de huidige overheid heb is dat ze weining sociaal zijn. En de boel belazeren ook nog. Neem de VUT bijvoorbeeld. Jaren premie voor betaald. En nu wordt het afgeschaft. Dus diefstal van je premie want dat krijg niet terug. Dan pensioen. Dat is straks niet meer te betalen. Hadden ze al sinds de jaren 60 kunnen weten. Maar door het kortzichtig beleid van de PVDA, CDA en de VVD zitten we nu in de problemen. En ondertussen plannen maken voor meer dan 10% salaris verhoging voor het voeren van gestructureerd wanbeleid.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_33037515
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 06:13 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

LOL
[..]

Pssst... Piet, lees mijn vorige posts eens
  dinsdag 13 december 2005 @ 11:45:43 #266
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_33039251
quote:

[..]

Dat het op lange termijn beter voor ons zou zijn heb ik ook geen boodschap aan, dat bepalen we zelf wel. Er valt geld te verdelen, en ik wil het hebben!

En daarom moet democratie afgeschaft worden!
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
pi_33039286
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 12:01 schreef Seneca het volgende:
Ik vind het maar korte termijn denken. Net alsof je gebaat bent bij de 35 euro. Op lange termijn hebben we er als maatschappij veel meer aan als dat geld geinvesteerd wordt. Het hele verhaal doet me een beetje denken aan die zwik zeemeeuwen bij Finding Nemo (Mine!).
quote:

[..]

Ach hou toch op. Meki onderbouwt zijn mening tenminste. Als er een onverwachte tegenvaller is betalen we die toch ook gewoon uit eigen zak? Dat de staatsschuld ook van ons allemaal is doet er dus helemaal niet toe! Dat het op lange termijn beter voor ons zou zijn heb ik ook geen boodschap aan, dat bepalen we zelf wel. Dat geld is immers van ons! Zalm is gewoon gierig, hij wil al het geld gewoon zelf houden, ook al kan hij het helemaal niet gebruiken voor persoonlijke doeleinden.

Sar-cas-me, people. Sar-cas-me
  dinsdag 13 december 2005 @ 12:08:03 #268
45206 Pietverdriet
pi_33039825
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 11:47 schreef Seneca het volgende:

[..]

[..]

Sar-cas-me, people. Sar-cas-me
Schi-zo-fre-nie
  dinsdag 13 december 2005 @ 12:36:24 #269
45206 Pietverdriet
pi_33040466
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 06:36 schreef Megumi het volgende:

[..]

Het prbleem wat ik met de huidige overheid heb is dat ze weining sociaal zijn. En de boel belazeren ook nog. Neem de VUT bijvoorbeeld.
What about it
quote:
Jaren premie voor betaald. En nu wordt het afgeschaft.
Klopt, want te duur, kon niet meer opgebracht worden
quote:
Dan pensioen. Dat is straks niet meer te betalen. Hadden ze al sinds de jaren 60 kunnen weten.
Dat wist men niet in de jaren 60, want men hield toen geen rekening met de inpact van de pil, dat werd pas een jaar of 10 echt duidelijk
quote:
Maar door het kortzichtig beleid van de PVDA, CDA en de VVD zitten we nu in de problemen.
Nee, door kortzichtige bevolking die nu de mond wil volstoppen en niet aan lange termijn wil denken en daarom de partij stemt die het mooiste sprookje verteld. Makkelijk om de schuld bij de politiek te leggen, maar vergeet niet dat bv Brinkman toen hij dit thema dikke 10 jaar terug publiekelijk besprak afgerekend werd, en het CDA zoveel stemmen verloor dat er voor het eerst sinds de oorlog een regering kwam zonder de christenen.
Je vergeet ook dat beslissingen over sociaal economisch beleid aan de SER werden voorgelegd, en die gaven destijds een bindend advies, de SER daarin zaten de bonden en ondernemers, de vakbonden hebben dus ook hun steentje bijgedragen
quote:
En ondertussen plannen maken voor meer dan 10% salaris verhoging voor het voeren van gestructureerd wanbeleid.
Lees het topic nog eens door en zie hoe moeilijk het is mensen duidelijk te maken hoe overheidsfinancien en staatschuld doorwerken. Al die sukkels hier die lopen schelden op zalm dat ze geld willen terug zien, zijn dezelfde mensen die op het maliveld lopen te janken bij bezuinigingen. Dezelfde vakbonden die de economie kapot gaan staken als er eindelijk eens hard beleid was (en nooit een tekort) zijn de mensen die schande roepen als er geen genoeg geld is voor de vergrijzing.
Feit is dat Nederland al sinds dat de staatsschuld werd opgebouwt problemen voor zich uitschuift en eigenlijk leeft op kosten van de kinderen en kleinkinderen.

Het enige wat de staatschuld voor een "positief" effect heeft is dat het bv de ambtenaren hun pensioen fondsen een veilige beleggingsmogelijkheid brengt.
De belastingbetaler betaald dus niet alleen de salarissen van de ambtenaren, maar via de rente op de staatsschuld ook aan de winsten van diezelfde ambtenaren hun pensioenfondsen.
Het zou goed zijn als Nederlanders eens nadachten dat iedere keer als ze wat kopen de prijs die ze betalen hoger ligt door de rente op de staatsschuld, Iedere euro loonbelasting, BTW, etc
pi_33040741
Piet!
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_33047705
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 12:36 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Lees het topic nog eens door en zie hoe moeilijk het is mensen duidelijk te maken hoe overheidsfinancien en staatschuld doorwerken. Al die sukkels hier die lopen schelden op zalm dat ze geld willen terug zien, zijn dezelfde mensen die op het maliveld lopen te janken bij bezuinigingen. Dezelfde vakbonden die de economie kapot gaan staken als er eindelijk eens hard beleid was (en nooit een tekort) zijn de mensen die schande roepen als er geen genoeg geld is voor de vergrijzing.
Feit is dat Nederland al sinds dat de staatsschuld werd opgebouwt problemen voor zich uitschuift en eigenlijk leeft op kosten van de kinderen en kleinkinderen.
niet helemaal waar. Ik vond een aantal bezuinigingen echt slecht. ook voor de economie. ik vind nu dat zalm gelijk heeft. het is gewoon niet goed om een klein bedrag te geven. Kost veel geld, levert geen struturele bijdrage.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_33050805
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 12:08 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Schi-zo-fre-nie

Maar ik ben het met je eens hoor, verder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')